FORMUŁY KOSTKI HORADRIMÓW
|
| Składniki |
Wynik |
| 3 Runy tego samego rodzaju |
Runa o jeden stopień wyższa (np. 3 El = 1 Eld, działa do Ort włącznie) |
3 Doskonałe Czaszki
1 Rzadki Przedmiot
Kamień Jordana |
Rzadki Przedmiot z 1 miejscem na klejnot |
1 Doskonała Czaszka
1 Rzadki Przedmiot
Kamień Jordana |
1 Rzadki Przedmiot wysokiej jakości tego samego typu (Ilvl=66)
|
6 Doskonałych Czaszek
1 Rzadki Przedmiot (max. rozmiar 3x2) |
1 Rzadki Przedmiot niskiej jakości tego samego typu (Ilvl=40) |
6 Doskonałych Klejnotów (po jednym z rodzaju)
1 Amulet (dowolnej jakości) |
Pryzmatyczny Amulet (bonus do wszystkich odporności) |
| 3 Pierścienie |
1 losowo wygenerowany
Amulet |
| 3 Amulety |
1 losowo wygenerowany
Pierścień |
4 Mikstury Leczenia (dowolnego typu)
Rubin (dowolnej jakości)
Magiczny/Setowy/Rzadki Miecz (dowolnego typu) |
Długi Miecz Pijawki (wykrada życie)
|
| 3 Mikstury Wzmocnienia |
1 Mikstura Pełnego Wzmocnienia |
Mikstura Duszącego Gazu
i Mikstura Leczenia |
1 Antidotum |
| 3 Kamienie szlachetne tego samego typu i
stopnia (oprócz doskonałych) |
1 Klejnot tego typu o
jeden stopień lepszy |
| 2 Kołczany Bełtów |
1 Kołczan Strzał |
| 2 Kołczany Strzał |
1 Kołczan Bełtów |
1 Włócznia
1 Kołczan Strzał |
Oszczep (x60) |
1 Topór
2 Sztylety |
Topór do rzucania (x32) |
1 Mała Tarcza (magiczna lub lepsza)
1 Nabijana Kolcami Maczuga (dowolnej jakości)
2 Czaszki (dowolnej jakości) |
Mała Tarcza Kolców (odbija obrażenia na wroga) |
1 Brylant (dowolnej jakości)
1 Laska (dowolnej jakości i rodzaju)
1 Kris (dowolnej jakości i rodzaju)
1 Pas (dowolnej jakości i rodzaju) |
Dziki Berdysz |
1 Pierścień
Szmaragd
1 Antidotum |
1 Pierścień - odporność na trucizny +21-30% |
1 Pierścień
Rubin
1 Mikstura Wybuchowa |
1 Pierścień - odporność na ogień +21-30% |
1 Pierścień
Szafir
1 Mikstura Odtajania |
1 Pierścień - odporność na zimno +21-30% |
1 Pierścień
2 Topazy (dowolnej jakości) |
1 Pierścień - odporność na błyskawice +21-30% |
3 Doskonałe Kamienie szlachetne
1 Magiczny przedmiot |
1 losowo wybrany
magiczny przedmiot tego samego typu |
1 Noga Wirta
1 księga Miejskiego Portalu
uprzednie zabicie Baala na danym poziomie
trudności |
Portal do Krowiego
Levelu (formułę należy wykonać w mieście, w
I Akcie po zabiciu Diablo/Balla (Classic/Lod) |
Formuły, za pomocą których można stworzyć dowolną runę (wymagany patch 1.10):
|
| Składniki |
Wynik |
| 3 Thul + Nadkruszony Topaz |
Amn (postać cbn nonladder) |
| 3 Amn + Nadkruszony Ametyst |
Sol (postać cbn nonladder) |
| 3 Sol + Nadkruszony Szafir |
Shael (postać cbn nonladder) |
| 3 Shael + Nadkruszony Rubin |
Dol (postać cbn nonladder) |
| 3 Dol + Nadkruszony Szmaragd |
Hel (postać single/cbn ladder) |
| 3 Hel + Nadkruszony Diament |
Io (postać single/cbn ladder) |
| 3 Io + Topaz ze Skazą |
Lum (postać single/cbn ladder) |
| 3 Lum + Ametyst ze Skazą |
Ko (postać single/cbn ladder) |
| 3 Ko + Szafir ze Skazą |
Fal (postać single/cbn ladder) |
| 3 Fal + Rubin ze Skazą |
Lem (postać single/cbn ladder) |
| 3 Lem + Szmaragd ze Skazą |
Pul (postać single/cbn ladder) |
| 2 Pul + Diament ze Skazą |
Um (postać single/cbn ladder) |
| 2 Um + Topaz |
Mal (postać single/cbn ladder) |
| 2 Mal + Ametyst |
Ist (postać single/cbn ladder) |
| 2 Ist + Szafir |
Gul (postać single/cbn ladder) |
| 2 Gul + Rubin |
Vex (postać single/cbn ladder) |
