WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Kolejne wypowiedzi BashiokaDodał: Wanderer, 24.07.2008 01:27, Kategoria: Diablo 3
Przedstawiamy kolejną porcję wypowiedzi Community Manager Blizzarda - Bashioka. Tym razem poruszył on kwestie m.in. losowego generowania otoczenia oraz ekwipunku przeznaczonego dla określonej klasy.
Użytkownik Forum: "Jak inne postacie będą w stanie przedostać się przez zniszczony most, który przeskoczył Barbarzyńca w filmiku gameplay’a z WWI?" Bashiok: "Zamierzone było stworzenie bardziej interaktywnych i wrażliwych zagrożeń otoczenia. Oczywiście, gdyby przeszkody istniały w takiej formie, w jakiej zostały pokazane, każda klasa musiałaby utorować sobie w jakiś sposób drogę. Jednak na tą chwilę nie ogłaszamy żadnych dodatkowych umiejętności klasowych." Użytkownik Forum: "Czy lochy Tristram pokazane w gameplay trailerze, będą lochami, które zobaczymy w grze?" Bashiok: "Lochy Tristram z gameplay trailera zostały stworzone przy użyciu tego samego “tile set’u”, co lochy Katedry Tristram, łącznie ze specjalnie przygotowanym pomieszczeniem wejściowym. Były to jednak lochy statyczne i celowo wykonane na potrzeby trailera. Przypominają wyglądem katedrę Tristram, ale nie jest to prawdziwa część gry, którą będzie można przejść." Użytkownik Forum: "Jakie będą pozostałe postacie? Będą nowe, czy ujrzymy powrót starych?" Bashiok: "Hej, czy jesteś rodzajem dziecka, które od razu chce poznać całą tajemnicę? Kto dręczy magika, by ujawnił ci tajniki swoich sztuczek? Kto skrada się po schodach aby ujrzeć swoje świąteczne prezenty? Nieeeee… oczywiście, że nie jesteś. Dlatego Ciii nieee powieeeeem." Użytkownik Forum: "Żadnego ekwipunku przeznaczonego dla określonej klasy?" Bashiok: "Jak już powiedziałem wcześniej: Nie planujemy i nie mamy w tej chwili żadnych części pancerza, które są przeznaczone dla danej klasy. Jakkolwiek bonusy i statystyki mogą być lepsze dla konkretnych klas - ale każdy będzie mógł podnieść napierśnik / naramienniki / buty / etc i ich używać. Istnieją za to pewne rodzaje broni, które są przeznaczone dla określonych klas. Nie ma w tej kwestii na razie żadnych zmian, po prostu nie było żadnych dropów przeznaczonych dla danej klasy. W zasadzie ręcznie ustawiliśmy każdy drop, który miał miejsce w gameplay trailerze. Wiedzieliśmy, że ludzie będą dogłębnie analizować każdy szczegół i wszystko co wypadało w tamtym filmiku było świadomie i szczególnie wyznaczone do tego... To wszystko na ten temat. Przy okazji zabawny fakt: W trakcie nagrania gameplay trailera, grałem jako żeńska wersja Barbarzyńcy." Użytkownik Forum: "Dekapitacja dokonana przez Siegebreakera w demku; będzie to zaimplementowane w grze, czy była to specjalna funkcja na potrzeby filmiku?" Bashiok: "Sposobem na finałową walkę, jaki sobie wyobrażaliśmy, gdy myśleliśmy o toku prezentacji, było zabicie kilku herosów. Pomyśleliśmy, że byłoby fajniej zobaczyć, jak ktoś zostaje rozerwany na pół przez gigantycznego demona. Mimo, że zostało to stworzone specjalnie dla prezentacji, mogłoby to być opracowane w końcowym produkcie. Staramy się nie spędzać czasu na czymkolwiek, co nie może być w jakiś sposób zaimplementowane. Jeśli istnieje makieta albo jakiś niezły smaczek dodany gdzieś, by popisać się czymś, chcemy to zbudować, by mogło być w rzeczywistości użyte." Użytkownik Forum: "Czy lokacje zewnętrze będą generowane losowo czy będą statyczne?" Bashiok: "W większości są statyczne. Moglibyśmy uzyskać o wiele więcej z zewnętrznego otoczenia, poprzez tworzenie wielkich i wizualnie przyciągających scenerii, na co nie pozwala losowe generowanie map. Z tego samego powodu jednym z naszych głównych celów w Diablo III jest rozszerzenie świata Sanktuarium, sprawić, że będzie on żywym światem. Z miastami zmieniającymi swoje położenie, tracisz sens spójności i przywiązania do miejsc, które odwiedzasz. Jedna mała techniczna nota – losowe generowanie map w zasadzie tworzy pakiet pomieszczeń, które mogą do siebie pasować na różne sposoby. Taki system dobrze się sprawuje z lochami, które zasadniczo są zestawem pomieszczeń. Dla środowiska zewnętrznego, taki system ma tendencję do tworzenia środowiska bez wyrazu, wręcz linearnego. Albo biegasz zyg-zakami w poszukiwaniu krawędzi mapy, albo biegniesz ciasną dróżką. Żadne z nich nie są wybitnie fascynujące i w tym samym czasie tracisz wizualną świetność, która może przyjść wraz z w pełni ręcznie stworzonym środowiskiem. Ale jak już powiedziałem, obszary zewnętrzne nie są całkowicie statyczne." Powyższe słowa pana Bashioka można uznać przede wszystkim za ciekawostkę, nie