diablo 3

Diablo 3 - Wyjaśnienie Poziomów Mistrzowskich i zmiany wizualne elit

Dodał: CoNaObiad, 22.08.2012 10:31, Kategoria: Diablo 3

W związku z najnowszą łatką w internecie były ostatnio sporo zamieszania na temat wprowadzonych zmian. Gracze pytali np. co dokładnie pomaga w osiągnięciu kolejnego Poziomu Mistrzowskiego; ponadto wielu już zauważyło, że affiksy niektórych potworów elitarnych mają teraz inny wygląd. Po więcej informacji zapraszamy do rozwinięcia newsa lub na forum.

Wiemy już, że przedmioty z dodatkowym przyrostem doświadczenia pomagają osiągniecie kolejnych Poziomów Mistrzowskich. Lylirra pospieszył z wyjaśnieniami odnośnie pozostałych rzeczy:
Rzeczy, które gwarantują doświadczenie PM:
  • Zabijanie potworów,
  • Zdobywanie wyzwań walki takich jak np. "Masakra".

Rzeczy, które nie przyznają doświadczenia PM:
  • Zadania,
  • Dzienniki znalezione w świecie Sanktuarium.


Wielu fanów, oprócz oczywiście innych niż wcześniej statystyk, znalazło także kilka zmian wizualnych. Dotyczą one affiksów potworów elitarnych i są to:

Moździerz
Teraz wskazuje gdzie uderzą następne pociski.




Spopielenie
Przed eksplozją pokazuje jaki będzie obszar wybuchu.




Zamrażanie
Lodowe bomby pokazują teraz na jakim obszarze eksplodują.




Jak to skomentujecie? Czy Lylirra rozjaśnił Wasze wątpliwości, a nowy wygląd affiksów przypadł Wam do gustu? Zapraszamy do dyskusji tutaj, bądź na naszym forum.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
skrecu

Dodał: skrecu, 23.08.2012 08:54

@ Zaro, no raczej chodzi o fakt że w ferworze walki można przeoczyć rosnącą kulkę , ale kulkę z aurą już ciężej! smile

__________________
http://www.diabloprogress.com/player/skrecu-2705

LeCzarny

Dodał: LeCzarny, 22.08.2012 23:19

Ja zauważyłem poprawę dźwięku, teraz jakby więcej dźwięków z otoczenia do mnie dochodzi.

zbayno

Dodał: zbayno, 22.08.2012 17:56

Również pierwsza opcja moltena, nie tylko sam wybuch, była lepsza niż obecna. Co do 1.04, to gra się miodnie, już każda elita jest do pokonania, bo nawet kiedy padniesz 3-4 razy, to elity ciągle mają ubytek hp. Czuję się jak przy starym dobrym d2, głównie dzięki poprawionemu drop rate!

__________________
Nie widać, nie słychać.

Zaro

Dodał: Zaro, 22.08.2012 16:46

W sumie to ani mi nie przeszkadza ani nie jest to jakies super ulatwienie bo jak sie pogralo te 100 czy wiecej godzin to juz sie intuicyjnie odsuwa na wymagana odleglosc. Ale np nowy efekt wybuchu (drugi screen) w ogole mi sie nie podoba. Stary byl duzo fajniejszy.

northerr

Dodał: northerr, 22.08.2012 14:52

Zamrażanie powinno być ograniczone, bo np. przy Izualu to jakaś masakra... Potwory też powinny mieć jakieś ograniczenia czasowe albo manę.

__________________
Dead Eyes See No Future

iploman

Dodał: iploman, 22.08.2012 12:44

Fakt trochę to ułatwi sprawe z unikaniem "słoików z ciekłym azotem" bigsmile Teraz jest podane na talerzu i człowiek wie gdzie stanąć. W przypadku meteorów to tak wielkie ułatwienie nie jest, mobki i tak strzelają jak z karabinu xD

Ja dodałbym w opcjach: wyświetlaj zasięg umiejętności obszarowych.

Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 22.08.2012 12:46

CoNaObiad

Dodał: CoNaObiad, 22.08.2012 11:26

Niby tak, ale mi mimo to się podoba.

Poza tym mogliby zrobić tak - oznaczenia gdzie coś spadnie/wybuchnie są tylko na poziomach Normalny, Koszmar i Piekło. Z kolei na Inferno ataki elit wyglądałyby tak, jak znaliśmy je dotychczas. Dobre ;]?

__________________
Fapałke i Nubałke ;(

Robertgtdf

Dodał: Robertgtdf, 22.08.2012 11:08

Imo z tym pokazaniem działania umiejętności elit, to trochę za duże ułatwienie :e

__________________
Sunshine sunshine Ladybugs awake Clap your hooves and Do a little Shake!



© 2002-2012 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved. Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0