WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Kolejny wywiad z Jayem Wilsonem z GC 08Dodał: Wanderer, 26.08.2008 00:08, Kategoria: Diablo 3
W kolejnym wywiadzie z zakończonej dwa dni temu imprezy Games Convention 2008 w Lipsku - tym razem dla niemieckiego serwisu InGame.de, główny projektant D3, Jay Wilson, wypowiedział się m.in. na temat najemników oraz o mechanizmie śmierci w Diablo 3.
InGame.de: Czy będzie istniał system, który będzie wspierał klany na Battle.net, by usprawnić grę kooperatywną? Jay Wilson: "Pracujemy nad nową wersją Battle.net, ale nie ogłosiliśmy jeszcze żadnych szczegółowych funkcji. Mogę wam powiedzieć, że naszym celem jest stworzenie najlepszego rodzaju doświadczenia online, jakie znajdziecie w jakiejkolwiek grze, i że zjednoczy on fanów gier Blizzarda. Mamy najlepszych na świecie fanów i naprawdę chcemy pozwolić im na o wiele łatwiejszą komunikację, i wspólną grę. Tylko tyle mogę na razie powiedzieć, ale w przyszłości ogłosimy więcej informacji o nowej platformie Battle.net." InGame.de: Gdy postać umiera, traci ona złoto i doświadczenie tak jak w Diablo 2? Jay Wilson: "Właściwie, jeszcze nie podjęliśmy decyzji w sprawie ostatecznego mechanizmu śmierci. Mogę zagwarantować, że nie będzie tracone doświadczenie. Nie dążymy do dużych kar po śmierci. Ale chcemy, by istniała pewnego rodzaju kara, aby śmierć miała znaczenie! Na przykład strata odrobiny czasu, pewnego rodzaju 'skaza'. Na chwilę obecną nie istnieje kara w postaci utraty wytrzymałości przedmiotów, ale pewnego rodzaju… koszt w złocie, który właściwie nie jest taki zły. A fakt, że gracz traci trochę czasu, z pewnością jest ważnym czynnikiem. Ogólnie wychodzimy z założenia, że śmierć sama w sobie jest karą. Po prostu gracze nie chcą umierać. Więc nie ma powodu dodawać kolejnego dla nich „szoku” do czegoś, co już okazało się dla nich niekorzystnym wydarzeniem. Ale jeszcze nie zdecydowaliśmy nad ostateczną formą tegoż mechanizmu." InGame.de: Czy będą istnieli najemnicy, których będzie można wynająć i czy będą mogli nosić pełny ekwipunek, włączając w to amulety, pierścienie, pasy, rękawice i buty? Jay Wilson: "Tak, nazywamy ich teraz 'stronnikami', ale przywracamy ich z powrotem. Nie ogłosiliśmy na ich temat jakiejkolwiek informacji, więc nie rozmawiamy jeszcze o nich. Mogę powiedzieć, że zostali znacznie usprawnieni w stosunku do najemników z D2. Są z całą pewnością bardziej interesujący, ale więcej informacji o nich udzielimy w późniejszym czasie." Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: rixin, 02.09.2008 22:39Nie masz pewności czy będzie Akara, ja gdybym miał się chować to pod spódnicą Leah (dobrze piszę?) __________________ Dodał: Karolxd, 02.09.2008 13:28Co do śmierci: Myśle że brak kary oprócz samej śmierci jest korzystnym rozwiązaniem z tego względu iż ludzie będą się bali wyjść z miasta taki np. rudy_96 nigdy nie wyjdzie spod spódnicy Akary __________________ Dodał: Valdek, 27.08.2008 10:27dokładnie __________________ Dodał: Myrkul, 27.08.2008 08:12Aa tak, zgadzam się. Ciekawie by było mieć gromadę takiego mięcha armatniego, które będzie efektownie ginąć w fontannie krwi. O taak. __________________ Dodał: rixin, 26.08.2008 22:54pomysł na rozkazy ciekawy, ten dodatkowy ekwipunek "stronnika"(wtf?) to też nie najgorsza opcja. __________________ Dodał: Koralina, 26.08.2008 20:54Pojawiajacy sie argument w stylu "nie chcesz merca to go nie kupuj" jest chybiony, bo po obecnej grze w D2 widac, ze autorzy zalozyli to, ze gracz wykorzysta pomoc w postaci merca niemal tak samo jak to, ze nie bedzie latal z wolnym miejscem na ekwipunek. Poziom trudnosci Pieklo z dobrze zbudowanym mercem to zupelnie inna gra niz bez niego. Dodał: Rudy_96, 26.08.2008 18:30Ale powinno sie wydawac jakies rozkazy mercowi. Np. zostan tu, lub cos w tym stylu __________________ Dodał: Myrkul, 26.08.2008 17:05Nikt was nie zmusza do merca. Imo merc powinien być bardziej rozbudowany niż dotychczas. __________________ Dodał: haxite, 26.08.2008 15:35imo najemnik lepiej brzmi niż stronnik :p co do kary gość mądrze mówi, po co jeszcze bardziej "szokować" po śmierci Dodał: LordXman, 26.08.2008 14:39"Mogli by tak zrobić", żeby nie było tyle crapu i innych takich. Zawsze miałem problem ze skrytką. Zawsze było tego wszystkiego było za dużo. Rozmiar skrytki był dobry. Nie wiem jak temu zaradzić, ale wiem, że coś takiego na bank by się przydało. __________________ Dodał: Senega, 26.08.2008 14:01Mogli by tak zrobić, że najęcie stronnika to podwyższenie poziomu hp dla potworów (tak jakby grały dwie osoby - "Siły diablo rosną w siłę" __________________ Dodał: rixin, 26.08.2008 13:06mnie w d2 wkurzało że mam fajny amulet, pas czy rekawice a merc nie może ich ubrać, mógłby się zmieniać jego wygląd, ja zakładałem(na początku gry)na merca itemy które mogłyby mi się przydać w pewnym momencie i je sobie przerzucałem na postać jak były potrzebne. Albo można byłoby merca wysyłać do miasta żeby sprzedał łup a ja zbierałbym już nowy __________________ Dodał: northerr, 26.08.2008 12:44Super, najemnicy to ważna sprawa! Poza tym z tym traceniem doświadczenia po śmierci też jest dobrym pomysłem jeśli odbiegną od tego pomysłu, a jeśli chodzi o złoto... hmm, wolałbym go tracić jak najmniej ;p. I mam nadzieję, że battlenet to będzie imperium, cały świat, a nie jak dotychczas w II... __________________ Dodał: miodek85, 26.08.2008 12:04NIE dla złagodzenia kary śmierci!!!!! Co to za śmierć bez stresu, że coś się traci (kasę po deadzie mogą se w d... wsadzić Dodał: Valdek, 26.08.2008 11:03Rasta, nie o to mi chodziło. W niektórych grach MMORPG system zwierząt jes zamieszczony i srawuje się zupełnie nieźle.. Nie odbiera to zupełnie przyjemnośći z grania, gdyż "plecak" takiego zwierzaka jest ograniczony do absolutnego minimum, a na dodatek można wybrać jakiego typu itemy mają być zbierane. Grałem w kilka takich gier... A jeśli chodzi o najemników, to podzielam zdanie LordXman'a - najemnik powinien być siła samą w sobie, a nie "drugą postacią" __________________ Dodał: Mendel, 26.08.2008 11:011. Już to gdzieś słyszałem Dodał: Rasta, 26.08.2008 10:34lub zbierał przedmioty... - yhy, Ty lecisz, tniesz wszystko co się rusza, a zwierze za Ciebie zbiera Dodał: TomexSkyline, 26.08.2008 10:32Valdek, Do najemnika nikt Cię niezmusza... __________________ Dodał: Valdek, 26.08.2008 09:55Według mnie najemnik troche psuje gre.. wiadomo pomaga, ale ja z reguly gram samotnie, gdyz po prostu nastawiony jestem na gre "samotniczą" Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 26.08.2008 10:06 __________________ Dodał: Koralina, 26.08.2008 07:30A moje zdanie jest takie, ze najemnicy zbytnio ulatwiaja gre i moglabym pozostac tylko przy umiejetnosciach przywolywania walkirii, ciena, golema i tego typu "stronnikow". Dodał: LordXman, 26.08.2008 03:55A wg. mnie najemnicy powinni mieć mało opcji EQ, aby tylko DMG armor. Najemnik to powinna byc siła sama w sobie! Reszta jest ok. Wydaje mi się, że spełnią moje marzenia - wszystkie B.nety będą połączone :-). __________________ Dodał: Ismal, 26.08.2008 01:37Jak na moje, to wystarczy, że tym najemnikom będzie można dać pełen ekwipunek tak jak naszej postaci i- co było by po prostu świetne- żebyśmy sami awansowali tych najemników- oczywiście rozdając im cechy i umiejętności Dodał: Rudy_96, 26.08.2008 01:03Według mnie powinni dodac takie cos ze mozna kilku najemnikow wynajac __________________ |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: V, 10.09.2008 03:35
najemnik chyba okaże się bardzo istotną częścią gry i dobrze
__________________
What if I say I'm not like the others? /// BLIZZARD Fanatic * Team