Drzewka umiejętności to już przeszłość.

Dodał: Redgrad, 23.11.2009 21:44, Kategoria: Diablo 3

Jak podaje Bashiok - Community Manager Blizzarda, na oficjalnym forum Battle.Net drzewka umiejętności w Diablo 3 to już przeszłość na ich miejsce pojawi się zupełnie nowy system zdobywania umiejętności.

Bashiok „Rewizja systemu umiejętności idzie pełną parą. Koniec z drzewkami. Jay mówi cześć. Jesteśmy w trakcie wdrażania pomysłu do gry, następnie rozpoczniemy testy nowego systemu, który zmienia sposób nabywania przez postać umiejętności. To wszystko co na razie powiem.”

Wspomina także o systemie przechodzenia(przenikania) postaci przez postać.

Bashiok „ Dla gry w kooperacji przechodzenie postaci przez siebie przyczynia się do lepszej i bardziej przyjemnej rozgrywki. Gdy jesteś otoczony przez wrogów w dużej mierze blokują one twój ruch niema powodu by reszta drużyny robiła to samo. Wiadomo, że takie coś nie będzie mogło działać podczas PvP ale o tym na razie wspominać nie będę :] ”

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Travincal

Dodał: Travincal, 15.01.2010 11:57

Dokładnie, miał duże szanse, moim zdaniem polega to na tym, że z lokacji do lokacji jest kupa drogi, i ciągle tylko męczysz się z mobami. Tempo gry jest fajne, ale nużące. Jakby były ciekawsze questy i w ogóle Mogło być ciekawsze ale niestety. Ma ktoś może jakąś propozycję na gre?

Vici

Dodał: Vici, 14.01.2010 16:20

Titan Quest miał szanse być na prawde świetną gra, ale przez nudę i straszną liniowość niestety się to nie udało

Travincal

Dodał: Travincal, 14.01.2010 11:47

jak dla mnie diablo jest w 100% dopracowane. I wracam często do tej gry, chociaż grafika nie jest już zbyt szałowa. Ale gra ma to coś to przyciąga. Właśnie tygrys102 jak masz jakąś fajną grę to zapodaj. Ja ostatnio grałem w Titan Questa i chodź fabuła jest ciekawa to gra po kilku godzinach staje się nudna. Ja ją przeszedłem tylko żeby skończyć nic poza tym. Jak ktoś chcę trochę porąbać to polecam, ale szału nie wróże. Wiedźmin jest fajnym RPG i jeśli ktoś jest fanem to polecam, bardzo polecam.

Vici

Dodał: Vici, 13.01.2010 15:27

wygląd nie jest najważniejszy smile2 najważniejsza jest grywalność i to "coś" że nie możesz się oderwać i powracasz do gry. No a że diablo jest niedopracowane to się na pewno nie zgodzę.
Możesz dać przykład gry w którą wg. Ciebie warto zagrać? Chętnie w coś fajnego zagram, zwłaszcza jeśli fajniejsze od diabełka.
Pozdro

tygrys102

Dodał: tygrys102, 09.01.2010 10:56

I tak diablo jest kitem niezaleznie od tego jakie by bylo lepiej grac w co inne i co najwazniejsze lepiej dopracowane i ladniejszepwnt

Travincal

Dodał: Travincal, 23.12.2009 21:41

Vici zgodzę się z Toba. W ogole ile jest takich firm ktore konsultuja swoje pomysly z graczami i informuja graczy co zamierzaja wprowadzac. W sumie to im ulatwia wszystko. Jednak nie mozemy tak na wszystko narzekac.

