WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Diablo 3 - Zapowiedź aktualizacji 1.0.5Dodał: Szeranf, 13.09.2012 16:40, Kategoria: Diablo 3
Już za kilka dni Diablo 3 doczeka się kolejnej, oznaczonej numerem 1.0.5 łatki, mającej przynieść zmiany w umiejętnościach obronnych, nowe zdarzenie: infernalną machinę i nowy system: siła potworów. Wszystko co do tej pory jest wiadome znajdziecie w rozwinięciu newsa, oraz na forum.
To oczywiście tylko namiastka zmian, jakie czekają nas w najbliższej aktualizacji - gdy tylko będzie wiadomo więcej, poinformujemy o tym Was niezwłocznie. Tymczasem zapraszamy do komentowania i dzielenia się nadziejami związanymi z nadchodzącym patchem poniżej oraz na forum. Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: Szeranf, 14.09.2012 15:42@Rayito - owszem, kiedyś, kiedy runy umiejętności wypadały z potworów (odsyłam do działu Retrospekcja) mogłoby to być trochę udziwnione rozwiązanie. Na dobrą sprawę więc, kiedy system jest jaki jest, nic nie stoi na przeszkodzie, by z potworów wypadały zwykłe runy, które można włożyć w przedmioty. Myślę nawet, że nie byłoby z tego tytułu jakichś dwuznaczności, bo jeśli ktoś powie, że ta umiejetność z tą runą, albo ten przedmiot z tą runą to i tak będzie można zrozumieć o co chodzi. RW same w sobie złym pomysłem nie były, ale niestety przyćmiły one unikaty (które jakby nie było też w znacznej ilości były śmieciami). Dodał: zbayno, 14.09.2012 14:27Super!Nowe zadanie, #8, zaczynam coraz bardziej lubić tę grę __________________ Dodał: Rayito, 14.09.2012 14:11Problem polega na tym, że - moim zdaniem - w obecnym systemie rozgrywki nie ma miejsca na słowa runiczne, bo jeżeli założylibyśmy powielenie "dwójki" to będzie po trosze dublowanie run z umiejętności i nie wiem, czy niebiescy pójdą na takie rozwiązanie. Ale może się mylę. Stwierdzą, że jednak runy przypisane do umiejętności to za mało i będziemy mieć runy przypisane do stuff`u. Jakkolwiek nie będzie to mieć miejsca w łatkach, ale raczej w dodatku... __________________ Dodał: rmx65, 13.09.2012 19:37Mnie interere najbardziej "WTF is Infernalna Machina" (nazwa trochę lipna) sugeruje mi to trochę Kostkę Horychdrimów, ale pewnie będzie bardziej podobne do Cow czy UT prędzej... __________________ Dodał: Hellstein, 13.09.2012 19:10"Infernalna Machina to urządzenie, które pozwoli graczom na poziomie 60 walczyć z wersjami „uber” niektórych z najbardziej nikczemnych bossów Sanktuarium." Komentarz został edytowany 5 razy, ostatnio: 13.09.2012 20:00 Dodał: CoNaObiad, 13.09.2012 18:59Ciekawe kiedy Uber Tristram dadzą ;]. __________________ Dodał: materac, 13.09.2012 16:57Nowy endgame :O Pewnie żeby do niego podejść i nie stracić szansy trzeba być uber koxem, który farmił rzyliard godzin Dodał: Szeranf, 13.09.2012 16:47Jestem pod wrażeniem - niedawno twórcy odkryli możliwość umieszczenia w grze większej ilości kapliczek, a teraz przypominają sobie o /players 8. Jestem pewien, że w dodatku przypomną sobie o słowach runicznych. Dodał: Nagor, 13.09.2012 16:44Super! Jeszcze 3 patche i przejde inferno na sprzęcie, który noszę od piekla |
Zaloguj się!Polub nasOstatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
|
Dodał: LuQ89, 16.09.2012 13:22
@Szeranf ta mnie też to trochę śmieszy! Nie można było zrobić tak od razu? Fajnie jednak, że coś tam działają w kwestii podwyższenia atrakcyjności DIII w end game. Ale jak dla mnie to i tak za mało, niech poprawią drop bo po ostatnim patchu nadal jest żałosny, niech gra będzie bardziej losowa z większą ilością zadań pobocznych, bo już naprawdę nie mam co robić w tej grze. Pomysł z machiną całkiem ciekawy, aczkolwiek może być tak, że po trzech tygodniach od wydania patcha nadal nie będzie co robić...
.
Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 16.09.2012 13:26
__________________
"Niebiosa zapłaczą płomiennymi łzami, prawi upadną przed niegodziwcami i całe stworzenie zadrży na widok płonących sztandarów piekieł!"