![]()
Według mnie gra wojownikiem jest
najciekawsza i zarazem najtrudniejsza z technicznego punktu widzenia. Partia
szachów dla zaawansowanych ;p. W tym dziale postaram się przybliżyć Wam
najważniejsze informacje o naszej ukochanej puszeczce:).
I. BLOK:
Wojownik w Diablo ma automatycznie ustawiony "fast block", wiec specjalne
zakładanie tarczy z "fast blockiem" mija się z celem.
Drugą bardzo ważną rzeczą jest blokowanie. Zależy od dex'a i jest określone
wzorem:
Dex + 2·(clvltarget - clvlattacker)
Czyli na 50 lvl potrzeba nam 100.
Jeśli przeciwnik jest na tym samym poziomie co my, potrzeba nam 100 i +/-2 dex
za każdy lvl (w górę/w dół)
Następna ważna rzecz dotycząca woja to szansa na trafienie, czyli To Hit:
50 + Dex/2 + ToHititems + clvl + bonus(20)
II. Staty:
W tabeli poniżej podaje Wam maksymalne wartości pewnych cech, które będą nas
interesować:
|
bez Lightforge |
z Lightforge |
|
DMG: 204-229 (bastard/haste) |
DMG: 207-245 (bastard/haste) |
|
DMG: 218-238 (broad/slaughter) |
DMG: 218-250 (broad/slaugher) |
|
CTH:385 |
CTH:404 |
|
AC:382 |
AC:336 |
|
HP:786 |
HP:702 |
UWAGA !!!: Podane wartości są dla sprzętu bez haste (poza CTH). Oczywiście można
założyć KSoS'a 2h czy topór, ale bez tarczy to do piachu vs woj/łuk.
III. Lvl
Docelowo jest to lvl 50. Co prawda duele można grać już na 38/39 lvl:), ale
generalnie odradzam ze względu na blok (patrz wyżej) i komfort gry. Jest jeden
wyjątek ale o tym w dziale "Walka".