Vici

Dodał: Vici, 17.12.2009 10:24

Xetasi, pewnie dlatego że WOW się sprawdził i tam jest większość pomysłów. Główny zarys gry jest prosty, zabijasz stworki, rozwijasz postać i ulepszasz umiejętności, wielkiego pola do popisu tutaj niema.. coraz ciężej już coś oryginalnego wprowadzić, zwłaszcza gdy chce sie zachować klimat i odniesienie do wcześniejszych wersji gry.
Bo wymyślić coś zupełnie nowego (często ciekawego), nie jest trudne, ale sami wiemy jak takie rozwiązania są często odbierane przez graczy? Przykład choćby kul z życiem. Ciekawe, innowacyjne a jednak spora część osób nie była przekonana.
Wg. mnie Blizz nie idzie na łatwizne, tylko cały czas szuka rozwiązań nowych, ale takich które bedą pasować do gry, więc pole ograniczone. Myślę że finalna wersja D3 będzie naprawdę powalające i daleko jej będzie od WoWa (klimatem,systemem itp), Blizz umie robić gry, długo co prawda ale umie.

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 11.12.2009 02:18

Kochany? Jeszcze parę dni, tygodni, miesięcy temu się na niego bluzgało...

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Ulver

Dodał: Ulver, 11.12.2009 01:59

Nie ciesz się tak, na razie to tylko test hey Na prawdziwego patcha przyjdzie nam zapewne jeszcze trochę poczekać.

__________________
Sratytaty

Vabigoon

Dodał: Vabigoon, 10.12.2009 22:31

Mówiłem!!!! jest już patch hahahaha bigsmile ! pozdro dla wszystkich. Kochany Blizz bigsmile http://forums.battle.net/thread.html?topicId=21730644778&sid=3000

phobos229

Dodał: phobos229, 10.12.2009 11:53

Mam 'newsa' na temat patcha 1.13 Jak podaje konkurencyjny serwis: Planowaną funkcją Patcha v1.13 dla Diablo II jest re-specjalizacja drzewek umiejętności postaci. Wprowadzona będzie łatwo dostępna, ale bardzo ograniczona możliwość ponownego rozdania punktów umiejętności...

Peci

Dodał: Peci, 08.12.2009 18:48

zobaczymy...

__________________
Niema człowieka nie ma problemu!

alin

Dodał: alin, 08.12.2009 15:27

Oj oj czuję że coś nie wypali...

__________________
Bóba.

Travincal

Dodał: Travincal, 07.12.2009 14:07

Kajotan masz racje, ja tam poczekam, ogolnie mi nie przeszkadzaja zmiany, co bedzie to bedzie i tak bede gral, a narzekaniem niczego nie zmieni, denerwuje mnie tylko termin wydania gry, i zwlekanie z patchem 1.13. A co do drzewka to na pewno bedzie cos fajnego, blizz z 3 czesci swojej kultowej gry nie zrobi przeciez ani (Wulg.)//M. ktore odwrocilo by graczy od tej firmy, ani nie zrobi gry zeby zbijac na tym kase bo kase zbijaja na wowie

Dodał: Kajotan, 06.12.2009 18:01

Oj, coś myślę, że to na 100% nie będą trainerzy skilli ;p fani diabełka przywykli do dynamiki rozgrywki, w sumie to cała gra to jedna wielka siekanka xD trainerzy ani trochę nie wpasują się w klimat gry. Gracze chcą jak szybko rozdać skille na miejscu i jak najszybciej wrócić do wyżywania się na hordach demonów, co nam hojny Diablo ofiarował xD

__________________
"Góry Gilboa! Ani rosy, ani deszczu niech na was nie będzie, ani pól żyznych! Tu bowiem została skalana tarcza mocarzy"

Xetasi

Dodał: Xetasi, 05.12.2009 22:21

Vici, Może i chcą wprowadzić coś nowego tylko czemu to "nowe" jest tak podobne do tego co mamy w WoW'ie? Blizz idzie na łatwizne (przynajmniej ja takie odnoszę wrażanie)

__________________
Bądź człowiekiem, daj kartofla

Vici

Dodał: Vici, 05.12.2009 12:17

Blizz to na problem. Jak zostawiają zastosowania z D2 to mówią że D3 sie niczym nie bedzie różnić oprócz grafiki i kilku dodatków i jest robione tylko dla kasy. Natomiast gdy chcą wprowadzać inne rozwiązania, automatycznie są oskarżani o upodabnianie Diablo do Wowa ;]

