WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Patch 1.13 - Nieoficjalna lista zmianDodał: Haxite, 20.10.2009 21:12, Kategoria: Diablo 2
Zgodnie z tym co pisał Bashiok - Community Manager Blizzarda, na oficjalnym
forum Battle.Net miał zostać wypuszczony nowy patch oznaczony numerem 1.13
[link].
Na oficjalnym forum Blizzarda kilka dni temu nieznany użytkownik napisał post z tematem "1.13 PATCH NOTES RELEASED" i znajdował się pod
tym linkiem.
Niestety gdy wejdziemy na obecny adres pokaże się informacja, że post został usunięty. Skoro informacje tego użytkownika były nieprawdziwe to Blizzard nie miałby chyba podstaw usuwać posta i zmieniać nazwę tematu. Czyżby Blizzard szykował dla nas mega łatkę 1.13? Pożyjemy, zobaczymy, poniżej prezentujemy wam przetłumaczony tekst, który został zlikwidowany lecz nie jest to oficjalna lista zmian. Poprawiono: - Błąd, który wyrzucał z serwera graczy, gdy postać korzystała z różnego rodzaju efektów działających w tym samym momencie. - Poważny błąd dotyczący kumulowania się aur dostarczanych przez niektóre przedmioty. - Błąd związany z pokazywaniem gier na Battle.Net jako pełnych chociaż tak naprawdę nie były. - Umiejętności nie mają wpływu na postać gdy otwarty jest "Town Portal". Zapobiega to natychmiastowemu zabijaniu po wyzwaniu gracza na pojedynek. - Błąd, który powodował iż czasami najemnik mógł zabić gracza stojącego w obrębie miasta gdy jest on wyzwany na pojedynek. - Błąd, gdy gracz mógł wykorzystywać niektóre umiejętności blisko dystansowe na dużą odległość. - Błąd z szarżą Paladyna, która czasami powodowała tak zwany „Charge Lock” - Błąd powodujący nadawanie dodatkowych opcji w przedmiocie podczas transmutacji w kostce horadrimów. - Wizualny błąd odpowiedzialny za tak zwany „Strength Bug”, czyli brak wizualizacji niektórych przedmiotów przy odpowiedniej liczbie punktów siły dodanych tylko i wyłącznie z ekwipunku. Zmiany na Battle.Net: - Dodawanie graczy do własnej listy oszustów/szumowin za pomocą komendy „ / f sl ”. - Gracz jest proszony o podanie specjalnego kodu podczas dołączania oraz tworzenia gier. - Wcześniej gdy w jednym miejscu korzystało się z zaklęcia „Meteor” lub podobnego gra rozłączała graczy z serwera. Zostało to skorygowane i występuje rzadziej. - Poprawiono stabilność i elastyczność serwerów na Battle.Net. - Diablo będzie teraz kroczył po ziemi w oparciu o sprzedaż unikalnych, setowych i rzadkich pierścieni. Działa to na zasadzie setowe i rzadkie dodają 1 punkt, a unikalne po 3 punkty do liczby sprzedanych pierścieni. Modyfikacje: - Gracze muszą teraz zbierać elementy i składać wolę Khalima w celu dostania się do Kazmatów Nienawiści, dopóki tego nie uczynią nie wejdą tam. - Gracz musi być teraz na poziomie przynajmniej 20 aby zakończyć poziom trudności Normalny, 40 aby ukończyć Koszmar. - Gracze mogą teraz tworzyć portal do sekretnego krowiego poziomu niezależnie czy zabili Krowiego Króla czy nie. - Zwiększono „droprate” niektórych run w pewnych miejscach. - Gdy gracz zabije gracza w trybie Softcore jego ciało znajduje się w miejscu pojawienia się postaci „respawnu”. - Ucho gracza wypada tylko gdy gracz zostanie pierwszy raz zabity. Zmiany dotyczące postaci: Amazonka - Zwiększone obrażenia umiejętności Nabijanie i Rozpędzenie. - Zwiększenie bonusów do ataku z Penetracji (%). - Poprawiono umiejętności strzała spopielenia oraz zamrażająca strzała obniżając także koszt many o 25%. Zabójczyni - Zwiększone obrażenia umiejętności Pięść Ognia, Szpon Gromu, Lodowe Ostrza i Uderzenia Fenixa. - Podwojono wszystkie premie związane z Mistrzem Szponów. - Zwiększony bonus szybkości z umiejętności – zwiększona szybkość +%. - Zwiększona szansa na blok ze szponów +%. - Większe obrażenia Jadu. - Większe obrażenia Śladu Ognia. - Większe obrażenia Furii Ostrzy. - Większe obrażenia Tarczy Ostrzy. Barbarzyńca - Ponury Totem przeraża pobliskich wrogów i posiada większy zasięg. - Wszystkie premie przewidziane przez Mistrzostwo we władaniu buławami wzrosły o 50%. - Wszystkie premie przewidziane przez Mistrzostwo we władaniu bronią drzewcową wzrosły o 50%. - Wszystkie premie przewidziane przez Mistrzostwo w rzucaniu wzrosły o 100%. - Zwiększona wartość Wytrzymałość teraz zwiększa niewiele liczbę zdrowia (w niewielkim stopniu). - Zwiększono czas działania szału bitewnego od 6 do 10 sekund. Druid - Zwiększone obrażenia umiejętności Burza Ognia, Kula Magmy, Szczeliny, Wulkan i Armageddon. - Wilkołak nie ma już ograniczenia czasowego i dodaje +40% do szybkości chodzenia/biegania. - Likantropia od teraz zwiększa +% życia. - Niedźwiedziołak nie ma już ograniczenia czasowego i dodaje +25% do szybkości chodzenia/biegania. - Taran zadaje większe obrażenia i dodaje bonus do skuteczności ataku. - Zwiększone obrażenia od Ognistych Szponów - Zwiększone obrażenia od trucizny z umiejętności Wścieklizna. - Kruki spowalniają cel. - Zwiększono życie oraz obrażenia Trującego Pełzacza - Zwiększono życie oraz obrażenia Ducha Wilka - Zwiększono obrażenia Trupiej Winorośli oraz skuteczność leczenia. - Zwiększone życia Upiornego Wilka oraz obrażenia. - Zwiększona ilość odzyskanej many i życia przez Słonecznego Pełzacza - Duch Kolców odbija więcej obrażeń i dodaje premie do odporności. Nekromanta - Zredukowano koszt many Zębów o 33%. - Zredukowano uszkodzenia od 60-100% Wybuchu Zwłok, a życie do 50-85%. - Zasięg Eksplozji trucizny jest większy, a trucizna rozprzestrzenia się szybciej niż wcześniej. - Zredukowano koszt many Włóczni z kości o 33%. - Zredukowano koszt many Ducha Kości o 33%. Paladyn - Pchnięcie nie może zadać druzgocącego uderzenia oraz otwarcia ran. - Zwiększono obrażenia Zapału. - Zemsta kosztuje teraz mniej many oraz zadaje większe obrażenia. - Błogosławiony młota zadaje tylko obrażenia fizyczne. Czarodziejka - Zredukowano trochę obrażenia Zamieci. - Od teraz teleport posiada ograniczenia związane z szybkością rzucania tego czaru. Na poziomie 1 teleport posiada 2 sekundy opóźnienia, które zmniejsza się o 0,5 co każdy rozdany punkt (tzw. „Casting Delay” znika dopiero na poziomie 5). Zmiany w przedmiotach: - Wiele elitarnych przedmiotów zostało ulepszonych. - Słowo runiczne Enigma dodaje teraz od 1-3 do Teleportu lecz nie daje premii do siły. - Poprawnie wyświetlane są statystyki słowa runicznego „Żal”. - Nowe słowo runiczne „Einherjar” dla Amazonki korzystającej z włóczni. Oto jego statystyki: Einherjar 6 gniazd (włócznia dla Amazonki) Amn + Ith + El + Sol + Shael + Mal + 1 Trąba powietrzna + 1 Szarża Niezniszczalne + 60% zwiększona szybkość ataku + 300-400% zwiększone obrażenia 7% życia ukradzione co trafienie +9 do uszkodzeń minimalnych + 9 do uszkodzeń maksymalnych + 50 do ataku + 10 do promienia światła Uniemożliwia leczenie się potworów Powyższą listę zmian proszę przyjąć z dystansem gdyż nie jest to potwierdzone przez Blizzarda. Gdyby nie Naki - administrator DoT Realm, ten news by nie powstał. Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: maciek777, 14.11.2009 22:41Patch jest do przyjęcia [zwłaszcza że nie mam hammerdina ani necro, a moja soso ma na tyle siły żeby nosić spirit mon bez eni (' Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 14.11.2009 22:47 Dodał: czuker, 08.11.2009 13:16Dodał: JadChuck, 29.10.2009 20:43 __________________ Dodał: rychuvip, 08.11.2009 10:30a ja bym wprowadzil takie zmiany : __________________ Dodał: filemon25, 03.11.2009 21:13prace nad patchem zostaly wtrzymane bo blizzard musi pracowac nad patchem 1.14 1.14b i 1.15 tak mysle!!!!!! ze blizzard powinien dostac bana Dodał: Pirek, 31.10.2009 11:43A a gdzie info co do powiekszonej skrytki przez która niby patch jest opozniony ktos chyba o tym zapomiał imo fake. i co do dc tez to była by przesada dc był by prawie codzinnie sam jak mefuje sprzedaje po kilka pierscieni dziennie oO Dodał: Trang_Oul, 30.10.2009 00:24Charge lock - owszem, strategie oparte na oszustwie powinny by zrujnowane. Co do Einherjar, nieudolna próba balansu postaci, ale czy aby na pewno? Czy W OGÓLE widziałeś amkę na włócznie stworzoną do normalnej gry? Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 30.10.2009 00:25 __________________ Dodał: Hellstein, 29.10.2009 22:04@JadChuck __________________ Dodał: JadChuck, 29.10.2009 20:43
Dodał: Konqer, 29.10.2009 11:46Tą listę zmian mogę podumować jednym tylko stwierdzeniem - totalne bzdety. Ale dzięki za trochę uśmiechu. Dodał: Trang_Oul, 28.10.2009 20:42Gdyby młot był pociskiem, nie przelatywałby przez każdego wroga, tylko byłaby szansa, zależna od itemów i ewentualnie od oskilla Przebijanie. Co do szybkości ataku, gracz znowu musiałby wybierać, tym razem między dmg i ias. Szybkość ataku nie powinna być problemem. Pala ze 125 fcr rzuca zaklęcie w ciągu 9 klatek. Taką samą szybkość (a nawet 8, chociaż pewnie byłoby to nieekonomiczne) mógłby uzyskać z legendarnym młotem, który jest jednoręczny - -dmg. Z ogrzym albo grzmiącym kafarem można uzyskać max 10 klatek. Niby niewielka różnica, ale trzeba również pamiętać, że na ataki fizyczne można spowolnić zimnem albo zniedołężnieniem, a zaklęcia nie. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 28.10.2009 20:47 __________________ Dodał: Hellstein, 28.10.2009 19:48Hmm... strzała kierowana jest naprowadzana magicznie... __________________ Dodał: Trang_Oul, 28.10.2009 18:55Oczywiście np. kierowana strzała też kieruje się prawami fizyki, wykorzystując przyciąganie się...eee...dobra i zła? Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 28.10.2009 19:34 __________________ Dodał: Hellstein, 28.10.2009 18:14@Trang Oul __________________ Dodał: Trang_Oul, 28.10.2009 06:42Widzę zastój w komentarzach, więc podzielę się moją wizją osłabienia hammera. __________________ Dodał: Hellstein, 27.10.2009 11:22No ciekawe, ciekawe. __________________ Dodał: Bartosz-Diablo, 26.10.2009 20:51Przecierz nie morzemy czekać tak do usranej śmierci... __________________ Dodał: Trang_Oul, 25.10.2009 13:54Cierpliwie?! Ileż można? :/ __________________ Dodał: gadgetpl, 25.10.2009 12:29Najlepiej nic nie brać na serio tylko cierpliwie czekać na reset i na oficjalne ogłoszenie zmian przez Bliza jakie zmiany zostały wprowadzone do latki 1,13 Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 25.10.2009 12:30 Dodał: zico77, 24.10.2009 18:10No powiem tak niezle niezle skasują bugi cos dodadza zmieni sie filozofia robienia taxi czy zdobywania anni.Jesli jest w tym 75% prawdy to bedzie dobrze. Dodał: Trang_Oul, 24.10.2009 16:29Skill Balance Changes Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 24.10.2009 16:31 __________________ Dodał: Sabko, 24.10.2009 15:59Baaaaaardzo niewielka, zwłaszcza że Enigma ma +2sk. Ciężko byłoby nie wyciągnąć tych 5 sk. To raz. Dodał: Trang_Oul, 24.10.2009 12:51Czytaj dokładnie -.- .Planują dać casting delay do tele, więc byłaby różnica, czy jest +1 czy +3. __________________ Dodał: Hokage_PL, 24.10.2009 11:03jak dla mnie to wielki kit! zmiany mogłyby być prawdziwe, ale po jaką CHOLERĘ teleport w enigmie miałby być zwiększony od 1 do 3??? myślę, że prędzej by go usunęli niż jeszcze zwiększali i w dodatku a takie żenujące 2 mniej many... może bym w to uwierzył, gdyby pisało że bronie są 2x silniejsze, ale w tym wypadku to wszystko to ściema. Dodał: Suchy22, 24.10.2009 06:39haha ale wałek ktoś zrobił no uśmić się można. Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 24.10.2009 06:43 __________________ Dodał: Sabko, 24.10.2009 01:54Jak dla mnie to ściema. "Einherjar"?? Kto to wymyślił? Obrażenia fizyczne od młotków? Dodał: LeCzarny, 23.10.2009 21:38martwi mnie obnizenie DMG blizzce Dodał: gadgetpl, 23.10.2009 07:04Nie oficjalne ale o kodach obrazkowych już dawno było trombonie więc raczej na 100% będzie ten kordzik Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 23.10.2009 07:06 Dodał: Demonolog, 22.10.2009 20:03Będzie zajebiscie nareszcie bez botów ale to jednak nie oficjalne zmiany Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 22.10.2009 20:04 Dodał: norek55, 22.10.2009 19:14MiXB __________________ Dodał: Bartosz-Diablo, 22.10.2009 19:13Zajebiście to nie jest wulgaryzm, to zostało z pół roku temu dodane do listy słów mowy potocznej __________________ Dodał: MiXB, 22.10.2009 18:21Mi z kolei nasuwają się 2 słowa nt. tego patcha (sorry za wulgaryzmy, ale muszę to powiedzieć... __________________ Dodał: mexovic, 22.10.2009 12:03to triple6: Dodał: Deltar, 22.10.2009 08:23Heh cała sprawa z wydaniem nowej łatki coraz bardziej przypomina mi premiery kolejnych książek o Harrym Potterze Dodał: Azmo, 21.10.2009 23:24Hmm...Wszystkie poprawki, modyfikacje są bez zastrzeżeń, usuwają to czego każdy miał już dosyć czyli błędów, bugów itp. Raczej były one do przewidzenia, jeżeli można się czegoś spodziewać po nieoficjalnej wiadomości Dodał: Mastemoth, 21.10.2009 22:29Gdyby to była