diablo 3

Konkurs - do wygrania "bomba" Mythos

Dodał: Przemo, 30.07.2011 03:51, Kategoria: Imperium Diablo

Mythos Europe to darmowy hack'n'slash MMO, o którym wspominaliśmy już kilkakrotnie na łamach naszego serwisu (m.in. w tym newsie). Polski Community Manager tejże gry - Piotr Dawidowicz, przygotował dla użytkowników Imperium Diablo niespodziankę - "bombę" z logo Mythos.


Aby zdobyć ten nietypowy gadżet, wystarczy wziąć udział w prostym konkursie i mieć szczęście w losowaniu.

Zasady konkursu.

Nagrodę rozlosujemy spośród wszystkich naszych użytkowników, którzy w komentarzach do tego newsa, podadzą przynajmniej dwie cechy, jakie powinien posiadać ich zdaniem idealny hack'n'slash (można ująć to w jednym komentarzu lub w kilku, jednakże osoba, która napisze więcej niż jeden komentarz i tak w losowaniu będzie liczona tylko raz). Konkurs potrwa do (włącznie) 7 sierpnia 2011 roku. Komentarze dodane po tej dacie nie będą brane pod uwagę w losowaniu "bomby". Życzymy powodzenia!

AKTUALIZACJA 17.08.2011: Zwycięzcą konkursu został sirdoom. Serdecznie gratulujemy, a wszystkich gości Imperium Diablo zapraszamy do udziału w kolejnych naszych konkursach.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!

Dodał: sirdoom, 17.08.2011 11:31

W końcu coś mi się udało wygrać. bigsmile

Przemo

Dodał: Przemo, 11.08.2011 18:16

Laureat został wylosowany i otrzymał ode mnie wiadomość z informacją o zwycięstwie w konkursie oraz z prośbą o podanie adresu domowego, na który zostanie przesłana nagroda. Nick zwycięzcy podam, gdy już otrzymam adres. Jeśli natomiast adres nie nadejdzie w określonym terminie (do 17 sierpnia), wówczas zostanie wylosowana kolejna osoba.

__________________
http://diablo.phx.pl/

Ush

Dodał: Ush, 11.08.2011 00:15

co z tym konkursemgalsses

__________________
www.mateusztrzyna.pl - blog

liidzia

Dodał: liidzia, 07.08.2011 11:31

Hmmm.. myślę i myślę.. i wymyśliłam. Wydaje mi się, że idealny hack'n'slash powinien mieć przede wszystkim ciekawą fabułę i różnorodne systemy walki

Ush

Dodał: Ush, 05.08.2011 18:47

Idealny h'n's powinien mieć mroczny, a za razem legendarny klimat fantasy, z wyraźnymi i ciekawymi bohaterami, przemyślaną fabułą, mnóstwem potworów, magii oraz przedmiotami, które są jak najbardziej zbliżone do rzeczywistości.

Od strony technicznej - powinien posiadać grafikę na tyle ładną, by było widać każdy szczegół na high detalach i jednocześnie na tyle wydajną, by użytkownicy starszych kompów nie narzekali na ściny podczas większych bitew na mid detalach.

Dźwięk powinien być zrobiony przez najlepszych na świecie kompozytorów, utrzymywać klimat i hipnotyzować... Dla porównania wymienię tu takie tytuły ( nie tylko h'n's) jak Diablo 2, Heroes of Might and Magic 3 czy Final Fantasy 7.

Na końcu zaznaczę, że cena takiego tworu nie powinna przerażać przeciętnego Jana Kowalskiego smile

__________________
www.mateusztrzyna.pl - blog

Gueules

Dodał: Gueules, 04.08.2011 17:34

Na pewno tryb kooperacji, samemu nudno bije się ścierwo.
W dobrym hack'n'slash, trup musi ścielić się gęsto. Dobrze też by miał rozbudowany system handlu zdobytym łupem. Fabuła też jest bardzo ważna, przydałoby się by była ona wielowątkowa, i posiadała dynamiczne zwroty akcji. Zadania w grze powinny byś ciekawe i wymagać od gracza nie tylko zwykłego "pójść, zabić, wrócić", ale też zręczności, logicznego myślenia, sprytu. Ciekawą opcją byłby też wpływ na wygląd zewnętrzny postaci, coś co by sprawiło że twój bohater będzie jedyny w swoim rodzaju, a na swojej drodze nie spotkasz swojego klona... Jak coś mi przyjdzie do głowy to może jeszcze coś dopisze. Pozdrawiam.

