Diablo 3 - Zmiany w patchu
Dodał: xywa11 , 18.01.2014 10:58, Kategoria: Diablo 3
Blizzard udostępnił niedawno listę zmian w patchu
2.0.1 dla wersji besta
Reaper of Souls oraz
Diablo III na Publicznym Serwerze Testowym. Niebiescy jasno powiedzieli, że nie jest to ostateczna wersja patcha i jego zawartość może się zmienić.
Zapraszamy do rozwinięcia newsa!
Patch 2.0.1
Mistrzowski poziom trudności zostanie odblokowany po ukończeniu Aktu IV, zaś poziom trudności „Udręka” (ang. Torment) zostanie odblokowany na 60. poziomie postaci.
Uwaga: Postacie, które nie mają dostępu do Reaper of Souls, będą mogły skorzystać tylko z części premii zapewnianych przez poziom trudności „Udręka” (ang. Torment).
Poprawki błędów
Klany można już rozwiązywać.
Gracze nie mogą już powracać do życia przy zwłokach podczas walk z bossami.
Niektóre wykonane przedmioty, które zostały skopiowane na PST nie mają już wymaganego poziomu 61 lub wyższego (tylko PST).
Przedmioty dla towarzyszy nie wypadają już z wymaganym poziomem 61 lub wyższym (tylko PST).
Naprawiono usterkę, która sprawiała, że pułapki środowiskowe (walące się ściany, kandelabry, itp.) w nie ogłuszały prawidłowo lub nie zadawały obrażeń potworom.
Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała pojawienie się drugiego portalu w Piekielnej Szczelinie, która znajduje się na pierwszym poziomie Ogrodów Nadziei.
Naprawiono kilka błędów, które mogły powodować zawieszenie klienta gry.
Barbarzyńca
Umiejętności aktywne
Ancient Spear (Starożytna włócznia)
Zwiększono podstawowe obrażenia z 300% do 350% obrażeń od broni.
Runa – Jagged Edge (Zębate ostrze)
Zwiększono zadawane obrażenia z 405% do 435% obrażeń od broni.
Frenzy (Szał)
Podstawowa liczba generowanych punktów furii została zwiększona z 3 do 4.
Ground Stomp (Tąpnięcie)
Zwiększono podstawowy promień zasięgu z 12 do 14 metrów.
Runa – Deafening Crash (Ogłuszający huk)
Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
Runa – Trembling Stomp (Mocarne stąpnięcie)
Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.
Hammer of the Ancients (Młot starożytnych)
Runa – Birthright (Dziedzictwo)
Nie ma już szans na upuszczenie łupów.
Weapon Throw (Rzut bronią)
Zwiększono podstawową regenerację furii z 5 do 6 pkt.
Zwiększono podstawowe obrażenia z 115% do 135% obrażeń od broni.
Runa – Mighty Throw (Potężny rzut)
Zwiększono zadawane obrażenia z 175% do 200% obrażeń od broni.
Runa – Balanced Weapon (Wyważona broń)
Zwiększono regenerację furii z 8 do 9 pkt.
Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.
Whirlwind (Tornado)
Podstawowa szybkość ruchu podczas wykonywania tornada została zwiększona z 66% do 75%.
Runa – Hurricane (Huragan)
Zmniejszono zasięg przyciągania wrogów z 45 metrów do 35 metrów.
Zmniejszono częstotliwość przyciągania kolejnych wrogów z 0,5 do 1,0 sek.
Przyciągnięci wrogowie będą teraz przez 5 sek. niewrażliwi na efekty przyciągania huraganu.
Potwory elitarne i czempioni są teraz poprawnie niewrażliwi na efekty przyciągania.
Umiejętności pasywne
Bloodthirst (Żądza krwi)
Zmniejszono ilość punktów życia otrzymywanych za wykorzystaną furię o 30% (578 na poziomie 70)
Łowczyni demonów
Umiejętności aktywne
Strzał bolasem
Runa – Imminent Doom (Nieuchronna zagłada)
Zmieniono typ obrażeń z mocy tajemnej na obrażenia od ognia.
Caltrops (Kolczatka)
Runa – Carved Stakes (Żłobione kolce)
Zmniejszono koszt dyscypliny z 4 do 3 pkt.
Chakram (Czakram)
Runa – Serpentine (Czakram węża)
Podwojono szybkość pocisku.
Companion (Towarzysz)
Znacznie zwiększono żywotność dzika, pająka i wilka (pozostali towarzysze są niewrażliwi na obrażenia).
Runa – Boar Companion (Dzik)
Zwiększono premię do wszystkich odporności z 15 do 20%.
Zmniejszono obrażenia zadawane przez dzika ze 120% do 50% obrażeń od broni.
Runa – Ferret Companion (Fretka)
Zwiększa również twoją szybkość ruchu o 10%, aż do maksymalnej wartości szybkości ruchu.
Zmniejszono obrażenia zadawane przez każdą z fretek ze 100% do 50% obrażeń od broni.
Elemental Arrow (Strzała żywiołów)
Zwiększono podstawowy zasięg z promienia o długości 1,25 metrów do 2 metrów.