Xetasi

Dodał: Xetasi, 03.12.2009 22:05

Ech szkoda że tak dużo sprawdzonych rozwiązań z D2 nie będzie. Blizz najprawdopodobniej będzie dodawać wiele rozwiązań z WoW'a. Jak tak dalej pójdzie to będziemy mieli WoW singiel player wrr

__________________
Bądź człowiekiem, daj kartofla

Ulver

Dodał: Ulver, 02.12.2009 21:59

W takim np Morrowindzie - owszem - to, że im częściej używaliśmy danej umiejętności tym staje się ona lepsza, było ciekawe ale w praktyce wystarczyło zebrać odpowiednią ilość złota i uczyć się u nauczycieli za kasiorę... Zobaczymy jak to zrobią w D3 :p

__________________
Sratytaty

Travincal

Dodał: Travincal, 02.12.2009 15:58

ale nie zawsze to coś nowego prawdasmile byleby było dobre;D jeśli tak będzie to się cieszebigsmile

Dodał: Franklinx, 02.12.2009 09:33

Może będzie jak w gorhicu. Albo zrobią tak jak w morrowindzie bądź w oblivionie czyli że im coś częściej robisz tym to robisz lepiej. smile

__________________
Michał D.

Dodał: Fertass, 01.12.2009 20:59

Podsumuje to tak : nie zmieniajcie za dużo bo Diablo straci swój klimat, a nowe NIE znaczy lepsze.

__________________
APO PANTOZ KAKODAIMONOZ

Kirasharit

Dodał: Kirasharit, 01.12.2009 15:01

Albo coś a'la metin xD wink

__________________
REST IN HOUSE!

phobos229

Dodał: phobos229, 01.12.2009 14:18

na bank będzie trening umiejętności u nauczyciela

Travincal

Dodał: Travincal, 30.11.2009 20:15

Rical hehe, właśnie torchlight jest fajnie zrobiony ale nie ma tych emocji co w diabełku. Szkoda torchlight nie jest zły ale mógłby być lepszy. Mogli z niego wycisnąć coś jeszcze. Mnie się wydaje że single jest ustawiony pod mmorpg i tam dopiero pokaże swoje prawdziwe oblicze.

Rical

Dodał: Rical, 30.11.2009 19:16

Torchlight, strasznie nudne, fajna dynamika rozgrywki, gre skonczylem na 29Lv,po 9 godzinach gry- Koniec gry.

Travincal

Dodał: Travincal, 29.11.2009 20:40

WIEMAR Loki są fajne, to tak jak titan quest. Obie gry jak klony. Ale to nie to co diablo. Torchlight tez jest fajny ale bezcelowe zadania. Przylupac mozna. A z tym drzewkiem to zawsze przydaloby sie cos nowego a nie wciaz to samo

WIEMAR

Dodał: WIEMAR, 29.11.2009 18:03

dzis zainstalowalem LOKI i musze powiedziec ze gra całkiem całkiem ale nie ma takiego multiplayera co w diablo. plansza z umiejetnosciami moim zdaniem lepsza od diablo 2 gdzie trzeba tracic punkty na dojscie. no i jeszcze jedna bardzo fajna rzecz w Lokim. mozna resetowac puknty umiejetnosci kosztem złota. ale juz punktów statystyk nie da sie poprawic. wiec blizz wie co robi : brak drzewka + automatyczne statystyki brawo. a teraz po przeczytaniu paru postów ide szukac opisów, filmików o Torchlight bo ze screnów jakby D3

Travincal

Dodał: Travincal, 28.11.2009 20:33

w sumie Kirasharit dobrze myśli. Drzewko umiejętności mi się podobało ale jakieś odświeżenie na pewno się przyda. Mnie sie podoba rozwiązanie w torchlight. Drzewko jest zrobione przemyślanie, podzielone na kategorie z czego każda umiejętność zależy od lvl postaci i nie trzeba wykupywać jednej by móc wykupić drugą. Nie trzeba pchać nie potrzebnie pkt w coś czego się nie chce. Dobre by było wykupywanie skilli jak w lineage'u. Nabijemy punkty umiejętności i idziemy do jakiegoś mistrza by wykupić sobie odpowiadające nam skille.