Dodał: sirdoom, 02.08.2011 18:04

Cechy idealnego H'nS? Oooh boy. Żeby się bez sensu nie rozpisywać podam najważniejsze. Duża baza przedmiotów, nie tylko losowo generowanych, ale też jakiś unikatowych/epickich czy coś w ten deseń. Walka ma sprawiać przyjemność, bo to jest właśnie najbardziej uzależniająca rzecz w grach z tego gatunku. Brak level scallingu - jak znajdę jakiś fajny ekwipunek/będę miał wyższy poziom, to chcę czuć, że jestem silniejszy - w grze Loki popełniono ten błąd. I ostatnie z tych ważniejszych: gra H'nS nie może być zbyt prosta - brak wyzwania, równoznaczne jest z wszechobecną nudą, ale nie można przeginać w drugą stronę.

musazichle

Dodał: musazichle, 01.08.2011 21:18

Dobry H'n'S powinien mieć chociaż trochę ciekawą fabułę. Żeby wiadomo było po co w ogóle się bije te biedne potworki smile Odpowiedni klimat gry też jest niezbędny. Gra musi mieć to coś. Co nadal będzie nas ciągnęło do gry bez względu na to jak długo już się gra. Grafika nie musi być na najwyższym poziomie, ale każdy jednak woli jak efekty powalą nas na kolana. Intuicyjne sterowanie też dobrze by wpłynęło na rozgrywkę. No to chyba tyle z tych istotniejszych smile

ZaisteJohnny

Dodał: ZaisteJohnny, 01.08.2011 18:20

Moim zdaniem idealny hack'n'slash musi mieć dobry system walki, najlepiej no target, świetne efekty bicia i musi mieć to coś, co działa na nas tak, że cieszymy się nawalaniem w potwory lol .
Jak dla mnie nawet idealny hack'n'slash nie musi mieć fabuły wcale. Chodzi przecież o niezłą i czasem krwawą jatkę smile. Taka gra oczywiście musi być też podobna w jakimś stopniu do diablo i powinna mieć dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugą rozgrywkę.

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 01.08.2011 18:25

maciek123

Dodał: maciek123, 01.08.2011 01:08

odpowiedni poziom - proste do nauczenie trudne do opanowania
fabuła - zbyt "durna" fabułą będzie nudna, bez świetnej fabuły nie będzie dobrego klimatu w grze

Dodał: Ziomuśśśś, 31.07.2011 22:11

Łojezu, jak ja dawno tu nie pisałem komentarzy, mimo że czytam wszystkie newsy ;D



Cze, dla mnie cechy na idealnego H&S to hmm... klimat, klimat, klimat, i jeszcze raz klimat. Dobra, zawiła, ale po wgłębieniu się w świat zrozumiała dla gracza Fabuła to jeden z najważniejszych elementów.
Potem całą rozgrywka - gra musi mieć to coś, co pozwoli graczowi na niezwykła immersię i feeling gry, siekania potworów, wstrzelania się w kolejne poziomy. Chodzi o to, żeby dawało satysfakcję. A na to składa się duża ilość czynników - oprócz tego co wymienili ludzie pode mną, czyli róznorodność poziomów(wzór dla mnie Silverfall), potworów(Silverfall, Titan Quest), muzyka/dźwięk, grafika(mroczny styl, bądź ciemniejsza kolorystyka - realistyczna zdecydowanie przewyższa komiksowość i baśniowość - tu zdecydowanie wzór to Diablo, Loki w jaskiniach, Silverfall w końcowych etapach), i, uwaga - duży, otwarty świat(Sacred). Idealny H&S powinien być też dość rozbudowany, choć nie będzie widać tego może na pierwszy rzut oka -różne systemy typu MF z Diablo, lub system bonusu do MF zaimplementowany w Sacredzie, opcje przydatne do umiejetności, respec, odpowiedni balans i co bardzo ważne - przedmioty. Muszą być epickie, fajowe, jeśli poleci taki z bossa musimy czuć, że właśnie tego potrzebowaliśmy, i to się nam przyda. Tak wiele twórców zapomina o epicko dobrych przedmiotach w grach, lub umieszcza je tak, że są nie do znalezienia bez dobrego współczynnika MF, którego zazwyczaj nie ma... A przecież nie ma lepszej satysfakcji z ubitego bossa jak bardzo dobry item.