Runa – Screaming Skull (Wrzeszcząca czaszka)
Zwiększono promień zasięgu z 1,25 do 2 metrów.
Runa – Lightning Bolts (Wiązki błyskawic)
Zwiększono promień zasięgu z 1,25 do 2 metrów.
Entangling Shot (Pętający strzał)
Zwiększono współczynnik proceduralny dla umiejętności bez run oraz wszystkich run z wyjątkiem runy Shock Collar (Łańcuch elektryczny) do 1,0.
Runa – Shock Collar (Łańcuch elektryczny)
Zwiększono współczynnik proceduralny z 0,2 do 0,4.
Hungering Arrow (Nienasycona strzała)
Runa – Shatter Shot (Rozpryskowa strzała)
Zwiększono współczynnik proceduralny z 0,216 do 0,59.
Multishot (Wielostrzał)
Runa – Burst Fire (Wyładowanie magii)
Zmieniono typ obrażeń z mocy tajemnej na obrażenia od trucizny.
Zwiększono zadawane obrażenia z 160% do 200% obrażeń od broni.
Preparation (Przygotowanie)
Runa – Punishment (Zbrodnia i kara)
Zmniejszono regenerację nienawiści ze 125 do 100 pkt.
Smoke Screen (Zasłona dymna)
Runa – Choking Gas (Duszący gaz)
Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od trucizny.
Umiejętności pasywne
Archery (Łucznictwo)
Zmieniono premię za posiadanie drugiej ręcznej kuszy z +1 pkt. nienawiści na strzał do +1 pkt. nienawiści na sekundę.
Mnich
Ogólne
Wszystkie mantry zamienione na umiejętności aktywne/pasywne, zaś efekty run wielu mnichów powinny się teraz kumulować.
Umiejętności aktywne
Blinding Flash (Oślepiający błysk)
Runa – Replenishing Light (Światło odnowy)
Zmniejszono premię do regeneracji siły duchowej za każdego trafionego wroga do 7 pkt.
Runa – Faith in the Light (Światło wiary)
Premia do obrażeń została zmniejszona do 29%, aby odpowiadała innym, podobnym premiom do umiejętności.
Umiejętność została zmieniona tak, że zapewnia premię do zadawanych obrażeń na 3 sek.
Seven-Sided Strike (Siedmiostronne uderzenie)
Zwiększono bazowe obrażenia zdolności do 5677%.
Runa – (Sudden Assault) Nagłe uderzenie
Obrażenia zwiększone do 6477%.
Runa – Pandemonium
Zwiększono szansę na ogłuszenie do 100%.
Runa – Fulminating Onslaught (Boski szturm)
Obrażenia zwiększone do 977%.
Umiejętności pasywne
Chant of Resonance (Dźwięczna inkantacja)
Zmieniono: koszt siły duchowej efektów aktywacji mantry został zmniejszony o 50%; zyskujesz 2 pkt. siły duchowej za każdą sekundę, kiedy aktywna jest mantra.
Seize the Initiative (Przejęcie inicjatywy)
Zmniejszono premię do pancerza za zręczność do 30%.
Transcendence (Transcendencja)
Zmniejszono wartość punktów życia otrzymywanych za wykorzystane punkty siły duchowej o 70% (obecnie 248 na poziomie 70).
Zmniejszono wartość punktów życia otrzymywanych za wykorzystane punkty siły duchowej z 1% do 0,4% twojej premii do leczenia za kule zdrowia.
Szaman
Umiejętności aktywne
Corpse Spiders (Trupie pająki)
Runa – Spider Queen (Pajęcza królowa)
Obrażenia zmniejszone do 1575%.
Firebomb (Ognista bomba)
Runa – Pyrogeist (Słup ognia)
Obrażenia zmniejszone do 520%.
Grasp of the Dead (Objęcia umarłych)
Podstawowe obrażenia zmniejszone do 560%.
Runa – Rain of Corpses (Deszcz trupów)
Obrażenia zmniejszone do 420%.
Haunt (Opętanie)
Podstawowe obrażenia zmniejszone do 1465%.
(Hex) Klątwa
Runa – Angry Chicken (Wściekły kurczak)
Obrażenia zmniejszone do 1350%.
Locust Swarm (Rój szarańczy)
Podstawowe obrażenia zmniejszone do 1040% obrażeń od broni.
Runa – Searing Locusts (Ognista szarańcza)
Obrażenia zmniejszone do 1480%.
Runa – Cloud of Insects (Chmara insektów)
Obrażenia zmniejszone do 2080%.
Sacrifice (Ofiara)
Obrażenia od każdego psa zmniejszone do 185%.
Soul Harvest (Żniwa dusz)
Runa – Vengeful Spirit (Mściwy duch)
Obrażenia zmniejszone do 630%.
Spirit Barrage (Duchowa nawałnica)
Zmieniono rodzaj obrażeń wszystkich run na obrażenia od zimna.
Runa – Manitou (Manitu)
Obrażenia zmniejszone do 2900%.
Runa – Phantasm (Widziadło)
Obrażenia zmniejszone do 675%.
Spirit Walk (Duchowa wędrówka)
Runa – Umbral Shock (Ognisty wstrząs)
Obrażenia zmniejszone do 750%.
