WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Panel pytań i odpowiedzi z BlizzconDodał: Redgrad, 16.09.2009 21:00, Kategoria: Diablo 3
Na łamach serwisu diii.net ukazały się niepublikowane jeszcze pytania z panelu Q&A; prosto z tegorocznego Blizzconu. Dowiadujemy się między innymi, że na prezentację kolejnej postaci będziemy musieli czekać do następnego roku.
Pytanie: Byłem wielkim fanem Amazonki z Diablo II i zastanawiałem się czy zobaczymy ją ponownie ? a może zobaczymy Łotrzycę z Diablo I ? Odpowiedź: Bez komentarza. Będziesz musiał poczekać do przyszłego roku. Pytanie: Czy w Diablo III zobaczymy kostkę horadrimów ? albo inny tego typu przedmiot ? Odpowiedź: Rozwiązanie zastosowane w kostce horadrimów miało swoje wady i zalety. Podobało nam się to, że dawało to graczowi pewną kontrolę podczas tworzenia przedmiotów, ale nie podobał fakt związany z ukryciem receptur kostki. Gracz nie powinien poszukiwać potrzebnych mu formuł w Internecie. Pracujemy nad pomysłami związanymi z ulepszeniem przedmiotów, ale jeszcze nie jesteśmy gotowi do udzielenia informacji na ten temat. Pytanie: Byłem fanem Śpiewającego Barbarzyńcy w Diablo II. Czy zobaczymy takiego w Diablo III? Odpowiedź: ( przez chwile trwało zamieszanie wokół tego pytania ) Masz na myśli Barbarzyńcę z ofensywnymi okrzykami ? Nie ma ich na razie w grze, ale jest to coś co będziemy rozważać. Pytanie: Jakiego rodzaju broni może używać Monk ? Czy będą to tylko laski ? Odpowiedź: We wczesnym projekcie Mnich walczył jedynie gołymi rękami ale szybko zorientowaliśmy się, że broń stanowi największą część całej zabawy. Postacie w Diablo definiuje ich broń. Monk na razie używa lasek ponieważ jego umiejętności są z nimi związane. Pytanie: Jak mroczne będzie Diablo III ? Czy Horrory są dla was inspiracją ? Odpowiedź: Chodzi ci o mroczny nastrój oraz klimat ? Tak, Diablo III zdecydowanie będzie mroczne oraz spotkamy motywy znane z horrorów. Nie możemy mówić jeszcze wszystkiego, ale spoglądając na sytuację w Alcarnus w grywalnym demie, widzimy całkowitą masakrę. Miasto zostało całkowicie sprofanowane. To tylko próbka z tego co nas czeka w Diablo III. Pytanie: Mam pytanie dotyczące systemu kontroli Mnicha, a dokładnie o ataki combo. Czy można pozostać tylko na pierwszym etapie nie przechodząc do drugiego czy trzeciego ? Odpowiedź: Tak. Na każde combo posiadamy ograniczenie czasowe, które w tej chwili wynosi 0,6 sekundy. Gdy nie wykonamy danej kombinacji zostajemy na ostatnim osiągniętym poziomie combo. Pytanie: Mam pytanie dotyczące ciągłego biegania na bossy,np. Baala. Czy będziemy mogli wiele razy walczyć z jednym bossem ? Odpowiedź: Chcemy umożliwić szeroką gamę stylów gry w Diablo III. Gracze będą robić to co według nich daje największe nagrody, a to właśnie Bossy będą je dostarczać. W Diablo III staramy się stworzyć coś podobnego do World of Warcraft, gdzie istnieje wiele zadań do zrobienia dla graczy. To zróżnicuje końcówkę gry. Gracze także będą wykonywali podobne działania jak w Diablo II lecz nie możemy na razie zdradzić co dokładnie będziemy robić. Ponadto zdobywane przez nas przedmioty będą bardziej zróżnicowane i strategiczne. Nie będzie chodziło tylko o większą ilość życia czy obrażenia. Pytanie: Czy zobaczymy ponownie najemników jak w Diablo II ? Odpowiedź: Bez komentarza na razie. Ale jeżeli miałbym mówić osobiście to najemnicy w Diablo II byli świetnym pomysłem i chcielibyśmy kontynuować tę koncepcję. Pytanie: Czy MF ( Znajdywanie magicznych przedmiotów ) powróci ? Odpowiedź: