diablo 3

Taktyka dla Paladyna - Holy Shock Zealot PvM

Dodał: haxite, 25.05.2008 19:08, Kategoria: Diablo 2

Do działu Strategie Diablo 2 dodaliśmy dziś taktykę dla Paladyna, pt. "Holy Shock Zealot PvM" autorstwa Gerin'a. Strategia dostępna jest tutaj.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
DARIUS

Dodał: DARIUS, 19.06.2008 10:44

BARDZO FAJNE I BARDZO CIEKAWEhey

__________________
DARIUS

Krulik

Dodał: Krulik, 29.05.2008 22:39

Infi właśnie tu jest dla aury, ale nie zapominaj jakim kopem do skuteczności jest -xx res na light oppa, a działa tylko temu który nosi broń.

__________________
Hedonism

Gerin

Dodał: Gerin, 27.05.2008 22:18

przetestowałem ten twój dream bug w HE i na single tak jak Ty to robisz zapewne (2xdream, pb 30/-30, max fana i św. tarcza, merc z infi) i nie jestem zachwycony. oprocz tego że mamy tarczę przez co nic nas nie rusza to nic specjalnego nasz pala nie robi. dmg mamy około 3,7k (o ile dobrze pamiętam) a spodziewałem się czegoś więcej. IMO: ofensywnie to mój pala>>>>>Twój pala, defensywnie dokładnie odwrotnie.

Kyubi

Dodał: Kyubi, 27.05.2008 18:11

zaszly by zmiany w skilach poniewaz zamiast holly shock bysmy mogli dac fanatyzm, jesli bysmy wzieli merca z 2 aktu z blessed aim to moglibysmy dac mu w lape infinity i bysmy wtedy mieli praktycznie 100% szans na trafienie kazdego potwora przy czym bysmy mieli jeszcze kolosalne obrazenia z aur wiec bilibysmy z reki glownie immunow
co do kumulacji HS, kumuluje sie ono z itemow a nie itemy ze skilami
ja bazuje na hero editorze i single player glownie ale jak testowalem ta mozliwosc to sie okazalo ze HS z itemow zamienial sie na HS ze skila i jednym slowem walczyly one ze soba czyli zamiast wiekszego dmg mamy konflikt skili...
jesli chodzi o holly shield to u tego typu paladyna mozna zrezygnowac z tak owego ale nei bedzie to zadne wyzwanie tylko zaoszczedzenie 25 pkt przynajmniej przy wykozystaniu 2 dreamow poniewaz aury maja tak kolosalne obrazenia ze praktycznie sie stoi a nie walczy...
przy 1 dreamie to juz jest problem poniewaz obrazenia sa znacznie nizsze...
ja osobiscie bym proponowal rezygnacje z infinity i wykozystanie 2 dreamow + conv ze skila ktory podprowadzic mozna pod prog -150 res aczkolwiek jest to juz zupelnie inna bajka...
ale ten verdungo mnie stresuje ze wzgledu na to ze to ma byc zealot przez co ll by sie jednak lepiej nadawal dla niego tymbardziej ze te 7-10% LT powoduja ze troche zadko je widujemy [6-8% wiecej ll powoduje ze w ciagu jednej walki przywracamy okolo 500 lifea] ale to jest wylacznie kwestia upodoban. Przeciez nie kazdy gracz zrobi wszystko wedlug "przepisu" smile

Gerin

Dodał: Gerin, 27.05.2008 14:22

No więc... jeśli chodzi o Dream to gdzieś czytałem (w zasadzie to sam zadałem takie pytanie na forum) że HS z hełmu i ze skilla będzie się kumulował jako 2 niezależne aury, co oczywiście podbije nasz dmg. dlatego też umieściłem ten hełm na mojej liście... a skąd FANATYZM??? przeczytaj sobie jeszcze raz ten build i zwróć szczególną uwagę na broń merca. co do pasa, to imHo te kilka % ll ma mnijsze znaczenie przy lt niż life z dungo. Dlaczego łuczniczka a nie proponowane przez Ciebie rozwiązanie z aim mercem? chciałem osiągnąc duży dmg, -res, przy maxymalnym iasie, a jednocześnie, jak to napisał Krulik na forum, postawić przed graczem wyzwanie grania bez tarczy oraz nieco odejść od klasycznej koncepcji pala z hs (św. tarczą). niestety nic nie usprawiedliwia tego, iż zapomnialem o CA z infi. jeszcze jednej rzeczy nie rozumiem.. wytykasz mi Dream jako alternatywny hełm, a później sam proponujesz 2x Dream. to się imo kupy nie trzyma. no chyba że związku z tym zaszły by jakieś zminy w skillach?