podał on niestety żadnych istotnych nowych faktów na temat Diablo 3. Na koniec link do tematu na forum Battle.net: http://www.battle.net/forums/thread.aspx?fn=d3-general&t;=306004&tmp;=1#post306004 Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: rixin, 30.07.2008 19:44Ja chce klasowe itemki, podkreślają postać i wogóle, np druid z głową wilka wygląda fajnie ale już nekromanta albo paladyn byłby śmieszny __________________ Dodał: rixin, 30.07.2008 19:42Ja chce klasowe itemki, podkreślają postać i wogóle, np druid z głową wilka wygląda fajnie ale już nekromanta albo paladyn byłby śmieszny __________________ Dodał: czyzy, 26.07.2008 22:06... p.s a co do przeterminowanie grafiki :: MAM W D**** Dodał: czyzy, 26.07.2008 22:03mysle ze rozsadnie podchodza do sprawy Dodał: V, 26.07.2008 15:12te dodatki nie są 'nieoczekiwane' już sami kiedyś mówili o tym, będzie 1 tak samo jak do każdej innej ich gierki. __________________ Dodał: Mastemoth, 25.07.2008 11:39Diablo 2 też przekładali,aż im się grafika zdążyła "przeterminować".Oby tym razem nie dali plamy z terminami-choć lepiej później i lepiej niż szybko i błędy.Bądź co bądź i tak 3 miechy po premierze wypuszczą-nieoczekiwany-dodatek Dodał: Trq, 25.07.2008 02:25Blizz zawsze przekladal date premiery wszistkich gier przynajmniej kilka razy, takze nie planujcie daty wydania D3, rly. Dodał: V, 25.07.2008 00:30jak starcraft 2 wyjdzie pod koniec roku lub od razu na początku nowego to jest szansa na D3 tego 29 czerwca, inaczej nie ma takiej możliwości __________________ Dodał: Mastemoth, 24.07.2008 23:40Najważniejsze żeby te błyski i flesze przy użyciu każdej umiejętności nie psuły klimatu.Po obejrzeniu filmiku z barbarzyńcą myślałem że to star wars a nie diablo...Skoro barb tak rozbłyskuje to jak mag rozświetli ekran?Oby nie trzeba było grać w okularach do spawania Dodał: Koralina, 24.07.2008 21:01Z jednej strony szkoda losowych lokacji, ale z drugiej ma racje z tym, ze wiekszosc gry na zewnatrz to niezbyt zajmujace bieganie wzdluz krawedzi lokacji. Mam nadzieje, ze szeroko pojete "podziemia" to zrekompensuja. Dodał: Bartosz-Diablo, 24.07.2008 20:14Wójek mi opwiedział że z nieoficjalnych żródeł wie iż Diablo 3 ma zostać ogłoszone w tym roku 31 grudnia, lub w przyszłym roku pod koniec lutego. Dodam że jest on informatykiem z zawodu. __________________ Dodał: Ush, 24.07.2008 18:19mam nadzieję, że przed końcem świata (2012 r.) __________________ Dodał: charlie86, 24.07.2008 17:24Bez przesady. Blizzard wydaje gry od roku do półtora od zapowiedzi. Dodał: ermac, 24.07.2008 16:592 lata? __________________ Dodał: Rical, 24.07.2008 14:31Jeszcze powiem, ze ekwipunek powinien być na podobe D2 Dodał: Rical, 24.07.2008 14:23Do charlie86: Dodał: charlie86, 24.07.2008 13:57Do Rical: Dodał: Rical, 24.07.2008 13:24Bardzo dobrez będzie na nowym BN to cieszy czlowieka, a z wyglądem zalozonego hełmu, ską wiesz ze tak jest? moze mial zalozony jakis specjalny albo niewiem? Dodał: charlie86, 24.07.2008 13:14Mi się to trochę nie podoba że jak np. Witch Doctor nałorzy jakikolwiek hełm to będzie on na nim wyglądał jak totemiczna maska (to samo tyczy się reszty klas). Skórzany kaptur czy szyszak na każdej postaci powinien wyglądać tak samo, a unikalny wygląd powinny posiadać jedynie hełmy klasowe (tj. jalal, arreat itp), a że takowych nie będzie (przynajmniej narazie) ujmie to grze nieco realizmu która osobiście bardzo sobie cenie. Dodał: nightwolf19, 24.07.2008 12:45ja tam się nie martwię o Diablo 3, Blizz jak zrobi grę to jest ona wieczna, tak też będzie z trzecią odsłoną tej serii, pozostaje tylko czekać Dodał: Hades, 24.07.2008 12:05Dowiedzieliśmy się że Blizzard ma własną koncepcję gry i nic tego nie zmieni, robią to co wg nich jest dobre .Widać że gra ewoluuje i błędy poprzednich części będą tu trafnie naprawione, tak jak np z tą mapką i chodzenie wzdłuż krawędzi co było nie zbyt klimatyczne a Blizz to wychwycił. Z drogiej strony gra jest w bardzo wczesnej fazie projektowania i dopiero pomysły są wtłaczane w D3. Dodał: czyzy, 24.07.2008 10:10hmmm... na gre trza bedzie poczekac jeszcze przynajmniej z 1.5 roku mzoe nawet 2 lata... Dodał: V, 24.07.2008 02:37ajajaj kiedy dowiemy się więcej __________________ Dodał: Grzdyl, 24.07.2008 01:37Szkoda ze nie ma itemkow specjalnie dla danej klasy __________________ |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: Myrkul, 06.08.2008 13:19
Powinien być eq przeznaczony dla danej klasy postaci. A co do przeterminowania grafy to nawet jakby d3 mialo grafe jak d2, i tak bym w nie gral.
__________________
Do you fear death?