diablo 3

Diablo 3 - Wiadomość od Mike'a Morhaime'a

Dodał: Szeranf, 19.07.2012 15:15, Kategoria: Diablo 3

Dziś na oficjalnym forum Diablo 3 pojawiła się bardzo obszerna wiadomość od Mike'a Morhaime'a - prezesa Blizzard Entertainment. Poruszone zostały tam tematy z przeszłości: sukcesy i porażki przy premierze; omówiono sprawy teraźniejsze: systemy i wymaganie stałego połączenia z siecią do gry; mieliśmy także spojrzenie w przyszłość: nieco o łatce 1.0.4, o systemie PvP, który wprowadzi patch 1.1, a także o tajemniczym systemie, który stworzy nowe cele dla graczy i będzie alternatywą dla szukania przedmiotów jako element "rozgrywki końcowej". Naprawdę warto zapoznać się z tą wiadomością - znajdziecie ją w rozwinięciu newsa.

Drodzy miłośnicy Diablo,

Minęły już dwa miesiące od czasu premiery Diablo III i z tej okazji chciałbym omówić okoliczności wydania gry i komentarze społeczności graczy, a także opowiedzieć o tym, co czeka nas w przyszłości.

Od czasu premiery otrzymujemy mnóstwo opinii i sugestii. Chciałbym podziękować Wam w imieniu całego zespołu Blizzarda za pasję i uczucie, jakimi wielu z was darzy serię Diablo. Naprawdę wierzymy, że „każdy głos się liczy”, dlatego dziękuję Wam za wysiłek wkładany w pomoc w ulepszaniu gry poprzez dzielenie się z nami swoimi doświadczeniami. To Wasze wsparcie umożliwia nam kontynuowanie naszej pracy i nigdy tego faktu nie bagatelizujemy.

Tydzień, w którym wydaliśmy Diablo III był niezapomniany z wielu powodów – niektóre z nich były pozytywne, inne nieszczególnie. Ogromne wrażenie zrobił na nas fakt, że Diablo III w pierwszych dniach pobiło rekord sprzedaży wśród gier PC, w ciągu paru tygodni przebijając ogólny wynik sprzedaży dodatku Cataclysm (poprzedniego rekordzisty). Przyjęcie gry przez graczy wprawiło nas w osłupienie.

W pierwszych dniach musieliśmy też jednak sprostać wielu wyzwaniom. Zawsze trudno jest przewidzieć, ilu dokładnie będziemy mieli graczy. Natychmiastowa popularność World of Warcraft, jaką gra uzyskała tuż po premierze w 2004 r., była dla nas dużą próbą, a przecież chodziło tylko o samą Amerykę Północną. Sukcesywnie udostępnialiśmy grę w kolejnych regionach i już pod koniec pierwszego roku mieliśmy prawie 5 milionów graczy, co wiązało się z poważną dawką początkowych problemów. Nigdy jednak nie zdarzyło się, żeby liczba graczy w nowo wydanej grze skoczyła od zera do ponad 6 milionów graczy na różnych kontynentach już w ciągu pierwszych kilku dni. W przypadku Diablo III wzięliśmy pod uwagę liczbę sprzedanych kopii poprzednich gier Blizzarda oraz innych bestsellerów na PC, a także obserwowaliśmy liczbę zamówień przedpremierowych. Zawyżyliśmy nawet swoje oczekiwania, aby zagwarantować dodatkową, rezerwową przepustowość serwerów. Wydawało się, że byliśmy przygotowani. Ostatecznie okazało się jednak po prostu, że to nie wystarczyło i będziemy ciężko pracować, aby sytuacja taka nie miała miejsca w przypadku naszych przyszłych tytułów.

Odpowiadając na natychmiastową i przytłaczającą popularność gry, nasz zespół pracował praktycznie bez przerwy w celu zapewnienia wsparcia wszystkim regionom gry, zwiększenia wydajności serwerów, zaopatrzenia centrów serwerowych w dodatkowy sprzęt, oraz wprowadzania poprawek i usuwania pojawiających się błędów. Choć od paru tygodni wszystko działa dość sprawnie, w międzyczasie pojawiły się różne problematyczne kwestie związane z rozgrywką, które już rozwiązaliśmy lub którymi jeszcze się zajmujemy (na przykład kwestia opóźnień występująca u części z Was). Zamiast omawiać każdy problem z osobna, powiem tylko, że mimo naszych nieustających wysiłków w tym zakresie zawsze istnieje możliwość, że pojawią się nowe kwestie wymagające interwencji. Mamy nadzieję, że naszą dotychczasową pracą dowiedliśmy, że przede wszystkim zależy nam na zapewnieniu Wam wspaniałych wrażeń z gry. Mam nadzieję, że nie stracicie wiary w nasze nieustające zaangażowanie na tym polu i rozwiązywanie nowych oraz istniejących już problemów.