No i na koniec - idealny H&S MUSI być izometrzyczny. Może być w 3D, może mieć przybliżanie/oddalanie/kręcenie kamerą, ale główny widok musi być izometryczny, pod kątem!

Komentarz został edytowany 5 razy, ostatnio: 31.07.2011 22:13

__________________
http://youtube.com/user/exitess

Pirek

Dodał: Pirek, 31.07.2011 21:07

Hmm Idealny h&s powinien mieć przede wszystkim Klimat! Klimat który podtrzymywać będą postaci, przedmioty zadania. 2 Bardzo ważną cechą jest to by siekanie potworków cieszyło oko, zróżnicowane kompozycje wizualne, kilka różnych animacji np na śmierć. i to chyba tyle
No i ofc powinien być darmowy smile2

JezusAntychrystus

Dodał: JezusAntychrystus, 31.07.2011 20:38

wg mnie idealny hack'n'slash powinien mieć prosty interfejs oraz zróżnicowane lokalizacje questów by każda misja różniła się od innych. Przeciwnicy powinni mieć wysoka SI by wykorzystywać słabe punkty bohatera którym gramy.

__________________
Jezus

Hao

Dodał: Hao, 31.07.2011 04:10

Idealny hack'n'slash? Cóż, trudno powiedzieć co mogłoby go uczynić idealny. Na jednym miejscu może się znaleźć prostota walki, bo to o nią chodzi, jednak też gracze mogą oczekiwać "czegoś więcej" jak rozbudowany system walk i kombinowanie jak zabić tego stworka, a jak tamtego. Kolejną ważną sprawą, która jednak nie sprzecza się z czymś innym jest wszechstronność budowanych postaci - brak określonego schematu, kiedy jedna postać nadawała się do wszystkiego, a reszta mogła zostać co najwyżej gońcem po mikstury. Jak już jestem przy miksturach, można nadmienić resztę ekwipunku, po pierwsze - ekwipunek powinien być różnorodny, nie chodzi mi o dodawanie 32 jego części, tylko możliwości jego doboru, jednocześnie nie ograniczające swobody w tworzeniu postaci "Jeśli wezmę przedmiot X to będę niepokonany, a jak wezmę przedmiot Y zginę od przelatującej muchy".
Cóż, nadmieniłem chyba wszystko, co pasowałoby mi w "idealnym" (wiadomo, że zrobienie takiego jest niemożliwe) Hack'n'Slashu. Pozdrawiam, gracz z długim stażem w tej dziedzinie rozgrywki, Hao.

mathius007

Dodał: mathius007, 31.07.2011 00:00

Duże rozbudowane lokacje z różnorodnymi stworami dropiącymi najróżniejsze świecidełka, oraz krew lejącą się hektolitrami i flaki latające dokoła kilogramami bigsmile

__________________
Czas wprowadzić chaos!!

sukip66

Dodał: sukip66, 30.07.2011 23:27

W zasadzie to należało by zebrać wszystko co napisali poprzednicy. Od siebie dodam, że inteligencja przeciwników nie powinna się ograniczać do tępego podążania za naszą postacią. Mniej szablonowości bo mam już dosyć zabijania tych samych grup potworów w ten sam sposób. Gra musi wymagać myślenia od gracza. Fajnie było by gdyby pogoda wpływała na niektóre umiejętności postaci/mobów bo szlag mnie trafia jak np. widzę atak ogniem (ogólnie to ujmując) w czasie opadów deszczu w świecie gry.

