WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Drzewka umiejętności to już przeszłość.Dodał: Redgrad, 23.11.2009 21:44, Kategoria: Diablo 3
Jak podaje Bashiok - Community Manager Blizzarda, na oficjalnym forum Battle.Net drzewka umiejętności w Diablo 3 to już przeszłość na ich miejsce pojawi się zupełnie nowy system zdobywania umiejętności.
Bashiok „Rewizja systemu umiejętności idzie pełną parą. Koniec z drzewkami. Jay mówi cześć. Jesteśmy w trakcie wdrażania pomysłu do gry, następnie rozpoczniemy testy nowego systemu, który zmienia sposób nabywania przez postać umiejętności. To wszystko co na razie powiem.” Wspomina także o systemie przechodzenia(przenikania) postaci przez postać. Bashiok „ Dla gry w kooperacji przechodzenie postaci przez siebie przyczynia się do lepszej i bardziej przyjemnej rozgrywki. Gdy jesteś otoczony przez wrogów w dużej mierze blokują one twój ruch niema powodu by reszta drużyny robiła to samo. Wiadomo, że takie coś nie będzie mogło działać podczas PvP ale o tym na razie wspominać nie będę :] ” Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: Vici, 14.01.2010 16:20Titan Quest miał szanse być na prawde świetną gra, ale przez nudę i straszną liniowość niestety się to nie udało Dodał: Travincal, 14.01.2010 11:47jak dla mnie diablo jest w 100% dopracowane. I wracam często do tej gry, chociaż grafika nie jest już zbyt szałowa. Ale gra ma to coś to przyciąga. Właśnie tygrys102 jak masz jakąś fajną grę to zapodaj. Ja ostatnio grałem w Titan Questa i chodź fabuła jest ciekawa to gra po kilku godzinach staje się nudna. Ja ją przeszedłem tylko żeby skończyć nic poza tym. Jak ktoś chcę trochę porąbać to polecam, ale szału nie wróże. Wiedźmin jest fajnym RPG i jeśli ktoś jest fanem to polecam, bardzo polecam. Dodał: Vici, 13.01.2010 15:27wygląd nie jest najważniejszy Dodał: tygrys102, 09.01.2010 10:56I tak diablo jest kitem niezaleznie od tego jakie by bylo lepiej grac w co inne i co najwazniejsze lepiej dopracowane i ladniejsze Dodał: Travincal, 23.12.2009 21:41Vici zgodzę się z Toba. W ogole ile jest takich firm ktore konsultuja swoje pomysly z graczami i informuja graczy co zamierzaja wprowadzac. W sumie to im ulatwia wszystko. Jednak nie mozemy tak na wszystko narzekac. Dodał: Vici, 17.12.2009 10:24Xetasi, pewnie dlatego że WOW się sprawdził i tam jest większość pomysłów. Główny zarys gry jest prosty, zabijasz stworki, rozwijasz postać i ulepszasz umiejętności, wielkiego pola do popisu tutaj niema.. coraz ciężej już coś oryginalnego wprowadzić, zwłaszcza gdy chce sie zachować klimat i odniesienie do wcześniejszych wersji gry. Dodał: Trang_Oul, 11.12.2009 02:18Kochany? Jeszcze parę dni, tygodni, miesięcy temu się na niego bluzgało... __________________ Dodał: Ulver, 11.12.2009 01:59Nie ciesz się tak, na razie to tylko test __________________ Dodał: Vabigoon, 10.12.2009 22:31Mówiłem!!!! jest już patch hahahaha Dodał: phobos229, 10.12.2009 11:53Mam 'newsa' na temat patcha 1.13 Jak podaje konkurencyjny serwis: Planowaną funkcją Patcha v1.13 dla Diablo II jest re-specjalizacja drzewek umiejętności postaci. Wprowadzona będzie łatwo dostępna, ale bardzo ograniczona możliwość ponownego rozdania punktów umiejętności... Dodał: Travincal, 07.12.2009 14:07Kajotan masz racje, ja tam poczekam, ogolnie mi nie przeszkadzaja zmiany, co bedzie to bedzie i tak bede gral, a narzekaniem niczego nie zmieni, denerwuje mnie tylko termin wydania gry, i zwlekanie z patchem 1.13. A co do drzewka to na pewno bedzie cos fajnego, blizz z 3 czesci swojej kultowej gry nie zrobi przeciez ani (Wulg.)