Furia Barbarzyńcy w Diablo 3

Dodał: Redgrad, 16.06.2009 17:43, Kategoria: Diablo 3

Na oficjalnym forum Battle.Net Community Manager Blizzarda – Bashiok przedstawił ostatnio nowy system działania furii barbarzyńcy. Nowe rozwiązanie ma w pewnym stopniu zniwelować problem ciągłego braku many w Diablo 2. Oto co napisał:

Bashiok „ Furia nie jest naszym nowym pomysłem myśleliśmy przez jakiś czas nad innymi rozwiązaniami wykorzystywania umiejętności barbarzyńcy. Na tą chwilę przedstawia się to w ten sposób, że użycie którejś ze zdolności będzie kosztowało jedną pełną kulę nie jest to jednak jeszcze ostateczna wersja. Jednak żadna umiejętność nie kosztuje części kuli. Poziom furii także nie jest stały zmienia się on w zależności od ilości wykorzystanych zdolności. Chcę tu także odpowiedzieć na jedno poprzednie pytanie związane z tym czy ,np. umiejętność „Tupnięcie” będzie wymagało skorzystania z furii ? odpowiedz brzmi nie, ponieważ powoduje ona tylko efekt ogłuszenia. Poziom furii nie opada tak szybko jak się wydaje, wprowadziliśmy nawet system gwarantujący, że w określonym czasie furia nie będzie się zmieniała, oczywiście tak jak piszę będzie to dostępne tylko w określonych momentach. „

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
rychuvip

Dodał: rychuvip, 19.06.2009 19:56

...co tak niektórzy kombinują - przecież jasno w miarę jest powiedziane/pokazane jeden skill to jedna kula - a z tym ze w czasie walki będzie się ładowac tzn że w czasie używania normalnego skilla a nie że ktos wymysla ze bedzie to jakies perpetum mobile...

Serious_Pandzior

Dodał: Serious_Pandzior, 18.06.2009 19:05

Może używając skilla kule będą mogły się naładować. Czyli możliwość spamowania skillami ciągle jest możliwa.

promenel

Dodał: promenel, 18.06.2009 10:42

Zrozumiałem to w ten sposób że umiejętności barbarzyńcy będą kosztowały jedna pełną kule np barbarzyńca użyje ww i weźmie mu to 1 pełną kule wiec może użyć tylko 3 razy ww ale bashiok mówił że jak walczymy to furia nam się odnawia czyli jak użyjemy ww i przejdziemy przez duża grupę wrogów to furia będzie nam się szybciej regenerowała niż spadała. Mam nadzieje że tak to będzie. Według mnie to będzie bardzo fajne bo jak barbarzyńca będzie zaczynał walkę to nie będzie mógł stosować najpotężniejszych skili na początku. To poprawi dynamikę gry barbem ponieważ cały czas będziemy musieli walczyć zęby furia nie spadła.

Uther

Dodał: Uther, 18.06.2009 00:28

Ja widze to tak , dadzą jakieś umiejętności albo skille do szybszego rośnięcia furii żeby długo nie nabijać tych 3 kul , i skończy się problem z maną , a co wiemy barb nie miał nigdy dużo many , trzeba było wykradać ją żeby ją posiadać , co równa się z tym że barb będzie niewrażliwy na wykradanie many , ja bym do tego pokombinował zamiast many więcej staminy co by mu dawała np. wiekrzą szansę przetwrania jakiegoś super ataku bossa . Może przejdzie z tą furią może nie ale mi się wydaje że taka mała zmiana w grze mogła by być ... była taka wypowiedz Bashioka że nie chcą zrobić podobnego diablo2 ;] dajmy im szansę wymyslić coś nowego ... A czy się sprawdzi .. zobaczymy .. pozdrawiam

__________________
Uważaj na słowa bo wyłapiesz w zęby młotek , odwijam oO

zico77

Dodał: zico77, 17.06.2009 15:21

nie ale tu furia nie bedzie sie ladowac za hit w potwora tak jak wowie znaczy mi sie tak widzi pwnt tylko moze np furia zrobi cooldown na np ww a podczas tego bedzie mozna korzystać z innych umiejetności xD chociaż nie wiem trzeba to zobaczyc jak bedzie zrobione w koncowej wersji

Valdek

Dodał: Valdek, 17.06.2009 12:47

bez sensu z tą furią... ciekawe czy będzie właściwość +x ptk mana (furii??) za zabicie przeciwnika... według mnie ten system wprowadzi masę niepotrzebnych ograniczeń w grze barbem wrr

__________________
Did you see Leoric the King? I saw... I saw his bones

phobos229

Dodał: phobos229, 17.06.2009 12:28

nie podoba mi sie pomysl z furia. bedzie tak samo jak w wowie: prac potwora i czekac az sie furia naladuje, uzys jednego skilla i znowu czekac. w d2 bylo lepiej, szal bojowy albo trabka i do dzila! a tutaj bedzie mozna zrobic trabke raz na piec minut bo barb zakreci sie dwa razy i skonczy mu sie furia. lipa mowie wam. albo podwojne uderzenie w d2. mozna bylo tego uzywac praktycznie non stop a z tego co tu widze to zabijemy trzy potwory na podwojnym uderzeniu i koniec, znowu trzeba prac normalnie i czekac az sie furia zaladuje

Dodał: Naruto91, 17.06.2009 11:35

Atakujacy Barbarzynca, ktory podczas furii caly czas "ciacha" przeciwnikow moze dotrwac bardzo dlugo tzn furia bedzie trwala bardzo dlugo gdyz jej dzialanie poprzez ciagla walke nie maleje lub malej powoli. Jesli Barb skonczy z wrogiem furia zacznie szybciej opadac az bedzie juz "poza tym stanem" noi trzeba na nowo uzyc furii.
A z ta mana to mysle ze bedzie to cos w rodzaju wysysania many: bedzie sie ona regenerowac jesli bedziemy w "ogniu walki".
Tak to rozumujesmile

__________________
Druid 50lvl

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 17.06.2009 11:12

Tzn że jeśli mamy 1 kulkę to możemy korzystać z danych skilli a jeśli 2 xczy 3 nam się załadują to z tych leprzych? Ja tak to zrozumiałem.

