SHRINES Kapliczki są to magiczne obiekty, których użycie objawia się jednym z poniższych efektów. |
| nazwa |
wyświetlany tekst |
efekt |
inne |

ABANDONED |
the hands of men may be guided by fate |
dexterity +2 (na stałe) |
- |

CREEPY |
strength is blostered by geavently faith |
strength +2 (na stałe) |
- |

CRYPTIC |
arcane power brings destruction |
uzupełnia manę, rzuca czar Nova |
- |

DIVINE |
drink and be refreshed |
uzupełnia życie i manę, daje 2x Potion of full rejuvenation lub 1x Potion of full healing i 1x Potion of full mana |
- |

EERIE |
knowledge and wisdom at the cost of self |
magic +2 (na stałe) |
- |

ELDRITCH |
crimson and azure become as the sun |
wszystkie Potion of mana i Potion of healing zamieniają się w Potion of rejuvenation, wszystkie Potion of full mana i Potion of full healing zamieniają się w Potion of full rejuvenation |
- |

ENCHANTED |
magic is not always what it seems to be |
jeden z czarów maleje o 1 poziom, reszta rośnie o 1 poziom |
- |

FASCINATING |
intensity comes at the cost of wisdom |
Firebolt +2 poziomy maksymalna mana -10% |
- |

GLIMMERING |
mysteries are revaled in the light of reason |
identyfikuje wszystkie przedmioty przy bohaterze |
- |

GLOOMY |
those who defend seldom attack |
zbroja +2 AC hełm +2 AC tarcza +2 AC broń -1 max dmg |
tylko SINGLE PLAYER |

GLOWING |
knowledge is power |
magic +5 doświadczenie -5% |
w dodatku HELLFIRE |

HIDDEN |
new strength is forged through destruction |
jeden przedmiot -10 durability, pozostałe +10 durability |
- |

HOLY |
whenever you go, there you are |
rzuca czar Phasing |
- |

MAGICAL |
while the spirit is wigilant the body thrives |
rzuca czar Mana Shield |
- |

MENDICANT |
give and you shall receive |
zabiera połowę złota, bohater otrzymuje tyle doświadczenia |
w dodatku HELLFIRE |

MURPHY'S |
thet which can break will |
33% szans na uszkodzenie przedmiotu 33% szans na utratę 33% złota |
w dodatku HELLFIRE |

MYSTERIOUS |
some are weakned as one grows strong |
+5 do atrybutu, którego mamy najmniej, -1 do pozostałych trzech |
- |

OILY |
thet which does not kill you |
wojownik: +2 strength łotrzyca: +1 dexterity, +1 magic czarnoksiężnik: +2 magic mnich: +1 strength, +1 dexterity |
w dodatku HELLFIRE |

ORNATE |
salvation comes at the cost of wisdom |
Holy Bolt +2 poziomy maksymalna mana -10% |
- |

QUIET |
the essence of life flows grom within |
vitality +2 (na stałe) |
- |

RELIGIOUS |
time cannot diminish the power of steel |
reperuje cały ekwipunek |
- |

SACRED |
energy comes at the cost of wisdom |
Charged Bolt +2 poziomy maksymalna mana -10% |
- |

SECLUDED |
the way is mede clear when viewed from above |
odsłania całą mapę |
- |

SHIMMERING |
spiritual energy is restored |
uzupełnia manę do pełna |
w dodatku HELLFIRE |

SOLAR (12:00-18:00) |
you fell stronger |
strength +2 (na stałe) |
w dodatku HELLFIRE |

SOLAR (18:00-20:00) |
you fell wiser |
magic +2 (na stałe) |
w dodatku HELLFIRE |

SOLAR (20:00-4:00) |
you fell refreshed |
vitality +2 (na stałe) |
w dodatku HELLFIRE |

SOLAR (4:00-12:00) |
you fell agile |
dexterity +2 (na stałe) |
w dodatku HELLFIRE |

SPARKLING |
some experience is gained by touch |
bohater otrzymuje pewne obrażenia od błyskawic +1000 doświadczenia * poziom postaci |
w dodatku HELLFIRE |

SPIRITUAL |
riches abound when last expected |
każde wolne miejsce w plecaku uzupełnia niewielką ilością złota |
- |

SPOOKY |
where avarice fails, patience gains reward (używający)
blessed by a benevolent companion! (inni gracze) |
uzupełnia życie i manę innych graczy |
tylko MULTI PLAYER |

STONE |
the powers of mana refocused renews |
uzupełnia ładunki w magicznych laskach przy bohaterze |
- |

TAINTED |
those who are last may yet be first (używający)
generosity brings its own reward (inni gracze) |
dodaje 1 punkt do jednego atrybutu, od pozostałych odejmuje po 1 punkcie u innych graczy |
tylko MULTI PLAYER |

THAURMATURGIC |
what once was opened now is closed |
ponownie uzupełnia wszystkie otwarte skrzynie |
tylko SINGLE PLAYER |

TOWN |
there's no place like home |
używa czaru Town Portal |
w dodatku HELLFIRE |

WEIRD |
the sword of justice is swift and sharp |
dodaje +1 do maksymalnych obrażeń używanej broni |
tylko SINGLE PLAYER |
CAULDRONS studzienki, równie pilnowane jak kapliczki, dające losowy efekt jednej z nich |

CAULDRON |
w zależności od wylosowanej kapliczki |
losowe działanie jednej z kapliczek |
występuje na poziomach 13-15 |
GOAT

SHRINE |
w zależności od wylosowanej kapliczki |
losowe działanie jednej z kapliczek |
występuje na poziomach 4-9 |
FOUNTAINS fontanny, wyglądające inaczej od kapliczek, działające w podobny sposób do nich, podobnie również pilnowane |

BLOOD FOUNTAIN |
- |
każde kliknięcie uzupełnia 1 punkt życia |
- |

FOUNTAIN OF TEARS |
- |
dodaje 1 punkt do atrybutu, odejmując 1 innemu |
- |

MURKY POOL |
- |
rzuca czar Infravision |
- |

PURYFYING SPRING |
- |
każde kliknięcie uzupełnia 1 punkt many |
- |