Patch 1.13 - Nieoficjalna lista zmian

Dodał: Haxite, 20.10.2009 21:12, Kategoria: Diablo 2

Zgodnie z tym co pisał Bashiok - Community Manager Blizzarda, na oficjalnym forum Battle.Net miał zostać wypuszczony nowy patch oznaczony numerem 1.13 [link]. Na oficjalnym forum Blizzarda kilka dni temu nieznany użytkownik napisał post z tematem "1.13 PATCH NOTES RELEASED" i znajdował się pod tym linkiem.
Niestety gdy wejdziemy na obecny adres pokaże się informacja, że post został usunięty. Skoro informacje tego użytkownika były nieprawdziwe to Blizzard nie miałby chyba podstaw usuwać posta i zmieniać nazwę tematu. Czyżby Blizzard szykował dla nas mega łatkę 1.13? Pożyjemy, zobaczymy, poniżej prezentujemy wam przetłumaczony tekst, który został zlikwidowany lecz nie jest to oficjalna lista zmian.


Poprawiono:
- Błąd, który wyrzucał z serwera graczy, gdy postać korzystała z różnego rodzaju efektów działających w tym samym momencie.
- Poważny błąd dotyczący kumulowania się aur dostarczanych przez niektóre przedmioty.
- Błąd związany z pokazywaniem gier na Battle.Net jako pełnych chociaż tak naprawdę nie były.
- Umiejętności nie mają wpływu na postać gdy otwarty jest "Town Portal". Zapobiega to natychmiastowemu zabijaniu po wyzwaniu gracza na pojedynek.
- Błąd, który powodował iż czasami najemnik mógł zabić gracza stojącego w obrębie miasta gdy jest on wyzwany na pojedynek.
- Błąd, gdy gracz mógł wykorzystywać niektóre umiejętności blisko dystansowe na dużą odległość.
- Błąd z szarżą Paladyna, która czasami powodowała tak zwany „Charge Lock”
- Błąd powodujący nadawanie dodatkowych opcji w przedmiocie podczas transmutacji w kostce horadrimów.
- Wizualny błąd odpowiedzialny za tak zwany „Strength Bug”, czyli brak wizualizacji niektórych przedmiotów przy odpowiedniej liczbie punktów siły dodanych tylko i wyłącznie z ekwipunku.


Zmiany na Battle.Net:
- Dodawanie graczy do własnej listy oszustów/szumowin za pomocą komendy „ / f sl ”.
- Gracz jest proszony o podanie specjalnego kodu podczas dołączania oraz tworzenia gier.
- Wcześniej gdy w jednym miejscu korzystało się z zaklęcia „Meteor” lub podobnego gra rozłączała graczy z serwera. Zostało to skorygowane i występuje rzadziej.
- Poprawiono stabilność i elastyczność serwerów na Battle.Net.
- Diablo będzie teraz kroczył po ziemi w oparciu o sprzedaż unikalnych, setowych i rzadkich pierścieni. Działa to na zasadzie setowe i rzadkie dodają 1 punkt, a unikalne po 3 punkty do liczby sprzedanych pierścieni.


Modyfikacje:

- Gracze muszą teraz zbierać elementy i składać wolę Khalima w celu dostania się do Kazmatów Nienawiści, dopóki tego nie uczynią nie wejdą tam.
- Gracz musi być teraz na poziomie przynajmniej 20 aby zakończyć poziom trudności Normalny, 40 aby ukończyć Koszmar.
- Gracze mogą teraz tworzyć portal do sekretnego krowiego poziomu niezależnie czy zabili Krowiego Króla czy nie.
- Zwiększono „droprate” niektórych run w pewnych miejscach.
- Gdy gracz zabije gracza w trybie Softcore jego ciało znajduje się w miejscu pojawienia się postaci „respawnu”.
- Ucho gracza wypada tylko gdy gracz zostanie pierwszy raz zabity.


Zmiany dotyczące postaci:

Amazonka

- Zwiększone obrażenia umiejętności Nabijanie i Rozpędzenie.
- Zwiększenie bonusów do ataku z Penetracji (%).
- Poprawiono umiejętności strzała spopielenia oraz zamrażająca strzała obniżając także koszt many o 25%.

Zabójczyni

- Zwiększone obrażenia umiejętności Pięść Ognia, Szpon Gromu, Lodowe Ostrza i Uderzenia Fenixa.
- Podwojono wszystkie premie związane z Mistrzem Szponów.
- Zwiększony bonus szybkości z umiejętności – zwiększona szybkość +%.
- Zwiększona szansa na blok ze szponów +%.
- Większe obrażenia Jadu.
- Większe obrażenia Śladu Ognia.
- Większe obrażenia Furii Ostrzy.
- Większe obrażenia Tarczy Ostrzy.

Barbarzyńca

- Ponury Totem przeraża pobliskich wrogów i posiada większy zasięg.
- Wszystkie premie przewidziane przez Mistrzostwo we władaniu buławami wzrosły o 50%.
- Wszystkie premie przewidziane przez Mistrzostwo we władaniu bronią drzewcową wzrosły o 50%.
- Wszystkie premie przewidziane przez Mistrzostwo w rzucaniu wzrosły o 100%.
- Zwiększona wartość Wytrzymałość teraz zwiększa niewiele liczbę zdrowia (w niewielkim stopniu).
- Zwiększono czas działania szału bitewnego od 6 do 10 sekund.

Druid

- Zwiększone obrażenia umiejętności Burza Ognia, Kula Magmy, Szczeliny, Wulkan i Armageddon.
- Wilkołak nie ma już ograniczenia czasowego i dodaje +40% do szybkości chodzenia/biegania.
- Likantropia od teraz zwiększa +% życia.
- Niedźwiedziołak nie ma już ograniczenia czasowego i dodaje +25% do szybkości chodzenia/biegania.
- Taran zadaje większe obrażenia i dodaje bonus do skuteczności ataku.
- Zwiększone obrażenia od Ognistych Szponów
- Zwiększone obrażenia od trucizny z umiejętności Wścieklizna.
- Kruki spowalniają cel.
- Zwiększono życie oraz obrażenia Trującego Pełzacza
- Zwiększono życie oraz obrażenia Ducha Wilka
- Zwiększono obrażenia Trupiej Winorośli oraz skuteczność leczenia.
- Zwiększone życia Upiornego Wilka oraz obrażenia.
- Zwiększona ilość odzyskanej many i życia przez Słonecznego Pełzacza
- Duch Kolców odbija więcej obrażeń i dodaje premie do odporności.