Kyubi

Dodał: Kyubi, 25.05.2008 23:42

Mam co do tej taktyki baardzoo dluga liste zastrzezen wiec prosze nie przerazcie sie dlugoscia komentarza...
Zaczne wiec od poczatku...
Jak sama nazwa wskazuje ze paladyn ma byc zbudowany glownie pod HS ok zgoda, martwi mnie w tym wypadku danie alternatyw graczowi, w skilach wspomniane bylo cos o HS natomiast w itemach jako alternatywny helm dla griphona dalismy Dream [15 lvl HS] gdzie tu logika?
Nastepnie w dziale "Progi" wspomniane jest o fanatyzmie, z kad my go niby mamy? Zaraz pewnie doda ktos ze mozna zalozyc beasta i fanatyzm bedzie ale co wtedy z infiniti i convem?
Moim zdaniem powinny byc napisane 2 sciezki rozwoju, pierwsza pod Griphona i HS ze skili a druga pod Dream z uwzglednieniem fanatyzmu.
Kolejna rzecza ktora mnie meczy jest pominiecie znaczacej umiejetnosci jaka daje infinity a mianowicie Cyclone armor, sprawia ona bowiem ze jestesmy niepodatni na 3 zywioly mianowicie ogien elektrycznosc i zimno co jest bardzo przydatne na duelach w szczegolnosci vs soso czy vs java nie wspominajac juz o auradinach wszelkiej masci.
Moj kolejny problem to Verdungo. Nie mowie ze jest zly aczkolwiek u zealota nie wykozystujacego tarczy bym polecal "stringi" [bez skojazen]. Moim zdaniem ll przy takiej samej ilosci dr jest nieco lepszym rozwiazaniem niz samo dr i 90-120 life pochodzace z bonusu do witalnosci, co wystarcza na przetrwanie raptem 1-2 ciosow wiecej.
Co do butow nie ma sie czego przyczepic ale dobra alternatywa bylyby Marowalki ze wzgledu na ladunki life tapa co pozwala nam od poczatku kozystac z tego dobrodziejstwa w walce z trudniejszymi wrogami.
Kolejna rzecza ktora nie bedzie mi dawala spac po nocach bedzie merc [kto jeszcze uzywa tych z 1 aktu to ja nie wiem ale wierz mi ze jako zagrozony gatunek jestes pod scisla ochrona] nie lepiej byloby uzyc merca z 2 aktu z aura blogoslawionej celnosci i jemu oddac infinity a samemu zalozyc nawet ten sierp ksiezyca [mowa o RW a nie amulecie] ewentualnie PB [phase blade] z 6 RBF 5/5 light i kolejny dream w tarczy paladyna i wykorzystac blogoslawienstwo bugu?
Ostatnia rzecz przez ktora mysle ze opracowales tylko koncepcje i jej nie wyprubowales w 100% to fakt ze w dziale "jak grac??" tylko stresciles jak wedlug ciebie powinna wygladac walka pvm.
Moim zdaniem taktyka jest innowacyjna ale nie przemyslana do konca i moim zdaniem [bez urazy] napisana na przyslowiowe "odwal sie".
Na przyszlosc polecam rozwazyc wszystkie mozliwosci i je opisac tak zeby wszystko bylo zrozumiale ale zeby nie pozostawiac gracza tylko i wylacznie z koncepcja ale dac mu kilka sciezek do wyboru z uwzglednieniem swoich przemyslen oraz doswiadczen.

Krulik

Dodał: Krulik, 25.05.2008 21:30

No wreszcie, męczyłem Przema by dodał to smile2 dla mnie jest gz taktyka

__________________
Hedonism

cossi

Dodał: cossi, 25.05.2008 20:19

noo niezle... innowacyjnie... nie myslalem nad tak taktyka jeszcze nigdy dlatego daje 6 smile2)galssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?



© 2002-2011 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved. Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0