Diablo 3 na Gamescon ciąg dalszy...

Dodał: Redgrad, 20.08.2009 18:57, Kategoria: Diablo 2

Chociaż pisaliśmy już o targach Gamescon w Kolonii chcielibyśmy przedstawić wam jeszcze raz co nowego Blizzard przygotował dla nas właśnie na tej imprezie prezentując opinie zagranicznych serwisów, które miały okazję zagrać w wersję demonstracyjną gry.

IGN.com - Witch Doctor

„ Wybrałem z dostępnych w demku postaci właśnie Witch Doctora z powodu mojego zamiłowania do nekromantów. Aby wysłać potwory z powrotem do najmroczniejszych czeluści piekieł. Miałem niestety ograniczoną liczbę dostępnych umiejętności, ale wszystkie okazały się przydatne. Mogłem za pomocą jednego przycisku dosłownie zdetonować chmarę atakujących mnie przeciwników. Eksplozja powodowała także ukazanie niezliczonych możliwości efektywnego zniszczenia potworów czy nawet obszaru walki. Spadające ciała potworów w niezmierzone podziemne tunele czy efektowne loty ciał i szczątek w powietrzu zadziwiły wszystkich obecnych na sali. Ciekawe okazało się również wykorzystanie umiejętności wysadzenia zwłok, która tworzyła niesamowity klimat pola walki. Mogłem także wykorzystać do pomocy psy zombie podczas bitwy. Okazało się, że nadają się do tego świetnie i są strzałem w dziesiątkę. Korzystanie z psów oraz wszelkiego rodzaju wybuchów doprowadziło do stworzenia znakomitych scen zniszczenia podczas gry

Jak zwykle w przypadku gier typu Diablo spotkałem na swojej drodze masę stworzeń, które dawały radę stawiać ogromny opór podczas walki co urozmaicało i utrudniało rozgrywkę. Zniekształcone hieny czy salamandry wychodzące spod ziemi kierowały w moją stronę setki morderczych ataków. Są to tylko przykłady z wielu przeciwników jakich spotkałem w tej krótkiej wyprawie. ”


1up.com - o Demku i grze Wizardem

„ Obszar udostępniony na demku przenosi nas na pustynne regiony Alcarnus. Głównym zadaniem jest podróżowanie w pobliżu Lut Bahadur. Po krótkim spacerze przez pustynny wiatr przenoszący piasek do kolejnego wąwozu zauważyliśmy ogromne podobieństwo tego sequela do jego poprzedników. Jednak było w nim coś innego, coś co przykuwało uwagę. Po otrząśnięciu się tego transu zdziwienia ruszyliśmy aby zając się pierwszymi grupami potworów w pobliżu, ich likwidacja przebiegła dość szybko. Ogromną przyjemność sprawiało mi wykorzystywanie novy mrozu i obserwowanie jak zastygają w miejscu a następnie dobijałem ich za pomocą kuli arcane lub korzystałem z potężnego Widmowego ostrza.

Jak można było się spodziewać z piasku wyłaniały się różnego rodzaju demony aby nas zaatakować. Niektóre z nich ,np. Wojownicy Lacuni czy przywódcy upadłych miały własny unikalny demoniczny wygląd oraz efektowne płonące miecze. Inne z pustynnych stworzeń jak swoiste piaskowe szerszenie wyłaniały się z pisaku tworząc w nim otwory i oblegały ciało mojej postaci. Jednym z najbardziej dramatycznych przeciwników był Wydmowy Miażdżyciel naprawdę ciężko stanąć z nim w szranki potrafi zadawać mordercze obrażenia oraz ogłuszyć postać.

Staraliśmy się sprawdzić każdy mankament wersji demonstracyjnej gry lecz ciężko w tak krótkim czasie wszystko zauważyć. Ilość efektów pokazanych na ekranie podczas wykonywanie różnych czarów podmuchy piasku, podrywanie się kamieni w powietrze obecność kurzu i pyłu na polu bitwy to, to co chcemy widzieć oraz to w co chcemy grać. ”


Kotaku.com – o efektach i miejscu rozgrywania się zdarzeń z dema

„ Demo rozpoczyna się w Rozdartym przejściu obszarze, który na pierwszy rzut oka wygląda jak pustynne lokalizacje znane z Lut Gholein ( Diablo II ). Oczywiście, pustynie w Diablo III wyglądają znacznie lepiej niż w poprzedniej części, widać jak wiatr przeprowadza chmury piasku albo jak pył burzowy rośnie wokół naszej postaci. Ziemia wypełniona jest chmarą pustynnych stworzeń, węży i owadów.