Nekromanta
- Zredukowano koszt many Zębów o 33%.
- Zredukowano uszkodzenia od 60-100% Wybuchu Zwłok, a życie do 50-85%.
- Zasięg Eksplozji trucizny jest większy, a trucizna rozprzestrzenia się szybciej niż wcześniej.
- Zredukowano koszt many Włóczni z kości o 33%.
- Zredukowano koszt many Ducha Kości o 33%.

Paladyn
- Pchnięcie nie może zadać druzgocącego uderzenia oraz otwarcia ran.
- Zwiększono obrażenia Zapału.
- Zemsta kosztuje teraz mniej many oraz zadaje większe obrażenia.
- Błogosławiony młota zadaje tylko obrażenia fizyczne.

Czarodziejka
- Zredukowano trochę obrażenia Zamieci.
- Od teraz teleport posiada ograniczenia związane z szybkością rzucania tego czaru. Na poziomie 1 teleport posiada 2 sekundy opóźnienia, które zmniejsza się o 0,5 co każdy rozdany punkt (tzw. „Casting Delay” znika dopiero na poziomie 5).


Zmiany w przedmiotach:

- Wiele elitarnych przedmiotów zostało ulepszonych.
- Słowo runiczne Enigma dodaje teraz od 1-3 do Teleportu lecz nie daje premii do siły.
- Poprawnie wyświetlane są statystyki słowa runicznego „Żal”.
- Nowe słowo runiczne „Einherjar” dla Amazonki korzystającej z włóczni.

Oto jego statystyki:

Einherjar
6 gniazd (włócznia dla Amazonki)
Amn + Ith + El + Sol + Shael + Mal

+ 1 Trąba powietrzna
+ 1 Szarża
Niezniszczalne
+ 60% zwiększona szybkość ataku
+ 300-400% zwiększone obrażenia
7% życia ukradzione co trafienie
+9 do uszkodzeń minimalnych
+ 9 do uszkodzeń maksymalnych
+ 50 do ataku
+ 10 do promienia światła
Uniemożliwia leczenie się potworów


Powyższą listę zmian proszę przyjąć z dystansem gdyż nie jest to potwierdzone przez Blizzarda.
Gdyby nie Naki - administrator DoT Realm, ten news by nie powstał.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
tygrys102

Dodał: tygrys102, 09.01.2010 10:51

Ech ten patch i tak pewnie nie wyjdzie a jesli juz to niewiadomo kiedy, ja juz w d2 nawet nie gram bo to kit stulecia nawet spatchowany czy zmodowany lepiej dac sobie spokoj z takim nedznym starociem i grac w co inne np sacred czy titan quest rotfl

Bulwgarr

Dodał: Bulwgarr, 10.12.2009 20:17

paladyn jest super tak samo jak druidrot rotfl

maciek777

Dodał: maciek777, 14.11.2009 22:41

Patch jest do przyjęcia [zwłaszcza że nie mam hammerdina ani necro, a moja soso ma na tyle siły żeby nosić spirit mon bez eni ('rotfl')]. Brakuje mi tylko polepszenia drzewek Sztuki Walki/ Dysc. Cienia u asski. Uważam że ta postać została schrzaniona i Blizz ma obowiązek to naprawić [np dać 200% większe fizyczne obrażenia od szponów i podnieść AR asski -- zrobić by jej ciosy trafiały 100% podczas działania 1,2 szarży i umożliwić wbicie 1-ch szarż "na sucho" czyli bez potwora ale dwoma machnięciami w powietrze [a nie jednym]], pow. zmiany mogą zastąpić proponowane dla assy. Amazonka ciekawa. Koniec z hammerdinami [tylko fizyczne obrażenia ^^, baalruny przejmuje soso...

PS. CZytałem nieco inną wersję tego 'oficjalnego' <buhaha> release nota gdzie ogłaszano że O-skille [BO z cta, teleport z eni itp] NIE BĘDĄ podnoszone przez ŻADNE PRZEDMIOTY ANI SKILLE!!] Nie muszę chyba mówić że to by załamało baalruny [Teleport casting delay dla każdego prócz soso]
Jeszcze napisali że Smite ma nie dawać bonusów od Life Tap ...

Nie wierzę w te bzdury.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 14.11.2009 22:47

czuker

Dodał: czuker, 08.11.2009 13:16

Dodał: JadChuck, 29.10.2009 20:43
- Gracz jest proszony o podanie specjalnego kodu podczas dołączania oraz tworzenia gier. - Nie wiem po co...przecież boty wyszły już z użycia

... Wpisanie załóżmy 4 cyfrowego kodu dla przęciętnie rozgarniętego homo sapiens to kwestia 2 sekund. Imo doskonałe rozwiązanie w bardzo dużym stopniu zredukowałoby to liczbe botów.

- Gdy gracz zabije gracza w trybie Softcore jego ciało znajduje się w miejscu pojawienia się postaci „respawnu”. - co? czyli, że zabity nie biega po ciało, tylko ma je w mieście? <xaxaxa>

... Wolisz biec na golasa po za miasto nadziewając sie na kolejne młotki hammerdina lub cos w tym rodzaju? Świetna zabawa. Chyba że sam jesteś pk na duelach i toczysz piane z ust, że zostanie to wyeliminowane. Imo doskonały pomysł i nie ma żadnych wad.

__________________
Jak mawiają daltoniści życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe

rychuvip

Dodał: rychuvip, 08.11.2009 10:30

a ja bym wprowadzil takie zmiany :
-wywalic tele z eni
-podczas pvp nie licza sie absorbcje a resy moga byc max do 80
-dzialajacy odzut w broniach dystansowych
-potwory nie moga miec niewrazliwosci tylko odpornosc na cos tam
-i 2sek "schłodzenia" skila tele przed kolejnym uzyciem
i przez powyzsze zmiany wszystkie postacie maja rowne szanse w pvp (hamer juz nie jest ownerem a czarka ma szanse kazdego zabic)

__________________
porch monkey 4 life

filemon25

Dodał: filemon25, 03.11.2009 21:14

skrytke to powieksza blizzard w kieszeni

filemon25

Dodał: filemon25, 03.11.2009 21:13

prace nad patchem zostaly wtrzymane bo blizzard musi pracowac nad patchem 1.14 1.14b i 1.15 tak mysle!!!!!! ze blizzard powinien dostac bana

Pirek

Dodał: Pirek, 31.10.2009 11:43

A a gdzie info co do powiekszonej skrytki przez która niby patch jest opozniony ktos chyba o tym zapomiał imo fake. i co do dc tez to była by przesada dc był by prawie codzinnie sam jak mefuje sprzedaje po kilka pierscieni dziennie oO

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 30.10.2009 00:24

Charge lock - owszem, strategie oparte na oszustwie powinny by zrujnowane. Co do Einherjar, nieudolna próba balansu postaci, ale czy aby na pewno? Czy W OGÓLE widziałeś amkę na włócznie stworzoną do normalnej gry?