Wall of Zombies (Ściana zombie)
Obrażenia zmniejszone do 200%.
Czarownica
Umiejętności aktywne
Arcane Orb (Tajemna kula)
Runa – Frozen Orb (Zamarznięta kula)
Zmniejszono zasięg do 30 metrów, żeby nieco ułatwić wycelowanie eksplozji.
Electrocute (Porażenie)
Runa – Surge of Power (Sprzężenie mocy)
Typ obrażeń został zmieniony z powrotem do obrażeń od pioruna.
Hydra
Hydry znikają teraz, gdy ginie ich właściciel.
Mirror Image (Lustrzane odbicie)
Poprawiono SI lustrzanego odbicia, aby odpowiadała bardziej SI innych przywołańców i towarzyszy.
Umiejętności pasywne
Arcane Dynamo (Tajemny generator)
Premia do obrażeń została zmniejszona do 60%.
Blur (Rozmycie)
Redukcja obrażeń została zmniejszona do 17%.
Dominance (Dominacja)
Skrócony podstawowy czas trwania do 3 sekund.
Zmniejszono wartość tarczy do (12 379 na poziomie 70) za każdy poziom kumulacji.
Prodigy (Geniusz)
Zwiększa regenerację mocy tajemnej do 5 pkt.
Poprawki błędów
Arcane Orb (Tajemna kula)
Runa – Frozen Orb (Zamarznięta kula)
Poprawiono błąd, który sprawiał, że runa zadawała mniej obrażeń niż powinna.
Runa – Scorch (Poparzenie)
Poprawiono błąd, który sprawiał, że runa zadawała mniej obrażeń niż powinna.
Ray of Frost (Promień mrozu)
Nie powinien być już blokowany przez towarzyszy i przywołańce.
Gorell Kwatermistrz w Twierdzy Bastionu nie sprzedaje już schematów rzemieślniczych do wykonania Koszmarnego, Piekielnego oraz Infernalnego Pasterskiego Kostura.
Schemat do wykonania podstawowej wersji Pasterskiego Kostura nadal wypada z Izuala.
Jeśli gracze wykonali już Pasterski Kostur lub nabyli schemat, nie zostanie on usunięty.
Dowolny istniejący Pasterski Kostur może zostać wykorzystany do otworzenia Kaprysowa, które zostanie wygenerowane z wykorzystaniem reguł dynamicznego poziomu trudności.
Koszt tworzenia przedmiotów u kowala został zmieniony.
Stosunek kosztów materiałów niebieskich do żółtych odpowiada teraz bardziej częstotliwości wypadania przedmiotów.
Koszty rzemiosła w złocie zostały zmniejszone.
Poprawki błędów
Schematy rzemieślnicze nie wyświetlają już podwójnych materiałów rzemieślniczych na liście wymaganych materiałów.
Naprawiono usterkę, która sprawiała, że niektóre materiały rzemieślnicze w schematach dla kowala były zużywane bez stworzenia przedmiotu.
Cursed chests (przeklęte skrzynie)
Przeklęte skrzynie typu „horda”
Nie mają już kapliczki.
Wymagają teraz tylko 100 potworów, aby uzyskać premię (zmniejszono ze 150).
Zakończenie wydarzenia jest nagradzane 1 skrzynią.
Zakończenie premii jest nagradzane drugą skrzynią.
Przeklęte skrzynie typu „fala”
Zwykła skrzynia nie jest już nagrodą.
Zakończenie wydarzenia przed pokonaniem pięciu fal jest teraz nagradzane tylko kapliczką.
Ukończenie piątej fali będzie teraz nagradzane premią w postaci skrzyni.
Po ukończeniu piątej fali następuje zakończenie wydarzenia i przyznanie nagrody w postaci skrzyni.
Każda zakończona fala daje teraz premię w postaci doświadczenia i złota.
Infernalna Maszyna
Przedmioty wymagane do stworzenia Pierścień Piekielnego Ognia poziomu 60 będą teraz wypadać wyłącznie, jeśli rozgrywka toczy się na poziomie 60.
Częstotliwość wypadania mikstur zdrowia została zmniejszona dla wszystkich źródeł.
Ze stojaków na pancerz wypadają teraz mniej potężne łupy.
Dodano nowy afiks przedmiotu: +X% do umiejętności opartych na obrażeniach fizycznych, aby odpowiadały one bardziej afiksom umiejętności opartych na żywiołach.
Nowy afiks losuje właściwości dla tych samych miejsc i zakresów, co analogiczne afiksy umiejętności opartych na innych typach żywiołów.
Maksymalna wartość redukcji kosztów zasobów, które mogą zostać wylosowane dla przedmiotów, została zmniejszona z 12 do 10% dla broni oraz z 10 do 8% dla pozostałego ekwipunku.
Przedmioty zakupione od sprzedawców są teraz odpowiednio oznaczone i nie mogą zostać rozłożone na części.
Zestawy
Wiele przedmiotów należących do zestawu otrzymało zaktualizowane premie za zestaw.
