diablo 3

Diablo 3 - Zapowiedź aktualizacji 1.0.5

Dodał: Szeranf, 13.09.2012 16:40, Kategoria: Diablo 3

Już za kilka dni Diablo 3 doczeka się kolejnej, oznaczonej numerem 1.0.5 łatki, mającej przynieść zmiany w umiejętnościach obronnych, nowe zdarzenie: infernalną machinę i nowy system: siła potworów. Wszystko co do tej pory jest wiadome znajdziecie w rozwinięciu newsa, oraz na forum.

W najbliższych dniach opublikujemy szczegółowe informacje o nadchodzącej aktualizacji, ale chcieliśmy już dać wam znać o najważniejszych rzeczach, jakich możecie się spodziewać.

Zmiany umiejętności obronnych
W ramach naszych nieustających starań o promowanie zróżnicowania opcji konfigurowania postaci, wprowadzimy gruntowne zmiany umiejętności obronnych i jednocześnie obniżymy obrażenia otrzymywane przez postacie. Efektem będzie większa przeżywalność graczy i zwiększenie liczby wariantów postaci, ponieważ same umiejętności obronne staną się w mniejszym stopniu „obowiązkowe”.

Nowe zdarzenie: Infernalna Machina
Infernalna Machina to urządzenie, które pozwoli graczom na poziomie 60 walczyć z wersjami „uber” niektórych z najbardziej nikczemnych bossów Sanktuarium. Nagrody za ich pokonanie będą wspaniałe, lecz najpierw konieczne będzie złożenie samej machiny.

Nowy system: siła potworów
Podobnie jak komenda „/players 8” w Diablo II, system siły potworów został zaprojektowany, aby dać graczom więcej kontroli nad tym, jakie wyzwanie stanowią przeciwnicy na każdym poziomie trudności.

Te i wiele innych zmian pojawi się już w aktualizacji 1.0.5! Wypatrujcie kolejnych, ociekających krwią informacji.


To oczywiście tylko namiastka zmian, jakie czekają nas w najbliższej aktualizacji - gdy tylko będzie wiadomo więcej, poinformujemy o tym Was niezwłocznie. Tymczasem zapraszamy do komentowania i dzielenia się nadziejami związanymi z nadchodzącym patchem poniżej oraz na forum.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
LuQ89

Dodał: LuQ89, 16.09.2012 13:22

@Szeranf ta mnie też to trochę śmieszy! Nie można było zrobić tak od razu? Fajnie jednak, że coś tam działają w kwestii podwyższenia atrakcyjności DIII w end game. Ale jak dla mnie to i tak za mało, niech poprawią drop bo po ostatnim patchu nadal jest żałosny, niech gra będzie bardziej losowa z większą ilością zadań pobocznych, bo już naprawdę nie mam co robić w tej grze. Pomysł z machiną całkiem ciekawy, aczkolwiek może być tak, że po trzech tygodniach od wydania patcha nadal nie będzie co robić... wrr2.

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 16.09.2012 13:26

__________________
"Niebiosa zapłaczą płomiennymi łzami, prawi upadną przed niegodziwcami i całe stworzenie zadrży na widok płonących sztandarów piekieł!"

Szeranf

Dodał: Szeranf, 14.09.2012 15:42

@Rayito - owszem, kiedyś, kiedy runy umiejętności wypadały z potworów (odsyłam do działu Retrospekcja) mogłoby to być trochę udziwnione rozwiązanie. Na dobrą sprawę więc, kiedy system jest jaki jest, nic nie stoi na przeszkodzie, by z potworów wypadały zwykłe runy, które można włożyć w przedmioty. Myślę nawet, że nie byłoby z tego tytułu jakichś dwuznaczności, bo jeśli ktoś powie, że ta umiejetność z tą runą, albo ten przedmiot z tą runą to i tak będzie można zrozumieć o co chodzi. RW same w sobie złym pomysłem nie były, ale niestety przyćmiły one unikaty (które jakby nie było też w znacznej ilości były śmieciami). wrr