Vici

Dodał: Vici, 28.11.2009 16:26

goso - dzieki za wyręczenie :p

Kirasharit - dobrym nawykiem jest czytanie czyjejś wypowiedzi do końca, a nie koniecznie jej w odpowiednim dla siebie momencie.
Także w wypadku nie zrozumienia pewnego fragmentu, dobrze jest zadać pytania, aby upewnić się co autor miał na myśli. pozdrawiam smile2

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 28.11.2009 16:40

goso

Dodał: goso, 28.11.2009 09:36

@Kirasharit
Naucz się czytać ze zrozumieniem i nie obrażaj innych tylko dlatego że nie zrozumiałeś ich wypowiedzi. Vici napisał bardzo rozsądnie i jak on mam nadzieję, że tak będzie wyglądał system skilli w nowym D.

Kirasharit

Dodał: Kirasharit, 27.11.2009 19:59

Do: Vici

Człowieku skoro ty twierdzisz że drzewka um. nie są ważne to znaczy że ty grałeś w diablo max 10 minut i zabijały cię kolczaste szczury.

Ból i żal. wink

__________________
REST IN HOUSE!

Vici

Dodał: Vici, 27.11.2009 02:14

W sumie, jak by tak przeanalizować, to nie tyle ważny jest czy system jest drzewkowy, czy też nie. Ważne jest aby umiejętności były tak skonstruowane aby te początkowe miały jakieś znaczenie w dalszej części rozgrywki, nie będąc ewidentnie słabsze od późniejszych, co inne, przydatne w innych okolicznościach. Takie coś można osiągnąć wprowadzając częstsze odwołanie się do % niż konkretnych wartości jeśli chodzi o obrażenia.
Jeśli jakaś początkowa umiejętność zadaje x% jakiejś podstawy, które zwiększa się wraz z rozwojem postaci, to po jakimś czasie , ta umiejętnośc nie traci znaczenia, bo nadal zadaje ten sam % ale od większej wartości smile2

Według mnie ciekawie by było jak by blizz zrobił system opierający się głownie na własnie takiejz zasadzie, że są skile głowne podnoszące jakąś wartość podstawową, a reszta to skile właściwe, które odwołują się do tej wartości hey
Coś na zasadzie Mistrzostwo we władaniu Żywiołami u czarodziejki, tylko że mistrzostwo daje konkretną liczbę, a umiejętności to % z niej smile2

Wtedy podnosząc to "mistrzostwo" podnosisz jednocześnie ilość obrażeń wszystkich umiejętności w danej dziedzinie. A podnosząc poziom umiejętności właściwych podnosisz ich jakość, np. szybciej, więcej, mniej many itp itdsmile2

LuQ89

Dodał: LuQ89, 26.11.2009 15:56

Również polecam Torchlight. Czasami nawet ścieżka dzwiękowa podlatuje z Diablo. W ogóle dobra gra.

__________________
Szukasz Baala?!

Ankh

Dodał: Ankh, 25.11.2009 21:45

No wreszcie będzie można przechodzić między postaciami, bo to czasami nieźle wkurzało.

A w oczekiwaniu na D3 polecam grę Torchlight. Jest naprawdę dobra, a grając w nią przypominało mi się pierwsze Diablo i to nie przez grafikę. Polecam.

MiC

Dodał: MiC, 25.11.2009 10:37

Chyba pierwszy raz widzę wzmiankę o PvP w d3 co mnie bardzo cieszysmile
przenikanie przez postacie cieszy a co do drzewka ufam ,iż blizz wymyśli coś oryginalnego i ogarniętego.