Blackthorne's Armor (Pancerz Blackthorna)
Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
+250 do żywotności
+10% do obrażeń zadawanych przeciwników elitarnych
Premia za zebranie trzech elementów zestawu:
+25% do znajdowania złota
-10% do obrażeń otrzymywanych od potworów elitarnych
Premia za zebranie czterech elementów zestawu:
Niewrażliwość na efekty wywoływane przez potwory typu: bezcześciciel, stopiony oraz zarażony.
Bul-Kathos' Glory (Chwała Bul-Kathosa)
Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
+250 do siły
+10 do maks. furii
Co jakiś czas gwałtownie wykonujesz wściekłe tornado, zadając 250-300% obrażeń od broni przez 6 sek. wszystkim wrogom wokół ciebie.
Chantodo's Return (Powrót Chantodo)
Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
+250 do inteligencji
Obniża obrażenia zadawane przez potwory elitarne o 10%
Twoje tarcze leczą cię o 25% wartości pozostałej w momencie, gdy przestają działać
Endless Path (Nieskończona Ścieżka)
Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
+250 do żywotności
+50% do obrażeń od trafień krytycznych
Immortal King's Legend (Legenda Nieśmiertelnego Króla)
Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
+100 do wszystkich odporności
+10 do maks. furii
Premia za zebranie trzech elementów zestawu:
+289 punktów życia za wydaną furię
+2 do pasywnej regeneracji furii
Premia za zebranie czterech elementów zestawu:
Zew starożytnych trwa, dopóki wszyscy nie zginą.
Inna's Grandeur (Wielkość Iny)
Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
Zmniejszono regenerację punktów życia za wykorzystaną siłę duchową z 274 do 124
Manajuma's Ornaments (Ornamenty Manajumy)
Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
+250 do inteligencji
+30 pkt. many za zabicie przeciwnika
Otacza się zabójczy, trujący obłok, zadający 150% obrażeń od broni na sekundę wrogom w promieniu 10 metrów.
Natalya's Solace (Ukojenie Natalii)
Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
+250 do zręczności
+10 do maks. dyscypliny
Premia za zebranie trzech elementów zestawu:
+7% do szansy na trafienie krytyczne
+10 do maks. dyscypliny
Premia za zebranie czterech elementów zestawu:
Skraca czas odnowienia dla deszczu zemsty o 1 sekundę za każdego zabitego wroga.
Shenlong's Noble Path (Szlachetna Ścieżka Shenlonga)
Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
+250 do zręczności
+1 do regeneracji siły duchowej na sek.
Szansa na wystrzelenie kuli czystej energii podczas ataku. Kula zadaje obrażenia od ognia równe 300% obrażeń od broni.
Tal Rasha's Sacrifice (Poświęcenie Tal Rashy)
Zwiększa regenerację mocy tajemnej dla premii za zebranie trzech elementów zestawu do 2
Przedmioty legendarne
Unikatowe afiksy wielu przedmiotów legendarnych będą teraz losowane ze zmiennymi premiami zamiast wartości statycznych.
Przykład: Wizard Spike (Kolec Czarownika) może teraz losować cechę w postaci 20-25% szans na rzucenie zamarzniętej kuli.
Wszystkie legendarne kołczany losują teraz szybkość ataku z zakresu 15-20%.
Przedmioty legendarne o potężnych właściwościach są teraz rzadsze.
Wiele przedmiotów należących do zestawu otrzymało zaktualizowane premie do statystyk i bonusów.
Andariel's Visage (Oblicze Andariel)
Zmniejsza losowanie cechy zwiększającej otrzymywane obrażenia do 5-10%.
Skraca wewnętrzny czas odnowienia.
Zwiększa zasięg novy trucizny (Poison Nova) do 10 metrów.
Losuje teraz premię do szybkości ataku oraz do obrażeń od żywiołów.
Anessazi Edge (Ostrze Anessazi)
Zwiększa czas trwania ogłuszenia z 1,0 do 1,5 sek.
Azurewrath (Lazurowy Gniew)
Zwiększona wartość dla losowania zamrożenia do 20%.
Losuje teraz szybkość ataku.
Buriza-Do Kyanon
Powoduje, że twoje pociski przebijają wrogów 1-2 razy.
Skraca wewnętrzny czas odnowienia dla przebijania do 0,5 sek.
Zawsze losuje premie do obrażeń od zimna, do zręczności oraz do szybkości ataku.
Calamity (Klęska)
Ma teraz zastosowanie do piętna śmierci bez runy, aby zredukować zagęszczenie efektów na ekranie oraz ilość wykonywanych procesów.
Cindercoat (Żarowa Tunika)
Zwiększa minimalną redukcję kosztów dla umiejętności opartych na żywiole ognia do 23%.
Dark Mage's Shade (Cień Mrocznego Maga)
Skrócono maksymalny czas odnowienia do 20.
Doombringer (Herold Zagłady)
Losuje teraz podstawowy współczynnik, % życia, pkt. życia za trafienie, oraz premię 30-40% do obrażeń od umiejętności opartych na obrażeniach fizycznych.
Eye of Etlich (Oko Etlisza)
Zwiększa zakres redukcji obrażeń od ataków z dystansu do 30-35%.
Losuje teraz premię do obrażeń od żywiołów.