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 30.10.2009 00:25

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Hellstein

Dodał: Hellstein, 29.10.2009 22:04

@JadChuck
A mi tam by się spodobało, gdyby tak namieszali z eni, tele i charge lockiem - przynajmniej gracze musieliby wyjść poza oklepane i powielane milion razy strategie.
Te bonusy do umiejętności są rzeczywiście z kosmosu wzięte, ale zauważ, że dotyczą wszystkich postaci prócz paladyna i sosy, więc nie byłoby tak źle (choć wg mnie sosa by została trochę z tyłu). Wolałbym jednak balans w drugą stronę - osłabić zbyt silne umiejętności, bo inaczej gra PvM nie miałaby sensu. Jednak gdyby rzeczywiście wprowadzili dokładnie takie zmiany, to zabójczyni, barbarzyńca i druid zmienili by się w jakiś killerów.supprised Te bonusy dla i tak silnych postaci są mocno przesadzone. Ale jakiś balans by się przydał.
Co do respa: jest napisane "Gdy GRACZ zabije gracza", a nie "gdy postać zginie". To by rozwiązało problem lamerów w duelach, którzy nie pozwalają wrócić po ciało.
Jak już mówiłem, "Einherjar" to jakiś żart, chyba że to byłaby jakaś nieudolna próba balansu postaci - ale imo nie powinno się tego robić dając tak bezsensownie tanie i silne rw. scilence
Boty były, są i będą, ale i tak czy siak by coś takiego w końcu złamali. Wszystko zależy od długości kodu i stopnia jego maskowania. Można mieć tylko nadzieję, że jednak coś zrobią z tymi botami, by można było normalnie pograć przez przynajmniej jeden sezon.smile2
Widać, że niektóre zmiany się kupy nie trzymają, inne zaś wyglądają jak pobożne życzenia jakiegoś gracza, ale jak już mówiłem, jest to najprawdopodobniej prowokacja, albo ze strony gracza, albo ze strony Blizza.pwnt

__________________
Za każdym razem, gdy piszesz głupotę, premiera Diablo 3 zostaje przesunięta jeden dzień dalej.

Dodał: JadChuck, 29.10.2009 20:43

scilence po co to w ogóle zostało wstawione? Przecież niektóre z tych propozycji są dobijające:

- Słowo runiczne Enigma dodaje teraz od 1-3 do Teleportu lecz nie daje premii do siły. - Nawet jeśli by to przeszło, to na cholerę to, jak i tak do tele będzie? To byłaby zbyt duża strata dla tych, których strategie opierają się o eni

- Od teraz teleport posiada ograniczenia związane z szybkością rzucania tego czaru. - ?! Casting delay przy tele? cholera...

- Zredukowano koszt many Ducha Kości o 33%. - chyba użytkownik wstawiający tę listę nie zadowolił się swoim necem

- Duch Kolców odbija więcej obrażeń i dodaje premie do odporności. - Lame?

- Podwojono wszystkie premie związane z Mistrzem Szponów. - Oho, z tym możnaby wyciągnąć ze 24k zamiast 17...

- Gracze mogą teraz tworzyć portal do sekretnego krowiego poziomu niezależnie czy zabili Krowiego Króla czy nie. - Okej...

- Gracz jest proszony o podanie specjalnego kodu podczas dołączania oraz tworzenia gier. - Nie wiem po co...przecież boty wyszły już z użycia

- Wcześniej gdy w jednym miejscu korzystało się z zaklęcia „Meteor” lub podobnego gra rozłączała graczy z serwera. Zostało to skorygowane i występuje rzadziej - Nigdy takiego błędu nie było, przynajmniej ja się z takim nie spotkałem

- Gdy gracz zabije gracza w trybie Softcore jego ciało znajduje się w miejscu pojawienia się postaci „respawnu”. - co? czyli, że zabity nie biega po ciało, tylko ma je w mieście? <xaxaxa>

- Błąd z szarżą Paladyna, która czasami powodowała tak zwany „Charge Lock” - wiele postaci opartych o strategię chargera będzie zrujnowana, nie sądzę, żeby to miało przejść

Ogólnie to sądzę, że szykują się inne zmiany, a to śmiszne słówko "Einherjar" na pewno nie przejdzie... - po co amce whirl i charge? i skąd by się wzięło +10 do promienia? lame...

Konqer

Dodał: Konqer, 29.10.2009 11:46

Tą listę zmian mogę podumować jednym tylko stwierdzeniem - totalne bzdety. Ale dzięki za trochę uśmiechu. rotfl

Jak widzę niektóre pomysły to budzi się we mnie kreatywność, oto dalsza, nieoficjalna ofc, lista zmian:

- dodanie komendy /f st która uniemożliwia graczowi któremu robię kuźnię ucieczkę z gry
- dodanie komendy /f tr która sprawia że dymek z ofertami w grach trade nie znika znad głowy postaci
- dodanie domu aukcyjnego z systemem komentarzy i możliwością płacenia przez PayPal
- dodanie okienka w którym gra zapyta czy na pewno chcesz, aby inny gracz podniósł przedmiot upuszczony przez ciebie "rZebY ten NOOB niE uKrat mi uTemkuf!!!!1"
- teraz gdy ktoś będzie naprawiał młot z kuźni gra wyświetli napis "Stary, daruj sobie".
- umiejętność Odnajdywanie Mikstur powoduje teraz wybuch zwłok oraz ma 13,3% większą szansę na wypadnięcie miksturki
- Umiejętność Wewnętrzne Spojrzenie ma teraz 2m większy zasięg oraz powoduje zwiększenie magic findu dla oświeconych potworków
- sobowtór amazonki dodaje teraz premię do odpornośći

Dziękuję.