Naszym głównym zadaniem w tej piaszczystej krainie jest dotarcie do Alcarnus, to zadanie zostało nam powierzone przez lady Ashearę, by zobaczyć co dzieje się w tamtym mieście, Od kiedy Diablo powrócił, sprawy w Alcarnus nie mają się najlepiej. Wiecie, demony i te sprawy. ”


Redakcja Imperium - o prezentacji dema na Gamescon

„ Wraz z resztą ekipy redaktorów Imperium Diablo postanowiliśmy napisać, krótką własną opinię na temat zaprezentowanego dema oraz zmian, które zauważyliśmy. Jeżeli chodzi o stronę graficzną jesteśmy mile zaskoczeni ilością efektów lokacji oraz światło-cienia. Bardzo spodobały nam się smaczki fabularne w postaci książek, które wypadały czasem z potworów a po ich otworzeniu mogliśmy usłyszeć co autor w niej zamieścił. Grywalne demo zrobiło naprawdę dużą furorę na targach prezentując nam nowy nieznany jeszcze obszar. 'Health globes' nareszcie spełniają swoje zadanie zachęcając do agresywnej rozgrywki. Blizzcon jest już prawie na wyciągnięcie ręki, więc czekamy na jeszcze ciekawsze informacje. ”

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 22.08.2009 15:33

Valdi piwo dla Ciebie(u mnie 2 dzień trwają chmielaki)- właśnie takie mam odczucia więc podpisuje się pod Twoim komentarzem.

__________________
W świecie niewidomych jednooki jest królem...

Valdek

Dodał: Valdek, 21.08.2009 09:57

@ down:
Do tego dochodzi jeszcze masa umiejętności biernych, które działają z wybranymi skillami jak i ogólnie oraz różne rodzaje run. Nie zobaczymy już postaci typu hammer bigsmile

Duele jak i całe PvP będzie teraz bardziej emocjonujące. Masa różnorodnych skilli. Nawet dwaj barbarzyńcy, którzy grają z rozwiniętym np: Młotem Starożytnych będą posługiwali się inną strategią. Cieszy mnie to niezmiernie bigsmile

Jeśli chodzi o grafikę to mi opadła buzia jak tylko zobaczyłem filmy... Jako, że pustyni w D2 nie lubiłem, byłem sceptycznie nastawiony. Ale jak zobaczyłem... Miodzio bigsmile Przypomina mi (trochę) pustynię z Dungeon Siege 2. Ogólnie grafika wypaśna wink

edit: za 50 minut zaczyna się Blizzcon bigsmilebigsmile

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 21.08.2009 18:12

__________________
Ahhhh... Fresh flesh!

Hellstein

Dodał: Hellstein, 20.08.2009 21:59

Z tych relacji wyraźnie widać, że Blizz chce zmienić styl gry: zamiast nawalania jednym wymaksowanym skillem - zabójcze kombosy kilku, tak jak wyżej wspomniana nova mrozu i kula arcane. Dzięki temu gra będzie zdecydowanie zabawniejsza - skończy się wyciskanie dmg za pomocą itemów i synergii (od razu przypominają mi się młotki paladyna), a zacznie kombinowanie, jak uzyskać maksymalnie mordercze połączenie paru umiejętności. Także walka pokazana w pierwszym gameplay'u jest ciekawsza - zamiast stać w miejscu i siekać jednym skillem (bo po co się ruszać jak się ma 40k obrony i resy 85%?) postać biega wkoło przeciwnika starając się unikać ciosów wroga i wykorzystując takie umiejętności jak np. szarża nie tylko do ataku ale też i obrony. Niezwykle ciekawe jest też wykorzystanie otoczenia do eliminacji przeciwnika - dzięki temu wzrasta waga zręczności i pomysłowości gracza, a uzdrawiające kule skończą z półgodzinnymi walkami z bossami przy użyciu 40 mikstur (i uniemożliwią oszukiwanie na duelach). Brawa dla Blizza!

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 20.08.2009 21:37

Muszę powiedzieć że trochę mnie te ńjusy uspokoiły. Znaczy że BLIZZ wziął sobie do serca sugestie graczy. Brawo.

__________________
W świecie niewidomych jednooki jest królem...

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 20.08.2009 20:11

Zagram sobie pierw chyba WD po tym co tu przeczytałem smile

__________________
Tyrael był głupcem, że mi zaufał. Widzisz to właśnie ja powiedziałem Diablo i jego braciom o kamieniach dusz.