Nie zadowala nas jednak bicie rekordów sprzedaży; chcemy, aby ludzie jeszcze długo grali w gry Blizzarda i czerpali z nich przyjemność. Zespół Diablo III stworzył imponującą, ekscytującą i przepiękną grę. Wiemy jednak, że nie jest ona idealna. Nasze zespoły ciężko pracują nad poprawieniem zbalansowania gry, rozbudowaniem systemów gry i wykorzystaniem uwag graczy, aby uczynić Diablo III najlepszą grą, jaką może być.

Część efektów tej pracy widzieliście już w aktualizacji 1.0.3, a kolejne usprawnienia zobaczycie w wersji 1.0.4. Jeśli chodzi o balans rozgrywki, aktualizacja ta wprowadzi zmiany mające na celu promowanie „różnorodności buildów postaci”, poprzez ulepszenie wielu rzadko używanych, słabszych umiejętności poszczególnych klas. Kolejną kwestią, która wzbudza żywe zainteresowanie jest zapotrzebowanie na lepsze, bardziej charakterystyczne legendarne przedmioty. Zgadzamy się z tym. W aktualizacji 1.0.4 wprowadzimy nowe, poprawione legendarne przedmioty; ciekawsze, potężniejsze i bardziej imponujące na sposoby, jakich pewnie nie będziecie się spodziewać.

Pracujemy także nad wprowadzeniem różnych usprawnień interfejsu, w tym nad poprawieniem opcji społecznościowych, które pozwolą graczom łatwiej przeglądać osiągnięcia swoich znajomych, szybciej dołączać do gier i lepiej komunikować się ze sobą nawzajem. Będziemy także modyfikować dom aukcyjny, udostępniając graczom więcej informacji w formie okienek pomocniczych i powiadomień. Wprowadzimy również więcej opcji wyszukiwania oraz inne udogodnienia.

Jeśli chodzi o walutowy dom aukcyjny, głównym celem włączenia go do gry było zapewnienie wygody i bezpieczeństwa graczom, którzy w przeciwnym wypadku kupowaliby przedmioty korzystając z usług osób trzecich. Witryny prowadzące czarnorynkowy handel mogą zagrażać bezpieczeństwu kont i sprawiają wiele trudności działowi obsługi klienta. Uważaliśmy, że gracze powinni mieć możliwość zarobienia na sprzedaży nadmiaru znalezionych skarbów, zamiast zrzekać się korzyści na rzecz organizacji zajmujących się czarnorynkowym/nielegalnym handlem. Wiemy, że dom aukcyjny nie jest doskonały, lecz dzięki Waszej pomocy i opiniom będziemy mogli dalej poprawiać jego funkcjonowanie, żeby uczynić go wygodniejszym dla graczy, którzy pragną z niego korzystać. Z drugiej strony naszym celem jest także zapewnienie Wam doskonałej zabawy z Diablo III bez odczucia, że korzystanie z domu aukcyjnego jest absolutnie niezbędne. Nigdy nie było naszym zamiarem, abyście czuli się zobowiązani do korzystania z domu aukcyjnego. Dziękujemy za wszelkie komentarze związane z tą kwestią.