Frostburn Gauntlets (Rękawice Odmrożenia)
Zwiększa zakres minimalnych obrażeń od zimna do 23%.
Zwiększa zakres minimalnych szans na zamrożenie do 34%.
Gazing Demise (Spojrzenie Zagłady)
Usunięto moc legendarną i przeniesiono ją na homunkulusa.
Gyana Na Kashu
Zwiększone minimalne obrażenia od przebicia ognistej kuli do 360%.
Homunculus (Homunkulus)
Zmieniono moc legendarną.
Przywołujesz automatycznie psa zombie co 4-6 sek.
Losuje teraz premie do inteligencji, maksymalnej wartości pkt. many, wszystkich odporności oraz zmniejszenia obrażeń od potworów elitarnych.
Magefist (Pięść Maga)
Zwiększa zakres minimalnych obrażeń od ognia do 30%.
Moon Slayer (Księżycowy Zabójca)
Objęcia umarłych będą teraz wyświetlać czas odnowienia, jeśli aktywny jest Księżycowy Zabójca.
Moc legendarna podlega analizie i może zostać zmieniona w przyszłości.
Moonlight Ward (Księżycowa Ochrona)
Losuje teraz premię 40-50% do umiejętności opartych na mocy tajemnej.
Usunięto wewnętrzny czas odnowienia.
Pox Faulds (Ospowate Folgi)
Zmieniono moc legendarną.
Jeśli w promieniu 12 metrów znajduje się 3 lub więcej wrogów, wydzielasz straszliwy smród, który przez 10 sek. zadaje obrażenia od trucizny równe 240-320% obrażeń od broni na sekundę wszystkim wrogom w promieniu 15 metrów.
Skycutter (Cięcie Niebios)
Losuje teraz premię z zakresu 30-40% do obrażeń od umiejętności opartych na mocy świętej.
(String of Ears) Uszy na Sznurze
Zwiększona redukcja obrażeń w walce wręcz z 25 do 30%.
Stone of Jordan (Kamień Jordana)
Zwiększony zakres premii do obrażeń przeciwko potworom legendarnym do 25%.
Losuje teraz podstawowy współczynnik. oraz afiksy z zakresu premii do obrażeń od żywiołów oraz maksymalnej wartości zasobów.
Silnorękie Karwasze (Strongarm Bracers)
Zadawane obrażenia zmieniono z +25% przez 3 sekundy na +20-30% obrażeń przez 5 sek.
The Swami (Swami)
Zmniejszono szanse na rzucenie novy mrozu przy zabiciu przeciwnika z 20-25% do 15-20%.
Swamp Land Waders (Bagienne Spodnie)
Zwiększony zakres premii do umiejętności opartych na truciźnie do 30-40%.
Tasker and Theo (Tasker i Theo)
Zmieniono z +100% szybkości ataku przywołańca do +40-50%.
Wizardspike (Kolec Czarownika)
Łup dostępny wyłącznie dla klasy czarownicy.
Moc legendarna powoduje teraz efekt runy zamarzniętej kuli.
Zmniejszono szansę na rzucenie zamarzniętej kuli do 20-25%.
Posiada teraz wewnętrzny czas odnowienia obliczony w oparciu o szybkość ataku, aby znormalizować częstotliwość rzucania zamarzniętej kuli podczas podtrzymywania zaklęć.
Losuje teraz premię do wszystkich odporności z zakresu 75-100.
Może teraz wylosować dowolny typ obrażeń – nie tylko od mocy tajemnej.
Poprawki błędów
Poprawiono błąd, który powodował, że sakwy z nagrodami za zlecenia w Akcie III za każdym razem miały 100% szans na uzyskanie legendarnego schematu rzemieślniczego.
Szansa na to, że sługi upuszczą kule zdrowia, została zmniejszona do 50%.
Afiksy
Desecrator (Bezcześciciel)
Zredukowano maksymalne obrażenia.
Wydłużono czas, który musi upłynąć przed osiągnięciem maksymalnej wartości obrażeń.
Molten (Stapianie)
Zmniejszono obszar oddziaływania ognistego śladu do 2,75 metrów.
Zmniejszono pole rażenia wybuchu do 12,5 metrów.
Plagued (Zaraza)
Zmniejszono obrażenia.
Wydłużono czas, który musi upłynąć przed osiągnięciem maksymalnej wartości obrażeń.
Zmniejszono obszar oddziaływania do 7 metrów.
Poison Enchanted (Zaklęta trucizna)
Zadaje zredukowane obrażenia przywołańcom.
Frozen (Zamrażanie)
Zmniejszono pole rażenia wybuchu i przygotowania eksplozji do 12,5 metrów.
Mortar (Moździerz)
Zmniejszono zewnętrzny obszar rażenia do 11,5 metrów.
Frozen Pulse (Zamrażający impuls)
Zmniejszono zasięg impulsu do 11,5 metrów.
Thunderstorm (Nawałnica)
Zmieniono mechanikę celowania kolejnych piorunów, tak aby raziły niewielki obszar wokół miejsca trafienia pierwszego pocisku.
Pioruny wystrzelone przez nawałnicę nie będą już śledzić celów.
