WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Dyskusja o affixach w Diablo 3Dodał: Jedrush, 10.12.2008 23:18, Kategoria: Diablo 3
Po ogłoszeniu informacji o braku możliwości swobodnego przydzielania statystyk, na forum Battle.net nie cichły dyskusje o sposobach zmiany tego stanu rzeczy. W związku z tym, Community Manager Blizzarda – Bashiok, założył temat, w którym przedstawił nowe sposoby na uzyskanie różnorodności wśród „buildów” postaci, a także poprosił fanów o pomoc przy wymyślaniu „affixów” do magicznych przedmiotów.
Bashiok zapowiedział, że Blizzard przygotował mnóstwo „affixów” do przedmiotów, które prawdopodobnie będą działać jak przyrostki i przedrostki do przedmiotów z Diablo 2. Zapewnią jakiś ciekawy efekt, bonus i sprawią, że w zależności od noszonego ekwipunku nasza postać będzie niepowtarzalna. Poprosił on również użytkowników forum o podawanie swoich propozycji „affixów” oraz tego jakimi bonusami mają się one charakteryzować. Jako przykład podał bonus do ilości zdobywanego doświadczenia czy odzyskiwanie życia przy każdym trafieniu. Poprosił również, aby nie przejmowano się przyszłym zbalansowaniem tych bonusów i podawano nawet najbardziej szalone pomysły. Oto link do tematu na forum Battle.net: Item Affixes & Modifier Brainstorm Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: eps, 12.12.2008 07:48Chcecie coś wymyślić z affixami. Tutaj na naszym forum jest link do tematu: http://diablo.phx.pl/forum/viewtopic.php?p=294630 __________________ Dodał: haxite, 11.12.2008 23:35Ja chcę tylko tak, żeby nie przesadzili z Diablo 3, z tymi różnymi affix'ami :p Żeby udało im się idealnie wybalansować to :p Tylko tyle.. Dodał: Jedrush, 11.12.2008 21:00Podejrzewam ze podal taki przyklad zeby zachecic ludzi do podawania wszystkich pomyslow bez zwracania uwagi na balans, bo wlasnie balansem sie Blizz zaslanial gdy mowil ze nie bedzie wykradania zycia __________________ Dodał: Diablo666, 11.12.2008 16:37Jako przykład podał bonus do ilości zdobywanego doświadczenia czy >>>odzyskiwanie życia przy każdym trafieniu.<<< Przypominam, że w starszym newsie Blizzard stanowczo powiedział, że nie będzie możliwości "life steal" czyżby kolejna zmiana ?? Jak dla mnie na plus |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: moczo1, 13.12.2008 11:36
Ludzie czytaliście co wy za głupoty wymyślacie? Przykład: X% szansy na zabicie potworka przy -nazwijmy to umownie- "zabójczym" trafieniu. Imho czemuś takiemu stanowcze NIE!!
Jeszcze nie wyszło d3 a Wy już chcecie iść na łatwiznę! Gra im trudniejsza tym więcej sprawia frajdy! Nie ułatwiajmy sobie sprawy, bo będzie tak jak w d2, że mam gozu postać (np. hammer, smit) i robię co mi się żywnie podoba, bo jestem teoretycznie nieśmiertelny.
Choć z drugiej strony nie dziwota, że idziemy na łatwiznę, bo mamy to w genach. Człowiek zawsze szedł na łatwiznę bo to leniuch ot i tyle :F
Ale wracając do tematu. Jeśli dobrze odbieram informacje na temat D3 to wydaje mi się, że Blizzard chce zrobić grę, w której, żeby zabić potworka będzie trzeba wykazać się umiejętnościami -w niektórych przypadkach całkiem nieprzeciętnymi- i to mi się naprawdę podoba, bo czuje się, że mamy do czynienia z czymś potężnym. A nie jak w d2: lecisz i zabijasz wszystko, co stanie na twej drodze (no, może troszkę uogólniłem).
Z tego, co tu piszę niektórzy myślicie zapewne, że jestem na -anty. Otóż nie. Jestem fanem serii Diablo. Poświęciłem mu kilka ładnych lat i nie żałuję ani chwili nad nim spędzonej. Ale -przynajmniej jak dla mnie- gra się po to, by sprawiało to przyjemność. A jaką przjemność może mi dostarczać gra, która nie jest wyzwaniem? Mhm?
Z drugiej beczki: Niektóre pomysły są naprawdę godne realizacji i mam nadzieję, że Blizzard podejmie się choć części z nich. Przykład: efektowny wybuch mobka po trafieniu go uderzeniem krytycznym, które go zabija (dziwne zdanie btw ~~).
Rozumiem też, że są to tylko pomysły i każdy ma swój punkt widzenia. Nie chciałem tym tekstem nikogo obrazić.