Jay Wilson - Nowy wywiad z GC 08

Dodał: Jedrush, 25.08.2008 21:34, Kategoria: Diablo 3

W Internecie pojawił się następny wywiad z Jayem Wilsonem - głównym projektantem Diablo 3, przeprowadzony na targach Games Convention 2008 w Lipsku. Został on opublikowany w formie tłumaczenia dokonanego przy pomocy translatora z języka niemieckiego na język angielski, więc nie wszystkie informacje, które umieściliśmy poniżej są dokładnym przekładem oryginału, zawierają jedynie istotę wypowiedzi. Jay mówi trochę o słowach runicznych, uzdrawiających kulach, grze w drużynie i długości rozgrywki w Diablo 3.

Czy możesz powiedzieć coś więcej o słowach runicznych?

Jeszcze nie zdecydowaliśmy jak dokładnie chcemy użyć run. Na pewno nie chcemy używać słów runicznych tak jak miało to miejsce w D2. Będą one służyły do zupełnie innych rzeczy.

Jaki jest wpływ poziomu postaci na działanie uzdrawiających kul?

Uzdrawiające kule odnawiają procentową ilość życia, a nie punktową. Najczęściej będzie to 15% - więc jeśli masz 1000 punktów życia, taka kula przywróci ci ich 150, ale jeśli masz 100 wtedy odzyskasz tylko 15. Myślę, że jest szansa, aby przedmioty albo umiejętności bohatera miały wpływ na to jak dużo życia odzyskamy dzięki uzdrawiającej kuli.

Jaką rolę będą odgrywały naramienniki?

Naramienniki, tak samo jak spodnie są dobrym sposobem na powiększenie ilości przedmiotów jakie będzie się dało znaleźć w grze. Chcemy, by każdy przedmiot odpowiadał jakiejś cesze, nie będziemy się tego oczywiście trzymać przesadnie sztywno. Co do wyglądu przedmiotów, ludzie krytykowali na przykład naramienniki u Barbarzyńcy, zarzucano, że za bardzo kojarzą się z WoWem i są zbyt „napompowane”, ale przecież te same naramienniki u Witch Doctora wyglądają na zupełnie małe, to po prostu kwestia tego jak projektowaliśmy postaci, to że Barbarzyńca ma przesadnie wielkie części pancerza jest zamierzonym efektem ponieważ wzorowaliśmy się na germańskich wojownikach, których uzbrojenie utrzymane było w podobnym stylu.

Jak długa będzie rozgrywka w D3?

Chcemy, aby wielkość świata w Diablo 3 była podobna do tego z D2, planujemy podobną ilość aktów i zbliżony czas rozgrywki do tego z poprzedniej gry.

Jakie są różnice pomiędzy grą w pojedynkę a grą w drużynie?

Chcemy zachęcić ludzi do gry w party. Możemy się spodziewać, że grając w pojedynkę to co wypadnie z potwora będzie trochę słabsze, a postać otrzyma odrobinę mniej doświadczenia, jednak ma to zachęcać do gry w drużynie, a nie powodować, że nieopłacalne będzie granie samemu. To będą bardzo delikatne różnice.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
V

Dodał: V, 10.09.2008 03:37

zachęcajcie do gry w party..
ludzie pogramy sobie dużo razem ^^
ciekawe co z tymi runami wyczarują supprised

__________________
What if I say I'm not like the others? /// BLIZZARD Fanatic * Team

rixin

Dodał: rixin, 27.08.2008 12:55

Rozmarzyłeś się, ale twoje marzenia są całkiem realne, nie zdziwiłbym się gdyby coś takiego znalazło się w D3

__________________
Hello my friend, stay a while and listen...

Valdek

Dodał: Valdek, 27.08.2008 10:32

też mam taką nadzieję... fajnie byłoby kilka godzin wiecej spedzic na odkrywanie tajemnic zapomnianych miejscbigsmile a gdyby jeszcze w eventach mozna bylo zdobyc nagrody, ktorych nie daloby sie zdobic bez ich wykonania... ehh rozmarzyłem się pwnt

__________________
20 years ago Diablo died... but not forever

rixin

Dodał: rixin, 26.08.2008 19:11

mam nadzieję że tak jak d2 to długość głównego wątku jakbyśmy lecieli cały czas naprzód nie odkrywając innych lokacji, a jakieś jaskinie, eventy typu nawiedzony dom to więcej czasu gry XDXDXD

__________________
Hello my friend, stay a while and listen...

Mackyy

Dodał: Mackyy, 26.08.2008 18:15

Długośc gry taka jak w D2 - spodziewałem się czegoś więcej pwnt

Myrkul

Dodał: Myrkul, 26.08.2008 16:36

Do barba dobrze pasuje taka napakowana zbroja. Procenty... Nie wiem co o tym myśleć. Nigdy nie lubiłem matematyki xd. Z Rw mają rację. W D2 były zbyt potężne.