W związku z powyższą zmianą nieznacznie zwiększono obrażenia rozpryskowe od nawałnicy (z 0,5 do 0,75).
Poprawki błędów
Usunięto przedmiot legendarny za zabicie Rakanotha po raz pierwszy.
Potwory z gatunku skalnych czerwi nie blokują się już w stanie niewrażliwości, jeśli zostaną zabite podczas zagrzebania.
Potwory z afiksem „Odbicie obrażeń” nie blokują się już w zapętlonej animacji.
Opisy umiejętności zawierają teraz informacje na temat typu obrażeń, jeśli włączona jest opcja wyświetlania opisów zaawansowanych.
Poprawki błędów
Atrybuty wyświetlają teraz poprawne wartości przy przeglądaniu zakładki profilów bohaterów.
Wersja besta RoS
WAŻNA INFORMACJA: Zamknięta beta dodatku zawiera również wszystkie zmiany z aktualizacji 2.0.1 na PST.
Zwiększono liczbę punktów doświadczenia konieczną do awansu na kolejny poziom powyżej poziomu 64.
Poprawki błędów
Naprawiono usterkę, która powodowała, że nie można było ukończyć unikalnego zadania pobocznego Chytrego Shena.
Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała uszkodzenie tygli dusz w Gideon's Row (Alei Gideona) i Nobles Rest (Nekropolii Szlachciców) za pomocą niektórych umiejętności podczas wykonywania zadania „Orbs of Death” („Kule Śmierci”).
Naprawiono usterkę, która sprawiała, że wejście do Zatęchłej Piwnicy unosiło się w powietrzu, naprzeciwko wozu Haedriga w Enklawie Ocalałych.
Kadala – handlarka przyjmująca krwawe odłamki (blood shards) w charakterze zapłaty – może teraz przy zakupie tajemniczych przedmiotów tworzyć losowo przedmioty legendarne.
Lorat Nahr nie jest już handlarzem.
Zlecenia:
W trybie przygodowym w każdym akcie losowany jest jeden boss do pokonania, jedne podziemia do oczyszczenia, unikalny potwór do upolowania, wydarzenie do ukończenia oraz jedno losowe, niezwiązane z bossem zlecenie.
Szczeliny Nefalemów:
Usunięto większą skrytkę horadrimów.
Łup, który można było dotychczas otrzymać z tych skrytek, zostanie teraz upuszczony przez strażnika szczeliny.
Wprowadzono kilka zmian dotyczących map Szczelin Nefalemów:
Poprawki błędów
Asortyment Kadali został poszerzony o łuki i kusze.
Można już wykonać zlecenie „Kill Lurk” („Zabij Lurka”).
Nieśmiałe lacuni, które odmawiały zeskoczenia ze swoich półek skalnych w Pieczarach Mrozu, zostały usunięte z trybu przygodowego.
Naprawiono usterkę, która sprawiała, że niektóre niskopoziomowe zlecenia dawały nagrody na 70 poziomie.
Barbarzyńca
Umiejętności aktywne
Lawina (Avalanche)
Naprawiono błąd, który powodował, że lawina zadawała ~20% więcej obrażeń niż zawarto w opisie.
Runa – Snow-Capped Mountain (Ośnieżony szczyt)
Zwiększono obszar działania z 30 do 40 metrów.
Zmniejszono zadawane obrażenia z 2000% do 1600% obrażeń od broni.
Runa – Volcano (Wulkan)
Zwiększono zadawane obrażenia z 2400% do 3000% obrażeń od broni.
Zwiększono losowość celowania dla obrażeń zadawanych przez wulkan.
Krzyżowiec
Umiejętności aktywne
Akarat's Champion (Wybraniec Akarata)
Runa – Fire Starter (Podpalacz)
Runa została zmieniona. Za każdym razem, gdy gracz wykorzysta 20 pkt. gniewu, postać ogarniają płomienie, które zadają obrażenia od broni pobliskim wrogom.
Laws of Hope (Kanon Nadziei)
Czas odnowienia został wydłużony do 45 sekund.
Efekt dla trybu aktywnego tej umiejętności podstawowej oraz wszystkich run nie przywraca już zdrowia graczowi oraz jego sojusznikom. Zamiast tego otacza ich tarczą na 3 sekundy.
Laws of Justice (Kanon Sprawiedliwości)
Czas odnowienia został wydłużony do 45 sekund.
Runa – Faith’s Armor (Pancerz wiary)
Na tarczy widoczny jest teraz licznik wskazujący czas do zakończenia działania umiejętności.
Laws of Valor (Kanon Odwagi)
Czas odnowienia został wydłużony do 45 sekund.
Umiejętności pasywne
Fanaticism (Fanatyzm)
Nazwa umiejętności została zmieniona na Righteousness (Prawość).
Poprawki błędów
Heaven's Fury (Furia Niebios)
Runa – Split Fury (Podzielona furia)
Wróg może być teraz celem tylko jednego promienia.
Laws of Hope (Kanon Nadziei)
Runa – Wings of Angels (Anielskie skrzydła)
Krzyżowcy mający uaktywnioną tę runę będą mogli przechodzić przez piaskowe drzwi w Burzowych Salach i Nieznanych Otchłaniach.