__________________
<3

MiC

Dodał: MiC, 25.11.2009 10:34

Chyba pierwszy raz widzę wzmiankę o PvP w d3 co mnie bardzo cieszysmile
przenikanie przez postacie cieszy a co do drzewka ufam ,iż blizz wymyśli coś oryginalnego i ogarniętego.

__________________
<3

goso

Dodał: goso, 25.11.2009 03:07

Pasowałby mi system z Torchlight - gdzie skille były podzielone na grupy tematycznie i nie miały charakteru drzewka. Można wybrać ostatniego na dole skilla, bez potrzeby brania jakiegokolwiek powyżej. Oczywiście w Torchlight były wymagania względem levelu - żeby można było skorzystać ze skilla. W sumie nie jest to potrzebne. Wyobrażam sobie to na zasadzie Borderlands czy Dungeon Siege - co używasz to Ci rośnie "exp" danej umiejętności i z czasem sama umiejętność awansuje na kolejny poziom. Im więcej używamy fireballa, tym silniejszy się on robi. Dobrze by też było dawać co level punkt, którym możemy odblokować kolejnego skilla. W sumie to myślę że to byłby dobry sposób na urozmaicenie rozgrywki - żeby być dobrym w kilku skillach trzeba by było często ich używać w różnych kombinacjach.
Chociaż minusem by była jakby "nieskończoność" systemu. Bo jak tu ograniczyć rozwój takich skilli ? Albo trzeba by ustawić max dla skilli odgórnie, albo tak utrudnić ich levelowanie, żeby nie dało się być dobrym we wszystkim.

Edit:
Znalazłem wywiad z Jay`em Wilsonem w którym mówi kilka słów na temat nowego systemu skilli. Z tego co rozumiem to potwierdza on moje wcześniejsze przypuszczenia smile
"It differs from the World of Warcraft/Diablo II type hierarchical styles and is more of a skill pool/path than a tree per se."
http://diablofans.com/forums/showthread.php?t=23550

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 25.11.2009 04:12

Pirek

Dodał: Pirek, 24.11.2009 22:03

Boje sie blizzarda i ich pomysłów ;(

Crimson_Patriarch

Dodał: Crimson_Patriarch, 24.11.2009 21:16

Zobaczymy, co tam Blizz wymyśli. Mam nadzieję, że to nie będzie obecny system z WoWa (bo nijak do Diablo nie pasuje) i że będzie można rozdawać samemu punkty statystyk (nie czarujmy się - w WoWie statystyki bazowe nie grały żadnej roli, 90% całości to bonusy z itemów). Dobry przy rozwoju umiejętności byłby system podobny (nie identyczny!) do WoW:Cataclysm (umiejętności rozwijają się płynnie wraz z rozwojem postaci i co jak najbardziej naturalne - umiejętności częściej używane przez daną postać będą polepszać się szybciej, niż te używane rzadziej).

Mi tam osobiście drzewek nie szkoda. I tak w wielu przypadkach elementy tego systemu były znikome (barb i wspaniałe drzewko pasywnych umiejętności sporo dających mięśniakowi (z resami i obroną na czele)), bądź też ułożone w sposób sztuczny (wiele umiejętności pełniących rolę "zapychaczy" - z reguły i tak wybieranych przez synergie).