//M. ktore odwrocilo by graczy od tej firmy, ani nie zrobi gry zeby zbijac na tym kase bo kase zbijaja na wowie Dodał: Kajotan, 06.12.2009 18:01Oj, coś myślę, że to na 100% nie będą trainerzy skilli ;p fani diabełka przywykli do dynamiki rozgrywki, w sumie to cała gra to jedna wielka siekanka __________________ Dodał: Xetasi, 05.12.2009 22:21Vici, Może i chcą wprowadzić coś nowego tylko czemu to "nowe" jest tak podobne do tego co mamy w WoW'ie? Blizz idzie na łatwizne (przynajmniej ja takie odnoszę wrażanie) __________________ Dodał: Vici, 05.12.2009 12:17Blizz to na problem. Jak zostawiają zastosowania z D2 to mówią że D3 sie niczym nie bedzie różnić oprócz grafiki i kilku dodatków i jest robione tylko dla kasy. Natomiast gdy chcą wprowadzać inne rozwiązania, automatycznie są oskarżani o upodabnianie Diablo do Wowa ;] Dodał: Xetasi, 03.12.2009 22:05Ech szkoda że tak dużo sprawdzonych rozwiązań z D2 nie będzie. Blizz najprawdopodobniej będzie dodawać wiele rozwiązań z WoW'a. Jak tak dalej pójdzie to będziemy mieli WoW singiel player __________________ Dodał: Ulver, 02.12.2009 21:59W takim np Morrowindzie - owszem - to, że im częściej używaliśmy danej umiejętności tym staje się ona lepsza, było ciekawe ale w praktyce wystarczyło zebrać odpowiednią ilość złota i uczyć się u nauczycieli za kasiorę... Zobaczymy jak to zrobią w D3 :p __________________ Dodał: Travincal, 02.12.2009 15:58ale nie zawsze to coś nowego prawda Dodał: Franklinx, 02.12.2009 09:33Może będzie jak w gorhicu. Albo zrobią tak jak w morrowindzie bądź w oblivionie czyli że im coś częściej robisz tym to robisz lepiej. __________________ Dodał: Fertass, 01.12.2009 20:59Podsumuje to tak : nie zmieniajcie za dużo bo Diablo straci swój klimat, a nowe NIE znaczy lepsze. __________________ Dodał: Travincal, 30.11.2009 20:15Rical hehe, właśnie torchlight jest fajnie zrobiony ale nie ma tych emocji co w diabełku. Szkoda torchlight nie jest zły ale mógłby być lepszy. Mogli z niego wycisnąć coś jeszcze. Mnie się wydaje że single jest ustawiony pod mmorpg i tam dopiero pokaże swoje prawdziwe oblicze. Dodał: Rical, 30.11.2009 19:16Torchlight, strasznie nudne, fajna dynamika rozgrywki, gre skonczylem na 29Lv,po 9 godzinach gry- Koniec gry. Dodał: Travincal, 29.11.2009 20:40WIEMAR Loki są fajne, to tak jak titan quest. Obie gry jak klony. Ale to nie to co diablo. Torchlight tez jest fajny ale bezcelowe zadania. Przylupac mozna. A z tym drzewkiem to zawsze przydaloby sie cos nowego a nie wciaz to samo Dodał: WIEMAR, 29.11.2009 18:03dzis zainstalowalem LOKI i musze powiedziec ze gra całkiem całkiem ale nie ma takiego multiplayera co w diablo. plansza z umiejetnosciami moim zdaniem lepsza od diablo 2 gdzie trzeba tracic punkty na dojscie. no i jeszcze jedna bardzo fajna rzecz w Lokim. mozna resetowac puknty umiejetnosci kosztem złota. ale juz punktów statystyk nie da sie poprawic. wiec blizz wie co robi : brak drzewka + automatyczne statystyki brawo. a teraz po przeczytaniu paru postów ide szukac opisów, filmików o Torchlight bo ze screnów jakby D3 Dodał: Travincal, 28.11.2009 20:33w sumie Kirasharit dobrze myśli. Drzewko umiejętności mi się podobało ale jakieś odświeżenie na pewno się przyda. Mnie sie podoba rozwiązanie w torchlight. Drzewko jest zrobione przemyślanie, podzielone na kategorie z czego każda umiejętność zależy od lvl postaci i nie trzeba wykupywać jednej by móc wykupić drugą. Nie trzeba pchać nie potrzebnie pkt w coś czego się nie chce. Dobre by było wykupywanie skilli jak w lineage'u. Nabijemy punkty umiejętności i idziemy do jakiegoś mistrza by wykupić sobie odpowiadające nam skille. Dodał: Vici, 28.11.2009 16:26goso - dzieki za wyręczenie :p Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 28.11.2009 16:40 Dodał: goso, 28.11.2009 09:36@Kirasharit Dodał: Kirasharit, 27.11.2009 19:59Do: Vici __________________ Dodał: Vici, 27.11.2009 02:14W sumie, jak by tak przeanalizować, to nie