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 28.10.2009 20:42

Gdyby młot był pociskiem, nie przelatywałby przez każdego wroga, tylko byłaby szansa, zależna od itemów i ewentualnie od oskilla Przebijanie. Co do szybkości ataku, gracz znowu musiałby wybierać, tym razem między dmg i ias. Szybkość ataku nie powinna być problemem. Pala ze 125 fcr rzuca zaklęcie w ciągu 9 klatek. Taką samą szybkość (a nawet 8, chociaż pewnie byłoby to nieekonomiczne) mógłby uzyskać z legendarnym młotem, który jest jednoręczny - -dmg. Z ogrzym albo grzmiącym kafarem można uzyskać max 10 klatek. Niby niewielka różnica, ale trzeba również pamiętać, że na ataki fizyczne można spowolnić zimnem albo zniedołężnieniem, a zaklęcia nie.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 28.10.2009 20:47

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Hellstein

Dodał: Hellstein, 28.10.2009 19:48

Hmm... strzała kierowana jest naprowadzana magicznie...pwnt
Ale w takim razie można by przyjąć, że między młotem a hammerem tworzy się magiczna, rozciągliwa nić, która wydłuża się wraz ze wzrostem prędkości młotka poruszającego się po okręgu (coś jakby kręcić coraz szybciej ciężarkiem zawieszonym na gumce) i która pęka, gdy siła odśrodkowa przekroczy pewną wartość (i wtedy młot znika).
No, dość już tych pseudonaukowych wywodów bigsmile
Rzeczywiście, Twój pomysł, by wybierać między defem a dmg jest bardzo dobry (osobiście wybrałbym chyba tarczę - duże bonusy nie tylko do obrony, ale też i do resów, może jakaś aura...), ale jeśliby zostawić sumaryczny dmg na tak wysokim poziomie... przydałoby się zmniejszyć trochę częstotliwość tych młotków, by nie można było się tak za nimi chować, ani stosować comba: tele w sam środek hordy potworów i rozkręcenie młotków. Dobrym rozwiązaniem byłoby uzależnienie częstotliwości skilla od szybkości ataku broni (znów wybór - szybkie i słabsze, czy wolniejsze i silniejsze; to też by się przekładało na obronę, bo przecież taki wir z młotków to swoista tarcza ochronna). Po prostu dmg na poziomie kilkunstu tysięcy z częstotliwością kilku ataków na sekundę i tak byłby miażdżący. pwnt

__________________
Za każdym razem, gdy piszesz głupotę, premiera Diablo 3 zostaje przesunięta jeden dzień dalej.

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 28.10.2009 18:55

Oczywiście np. kierowana strzała też kieruje się prawami fizyki, wykorzystując przyciąganie się...eee...dobra i zła? bigsmile

Może dmg liczbowo nie byłoby mniejsze, ale sam atak fizyczny jak najbardziej. Przede wszystkim nie każdy młotek by trafiał, maksymalnie 19 na 20 (95%). Poza tym, większość potworów ma jaką odporność na dmg fizyczne. Jeżeli ma >=50%, boss z kamienną skórą dostanie immuna. Odporność na magię ma tylko kilka zwierząt, immuna jedno (demonom i nieumarłym to nic nie daje). I jeszcze jedna ważna sprawa, z dwuręczną pałą pal straciłby na defie, jak i bloku. Może wtedy gracz zacząłby MYŚLEĆ i stosować jakąś taktykę, zamiast tylko stać otoczony i kręcić młotkami.

Na młotki dziewica nie działałaby, bo jest to atak dystansowy i chyba nie da się tego zmienić. Poza tym to już byłaby przesada. Barb jakoś może się powstrzymać, ale rzucony młotek już nie...

Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 28.10.2009 19:34

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Hellstein

Dodał: Hellstein, 28.10.2009 18:14

@Trang Oul
Pomysł ciekawy, choć dość... oryginalny. Niezłą musiałby mieć technikę rzutu taki pal, by cisnąć młotem po spirali lol
A tak na poważnie, paladyna-wojownika już mamy w kilku odsłonach, a hammer wykorzystuje swoje wtyki w niebie by boską mocą, po torze krzywoliniowym, razić piekielne hordy demonów!wink
Z punktu widzenia mechaniki gry, gdyby rzeczywiście coś takiego zastosować, trzeba by zadać 2 ważne pytania:
1. Pisałeś "osłabić" - czy zatem dmg młotków, mimo synergii, aur, +%dmg, uległoby znacznemu obniżeniu? Jeśli tak, to granie taką postacią nie miałoby już żadnego uroku (ach ten tor lotu młotka), mając jako alternatywy zealota, smitera i chargera. Chyba że na drugie pytanie odpowiedziałbyś negatywnie...
2. Czy na młotki (które, jakby na to nie patrzeć, są atakiem dystansowym) działała by żelazna dziewica i inne, podobne efekty?bigsmile
Jeśli nie, i jeśli młotki zadawałyby jakieś sensowne obrażenia (czytaj: sensownie niskiepwnt), to Twój pomysł rzeczywiście mógłby być ciekawy.smile2

__________________
Za każdym razem, gdy piszesz głupotę, premiera Diablo 3 zostaje przesunięta jeden dzień dalej.

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 28.10.2009 06:42

Widzę zastój w komentarzach, więc podzielę się moją wizją osłabienia hammera.

Skoro młotek zadaje dmg fizyczne, to niech zadaje dmg broni (+ed, jak np. skille barba). Aby używać skilla, należałoby używać młotka (bojowy młot, kafar, wielki kafar i exceptional/elite, bye HotO...). Do tego dwuręczny młot powinien zadawać większe dmg, nie tylko ze względu na większe dmg broni, ale na to, że rzut wykonywany dwurącz będzie silniejszy. Skoro to ma być atak, to niech wpływa na niego ias i ar. Skoro to jest błogosławiony młot, powinien zadawać 150% dmg nieumarłym i demonom, ale NIE ignorując ich odporności, do tego może trochę magic dmg (synergia z jakimś skillem taka, jak z koncentracją barba). Gdyby tak zrobili, wreszcie paladyn stałby się wojownikiem, czyli tym, kim powinien być.

