W związku z najnowszą łatką w internecie były ostatnio sporo zamieszania na temat wprowadzonych zmian. Gracze pytali np. co dokładnie pomaga w osiągnięciu kolejnego Poziomu Mistrzowskiego; ponadto wielu już zauważyło, że affiksy niektórych potworów elitarnych mają teraz inny wygląd. Po więcej informacji zapraszamy do rozwinięcia newsa lub na forum.
Wiemy już, że przedmioty z dodatkowym przyrostem doświadczenia pomagają osiągniecie kolejnych Poziomów Mistrzowskich. Lylirra pospieszył z wyjaśnieniami odnośnie pozostałych rzeczy:
Wielu fanów, oprócz oczywiście innych niż wcześniej statystyk, znalazło także kilka zmian wizualnych. Dotyczą one affiksów potworów elitarnych i są to:
Moździerz
Teraz wskazuje gdzie uderzą następne pociski.
Spopielenie
Przed eksplozją pokazuje jaki będzie obszar wybuchu.
Zamrażanie
Lodowe bomby pokazują teraz na jakim obszarze eksplodują.
Jak to skomentujecie? Czy Lylirra rozjaśnił Wasze wątpliwości, a nowy wygląd affiksów przypadł Wam do gustu? Zapraszamy do dyskusji tutaj, bądź na naszym forum.
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Również pierwsza opcja moltena, nie tylko sam wybuch, była lepsza niż obecna. Co do 1.04, to gra się miodnie, już każda elita jest do pokonania, bo nawet kiedy padniesz 3-4 razy, to elity ciągle mają ubytek hp. Czuję się jak przy starym dobrym d2, głównie dzięki poprawionemu drop rate!
W sumie to ani mi nie przeszkadza ani nie jest to jakies super ulatwienie bo jak sie pogralo te 100 czy wiecej godzin to juz sie intuicyjnie odsuwa na wymagana odleglosc. Ale np nowy efekt wybuchu (drugi screen) w ogole mi sie nie podoba. Stary byl duzo fajniejszy.
Fakt trochę to ułatwi sprawe z unikaniem "słoików z ciekłym azotem" Teraz jest podane na talerzu i człowiek wie gdzie stanąć. W przypadku meteorów to tak wielkie ułatwienie nie jest, mobki i tak strzelają jak z karabinu
Ja dodałbym w opcjach: wyświetlaj zasięg umiejętności obszarowych.
Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 22.08.2012 12:46
Poza tym mogliby zrobić tak - oznaczenia gdzie coś spadnie/wybuchnie są tylko na poziomach Normalny, Koszmar i Piekło. Z kolei na Inferno ataki elit wyglądałyby tak, jak znaliśmy je dotychczas. Dobre ;]?
Dodał: skrecu, 23.08.2012 08:54
@ Zaro, no raczej chodzi o fakt że w ferworze walki można przeoczyć rosnącą kulkę , ale kulkę z aurą już ciężej!
__________________
http://www.diabloprogress.com/player/skrecu-2705