__________________
Do you fear death?

haxite

Dodał: haxite, 26.08.2008 15:38

nie będzie rw - lipa
kule odnawiają procentowo życie - lipa
naramienniki - fajny pomysł imo
długość gry - za krótka ;D
sp i mp - to samo co w d2 ^_^

LordXman

Dodał: LordXman, 26.08.2008 15:38

RW to chyba oczywiste

__________________
Bądź Hobbitem, podziel się Lembasem.

Valdek

Dodał: Valdek, 26.08.2008 15:17

Mówił, że słowa runiczne będą służyły do innych rzeczy.. ale jakich??

__________________
20 years ago Diablo died... but not forever

LordXman

Dodał: LordXman, 26.08.2008 14:20

Już mówili, że nie słów nie będzie... (albo mi się wydawało)

__________________
Bądź Hobbitem, podziel się Lembasem.

rixin

Dodał: rixin, 26.08.2008 13:00

Ciekawe jak zastosują rw, mogłaby być dłuższa rozgrywka niż w d2, w party lepsze itemki w zależności od liczby graczy bo w końcu trudniej zabić bossa Nie mogę się doczekać diablo 3

__________________
Hello my friend, stay a while and listen...

Mendel

Dodał: Mendel, 26.08.2008 10:43

Jak odgapią system run z WoWa(dead knight) to już bedzie lekka przesada :/ Ale barbek zajebiście wygląda z tymi byczymi naramiennikami bigsmilebigsmile w końcu prawdziwy kox rotfl

Valdek

Dodał: Valdek, 26.08.2008 10:05

Hmmm system leczenia zapowiada się zupełnie ciekawie... miło bedzie zobaczyc jakiś przedmiot z właściwościami "+x% punktów zyczia od kuli życia/many" bigsmile

__________________
20 years ago Diablo died... but not forever

Senega

Dodał: Senega, 26.08.2008 08:20

Ciekawe jak postacie będą wyglądały bez spodni bigsmile

__________________
Magia to potęga

Koralina

Dodał: Koralina, 26.08.2008 07:26

Ci germanscy wojownicy to chyba z Warhammera 40000 byli, wiekszych "naramiennikow" to szukac ze swieca.galsses

Troche jestem zawiedziona wypowiedzia na temat dlugosci gry i rozleglosci swiata (podobne do D2), ale to sie samemu oceni jak juz gra bedzie.

LordXman

Dodał: LordXman, 25.08.2008 23:20

Teraz widzę duży + w systemie leczenia - bardzo mi się podoba. Tak jak widać na Game Play Trailerze kule wypadają dość często, więc takie parametry leczenia są idealnie dopasowane!

__________________
Bądź Hobbitem, podziel się Lembasem.

Dodał: uniden, 25.08.2008 23:06

No ma być zwiększony drop i xp ale "To będą bardzo delikatne różnice."Więc ja spróboje przejść gre w pojedynke,a później z kolegami w koperacji

Konqer

Dodał: Konqer, 25.08.2008 22:54

Heh to dobrze i źle że nie będzie rw.

Dobrze - bo większość z nich jest zdecydowanie zbyt potężna.
Źle - bo jednak przyjemnie jest zrobić sobie rw pieczołowicie przygotowanym itemie.

MarvinKOMaster

Dodał: MarvinKOMaster, 25.08.2008 22:53

Spodnie? Nie wyobrażam sobie Witch Doctora w spodniachwrr

miodek85

Dodał: miodek85, 25.08.2008 22:51

kurde którzy to germańscy wowjownicy nosili takie "napompowane" zbroje. Przecież wtedy WOWa nie było xD i jak oni mogli się w tym ruszać...galsses Nastawiam się na party skoro ma być lepszy loot lol