
Od kiedy Patch 2.1 pojawił się na Publicznym Serwerze Testowym gracze wysłali do Blizzarda mnóstwo opinii, również tych negatywnych. Wiele czasu poświęcono Głębokim Szczelinom, które wzbogacą zawartość Diablo 3: Reaper of Souls. Czy "niebiescy" chcą zrobić dla nas naprawdę unikalny tryb rozgrywki czy jest to po prostu "zapychacz" przygotowany w przysłowiowe "5 minut"? Zapraszamy do lektury wypowiedzi Wyatta Chenga w rozwinięciu newsa i oczywiście do komentowania całej sytuacji.
Wiadomość umieścił na naszym rodzimym oficjalnym forum Wuluxar (dodał również kilka słów od siebie)
Jeden z naszych deweloperów, Wyatt Cheng, podzielił się kilkoma przemyśleniami na temat Głębokich Szczelin, które chciałbym, żebyście uwzględnili w dalszej dyskusji. Tłumaczenie poniżej:
Wciąż intensywnie pracujemy nad systemem nagród dla Głębokich Szczelin. Przede wszystkim zajmujemy się elementami mechaniki gry: uzyskiwanie klucza, przechodzenie przez kolejne poziomy szczelin, trudność poszczególnych poziomów, dynamika rozgrywki wieloosobowej, itp. itd.
Nagroda powinna być proporcjonalna do włożonego w grę wysiłku i czasu. Jak wspomniałem wciąż pracujemy nad mechaniką rozgrywki w Szczelinach, a więc osiągnięcie odpowiedniej proporcji to na razie cel ruchomy. W kolejnej aktualizacji dla PST będziecie mogli sprawdzić dalszą część mechaniki legendarnych klejnotów. Dalsza aktualizacja to natomiast czas, kiedy zaczniemy finalizować strukturę nagród dla szczelin.
Oczywiście czekamy na wasze opinie i sugestie o Głębokich Szczelinach, ale chcemy, żebyście wiedzieli, że na razie system nagród nie jest odpowiednio skonfigurowany. Nasz podstawowy cel dla Głębokich Szczelin, to uczynić je wartymi przechodzenia. Chcemy też, żebyście zawsze mieli motywację, by starać się wejść szybko na najwyższy poziom szczeliny, jakiemu możecie podołać. Na razie jednak nie osiągnęliśmy tego jeszcze.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane opinie i sugestie o Głębokich Szczelinach. Czekamy na więcej – szczególnie w miarę, jak z kolejnymi aktualizacjami na PST będziemy finalizować system nagród dla nich.
Wciąż intensywnie pracujemy nad systemem nagród dla Głębokich Szczelin. Przede wszystkim zajmujemy się elementami mechaniki gry: uzyskiwanie klucza, przechodzenie przez kolejne poziomy szczelin, trudność poszczególnych poziomów, dynamika rozgrywki wieloosobowej, itp. itd.
Nagroda powinna być proporcjonalna do włożonego w grę wysiłku i czasu. Jak wspomniałem wciąż pracujemy nad mechaniką rozgrywki w Szczelinach, a więc osiągnięcie odpowiedniej proporcji to na razie cel ruchomy. W kolejnej aktualizacji dla PST będziecie mogli sprawdzić dalszą część mechaniki legendarnych klejnotów. Dalsza aktualizacja to natomiast czas, kiedy zaczniemy finalizować strukturę nagród dla szczelin.
Oczywiście czekamy na wasze opinie i sugestie o Głębokich Szczelinach, ale chcemy, żebyście wiedzieli, że na razie system nagród nie jest odpowiednio skonfigurowany. Nasz podstawowy cel dla Głębokich Szczelin, to uczynić je wartymi przechodzenia. Chcemy też, żebyście zawsze mieli motywację, by starać się wejść szybko na najwyższy poziom szczeliny, jakiemu możecie podołać. Na razie jednak nie osiągnęliśmy tego jeszcze.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane opinie i sugestie o Głębokich Szczelinach. Czekamy na więcej – szczególnie w miarę, jak z kolejnymi aktualizacjami na PST będziemy finalizować system nagród dla nich.
Uwagi Wuluxara
Od siebie dodam, że na PST wrzucamy aktualizacje, pracując już w tym samym czasie nad następnymi, które często są wręcz 'prawie gotowe' ale nie na tyle, żeby zmiany w nich zawarte udostępnić od razu. Na PST z tego powodu jest więcej błędów i niezgodności (np. pewne rodzaje potworów nie generują odpowiedniej liczby potworów w szczelinach, co sprawia, że niektóre szczeliny na PST są niemożliwe do skończenia).
Co do Pieca, mniszej rączki i Serca Szronu, to wiemy o tym, że są problematyczne i tak jak napisał Wyatt przyglądamy się im wszystkim. Na pewno nie dopuścimy do sytuacji, w której mechanika pojedynczych przedmiotów/umiejętności będzie sprawiać, że będą one nieodzowne na wyższych poziomach Głębokich Szczelin.
Co do Pieca, mniszej rączki i Serca Szronu, to wiemy o tym, że są problematyczne i tak jak napisał Wyatt przyglądamy się im wszystkim. Na pewno nie dopuścimy do sytuacji, w której mechanika pojedynczych przedmiotów/umiejętności będzie sprawiać, że będą one nieodzowne na wyższych poziomach Głębokich Szczelin.
Zapraszamy do komentowania!