Tak, Jest w grze a także „gold find”. Usprawnia to znajdywanie konkretnych przedmiotów. Coś jak szukanie klejnotów czy run. W Diablo II świetna w znajdowaniu przedmiotów była czarodziejka ponieważ nie potrzebowała specjalnych bonusów do ekwipunku i można było pakować w nią MF. Szukamy rozwiązań aby uniknąć tego w Diablo III tworząc przedmioty nastawione bardziej na przetrwanie. Pytanie: Zastanawiam się czy będziemy musieli tworzyć masę postaci mułów do przechowywania naszych przedmiotów ? Czy nasza skrzynia będzie pojemniejszy w Diablo III ? Odpowiedź: Będzie Olbrzymia! ponadto nie byliśmy zadowoleni z metody przenoszenia przedmiotów pomiędzy postaciami. Chcielibyśmy aby gracze mogli udostępniać swoje przedmioty przez skrzynie albo pocztą. Podobnie jak w większości naszych systemów. Mamy mnóstwo pomysłów nad, którymi stale pracujemy. Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: zico77, 20.09.2009 22:15EEE hehe no to mnie zaciekawilo ze nie chca niektórzy Bossrunow .Fakt niby zabijają klimat no ale jak mialbys zdobywac itemki liczyc na to ze wypadna dobre za 1 razem ;P.Boss-runy sa tez powiazane z lvlowaniem troche glupio by było gdyby kazdy kto przeszedł gre mial ten ostatni lvl albo zeby lvlowac na zwyklych monsterkach(np przed miastem) Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 20.09.2009 22:17 Dodał: Redgrad, 17.09.2009 21:02Boss-runy są częścią klimatu gry Dodał: cossi, 17.09.2009 19:57Ulver "W Diablo III staramy się stworzyć coś podobnego do World of Warcraft" jesli zrobia to jak w wowie to zanic nie stracisz klimatu gry. poprostu bedzie mas-mefrun a nie mefrun. __________________ Dodał: Ulver, 17.09.2009 15:15Boss runy zabijają klimat gry. Zamiast nastawić się na grę drużynową ludzie wolą robić po sto gier będąc przy tym nastawieni na zaledwie paru mobów. Taki styl potwornie ogranicza grę. Czy przypadkiem takie coś nie wpływa w sporym stopniu na zwiększone lagi? Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 17.09.2009 15:19 __________________ Dodał: cossi, 17.09.2009 14:54Ja ta zawsze lubiłem boss runy, co do monka to nie mam zdania. Podoba mi sie fakt ze skrzynka bedzie "olbrzymia" ale mam nadzieje ze nie bedzie najemnikow nigdy nie rozumialem tej idei. __________________ Dodał: Bartosz-Diablo, 17.09.2009 14:53Spodobał mi się pomysł z wysyłaniem przedmitów, przykładowo chcemy komuś zrobic niespodzianke i mu itemki wysyłamy __________________ Dodał: Valdek, 17.09.2009 09:06@down: __________________ Dodał: Cybe, 17.09.2009 00:05na pewno z itemami bedzie zrobione tak samo jak w world of warcraft niektore itemy te dobre i rzadkie beda SB (soul bund) powiazane z dusza czyli tylko dla tej postaci ktora dany przedmiot zdobyla Dodał: norek55, 16.09.2009 22:51Mi tam boss runy nie przeszkadzały, co do monka się zgadzam - zupełnie mi się nie podoba... __________________ Dodał: Ulver, 16.09.2009 21:44Monk - coraz mniej mi się podoba. Dziwne, że masa ludzi tak gorąco deklaruje, że będzie nim grać bezpośrednio po wydaniu gry podczas gdy martial assa w D2 (na której to niewątpliwie jest wzorowany system walki monka) jest postacią niezwykle mało eksploatowaną przez graczy... Chyba mało ludzi tak naprawdę przejrzało jego drzewko umiejętności :p __________________ |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: Ulver, 21.09.2009 11:32
Myślę, że pozbycie się bossrunów utrudniłoby życie graczom, którzy obławiają się przy pomocy botów. Nie należy ponawiać błędów z części drugiej.
__________________
Sratytaty