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Hellstein

Dodał: Hellstein, 27.10.2009 11:22

No ciekawe, ciekawe.
Albo to jest prowokacja ze strony gracza, albo ktoś z ekipy puścił farbę (niezwykle małe prawdopodobieństwo), albo to prowokacja ze strony samego Blizza.bigsmile Zobaczcie jak nam pięknie się podniosła temperatura wokół tego patcha. Jak na mój gust to wokół tego patcha dzieje się aż za dużo.
Zaś swoją drogą - jak dla mnie to są próby ożywienia nieboszczyka. Gracze sami grze grób wykopali, robiąc z niej Jarmark Sanktuarium. Teraz już bardzo mała część osób wchodzi na Bneta tylko dla rozrywki - reszta to allegro-boty, złodzieje, oszuści, czy osoby, które grają tylko po to, by mieć wszystkiego jak najwięcej.
Co do taxi i kazamatów - bardzo dobrze by było, gdyby to wprowadzili!wink Irytuje mnie to, że w grze gra przestaje mieć znaczenie i jest najzwyczajniej w świecie omijana. No dobra, ktoś może mieć dosyć przechodzenia gry po raz n-ty, ale jaki ma sens takie przeskakiwanie? Nabijamy te niezbędne poziomy, docieramy tam gdzie chcemy i co? Kilkadziesiąt razy dziennie biegamy w to samo miejsce i tak w kółko, i w kółko. Celem gry jest jeśli nie zarabianie na allegro, to zachłanne zdobywanie coraz lepszych przedmiotów do jakiejś strategii dla super-uber-pro[nazwapostaci], którą to strategię wygrzebaliśmy w necie. I co najgorsze, nikt nie widzi problemu w psuciu gry innym, tylko po to, by zgarnąć jakąś runę czy przedmiot. Jeszcze pamiętam, jak za Bolesława Chrobrego graliśmy z kolegami ot, dla zabawy, by wspólnie przejść grę, zrobić andyruna na golasa, tylko z miksturkami wybuchowymi, powymyślać najdziwniejsze strategie i poduelować się (i to nie były duele TurboEniMan vs 50kCharger) albo zrobić turniej, kto najszybciej utłucze Diablo (określona ilość miksturek, bez tp, bez wp). Kolega kiedyś grał kilka tygodni by przetestować swoją strategię na Necro klątwy + walka wręcz (do piekła mu całkiem nieźle szło). Rozumiem, że komuś może się podobać posiadanie jak najlepszych itemów i statystyk, no ale nie widzę w takim maniakalnym działaniu sensu.

Co do botów i kodu:
miło by było, gdyby to wprowadzili, ale wątpię, żeby to powstrzymało boty na dłuższy czas. Ja sam mam już parę pomysłów jak można by to obejśćbigsmile, więc obstawiam, że pierwsze boty pojawiłyby się na Bnecie po miesiącu, a po kwartale wszystkie boty i 40% graczy mieliby już hacka.verysad

Co do przedmiotów:
Zawsze sądziłem, że tele w eni = fail, podobnie jak aury paladyna w rw, ale brak str w eni to już duży plus. Jednak ten cały Einherjar to jakiś kosmiczny żart. To słowo runiczne jest zdecydowanie zbyt potężne jak na swoją cenę! Nie sądzę, by blizz popełnił tak fundamentalny błąd, więc jak dla mnie wiarygodność tego tekstu znacząco maleje.

Co do umiejętności:
"- Błogosławiony młota zadaje tylko obrażenia fizyczne."
I co z tego? Hammer nadal będzie ownił. Fizyków nie jest wcale tak dużo, sosy mają zdecydowanie bardziej przesrane. IM też nic hammerowi nie zrobi (atak dystansowy), więc CSki były, są i będą. Sposób, jak udupić hammera? Usunąć tele z eni i usunąć wpływ koncentracji na młotki.galsses
Casting Delay w tele to fajny pomysł, ale mogli by go przesunąć jeszcze bardziej, np do 10 lvl, albo aż do 15.hey

/f sl to miły dodatek, a Krowi Król tylko irytował ludzi, więc damy plusika. Według mnie DC nie będzie się pojawiał dużo częściej - po prostu podniosą wymagany próg punktów.

Jak dla mnie - oceniam taki projekt patcha pozytywnie (o ile wywalą to nieszczęsne słowo runiczne)smile2

__________________
Za każdym razem, gdy piszesz głupotę, premiera Diablo 3 zostaje przesunięta jeden dzień dalej.

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 26.10.2009 20:51

Przecierz nie morzemy czekać tak do usranej śmierci...

__________________
Tyrael był głupcem, że mi zaufał. Widzisz to właśnie ja powiedziałem Diablo i jego braciom o kamieniach dusz.

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 25.10.2009 13:54

Cierpliwie?! Ileż można? :/

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

gadgetpl

Dodał: gadgetpl, 25.10.2009 12:29

Najlepiej nic nie brać na serio tylko cierpliwie czekać na reset i na oficjalne ogłoszenie zmian przez Bliza jakie zmiany zostały wprowadzone do latki 1,13pwnt

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 25.10.2009 12:30

zico77

Dodał: zico77, 24.10.2009 18:10

No powiem tak niezle niezle skasują bugi cos dodadza zmieni sie filozofia robienia taxi czy zdobywania anni.Jesli jest w tym 75% prawdy to bedzie dobrze.

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 24.10.2009 16:29

Skill Balance Changes

- "oskill" skill levels can no longer be raised by any means. "oskills" will remain at the level that the item grants it as regardless of the player's other equipment.

Wiem, nie napisali tego. Tłumaczenie zawiera błędy i jest niepełne, proszę zajrzeć do angielskiej wersji: http://forums.battle.net/thread.html?topicId=20566397585 .

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 24.10.2009 16:31

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Sabko

Dodał: Sabko, 24.10.2009 15:59

Baaaaaardzo niewielka, zwłaszcza że Enigma ma +2sk. Ciężko byłoby nie wyciągnąć tych 5 sk. To raz.

Dwa. O ile dobrze pamiętam to na forum były "propozycje" zmian dla 1.13. Ktoś sobie pozbierał i tyle.

Trzy. Skoro informacje tego użytkownika były nieprawdziwe to Blizzard nie miałby chyba podstaw usuwać posta i zmieniać nazwę tematu. Czyżby Blizzard szykował dla nas mega łatkę 1.13?
IMO Blizzard nie szykuje przełomu. Post mógł zostać usunięty, żeby gracze nie robili sobie zbytnich nadziei i tyle.

Rzekłem

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 24.10.2009 12:51

Czytaj dokładnie -.- .Planują dać casting delay do tele, więc byłaby różnica, czy jest +1 czy +3.

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Hokage_PL

Dodał: Hokage_PL, 24.10.2009 11:03

jak dla mnie to wielki kit! zmiany mogłyby być prawdziwe, ale po jaką CHOLERĘ teleport w enigmie miałby być zwiększony od 1 do 3??? myślę, że prędzej by go usunęli niż jeszcze zwiększali i w dodatku a takie żenujące 2 mniej many... może bym w to uwierzył, gdyby pisało że bronie są 2x silniejsze, ale w tym wypadku to wszystko to ściema.

Suchy22

Dodał: Suchy22, 24.10.2009 06:39

haha ale wałek ktoś zrobił no uśmić się można.
z tymi błędami gry to się zgodzę ale z resztą to ktoś ładniutkie bajki czyta!
Bajkopisarze w 100%,to będzie łatka? 1.13 chyba diablo 2,5!.
A chłopczyki po 13 latek i 16 nie martwcie się nie będzie obniżek DMG!! ani tych bajerów rowerów, więc śpinkajcie spokojnie bo Żal czytać wasze wypowiedzi!