tyle ważny jest czy system jest drzewkowy, czy też nie. Ważne jest aby umiejętności były tak skonstruowane aby te początkowe miały jakieś znaczenie w dalszej części rozgrywki, nie będąc ewidentnie słabsze od późniejszych, co inne, przydatne w innych okolicznościach. Takie coś można osiągnąć wprowadzając częstsze odwołanie się do % niż konkretnych wartości jeśli chodzi o obrażenia. Dodał: LuQ89, 26.11.2009 15:56Również polecam Torchlight. Czasami nawet ścieżka dzwiękowa podlatuje z Diablo. W ogóle dobra gra. __________________ Dodał: Ankh, 25.11.2009 21:45No wreszcie będzie można przechodzić między postaciami, bo to czasami nieźle wkurzało. Dodał: MiC, 25.11.2009 10:37Chyba pierwszy raz widzę wzmiankę o PvP w d3 co mnie bardzo cieszy __________________ Dodał: MiC, 25.11.2009 10:34Chyba pierwszy raz widzę wzmiankę o PvP w d3 co mnie bardzo cieszy __________________ Dodał: goso, 25.11.2009 03:07Pasowałby mi system z Torchlight - gdzie skille były podzielone na grupy tematycznie i nie miały charakteru drzewka. Można wybrać ostatniego na dole skilla, bez potrzeby brania jakiegokolwiek powyżej. Oczywiście w Torchlight były wymagania względem levelu - żeby można było skorzystać ze skilla. W sumie nie jest to potrzebne. Wyobrażam sobie to na zasadzie Borderlands czy Dungeon Siege - co używasz to Ci rośnie "exp" danej umiejętności i z czasem sama umiejętność awansuje na kolejny poziom. Im więcej używamy fireballa, tym silniejszy się on robi. Dobrze by też było dawać co level punkt, którym możemy odblokować kolejnego skilla. W sumie to myślę że to byłby dobry sposób na urozmaicenie rozgrywki - żeby być dobrym w kilku skillach trzeba by było często ich używać w różnych kombinacjach. Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 25.11.2009 04:12 Dodał: Crimson_Patriarch, 24.11.2009 21:16Zobaczymy, co tam Blizz wymyśli. Mam nadzieję, że to nie będzie obecny system z WoWa (bo nijak do Diablo nie pasuje) i że będzie można rozdawać samemu punkty statystyk (nie czarujmy się - w WoWie statystyki bazowe nie grały żadnej roli, 90% całości to bonusy z itemów). Dobry przy rozwoju umiejętności byłby system podobny (nie identyczny!) do WoW:Cataclysm (umiejętności rozwijają się płynnie wraz z rozwojem postaci i co jak najbardziej naturalne - umiejętności częściej używane przez daną postać będą polepszać się szybciej, niż te używane rzadziej). __________________ Dodał: Travincal, 24.11.2009 17:55troche szkoda mi tego drzewka, bo ona zmuszało gracza do wbicia odpowiedniego lvl i czekania z emocjami aż wypróbuje nowego skilla i siekam wszystko równo;D nie było od razu totalnej rozwałki i z czasem nasza postać stawała się coraz silniejsza. Mam tylko nadzieję, że właśnie będzie to coś nowego a nie zapożyczone znów z WoW'a bo zaczyna mnie to nudzić i irytować. Nie chcę żeby ta gra była klonem wowa osadzona w świecie sanktuarium z nazwą Diablo 3. Takie są przynajmniej moje odczucia i jeśli na prawdę chcą coś zmienić i wprowadzić nowego to niech to będzie na prawdę świeże i nowe. Dodał: norek55, 24.11.2009 16:25Mi tam drzewko nie przeszkadzało, co więcej lubiłem po wbić np lvl 90 w perf eq bawić się tymi pierwszymi skilami __________________ Dodał: inquit, 24.11.2009 15:03W momencie w ktorym zrezygnowano z potrzeby posiadania poprzeniej umiejetnosci by zdobyc kolejna połaczona strzałka drzewka straciły racje bytu. Bo... drzewka to byłly same strzałki podzielna tematycznie. W D3 ten podział tematyczny nie był az tak wyrazny jak w D2 wiec po co drzewka? Mysle ze ta tablica ze skilami to bedzie raczej cos jak sfera. W srodku umiejetnosci najsłabsze a im dalej tym silniejsze zalezne od levelu. Dodał: Filioos, 24.11.2009 14:17w Diablo 1 były książki czarów Dodał: maciek1234, 24.11.2009 13:57mam nadzieje