| 2 Vex + Szmaragd |
Ohm (postać single/cbn ladder) |
| 2 Ohm + Diament |
Lo (postać single/cbn ladder) |
| 2 Lo + Topaz bez Skazy |
Sur (postać single/cbn ladder) |
| 2 Sur + Ametyst bez Skazy |
Ber (postać single/cbn ladder) |
| 2 Ber + Szafir bez Skazy |
Jah (postać single/cbn ladder) |
| 2 Jah + Rubin bez Skazy |
Cham (postać single/cbn ladder) |
| 2 Cham + Szmaragd bez Skazy |
Zod (postać single/cbn ladder) |
Formuły na Usuwanie/Tworzenie miejsc na gemy (wymagany patch 1.10):
|
| Składniki |
Wynik |
| 3 nadkruszone kamienie i magiczna broń |
Magiczna broń z miejscem na klejnot(1-2) (ilvl=25) |
| 3 kamienie ze skazą i magiczna broń |
Magiczna broń z miejscem na klejnot(1-2) (ilvl=30) |
| 1 runa Ral + 1 runa Amn + doskonały ametyst + zwykła broń |
ta sama broń z miejscem na gemy (liczba miejsc wybierana losowo) |
| 1 runa Hel + zwój miejskiego portalu + przedmiot z kamieniami/klejnotami |
ten sam przedmiot z usuniętymi kamieniami/klejnotami |
| 1 runa Ral + 1 runa Thul + doskonały szafir + zwykły hełm |
ten sam hełm z miejscem na gemy (liczba miejsc wybierana losowo) |
| 1 runa Tal + 1 runa Thul + doskonały topaz + zwykła zbroja |
ta sama zbroja z miejscem na gemy (liczba miejsc wybierana losowo) |
| 1 runa Tal + 1 runa Amn + doskonały rubin + zwykła tarcza |
ta sama tarcza z miejscem na gemy (liczba miejsc wybierana losowo) |
Formuły na ulepszanie Przedmiotów (wymagany patch 1.10):
|
| Składniki |
Wynik |
| 1 Eld
+ 1 Nadkruszony Kamień
+ Pęknięta Broń |
Poprawia jakość broni |
| 1 El
+ 1 Nadkruszony Kamień
+ Pęknięta Zbroja |
Poprawia jakość zbroi |
| 1 Ral
1 Sol
+ Doskonały Szmaragd
+ Normalna Unikalna Broń |
Podnosi unikalną broń o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy) |
| 1 Tal
+ 1 Shael
+ Doskonały Brylant
+ Normalna Unikalna Zbroja |
Podnosi unikalną zbroję o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy) |
| 1 Lum
+ 1 Pul
+ Doskonały Szmaragd
+ Wyjątkowa Unikalna Broń |
Podnosi unikalną broń o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny)
- receptura single/cbnladder |
| 1 Ko
+ 1 Lem
+ Doskonały Brylant
+ Wyjątkowa Unikalna Zbroja |
Podnosi unikalną zbroję o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny)
- receptura single/cbnladder |
| 1 Ort
+ 1 Amn
+ Doskonały Szafir
+ Normalna Rzadka Broń |
Podnosi rzadką broń o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy) |
| 1 Ral
+ 1 Thul
+ Doskonały Ametyst
+ Normalna Rzadka Zbroja |
Podnosi rzadką zbroję o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy) |
| 1 Fal
+ 1 Um
+ Doskonały Szafir
+ Wyjątkowa Rzadka Broń |
Podnosi rzadką broń o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny) |
| 1 Ko
+ 1 Pul
+ Doskonały Ametyst
+ Wyjątkowa Rzadka Zbroja |
Podnosi rzadką zbroje o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny) |
| 1 Ort
+ Broń |
Naprawia Broń |
| 1 Ral
+ Zbroja |
Naprawia Zbroje |
| 1 runa Ort + 1 nadkruszony kamień + broń |
Naprawiona broń |
| 1 runa Ral + 1 kamień ze skazą + zbroja |
Naprawiona zbroja |
Inne formuły wymagany patcha 1.10:
|
| Składniki |
Wynik |
| 3 Mikstury Leczenia + 3 Mikstury Many + 1 nadkruszony kamień |
1 Mikstura Wzmocnienia |
| 3 Mikstury Leczenia + 3 Mikstury Many + 1 kamień |
1 Mikstura Pełnego Wzmocnienia |
| 3 zwykłe kamienie i broń z miejscem na klejnot |
Magiczna broń z miejscem na klejnot |