__________________
Pozdrawiam - Karmazynowy Patriarcha.

Travincal

Dodał: Travincal, 24.11.2009 17:55

troche szkoda mi tego drzewka, bo ona zmuszało gracza do wbicia odpowiedniego lvl i czekania z emocjami aż wypróbuje nowego skilla i siekam wszystko równo;D nie było od razu totalnej rozwałki i z czasem nasza postać stawała się coraz silniejsza. Mam tylko nadzieję, że właśnie będzie to coś nowego a nie zapożyczone znów z WoW'a bo zaczyna mnie to nudzić i irytować. Nie chcę żeby ta gra była klonem wowa osadzona w świecie sanktuarium z nazwą Diablo 3. Takie są przynajmniej moje odczucia i jeśli na prawdę chcą coś zmienić i wprowadzić nowego to niech to będzie na prawdę świeże i nowe.

norek55

Dodał: norek55, 24.11.2009 16:25

Mi tam drzewko nie przeszkadzało, co więcej lubiłem po wbić np lvl 90 w perf eq bawić się tymi pierwszymi skilami xD
A zwłaszcza barbem i smithem smile2

__________________
norek55

inquit

Dodał: inquit, 24.11.2009 15:03

W momencie w ktorym zrezygnowano z potrzeby posiadania poprzeniej umiejetnosci by zdobyc kolejna połaczona strzałka drzewka straciły racje bytu. Bo... drzewka to byłly same strzałki podzielna tematycznie. W D3 ten podział tematyczny nie był az tak wyrazny jak w D2 wiec po co drzewka? Mysle ze ta tablica ze skilami to bedzie raczej cos jak sfera. W srodku umiejetnosci najsłabsze a im dalej tym silniejsze zalezne od levelu.
@Hellstein diablo 3 i diablo 2 sa w 3D. I tam i tu nie mozna obracac kamery do okola a widok jest taki sam.

Filioos

Dodał: Filioos, 24.11.2009 14:17

w Diablo 1 były książki czarów
w Diablo 2 drzewka umiejętności
w diablo 3 też sobie raczej poradzą, choć nie wiem już co sądxić o blizz'ie wrr

Dodał: maciek1234, 24.11.2009 13:57

mam nadzieje tylko że nie będzie to latanie do trenerów oraz np. nie wyobrażam sobie czegoś jak powiedział supratec4 - wybór drogi

supratec4

Dodał: supratec4, 24.11.2009 11:57

W T H przecież spokojnie mogliby zrobić drzewka(bez gałęzi) tyle że rozdanie zależałoby od lvlu a nie od ilości wpakowanych punktów we wcześniejsze skille.. tak jak w torchlight. Na bank coś upraszczają pewnie coś a'la statystyki...czuje że będzie na 2 levelu wybierz swoją droge... opis 3 klas wybierasz jedną a potem dadzą co level do wyboru spośród jakichś skill tej klasy...to niby zapewni "rolę" czyli pewnie ograniczenie na inne skille z innej klasy..jeżeli moje proroctwo się sprawdzi marne szanse że kupie grę..boję się o tym myśleć.to tak żeby zrobić milion postaci na koncie ..i pewnie miniopłaty = zwiększ limit posiadanych bohaterów..=zwiększ obszerność swoich skrytek..=kup respec potion..tuż to będzie żer na ludziach zobaczycie... Cwaniaki się nauczyły że im się płaci za gry grubą kase..

Komentarz został edytowany 4 razy, ostatnio: 24.11.2009 12:07

Dodał: Mlev, 24.11.2009 10:46

Miejmy nadzieje że Blizz nas zaskoczy bigsmileheyhey
Tylko oby to była jakaś innowacja a nie stary oklepany system...
wrr2

cossi

Dodał: cossi, 24.11.2009 09:39

Ciekawe... mam tylko nadzije ze nie beda to trenerzy skili jak w wowie.. bo tego bym chyba nie przezył wrr aczkolwiek licze na suprice jakis galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

Redgrad

Dodał: Redgrad, 24.11.2009 08:07

Wdrażanie nowych pomysłów to jedna z zalet różniących Diablo 3 od poprzedników, oby tak dalej wink

Hellstein

Dodał: Hellstein, 24.11.2009 07:09

No i dobrze. Przynajmniej zgasi to ludzi twierdzących, że D3 to D2 w 3D. pwnt Drzewko już się przejadło, mieliśmy już jakieś 9 lat na użeranie się z nieprzydatnymi umiejętnościami. Jestem całkowicie otwarty na nowe pomysły, nawet jeśli zrobią las bambusowy umiejętności. lol Bad news: to oznacza, że premiera D3 znów się oddali, bo to oznacza, że trzeba na pomysł wpaść, wdrożyć do gry, przetestować i to porządnie, poprawić, etc. etc.
Przenikanie postaci to kolejny plus usprawniający rozgrywkę - przynajmniej nie będzie tak, że jak ktoś ma laga w wąskim korytarzu, to cały team blokuje.