zbayno

Dodał: zbayno, 14.09.2012 14:27

Super!Nowe zadanie, #8, zaczynam coraz bardziej lubić tę gręsmile

__________________
Nie widać, nie słychać.

Rayito

Dodał: Rayito, 14.09.2012 14:11

Problem polega na tym, że - moim zdaniem - w obecnym systemie rozgrywki nie ma miejsca na słowa runiczne, bo jeżeli założylibyśmy powielenie "dwójki" to będzie po trosze dublowanie run z umiejętności i nie wiem, czy niebiescy pójdą na takie rozwiązanie. Ale może się mylę. Stwierdzą, że jednak runy przypisane do umiejętności to za mało i będziemy mieć runy przypisane do stuff`u. Jakkolwiek nie będzie to mieć miejsca w łatkach, ale raczej w dodatku...galsses

__________________
Państwo i Ja stanowimy Sprzeczność :P

bpower22

Dodał: bpower22, 13.09.2012 22:06

kostka horadrimów i runy i będę w niebo wzięty ;>

rmx65

Dodał: rmx65, 13.09.2012 19:37

Mnie interere najbardziej "WTF is Infernalna Machina" (nazwa trochę lipna) sugeruje mi to trochę Kostkę Horychdrimów, ale pewnie będzie bardziej podobne do Cow czy UT prędzej...

Niemniej ciekawe zmiany hey

__________________
Look, if you had one shot, or one opportunity to seize everything you ever wanted in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?

Hellstein

Dodał: Hellstein, 13.09.2012 19:10

"Infernalna Machina to urządzenie, które pozwoli graczom na poziomie 60 walczyć z wersjami „uber” niektórych z najbardziej nikczemnych bossów Sanktuarium."
-> http://cdn.memegenerator.net/instances/250x250/22118873.jpg

"...wprowadzimy gruntowne zmiany [...] Efektem będzie większa przeżywalność graczy..."
-> http://ts1.mm.bing.net/th?q=http://sports-at-work.com/images/stories/01a.png&pid=1.1

Mam nadzieję, że ten system podwyższania trudności nie będzie służył jedynie do odkręcania "poprawek" Blizza...

Players x nie podwyższało poziomu trudności. Jeśli coś nie zabijało postaci na players 1, nie zabije na players 8. Jeśli coś zabiło na players 8, zabiłoby na players 1. No chyba, ze ktoś był absurdalnie biedny i nie miał miksturek.
Ale fakt, w D3 są kule i dłuższy czas walki = dłuższy czas bez leczenia. Chyba, że ktoś ma dobre ll.

Ogólnie... Jeśli system podbijania trudności nie będzie tylko symboliczny, to zmiany na plus. Na razie trzymam się tej nadziei i czekam na dalsze info.

EDIT:
http://modsbylaz.hugelaser.com/dungeonubers.html
Serio, Blizzard...?

Komentarz został edytowany 5 razy, ostatnio: 13.09.2012 20:00

CoNaObiad

Dodał: CoNaObiad, 13.09.2012 18:59

Ciekawe kiedy Uber Tristram dadzą ;].

Ta Infernalna machina brzmi interesująco, trzeba czekać na więcej szczegółów.

__________________
Fapałke i Nubałke ;(

materac

Dodał: materac, 13.09.2012 16:57

Nowy endgame :O Pewnie żeby do niego podejść i nie stracić szansy trzeba być uber koxem, który farmił rzyliard godzin scilence

Szeranf

Dodał: Szeranf, 13.09.2012 16:47

Jestem pod wrażeniem - niedawno twórcy odkryli możliwość umieszczenia w grze większej ilości kapliczek, a teraz przypominają sobie o /players 8. Jestem pewien, że w dodatku przypomną sobie o słowach runicznych. hey

A tak w ogóle to dobrze, że wprowadzają stopniowanie trudności - tylko żeby rzucanie sobie kłód pod nogi dawało wymierne profity graczom. Machina: "Nagrody za ich pokonanie będą wspaniałe" - taa, z pewnością wink

Nagor

Dodał: Nagor, 13.09.2012 16:44

Super! Jeszcze 3 patche i przejde inferno na sprzęcie, który noszę od piekla bigsmile



© 2002-2012 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved. Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0