prawda...to może zapomniał bym o tych miesiącach ZWŁOKI.Tylko druzgocące uderzenie w pchnięciu tarcza mnie by zmartwiło - lepiej gdyby ograniczyli szansę do np 20%.Otwarcie rany można olać. Ogólnie same rozsądne rzeczy ktoś proponuje. __________________ Dodał: triple6, 21.10.2009 22:19To słówko dla amki fajne, ale tanie strasznie. Uważam, że info o hammerze to bull shit. jak postać używająca fcr może zadawać dmg fizyczny? hammer + lifetap +cb +edmg +fana +moc?? no fckn way! a co ze smitem? zerowiec... o charge bugu wiedzą od dawna a nie usunęli go od p1.10 więc widocznie to nie takie proste. Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 21.10.2009 22:26 Dodał: norek55, 21.10.2009 20:37Moim zdaniem i tak anni stanie się czymś co nie będzie trudno zdobyć __________________ Dodał: Bartosz-Diablo, 21.10.2009 19:04YEah, chociarz miełem nadzieję, ze usuną tele z enigmy __________________ Dodał: Krex, 21.10.2009 15:49Nareszcie bez botów, bez bugów i bez innych lepszych lub (niestety) gorszych rzeczy. Ale jeśli tak będzie to napewno będzie to meeega łatka ^^ Dodał: Hefasto, 21.10.2009 14:19[quote]- Gracz musi być teraz na poziomie przynajmniej 20 aby zakończyć poziom trudności Normalny, 40 aby ukończyć Koszmar. Dodał: Trang_Oul, 21.10.2009 13:55Nie chcę nic mówić, ale żadna strona nie podaje tych informacji poza ID i jsp (oczywiście jakiś noob nam wykradł :/). __________________ Dodał: sukip66, 21.10.2009 13:36- Dodawanie graczy do własnej listy oszustów/szumowin za pomocą komendy „ / f sl ”. __________________ Dodał: Ulver, 21.10.2009 12:39shaka1z ty chyba nie wiesz co piszesz. Jak niby żelazna dziewica miałaby działać na młotki hammera, nawet jeżeli będą zadawać obrażenia fizyczne? IM działa tylko wtedy gdy walczymy w zwarciu -> przecież na bowkę jakoś IM nie działa... Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 21.10.2009 12:42 __________________ Dodał: shaka1z, 21.10.2009 12:20Mnie się podobają te zmiany, o ile są prawdziwe. Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 21.10.2009 12:38 Dodał: gadgetpl, 21.10.2009 08:52- Gracze muszą teraz zbierać elementy i składać wolę Khalima w celu dostania się do Kazmatów Nienawiści, dopóki tego nie uczynią nie wejdą tam. Dodał: Redgrad, 21.10.2009 08:25Takie zmiany zmieniłyby trochę oblicze Battle.Net, Boty miałby utrudnione życie a gracze zamiast bezmyślnie taxować postacie musieliby się troszkę wysilić ;] Dodał: Haxite, 21.10.2009 07:07Ponury, anni niekoniecznie będzie pospolity, jeżeli ustawią próg 50k - 100k lub więcej to trochę się posprzedaje tych ringów Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 21.10.2009 07:17 Dodał: Trang_Oul, 20.10.2009 23:11Mówili, że nie będzie, servery by tego nie wytrzymały. Jakoś boty 24/7 wytrzymują, a Blizza to nie interesuje :/ . Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 20.10.2009 23:22 __________________ Dodał: Ponury, 20.10.2009 23:08"Diablo będzie teraz kroczył po ziemi w oparciu o sprzedasz unikalnych, setowych i rzadkich pierścieni. Działa to na Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 20.10.2009 23:09 Dodał: itemeczek, 20.10.2009 22:33Co do przechodzenia gry: mi jakoś nie przeszkadza nie przeszkadzają baal q, cs i reszta tego typu rzeczy. Jeżeli chce przejść gre, to gram albo solo jakimś mieszańcem na bn albo singlu, jeżeli nie, to robie postać na bn, któej wbije poziom i ubiore w jakieś 'ciekawe' rzeczy, bo hm rywalizacja? I co z tego, że nigdy nie bede najbogatszy na bn, że nie bede miał nigdy perf postaci ani rzylion fg czy istów? Po prostu dążenie do tego jest fajne Dodał: petereq, 20.10.2009 22:05No to wreszcie blizzard tchnąłby drugie życie w mocno już zakurzonego diabełka. Mam nadzieje, ze chociaż część propozycji/zmian przestawionych w tym tekście znajdzie się w grze po wydaniu tego patcha Dodał: Cody, 20.10.2009 22:03"Gracze mogą teraz tworzyć portal do sekretnego krowiego poziomu niezależnie czy zabili Krowiego Króla czy nie." Dodał: Trang_Oul, 20.10.2009 22:02Niektórzy nawet nie mieli okazji się dowiedzieć... Mam na myśli tych, którzy od razu po kupieniu Diabła zaczęli grać na BN i od początku uczyli się lamić. Poza tym, 3 questy z wymaganym lvlem to za mało. Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 20.10.2009 22:06 __________________ Dodał: Ulver, 20.10.2009 21:59Item ale właśnie tego typu zmiany pozwolą chociaż w małym stopniu na przebudowę wielu buildów. Wymóg posiadania konkretnego lvlu aby przejść na kolejny poziom trudności jest ok. Nigdy nie lubiłem baal bugów, cs-ów czy UTE. Niektórzy chyba zapomnieli jak się normalnie grę przechodzi... __________________ Dodał: itemeczek, 20.10.2009 21:53To mi się nie podoba: Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 20.10.2009 21:54 Dodał: Trang_Oul, 20.10.2009 21:47Naprawdę drogie itemy do UT? Współpraca. Widziałeś może filmik, jak 8 osób rozwala całe UT nago, i to na HC? __________________ Dodał: Szarlejj, 20.10.2009 21:42Moim zdaniem taka łatka nie wejdzie w życie ponieważ rozwala 9/10 ,,pro" bulidów opierających się na str bugu i str z eni Dodał: Ulver, 20.10.2009 21:27O ile te info posiada w sobie choć małą część realnych zmian to coś mi się wydaje, że łatka może być niemałą rewolucją. Na to liczę! Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 20.10.2009 21:38 __________________ Dodał: cossi, 20.10.2009 21:27"- Błogosławiony młota zadaje tylko obrażenia fizyczne." buhbuhUHABUHAB HUUUUURRRRRRAAAAA __________________ Dodał: Trang_Oul, 20.10.2009 21:26Spoko, ja tylko jestem czarnowidzem Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 20.10.2009 21:28 __________________ Dodał: Haxite, 20.10.2009 21:24Trang_Oul być może ale stwierdziłem, że ciekawa jest taka informacja dlatego wrzuciłem to na ID - nie gniewajcie się :p Dodał: Trang_Oul, 20.10.2009 21:21[The topic you're trying to post to has been deleted] Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 20.10.2009 21:44 __________________ Dodał: Haxite, 20.10.2009 21:20Osobiście byłbym zadowolony gdyby zostało wprowadzonych przynajmniej 1/3 tych zmian. |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: tygrys102, 09.01.2010 10:51
Ech ten patch i tak pewnie nie wyjdzie a jesli juz to niewiadomo kiedy, ja juz w d2 nawet nie gram bo to kit stulecia nawet spatchowany czy zmodowany lepiej dac sobie spokoj z takim nedznym starociem i grac w co inne np sacred czy titan quest