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 24.10.2009 06:43

__________________
Suchy

Sabko

Dodał: Sabko, 24.10.2009 01:54

Jak dla mnie to ściema. "Einherjar"?? Kto to wymyślił? Obrażenia fizyczne od młotków?
Jest parę fajnych pomysłów dotyczących gry, ale zmiany w postaciach to przesada.

LeCzarny

Dodał: LeCzarny, 23.10.2009 21:38

martwi mnie obnizenie DMG blizzce sad( no i zdobywanie anni przy pomocy rare ringow wrr anni straci na wartosci i to sporo

gadgetpl

Dodał: gadgetpl, 23.10.2009 07:04

Nie oficjalne ale o kodach obrazkowych już dawno było trombonie więc raczej na 100% będzie ten kordzikbigsmile. A znając Blizza na pewno ukrył jakąś niespodziankę dodatkową dla nas (tak czuje ale mogę się mylić pwnt ).

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 23.10.2009 07:06

Demonolog

Dodał: Demonolog, 22.10.2009 20:03

Będzie zajebiscie nareszcie bez botów ale to jednak nie oficjalne zmiany

Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 22.10.2009 20:04

norek55

Dodał: norek55, 22.10.2009 19:14

MiXB
Zgadzam się z Tobą - będzie, ale pod warunkiem, że te NIEOFICJALNE info okaże się prawdą pwnt

__________________
norek55

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 22.10.2009 19:13

Zajebiście to nie jest wulgaryzm, to zostało z pół roku temu dodane do listy słów mowy potocznej smile

__________________
Tyrael był głupcem, że mi zaufał. Widzisz to właśnie ja powiedziałem Diablo i jego braciom o kamieniach dusz.

MiXB

Dodał: MiXB, 22.10.2009 18:21

Mi z kolei nasuwają się 2 słowa nt. tego patcha (sorry za wulgaryzmy, ale muszę to powiedzieć...pwnt):

BĘDZIE ZAJEBIŚCIE!!!!

__________________
If it bleeds we can kill it

Dodał: mexovic, 22.10.2009 12:03

to triple6:
jak postać używająca fcr może zadawać dmg fizyczny?
Tak samo jak wind dudu xD

Deltar

Dodał: Deltar, 22.10.2009 08:23

Heh cała sprawa z wydaniem nowej łatki coraz bardziej przypomina mi premiery kolejnych książek o Harrym Potterzerotfl. Co chwila jakieś nowe info z którego albo nic nie wynika albo jest nieoficjalne. Ech jak tak dalej pójdzie to 1.13 będzie prezentem blizza na Gwiazdkę albo na Nowy Rok.pwnt

Azmo

Dodał: Azmo, 21.10.2009 23:24

Hmm...Wszystkie poprawki, modyfikacje są bez zastrzeżeń, usuwają to czego każdy miał już dosyć czyli błędów, bugów itp. Raczej były one do przewidzenia, jeżeli można się czegoś spodziewać po nieoficjalnej wiadomościbigsmile. Najciekawsze będą oczywiście zmiany dotyczące postaci, skilli czy itemów. Niestety u niektórych postaci nie zmieniono nic co mogłoby je zrewolucjonizować.
Chodzi mi tu o necro, nie polepszono jego pvp, lecz wnioskując z textu stanie się on bardziej pvm charem. Imho zredukowania kosztu many to prawie nic w porównaniu do wzmocnienia druta, zabójczyni
czy barba. Amkę natomiast lekko urozmaicono, palka również, a sorce nieznacznie osłabiono, chociaż jestem pewny, że nadal będzie potężna i najbardziej znacząca na pvp. Jeśli chodzi o hammera to z nieblokowalnym dmg będzie to samo co teraz, albo jeszcze gorzej jak dorzuci się do tego ampa w jakimś rw. Ciekawie rozwiązano sprawę z eni, odebrano jej str, a tele ma casting delay i tylko sorci może go znieśćgalsses Co się tyczy nowych przedmiotów to żeby było ich jak najwięcej, skoro ma to być już prawdopodobnie ostatnia łatka.
Chyba nie pozostaje nam fanom nic innego, jak tylko czekać na info potwierdzone przez Blizza. Pozdrohey

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 21.10.2009 22:29

Gdyby to była prawda...to może zapomniał bym o tych miesiącach ZWŁOKI.Tylko druzgocące uderzenie w pchnięciu tarcza mnie by zmartwiło - lepiej gdyby ograniczyli szansę do np 20%.Otwarcie rany można olać. Ogólnie same rozsądne rzeczy ktoś proponuje.

__________________
W świecie niewidomych jednooki jest królem...

triple6

Dodał: triple6, 21.10.2009 22:19

To słówko dla amki fajne, ale tanie strasznie. Uważam, że info o hammerze to bull shit. jak postać używająca fcr może zadawać dmg fizyczny? hammer + lifetap +cb +edmg +fana +moc?? no fckn way! a co ze smitem? zerowiec... o charge bugu wiedzą od dawna a nie usunęli go od p1.10 więc widocznie to nie takie proste.
- Błąd, który wyrzucał z serwera graczy, gdy postać korzystała z różnego rodzaju efektów działających w tym samym momencie. - nie wiem jak dosłownie jest to przetłumaczone ale wydaje mi się, że chodzi tu też o "żąglowanie" aurami np. za pomocą scrolla (to nie bug wyrzucający z gry ale zamierzone dc). jeśli to prawda to teraz można by było zrobić sobie skrypt, który z prędkością światła będzie nam zmieniał 2-3 aury powodując że wszystkie naraz będą miały wpływ na nasze staty. oczywiście mogę się mylić.
amulety z ładunkami 1levelowego teleportu można będzie sobie o kant dupy potłuc bo już szybciej na pieszo będzie...
@Szarlejj jak słyszę/czytam słowo/wyraz "bulid" zamiast "build" to mnie krew nagła zalewa. Mam nadzieję, że to przypadkowa literówka a nie syndrom części polaczków z wow'a

Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 21.10.2009 22:26

norek55

Dodał: norek55, 21.10.2009 20:37

Moim zdaniem i tak anni stanie się czymś co nie będzie trudno zdobyć smile2 Ale to leipiej ;p
Co do tego RW to mi się podoba smile2 Już nawet wiem jak bym zrobił amkę w oparciu o to smile2 - zwłaszcza po usunięciu buga z szarży...

Trochę mnie to wpisywanie kodu niepokoi... wrr
Bo za każdym razem przepisywac jakieś głupie kody to przegięcie wrr

__________________
norek55

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 21.10.2009 19:04

YEah, chociarz miełem nadzieję, ze usuną tele z enigmy

__________________
Tyrael był głupcem, że mi zaufał. Widzisz to właśnie ja powiedziałem Diablo i jego braciom o kamieniach dusz.