tylko że nie będzie to latanie do trenerów oraz np. nie wyobrażam sobie czegoś jak powiedział supratec4 - wybór drogi Dodał: supratec4, 24.11.2009 11:57W T H przecież spokojnie mogliby zrobić drzewka(bez gałęzi) tyle że rozdanie zależałoby od lvlu a nie od ilości wpakowanych punktów we wcześniejsze skille.. tak jak w torchlight. Na bank coś upraszczają pewnie coś a'la statystyki...czuje że będzie na 2 levelu wybierz swoją droge... opis 3 klas wybierasz jedną a potem dadzą co level do wyboru spośród jakichś skill tej klasy...to niby zapewni "rolę" czyli pewnie ograniczenie na inne skille z innej klasy..jeżeli moje proroctwo się sprawdzi marne szanse że kupie grę..boję się o tym myśleć.to tak żeby zrobić milion postaci na koncie ..i pewnie miniopłaty = zwiększ limit posiadanych bohaterów..=zwiększ obszerność swoich skrytek..=kup respec potion..tuż to będzie żer na ludziach zobaczycie... Cwaniaki się nauczyły że im się płaci za gry grubą kase.. Komentarz został edytowany 4 razy, ostatnio: 24.11.2009 12:07 Dodał: Mlev, 24.11.2009 10:46Miejmy nadzieje że Blizz nas zaskoczy Dodał: cossi, 24.11.2009 09:39Ciekawe... mam tylko nadzije ze nie beda to trenerzy skili jak w wowie.. bo tego bym chyba nie przezył __________________ Dodał: Redgrad, 24.11.2009 08:07Wdrażanie nowych pomysłów to jedna z zalet różniących Diablo 3 od poprzedników, oby tak dalej Dodał: Hellstein, 24.11.2009 07:09No i dobrze. Przynajmniej zgasi to ludzi twierdzących, że D3 to D2 w 3D. __________________ Dodał: Vici, 24.11.2009 01:50I w systemie bezdrzewkowym jest większa szansa na to że więcej umiejętności będzie przydatnych w późniejszym etapie gry, niż tylko te końcowe. Może wszystkie umiejętności bedą w równym stopniu "dobre" i dostępne praktycznie bez ograniczeń poziomu, a w miarę ich ulepszania i zmiany poziomów bedą ewoluowały Dodał: Vici, 24.11.2009 01:45Z wypowiedzi da się wywnioskować że blizz jest zadowolony z nowego systemu więc czuję że będzie to coś fajnego i nowatorskiego Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 24.11.2009 01:46 Dodał: phobos229, 24.11.2009 01:03wiem co wymyślili zamiast drzewek: trening umiejętności u nauczyciela Dodał: Alekskaj_Glider, 23.11.2009 23:59Oj, zobaczymy co to będzie. Wszyscy są przyzwyczajeni do drzewek i do bezsensownego wydawania punktów żeby dojść do czegoś wartościowego... A może będzie ograniczeni poziomów (tzn nie 99, a na przykłąd 50) i dzięki temu tylko umiejętności, które prędzej czy później się przydadzą, a może wolniejsze expieinie i też tylko użyteczne umiejętności... No nic, nie ma co gdybać. Dodał: Siexa, 23.11.2009 23:30Nie ma drzewka...? To takie... nie diabliste ^^ __________________ Dodał: Bartosz-Diablo, 23.11.2009 22:45Wow... co teraz? Krzak umiejętności ? __________________ Dodał: Redgrad, 23.11.2009 21:54Wdrożę także swój komentarz, odnośnie drzewek nie wiem co myśleć ponieważ nie widzieliśmy jeszcze tego nowego sytemu nabywania umiejętności ale nie zmieniliby całej koncepcji gdyby nie był to jakiś rewolucyjny pomysł. Co do przechodzenia przez postacie to jednak zmniejszy to trochę uciążliwość biegania zwłaszcza w ciasnych korytarzach. Dodał: Ulver, 23.11.2009 21:50W końcu jakaś ciekawa wiadomość. Drzewka umiejętności zawsze trochę mnie denerwowały. Nieraz połowa umiejętności była niepotrzebna... Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej. __________________ |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: Travincal, 15.01.2010 11:57
Dokładnie, miał duże szanse, moim zdaniem polega to na tym, że z lokacji do lokacji jest kupa drogi, i ciągle tylko męczysz się z mobami. Tempo gry jest fajne, ale nużące. Jakby były ciekawsze questy i w ogóle Mogło być ciekawsze ale niestety. Ma ktoś może jakąś propozycję na gre?