WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Widok z kamery w Diablo 3Dodał: Redgrad, 03.11.2009 21:32, Kategoria: Diablo 3
Na oficjalnym forum Battle.Net, Community Manager Blizzarda – Bashiok wypowiedział się na temat systemu działania kamery w Diablo 3 podczas dialogów z postaciami oraz w trakcie walki.
Bashiok „ Kamera jest stała. W trakcie pierwszych prezentacji gry kamera przybliżała się podczas dialogu i mogłeś zobaczyć postać z bliska. Jednak odrzuciliśmy ten pomysł jakiś czas temu ale tylko dlatego, że było to zbyt natrętne za bardzo wyciągało nas z akcji przerywając jednocześnie rozgrywkę. Występowały także sytuacje kiedy przybliżaliśmy widok do danej postaci podczas pewnej animacji ataku przy jednoczesnej próbie zmiany broni. To także nie wyglądało zbyt dobrze dodatkowo sprawiało wiele problemów i generowało błędy. Kamera nie przybliża się, nie przechyla i nie obraca jest całkowicie stała Fajnie jest obserwować graczy, którzy nigdy nie grali w Diablo przedtem. Niezwłocznie wciskają klawisze WASD, a gdy nic się nie dzieje próbują przytrzymać prawy klawisz myszy aby obrócić kamerę. Czasem zdarza się, że przez przypadek przycisną lewy klawisz myszy i odkryją, że służy on do poruszania się. Jest to system schematu kontroli kamery nie wykorzystywany już od dobrych 5 lat w grach typu aRPG. My jednak dumnie kontynuujemy tradycję ponieważ jest to najlepszy sposób na zaprezentowanie kolejnej części serii Diablo. " Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: nightwolf19, 07.11.2009 22:13Zdecydowanie jestem za stała kamerą. Obecnie wiele gier h&s daje niemalże dowolność w oglądaniu wydarzeń dzięki możliwości obracania czy przybliżania kamery, ale IMO psuje to zabawę, bo zamiast skupić się na rzeźni to trzeba jeszcze operować kamerą. Dodał: Travincal, 07.11.2009 18:26uważam iż takie rozwiązanie jest dobre. Ruchoma kamera to dość duży problem w wirze walki. Lepiej starym sprawdzonym sposobem, a i tak każdemu się podoba. Nie ma co na siłę wprowadzać coś nowego jeśli stare jest dobre. __________________ Dodał: Peci, 07.11.2009 14:22Według mnie gdyby kamera była ruchoma D3 wyglądało by troche jak metin czy coś w tym stylu jeśli bd dobra widoczność to stała kamera bd super __________________ Dodał: Franklinx, 05.11.2009 16:43Dobry pomysł. Jeżeli będzie dobra widoczność no to bomba. __________________ Dodał: rychuvip, 04.11.2009 18:56a ja powiem tak - dobrze że nie będzie ruchomej kamery bo bez 3d gra zyska na grywalności , i klimacie , ale z drugiej strony obawiam się że jeśli będziemy w jakiś podziemiach widoczność może być kiepska (chodzi mi o to żeby jakieś przedmioty czy ściany nie zasłaniały nam akcji) no i zgadzam się z "emmilius" ja też lubię podziwiać moją postać - no ale cóż może w menu postaci będą one widoczne __________________ Dodał: norek55, 04.11.2009 18:09I bardzo dobrze! __________________ Dodał: Hellstein, 04.11.2009 15:38Obracanie - cóż, niby mogłoby się przydać w jakiś poplątanych podziemiach, w celu uzyskania lepszego widoku na akcję, ale takie sytuacje w Diablo zdarzają się rzadko, jeśli w ogóle; przybliżanie jest mi zupełnie obojętne - w końcu w tej grze nie mamy podziwiać swojej postaci, a i tak nikt by nie walczył przy takim ustawieniu kamery. Podsumowując, miło by było, ale nic się nie stało Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 04.11.2009 15:47 Dodał: zico77, 04.11.2009 15:00Obracanie kamery i zblizanie moglo byc :p ale jesli nie bedzie to tym lepiej ;P Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 04.11.2009 15:01 Dodał: Trang_Oul, 04.11.2009 14:13NWN to zupełnie inna kategoria. Tam walka jest turowa, najpierw wydajemy rozkazy, a później rozkoszujemy się rzezią. W Diablo jedynie necro mógłby stać i patrzeć. __________________ Dodał: cossi, 04.11.2009 09:08I o to chodzi niech zyje klasyka ;D __________________ Dodał: gadgetpl, 04.11.2009 08:06Stała kamera tak jak w poprzednich częsciach to BARDZO BARDZO DOBRY wybór Blizza Dodał: Alekskaj_Glider, 04.11.2009 02:55Prawda, w Dungeon Siege dało rade spokojnie grać. Ale Diablo to Diablo i dobrze, że zostało po staremu. Dodał: emmilius, 03.11.2009 23:09Obracanie kamery to by lipa była, ale ja np. detalowiec jestem i uwielbiam oglądać swoją postać z bliska, zwłaszcza jak zdobędę nową zbrojkę lub broń. Mam nadzieję że jak nie w trakcie rozgrywki to gdzie indziej będzie można nasycić gały. __________________ Dodał: Trang_Oul, 03.11.2009 22:57Szkoda 3D, ale obracanie kamery w ogniu walki, żeby cokolwiek zobaczyć byłoby wkurzające. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 04.11.2009 00:20 __________________ Dodał: Bartosz-Diablo, 03.11.2009 22:55Czasem zdarza się, że przez przypadek przycisną lewy klawisz myszy i odkryją, że służy on do poruszania się. __________________ Dodał: Xetasi, 03.11.2009 21:51W sumie Diablo to dość dynamiczna gra i ruchoma kamera (moim zdaniem) mogła by przeszkadzać w dobrej zabawie. Cieszy mnie ta wiadomość __________________ Dodał: northerr, 03.11.2009 21:49Czyli podejście do dwójkowej wersji, mi się w sumie podoba, nie wybijemy się z rytmu. __________________ |
Zaloguj się!Polub nasOstatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
|
Dodał: alanus, 15.11.2009 00:04
uwielbiam żut izometryczny

__________________
diablo jest królem