Tak swoją drogą to ta bomba jest stoperem, zegarkiem czy jeszcze czymś innym? A może po prostu zwykłą bombą?

__________________
Kto nie podejmuje ryzyka nie popełnia błędów. Kto nie popełnia błędów niczego się nie nauczy.

Pykus

Dodał: Pykus, 30.07.2011 12:43

Wedlug mnie, najwazniejsza jest roznorodnosc pod wzgledem bicia potworow. Jesli np. mamy stoczyc walke ze szkieletami, niech nasz bohater uzywa specjalnych ruchow majacych na celu zniszczenie kosci. Gdy walczymy z gnomami czy malymi przeciwnikami, niech nasze ataki beda szybkie i uderzajace np. w glowe przeciwnika. Walczac z robalami starac sie przebic je na wylot, a nie ciachac na prawo i lewo. To bez sensu. Nie chodzi mi o skille, ale o podstawowe ataki. Niech wygladaja one inaczej przy kazdego rodzaju przeciwnika.

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 30.07.2011 12:44

Mefisto123

Dodał: Mefisto123, 30.07.2011 11:40

Moim zdaniem dobry Hack'n'slash musi mieć dużo postaci, wybór płci
duży ekwipunek no może być podobny do Diablo2. Zróżnicowani przeciwnicy-żeby by dużo rodzajów. Wielka mapa,żeby było dużo miejscówek.No oczywiście muszą być NPC no może nie za Dużo. Postacie dużo umiejętności ale żeby nie przedobrzyć.A grafa mnie nie obchodzi I na koniec żeby gra niebyła krutka.

__________________
I'm Crazy

aiai

Dodał: aiai, 30.07.2011 11:33

Klimat. No przecież to podstawa! Tajemnicze, mroczne lochy, spaczone lasy itd. by nie ograniczało się tak jak w np. Torchlight do łażenia w kółko w podziemiach. Co za tym idzie tak jak pisał Zaro zróżnicowane potwory itd. Nic jednak nie zwiększa tego klimatu jak...
Udźwiękowienie. Tak wiem wielu się ze mną nie zgodzi, ale ja osobiście mam tak wyostrzony na wszystko słuch, że potrafię usłyszeć najcichszy szmer. Grając w grę Amnezja - Mroczny Obłęd byłem zadziwiony udźwiękowieniem. Potwory na prawdę straszyły nawet jak nie było ich widać, a wszystko za sprawą dźwięku. Wiem, że hack'n'slash to gra kompletnie innego pokroju, ale nie chciałbym by było tak jak w Diablo II. Chodzę moim barbem i cały czas słyszę w kółko jego stękanie ograniczające się do 2-3 odgłosów (mimo, że przez 95% gry miałem odpaloną muzykę w Aimpie, bo już nie mogłem tego słuchać). To chyba tyle ode mnie.

tito986

Dodał: tito986, 30.07.2011 10:12

Powinien bardzo szybko wbijać exp i zbierać cenne przedmioty, złoto. W tym wspaniale sobie radzić z ewentualnym robieniem miejsca na nowe itemy, jeżeli go zabraknie. - To jest tylko jedna cecha, jeżeli jest za dużo czynności jak na jedną cechę, to weźcie pod uwagę tylko pierwsze zdanie (albo tą część o expie).
Druga cecha:
Powinien doskonale wiedzieć jak się zachować w obliczu zagrożenia, ze strony innych graczy i mobów.

Zaro

Dodał: Zaro, 30.07.2011 10:10

Zroznicowane otoczenie, zroznicowani przeciwnicy, efektowne skille i dobry balans. Nie ma nic gorszego jak klepac 3 rodzaje mobow (jakies diabliki, szkielety i robale) na krzyz w raptem trzech roznych sceneriach (las, piwnica, jaskinia). Dodatkowo brak balansu wymagajacy wypicia dziesiatek mikstur zeby uleczyc hp na max i ciagly exp na jednej lokacji zeby wbic lvl. Niestety tak wygladal mythos przez pierwsze 30 lvli zaraz po premierze wiec nuda i schematycznosc zabijala;p. Mam nadzieje, ze teraz jest juz lepiej.



© 2002-2011 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved. Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0