Krex

Dodał: Krex, 21.10.2009 15:49

Nareszcie bez botów, bez bugów i bez innych lepszych lub (niestety) gorszych rzeczy. Ale jeśli tak będzie to napewno będzie to meeega łatka ^^

Hefasto

Dodał: Hefasto, 21.10.2009 14:19

[quote]- Gracz musi być teraz na poziomie przynajmniej 20 aby zakończyć poziom trudności Normalny, 40 aby ukończyć Koszmar.

Zawsze tak było najpierw do 15lv na tristruny potem do 20lv na tomby od starych dostawało się jakieś około 2lv (ja tak dostawałem) to mamy 22lv i na bala a na koszmie to się siedziało do 40lv lub trochę więcej, wiec to nic nowego, chyba ze chodzi o ten inny sposób taxi co na koszmie a nawet na piekle są postacie na 1lv[/quote]

Jeżeli o to chodzi to było zawsze tak że starożytnych dało się zabić na określonym lvlu, co nie zmieniało możliwości przedostania się na wyższy poziom trudności postaci 1 lvlowych. Jeżeli ta informacja o ograniczeniu lvlu postaci na PRZEJŚCIE danego poziomu trudności - 1 słowem zaliczeniu baal q okaże się prawdziwa to będzie koniec z mułkami 1 lvlowymi na hellu, a szkoda smile2

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 21.10.2009 13:55

Nie chcę nic mówić, ale żadna strona nie podaje tych informacji poza ID i jsp (oczywiście jakiś noob nam wykradł :/).

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

sukip66

Dodał: sukip66, 21.10.2009 13:36

- Dodawanie graczy do własnej listy oszustów/szumowin za pomocą komendy „ / f sl ”.
- Gracz jest proszony o podanie specjalnego kodu podczas dołączania oraz tworzenia gier.

To mi sie podoba baaarrrdzoooooo.
dobrze było by gdyby listę mogli zobaczyć inni gracze. oczywiście ci ktorzy chcą.
no i dzięki wpisywaniu tych kodów nie będzie tyle botów (mam nadzieje że znikną na stałe).

poza tym reszta tez mi sie podoba

__________________
Kto nie podejmuje ryzyka nie popełnia błędów. Kto nie popełnia błędów niczego się nie nauczy.

Ulver

Dodał: Ulver, 21.10.2009 12:39

shaka1z ty chyba nie wiesz co piszesz. Jak niby żelazna dziewica miałaby działać na młotki hammera, nawet jeżeli będą zadawać obrażenia fizyczne? IM działa tylko wtedy gdy walczymy w zwarciu -> przecież na bowkę jakoś IM nie działa...

Na Pvm żywot hammera pozostanie praktycznie bez zmian (i tak będzie ownił) ale już za to na pvp zostanie mocno osłabiony poprzez dr.

Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 21.10.2009 12:42

__________________
Sratytaty

shaka1z

Dodał: shaka1z, 21.10.2009 12:20

Mnie się podobają te zmiany, o ile są prawdziwe. smile2
Szybkie Tele wreszcie dla casterów smile Chociaż próg końca cast delay podwyższyłbym bo 5lvl zbyt łatwo osiągnąć.
Mogliby zrobić sety ze słów runicznych typu 2xSen albo 2xSpirit, które dawałyby dodatkowy poziom aury albo umiejętności.
Jeśli na classic nie zrobią progu 20 i 40 lvl na Diablo to i tak można omijać Baala przez konwersje postaci.
Dla zaniepokojonych, CS-y, BR-y i UT-Exp dalej będą istniały bo trzeba przecież od 40 lvl expić wyżej smile2
Jeśli młotki będą miały obrażenia fizyczne to koniec hammera na CS-y, żelazna dziewica smile2
Wreszcie ograniczy się boty dzieci Allegro bigsmile
Nareszcie UT będę przechodził powyżej 1 min bigsmile
Mogliby dodać jakieś nowe zadanie sad
Pojemność skrzynki dla mnie to najmniej ważna kwestia. Nie rozumiem dlaczego sie uparli na zwiększenie jej pojemności i to blokuje patcha sad

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 21.10.2009 12:38

gadgetpl

Dodał: gadgetpl, 21.10.2009 08:52

- Gracze muszą teraz zbierać elementy i składać wolę Khalima w celu dostania się do Kazmatów Nienawiści, dopóki tego nie uczynią nie wejdą tam.

Teraz taxi to dopiero będzie się dłużyć wink

- Gracz musi być teraz na poziomie przynajmniej 20 aby zakończyć poziom trudności Normalny, 40 aby ukończyć Koszmar.

Zawsze tak było najpierw do 15lv na tristruny potem do 20lv na tomby od starych dostawało się jakieś około 2lv (ja tak dostawałem) to mamy 22lv i na bala a na koszmie to się siedziało do 40lv lub trochę więcej, wiec to nic nowego, chyba ze chodzi o ten inny sposób taxi co na koszmie a nawet na piekle są postacie na 1lv

Koniec ery botów czas na czysta grę w koncu ale kod z obrazka może nieźle wk...iac foch

no i w końcu koniec z bawieniem się na uważanie na krowiego króla.

Ale co z tą skrytką, co bliz nam obiecywał?

Redgrad

Dodał: Redgrad, 21.10.2009 08:25

Takie zmiany zmieniłyby trochę oblicze Battle.Net, Boty miałby utrudnione życie a gracze zamiast bezmyślnie taxować postacie musieliby się troszkę wysilić ;]

Haxite

Dodał: Haxite, 21.10.2009 07:07

Ponury, anni niekoniecznie będzie pospolity, jeżeli ustawią próg 50k - 100k lub więcej to trochę się posprzedaje tych ringów xD poza tym "Śmierdzi mi tu fakiem." - 2 razy napisałem, że jest są to nieoficjalne informacje, nawet temat newsa o tym informuje wink wink

malymis, gdyby coś było o skrzyni to wrzuciłbym smile2

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 21.10.2009 07:17

Dodał: Jer0, 21.10.2009 00:56

Jeśli to prawda zapowiada sie fajnie

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 20.10.2009 23:11

Mówili, że nie będzie, servery by tego nie wytrzymały. Jakoś boty 24/7 wytrzymują, a Blizza to nie interesuje :/ .

Poza tym, to nie jest (może jeszcze) oficjalne info.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 20.10.2009 23:22

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

malymis

Dodał: malymis, 20.10.2009 23:09

A gdzie o skrzyni info jakieś?