Łowczyni demonów
Umiejętności aktywne
Vengeance (Zemsta)
Odskok wykonany w czasie działania zemsty uruchamia teraz dodatkowe działka oraz samonaprowadzające się pociski.
Runa – Dark Heart (Mroczne serce)
Zwiększono zadawane obrażenia z 300% do 325% obrażeń od broni na sekundę.
Runa – Personal Mortar (Osobisty moździerz)
Nie powoduje już wystrzeliwania samonaprowadzających się pocisków.
Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.
Runa – Stimulants (Stymulanty)
Ta runa została zastąpiona przez „Dodatkowe działka”.
Zastąpiono broń dodatkową działkami, które zadają 150% obrażeń od broni i przywracają 1,5% maksymalnej wartości punktów życia za każdego trafionego wroga.
Szaman
Poprawki błędów
Piranie (Piranhas)
Grave Injustice (Prawo śmierci) działa teraz prawidłowo na czas odnowienia tej umiejętności.
Czarownica
Umiejętności aktywne
Black Hole (Czarna dziura)
Runa – Absolute Zero (Zero absolutne)
Zmniejszono premię do obrażeń od zimna za każdego trafionego wroga do 3%.
Umiejętności pasywne
Audacity (Zuchwałość)
Premia do obrażeń została zmniejszona do 15%.
Wszystkie legendarne schematy rzemieślnicze wymagają teraz zastosowania unikalnych materiałów.
Unikalne materiały rzemieślnicze konieczne do wykonania przedmiotów legendarnych będą wypadać z potworów, gdy postać osiągnie poziom 70.
Unikalne materiały rzemieślnicze są teraz wyświetlane jako przedmioty rzadkie (a nie legendarne).
Zmniejszono szansę na uzyskanie schematu rzemieślniczego ze skrytek horadrimów (Horadric Caches).
Cursed Chests (Przeklęte skrzynie)
We wszystkich aktach, na wielu obszarach pojawiają się przeklęte skrzynie. Skrzynie mogą przywołać kilka potworów, czempionów, potworów rzadkich, a nawet bossów (skrzynie te różnią się od skrzyń uaktywniających „Fale” i „Hordy” przeciwników).
Skrzynie te pojawiają się wyłącznie w trybie przygodowym.
Wykonanie wydarzeń związanych ze skrzyniami może się zakończyć niepowodzeniem.
Wydarzenia związane ze skrzyniami nie mogą być przedmiotem zleceń.
Obecnie trwają prace nad dostosowaniem poziomu nagród za ten typ skrzyń.
Infernalna Maszyna
Klucznicy pojawiają się w obu trybach rozgrywki od poziomu 60 do 70.
Klucznicy na poziomie 80 mają teraz niewielkie szanse na upuszczenie kluczy z innych aktów.
Klucznicy mogą na poziomie 70 upuścić następujące klucze, które można wykorzystać do stworzenia Infernalnych Machin 70 poziomu.
Key of Bones (Klucz Kości)
Key of Gluttony (Klucz Obżarstwa)
Key of War (Klucz Wojny)
Key of Evil (Klucz Zła)
Kowal może teraz wykonać następujące machiny na 70 poziomie:
The Infernal Machine of Bones (Infernalna Machina Kości)
The Infernal Machine of Gluttony (Infernalna Machina Obżarstwa)
The Infernal Machine of War (Infernalna Machina Wojny)
The Infernal Machine of Evil (Infernalna Machina Zła)
Klucznicy mogą na poziomie 70 upuszczać dowolne, nowe schematy rzemieślnicze do wykonania Infernalnych Machin.
Bossowie na 70 poziomie z Infernalnej Machiny upuszczają teraz następujące składniki (przedmioty te wykorzystuje się do złożenia Pierścienia Piekielnego Ognia 70 poziomu):
Leoric's Regret (Skrucha Leoryka)
Vial of Putridness (Fiolka Zgnilizny)
Idol of Terror (Bożek Grozy)
Heart of Evil (Serce Zła)
Złotnik może wykonać Pierścień Piekielnego Ognia w wersji na poziomie 70.
Nowy Pierścień Piekielnego Ognia występuje tylko w jednej wersji. Przy tworzeniu pierścienia zostaną wylosowane statystyki dostosowane do postaci, która go wykonała.
Ten schemat rzemieślniczy można zakupić od Squirt w Akcie II.
Częstotliwości wypadania przedmiotów dla kluczy poziomu 70 oraz organów potrzebnych do wykonania Infernalnej Machiny została tymczasowo ustalona na poziomie 100%.
Ma to zachęcić graczy do testowania w kolejnej fazie.
Dodano nowy afiks przedmiotu: +% do obrażeń od piranii.
Death's Breath (Oddech Śmierci) wypada teraz częściej z potworów legendarnych i czempionów.
Tarcza krzyżowca – Piro Marella – jest teraz przedmiotem, który można wykonać u kowala.
Cep bojowy krzyżowca – Golden Scourge (Złory Bicz) – jest teraz przedmiotem, który można wykonać u kowala.