__________________
Tyrael był głupcem, że mi zaufał. Widzisz to właśnie ja powiedziałem Diablo i jego braciom o kamieniach dusz.

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 17.06.2009 09:42

Jak z dotychczasową częstotliwością będą roztrząsać takie szczegóły to mają materiału na podkręcanie fanów na jakieś 5 lat....Ja mam nadzieję że przynajmniej wypuszczą do końca roku grywalne demo to ocenimy własnoręcznie i sprzętowo....Ale wiadomo czyją mamunią jest nadzieja..

__________________
W świecie niewidomych jednooki jest królem...

Redgrad

Dodał: Redgrad, 17.06.2009 09:11

Dodałem filmik obrazujący jak wygląda furia.

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 17.06.2009 09:11

Konqer

Dodał: Konqer, 17.06.2009 00:43

Z drugiej strony gdyby furia faktycznie miała działać jak to piszecie czyli jedna umiejętność - jedna pełna MAŁĄ kulka to byłoby bardzo fajne i dynamiczne rozwiązanie. Poza tym taki system można łatwo zróżnicować i dodać ciekawe opcje, np. każda umiejętność zabiera 1 kulę ale niektóre mogą wymagać np. 3 pełnych kul do działania dlatego aby używać danej umiejętności trzeba by utrzymywać ciągle rage na wysokim poziomie.

zico77

Dodał: zico77, 16.06.2009 21:20

aha no fakt moze byc ze jak z jednej zejdzie to trzeba atakwoac innym atakiem ztej 2 pwnt

diabollo14

Dodał: diabollo14, 16.06.2009 21:17

a nie chodzilo mu wlasnie o jedna z tych malych kul? barb zrobi ww spada 1 kulka i tak moze 3 razy az znowu furia sie napelni? ja to widze w ten sposob xD

Konqer

Dodał: Konqer, 16.06.2009 21:08

Akurat ten news to nie jest znowu takie lanie wody. Jedyne co mi się nie podoba to ciągłe podkreślanie że to nie jest ostateczna wersja tej kwestii więc na dobrą sprawę w ogóle nie wiemy czy ten news jest coś warty w kontekście ostatecznej wersji Diablo 3. No ale załóżmy że wprowadzą dzisiejszy system w życie - wtedy żeby użyć jakiegoś poważnego skilla trzeba będzie naklepać całą kulę co jest dla mnie dziwne - w takim razie po co te trzy mini kule ten "sygnalizacji świetlnej"? Myślałem że będą umiejętności wymagające jednej, dwóch lub trzech kul. Za to cieszy że mniejsze skille nie będą wymagały furii - tak więc pewnie jedyne co będzie je ograniczało to cooldown. Bardzo mi to pasuje do idei barbarzyńcy - prawdopodobnie klasy silnej w walce, nie potrzebującej wielkich "zasobów" by używać skilli ale o nie tak potężnych zdolnościach jak np. wizard - który jest z kolei uzależniony od many.

Deadwing

Dodał: Deadwing, 16.06.2009 21:04

Bardzo dobrze, niech urozmaicają.

__________________
Sleep with no dreaming...

zico77

Dodał: zico77, 16.06.2009 20:33

Hm w wowie jest ze sie laduje podczas walki a dokladniej walniecia czy otzrymania ciosu proste jest ze tu musi byc inaczej bo do Diablo to nie pasuje. Ale kurde troche nie czaje jak ma to tu wygladac xD ze niby niby co trzeba bedzie jakos używać umiejetnosci w danej kolejnosci (albo tak bedzie robila wiekszosc?)OMG Dziwne by to bylo a myslalem po zlookaniu filmiku ze tym barbem bedzie sie robilo szarze hah i ww xD

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 16.06.2009 20:34

Ems

Dodał: Ems, 16.06.2009 20:25

Nic innego niż pasek furii/gniewu z WoW'a. W sumie to dobrze, że barb nie będzie miał nic wspólnego z maną bo i tak do niego nigdy nie pasowała. W WoW się nawet sprawdziło, trzeba było puknąć mobka parę razy żeby użyć jakiegoś skilla. Wymaga się od gracz wtedy trochę więcej umiejętności niż spamowaniem w kółko jednym skillem i dopijanie flaszek ;]

__________________
www.diablo1.pl www.klan-asylum.yoyo.pl

turipennu

Dodał: turipennu, 16.06.2009 19:33

Hmm, Bashiok leje wodę jak zwykle. Nie wiem jak innych, ale mnie mdli już od czytania jego wypowiedzi. Niech robią tę grę i dają jakieś konkrety, choćbym miał się o nich dowiedzieć za pięć lat. Ciekaw jestem z drugiej strony, czy fani zapytają także np. o plany dotyczące włosów na d... Witch Doctora...

Alekskaj_Glider

Dodał: Alekskaj_Glider, 16.06.2009 19:14

Szczerze to średnio zrozumiałem "co autor miał na myśli" hey Czy to znaczy, że raz zrobiona trąba powietrzna czy cokolwiek innego co będzie wymagało furii będzie musiało wystarczyć do momentu ponownego zapełnienia się tzw kuli, a nie będzie starczyć na przykład na dwie lub trzy? (oczywiście poza "określonymi momentami" ) Trochę dziwne, ale niech i tak będzie...

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 16.06.2009 19:16