__________________
Boo

Ponury

Dodał: Ponury, 20.10.2009 23:08

"Diablo będzie teraz kroczył po ziemi w oparciu o sprzedasz unikalnych, setowych i rzadkich pierścieni. Działa to na
zasadzie setowe i rzadkie dodają 1 punkt, a unikalne po 3 punkty do liczby sprzedanych pierścieni."

No to Anni będzie pospolity do bólu coś czuję
wrr Za to Torch trochę bardziej ekskluzywny (nazwijmy to tak).

"Einherjar
6 gniazd (włócznia dla Amazonki)
Amn + Ith + El + Sol + Shael + Mal"

Śmierdzi mi tu fakiem.

Ogólnie jak by to wprowadzili to bym się nie obraził, trzeba byłoby tylko przebudować postacie ze względu na Enigmę.

Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 20.10.2009 23:09

itemeczek

Dodał: itemeczek, 20.10.2009 22:33

Co do przechodzenia gry: mi jakoś nie przeszkadza nie przeszkadzają baal q, cs i reszta tego typu rzeczy. Jeżeli chce przejść gre, to gram albo solo jakimś mieszańcem na bn albo singlu, jeżeli nie, to robie postać na bn, któej wbije poziom i ubiore w jakieś 'ciekawe' rzeczy, bo hm rywalizacja? I co z tego, że nigdy nie bede najbogatszy na bn, że nie bede miał nigdy perf postaci ani rzylion fg czy istów? Po prostu dążenie do tego jest fajne verysad

petereq

Dodał: petereq, 20.10.2009 22:05

No to wreszcie blizzard tchnąłby drugie życie w mocno już zakurzonego diabełka. Mam nadzieje, ze chociaż część propozycji/zmian przestawionych w tym tekście znajdzie się w grze po wydaniu tego patcha bigsmile Jeszcze jakby coś zrobili z haxami byłoby cudownie. Pewnie skończy się tak jak zwykle foch , ale w cos trzeba wierzyc. 3majcie kciuki mocno !!!

Cody

Dodał: Cody, 20.10.2009 22:03

"Gracze mogą teraz tworzyć portal do sekretnego krowiego poziomu niezależnie czy zabili Krowiego Króla czy nie."
Blizzard by tego nigdy nie zrobił wszyscy by tylko latali na "cow runy"

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 20.10.2009 22:02

Niektórzy nawet nie mieli okazji się dowiedzieć... Mam na myśli tych, którzy od razu po kupieniu Diabła zaczęli grać na BN i od początku uczyli się lamić. Poza tym, 3 questy z wymaganym lvlem to za mało.

edit: Cody, na 1.09 też jakoś latali.

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 20.10.2009 22:06

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Ulver

Dodał: Ulver, 20.10.2009 21:59

Item ale właśnie tego typu zmiany pozwolą chociaż w małym stopniu na przebudowę wielu buildów. Wymóg posiadania konkretnego lvlu aby przejść na kolejny poziom trudności jest ok. Nigdy nie lubiłem baal bugów, cs-ów czy UTE. Niektórzy chyba zapomnieli jak się normalnie grę przechodzi...

__________________
Sratytaty

itemeczek

Dodał: itemeczek, 20.10.2009 21:53

To mi się nie podoba:
- Pchnięcie nie może zadać druzgocącego uderzenia oraz otwarcia ran.
- Słowo runiczne Enigma dodaje teraz od 1-3 do Teleportu lecz nie daje premii do siły.
- Gracz musi być teraz na poziomie przynajmniej 20 aby zakończyć poziom trudności Normalny, 40 aby ukończyć Koszmar.
verysad
reszta może być, dobrze, dobry pomysl zwlaszcza z /f sl i z nowym rw. Mogli by dodać wiecej słówek imo, ale trzeba sie cieszyć tym, co będzie. I jeszcze klucz do czarnej wieży i ten denerwujacy klejnot mogli by 'rozwijać'. I czemu są tu emotki z gg? wrr2

/e: a jeszcze: - Pchnięcie nie może zadać druzgocącego uderzenia oraz otwarcia ran. verysad kent be

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 20.10.2009 21:54

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 20.10.2009 21:47

Naprawdę drogie itemy do UT? Współpraca. Widziałeś może filmik, jak 8 osób rozwala całe UT nago, i to na HC?

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Dodał: Szarlejj, 20.10.2009 21:42

Moim zdaniem taka łatka nie wejdzie w życie ponieważ rozwala 9/10 ,,pro" bulidów opierających się na str bugu i str z eni wrr2 poza tym UT będzie kilka razy trudniejsze (będą potrzebne naprawdę drogie itemy) chociaż moim zdaniem to dobrze, bo wprowadzi ,,nowy poziom trudności " do diablo i torch'e będą dużo bardziej elitarne galsses

Ulver

Dodał: Ulver, 20.10.2009 21:27

O ile te info posiada w sobie choć małą część realnych zmian to coś mi się wydaje, że łatka może być niemałą rewolucją. Na to liczę! hey

e: Niestety jak Trang zauważył zmiana źródła obrażeń hammera z magii na fizyczne za wiele na razie nie zmienia. :/ Za to możliwy brak współpracy smite i cb już bardzo mnie cieszy ^^

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 20.10.2009 21:38

__________________
Sratytaty

cossi

Dodał: cossi, 20.10.2009 21:27

"- Błogosławiony młota zadaje tylko obrażenia fizyczne." buhbuhUHABUHAB HUUUUURRRRRRAAAAA galsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 20.10.2009 21:26

Spoko, ja tylko jestem czarnowidzem bigsmile . I najczęściej mam rację.

A hammer nadal będzie ownił, bo nie ma za dużo fizyków niebędących demonami i nieumarłymi (chyba że to też naprawili).

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 20.10.2009 21:28

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Haxite

Dodał: Haxite, 20.10.2009 21:24

Trang_Oul być może ale stwierdziłem, że ciekawa jest taka informacja dlatego wrzuciłem to na ID - nie gniewajcie się :p

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 20.10.2009 21:21

[The topic you're trying to post to has been deleted]
Nie cieszcie się, równie dobrze mogli usunąć za rozpowszechnianie fałszywych informacji (już nieraz skasowali podobne tematy).

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 20.10.2009 21:44

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Haxite

Dodał: Haxite, 20.10.2009 21:20

Osobiście byłbym zadowolony gdyby zostało wprowadzonych przynajmniej 1/3 tych zmian.
Jeżeli jest ktoś ciekawy to posiadam link do tekstu w wersji ang. na forum d2jsp - żeby nie było, że to jest wyssane z palca :p