Przedmioty legendarne
Ahavarion, Spear of Lycander (Ahavarion, włócznia Likandra)
Zmniejszone szanse na uzyskanie efektu kapliczki przy zabiciu demona z 2% do 0,5%.
Alabaster Gloves (Alabastrowe Rękawice)
Przywraca sojusznikom 50% wartości punktów życia przywracanych przez miksturę zdrowia.
Band of the Rue Chambers (Obrączka z Komnat Skruchy)
Zwiększona minimalna premia do regeneracji siły duchowej do umiejętności generujących siłę duchową do 60%.
Cord of the Sherma (Powróz Shermy)
Wydłużony wewnętrzny czas odnowienia do 10 sekund.
Zwiększono zasięg (promień długości 27,5 metra), aby odpowiadał efektowi wizualnemu.
Eye of Peshkov (Oko Peszkowa)
Wydłużono minimalny czas odnowienia dla tchnienia niebios (Breath of Heaven) do 38%.
Falcon Wing (Sokole Skrzydło)
Działa również w przypadku uników.
Fulminator (Piorunian)
Zwiększono minimalne obrażenia od broni na sekundę dla odgromnika (Lightning Rod) do 167%.
The Furnace (Piec)
Wydłużony wewnętrzny czas odnowienia do 1 sekundy.
Golden Gorget of Leoric (Złoty Ryngraf Leoryka)
Szkielet będzie walczył u twego boku przez 10 sekund.
Hexing Pants of Mr. Yan (Przeklęte Spodnie Yana)
Kiedy się nie przemieszczasz, szybkość regeneracji zasobów oraz zadawane obrażenia zmniejszają się o 20-25%.
The Laws of Seph (Kodeks Sefa)
Zwiększona regeneracja siły duchowej przy użyciu oślepiającego błysku (Blinding Flash) z 45-60 pkt. do 75-100 pkt.
The Magistrate (Mediator)
Wydłużony czas rzucania novy mrozu do 4,5 sekundy.
Skrócony czas odnowienia dla kolejnej novy mrozu do 4,5 sekund.
Skrócony czas trwania zamrożenia do 2 sekund.
Mask of Lies (Maska Kłamcy)
Zawsze losuje maksymalne zwiększenie mocy tajemnej.
Salvation (Zbawienie)
Zmniejszona liczba punktów życia przywracanych całej drużynie za udane wykonanie bloku ze 100% do 20-30% wartości, którą zablokowano.
Schaefer's Hammer (Młot Schaefera)
Zwiększone obrażenia od błyskawic do 30-40%.
Usunięto wewnętrzny czas odnowienia.
Thunderfury (Gniew Burzy)
Zwiększone spowolnienie szybkości ruchu oraz ataku do 30%.
Zwiększona szansa na uaktywnienie do 60%.
Naprawiono błąd, który powodował, że szansa na uaktywnienie nie losowała się prawidłowo względem współczynnika proceduralnego mocy aktywującej.
Zmieniony wewnętrzny czas odnowienia do 1 / atak na sekundę.
Zwiększona maksymalna liczba celów do 5.
Thundergod's Vigor (Wigor Boga Piorunów)
Nie jest już pasem wyłącznie dla barbarzyńcy i może losować współczynniki dla każdej z klas.
Losuje 150-200 pkt. odporności na błyskawice.
Losuje dodatkowe 10-15% obrażeń od umiejętności opartych na magii błyskawic.
Trag'Oul Coils (Więzy Trag'Oula)
Oprócz dotychczasowego efektu odnawiania wszystkich zasobów powoduje teraz także skrócenie wszystkich czasów odnowienia o 45-60 sekund podczas korzystania z uzdrawiającej studni.
Nowy przedmiot legendarny - Halcyon's Ascent (Wyniesienie Halcjona), który występuje także jako „Strobe”
Losuje podstawowy współczynnik, skrócony czas odnowienia, zwiększone obrażenia przeciw potworom elitarnym o 10-15%, zmniejszone obrażenia od potworów elitarnych o 10-15%.
Moce legendarne:
Barbarzyńca – kiedy korzystasz z gniewu berserkera (Wrath of the Berserker), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
Krzyżowiec – kiedy przybierasz postać wybrańca Akarata (Akarat's Champion), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
Łowczyni demonów – kiedy korzystasz z zemsty (Vengeance), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
Mnich – kiedy doznajesz objawienia (Epiphany), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
Szaman – kiedy korzystasz z wściekłego voodoo (Big Bad Voodoo), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
Czarownica – kiedy przybierasz postać archonta (Archon), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
Poziomy trudności udręka III-VI posiadają teraz opisy.
Interfejs punktów nawigacyjnych wyświetla teraz właściwe wartości złota/doświadczenia dla nagród za zlecenia.
Jak widać są to bardziej poprawki dla patcha i bety, a nie nowe opcje, czy eventy w grze. Miejmy nadzieje wiąże się to z tym, że
Blizzard jednak korzysta z tych wszystkich gigabajtów opinii od swoich fanów.
Co Wy myślicie na temat najnowszego patcha? Testowaliście go już? Jeśli tak, to czy chociaż trochę lepiej się grało :)? Czekamy na Wasze opinie!
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta
zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!