__________________
Za każdym razem, gdy piszesz głupotę, premiera Diablo 3 zostaje przesunięta jeden dzień dalej.

Vici

Dodał: Vici, 24.11.2009 01:50

I w systemie bezdrzewkowym jest większa szansa na to że więcej umiejętności będzie przydatnych w późniejszym etapie gry, niż tylko te końcowe. Może wszystkie umiejętności bedą w równym stopniu "dobre" i dostępne praktycznie bez ograniczeń poziomu, a w miarę ich ulepszania i zmiany poziomów bedą ewoluowały hey

Vici

Dodał: Vici, 24.11.2009 01:45

Z wypowiedzi da się wywnioskować że blizz jest zadowolony z nowego systemu więc czuję że będzie to coś fajnego i nowatorskiego smile2 Bo nie sądzę żeby "podniecali" się pomysłem który w jakiejś grze już obowiązuje. A nawiasem mówiąc z systemów umiejętności w najróżniejszych grach, mi osobiście najbardziej odpowiada właśnie drzewko, więc tym bardziej jestem ciekaw jaki krok uczynił blizz, i czy będzie on rzeczywiście lepszy od drzewka smile2

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 24.11.2009 01:46

phobos229

Dodał: phobos229, 24.11.2009 01:03

wiem co wymyślili zamiast drzewek: trening umiejętności u nauczycielascilence

Alekskaj_Glider

Dodał: Alekskaj_Glider, 23.11.2009 23:59

Oj, zobaczymy co to będzie. Wszyscy są przyzwyczajeni do drzewek i do bezsensownego wydawania punktów żeby dojść do czegoś wartościowego... A może będzie ograniczeni poziomów (tzn nie 99, a na przykłąd 50) i dzięki temu tylko umiejętności, które prędzej czy później się przydadzą, a może wolniejsze expieinie i też tylko użyteczne umiejętności... No nic, nie ma co gdybać.
Co do przenikania postaci: pamiętam to gniazdo robali na pustyni gdy jakis low lvl stanął w miejscu i tyle było z biegania pwnt Zabawnie było, a jakie komentarzy nieraz się pojawiały bigsmile

Siexa

Dodał: Siexa, 23.11.2009 23:30

Nie ma drzewka...? To takie... nie diabliste ^^
Ciekawe, co znów nowego wymyślili.

__________________
*sigh*

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 23.11.2009 22:45

Wow... co teraz? Krzak umiejętności ? xD też jestem ciekaw co to będzie.

__________________
Tyrael był głupcem, że mi zaufał. Widzisz to właśnie ja powiedziałem Diablo i jego braciom o kamieniach dusz.

Redgrad

Dodał: Redgrad, 23.11.2009 21:54

Wdrożę także swój komentarz, odnośnie drzewek nie wiem co myśleć ponieważ nie widzieliśmy jeszcze tego nowego sytemu nabywania umiejętności ale nie zmieniliby całej koncepcji gdyby nie był to jakiś rewolucyjny pomysł. Co do przechodzenia przez postacie to jednak zmniejszy to trochę uciążliwość biegania zwłaszcza w ciasnych korytarzach.

Ulver

Dodał: Ulver, 23.11.2009 21:50

W końcu jakaś ciekawa wiadomość. Drzewka umiejętności zawsze trochę mnie denerwowały. Nieraz połowa umiejętności była niepotrzebna... Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej.

__________________
Sratytaty