Kolejnym tematem często poruszanym na naszych forach jest konieczność ciągłego połączenia z Internetem. Wielu graczy sądzi, że jest to jedynie nieskuteczna forma zabezpieczenia przed kopiowaniem, która już została złamana. Choć nigdy nie twierdziliśmy, że wymóg ten zagwarantuje całkowite wyeliminowanie oszustw i cracków, pomaga nam on zwalczać te problemy (do tej pory nie spotkaliśmy żadnego pełnego i działającego !@#$%^). Ważniejszy dla nas jest fakt, że wymóg ciągłego podłączenia jest kluczowy dla długofalowej jakości wrażeń z rozgrywki. W pełni rozumiem chęć grania w trybie offline, jednak Diablo III od początku miało być grą sieciową, przy której można się rozerwać z przyjaciółmi, a wymóg połączenia z Internetem jest najlepszym sposobem, w jaki możemy zapewnić wsparcie dla takiego rozwiązania. Skuteczność elementów sieciowych— między innymi listy znajomych; komunikacji między grami; dobierania graczy do gier kooperacyjnych; zapisywanych na stałe postaci, którymi możesz grać zarówno samemu, jak i z innymi, także w PvP; oraz niektórych naszych komponentów związanych z obsługą klienta, usługami i zabezpieczeniami— jest bezpośrednio związana z sieciowym charakterem Diablo III. Te oraz inne sieciowe funkcje gry są kluczowym elementem naszego projektu. Niemniej jednak uważamy, że możemy wprowadzić jeszcze więcej usprawnień, aby dodatkowo zwiększyć przyjemność z gry sieciowej i trybu kooperacji. Pozostanie to jednym z naszych priorytetów w przyszłości. Mówiąc krótko, choć wymóg ciągłego połączenia z siecią ma swoje wady, nadal sądzę, że była to najlepsza decyzja, jeśli chodzi o długofalowy rozwój gry.

Wiem, że wielu z Was nie może się doczekać aktualizacji 1.1, wprowadzającej tryb PvP, która zapewni Wam nowe przeżycia i zupełnie nowy sposób zastosowania umiejętności nabytych w walce z demonami. Aktualizacja ta wprowadzi również kolejne zmiany opcji społecznościowych i domu aukcyjnego, o których już wspomniałem, zaś nasz zespół będzie nadal pracować nad usuwaniem błędów i dopracowywaniem balansu rozgrywki.

Pracujemy również nad systemem, który zapewni nowe cele do osiągnięcia graczom posiadającym potężne postacie na maksymalnym poziomie, jako alternatywę dla „polowania na przedmioty”. Nie jesteśmy jeszcze gotowi, żeby mówić o szczegółach, lecz mogę powiedzieć, że planując przyszłość gry, zawsze bierzemy pod uwagę Wasze zdanie.

Jak zawsze, dziękujemy wam za pasję i szczerość. Wasza konstruktywna krytyka i komentarze są dla nas bardzo cenne, gdyż pomagają nam stać się lepszą firmą. Pragnę powtórzyć, że choć nie możemy pochwalić się, że któraś z naszych gier była idealna w momencie wydania, zamierzamy bezwarunkowo i nieustannie wspierać nasze produkty, oraz dokonywać ulepszeń, gdzie tylko możemy. Dziękujemy Wam za wsparcie.

Z poważaniem,

Mike Morhaime



Jakie jest Wasze zdanie na temat tej wiadomości - co myślicie o sprawach z przeszłości, z których tłumaczą się Niebiescy, jak zapatrujecie się na obecne problemy i w końcu jak widzicie przyszłość? Czekamy na Wasze komentarze!

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
LuQ89

Dodał: LuQ89, 26.07.2012 01:22

Tego prawdopodobnie najstarsi Indianie nie wiedzą...

__________________
"Niebiosa zapłaczą płomiennymi łzami, prawi upadną przed niegodziwcami i całe stworzenie zadrży na widok płonących sztandarów piekieł!"

xywa11

Dodał: xywa11, 25.07.2012 14:14

Pomyliłem się przyznaję ale dlaczego myślałem, że są to słowa z D3???

__________________
xywa11

LuQ89

Dodał: LuQ89, 25.07.2012 01:00

Ehh http://www.youtube.com/watch?v=FzyTeKX0coQ&feature=relmfu dokładnie 1:40min. Coś jeszcze?

__________________
"Niebiosa zapłaczą płomiennymi łzami, prawi upadną przed niegodziwcami i całe stworzenie zadrży na widok płonących sztandarów piekieł!"

xywa11

Dodał: xywa11, 24.07.2012 20:42

ok wiec kiedy on to powiedzial

__________________
xywa11

LuQ89

Dodał: LuQ89, 22.07.2012 23:09

"LuQ89- jeśli d3 ci się tak nie podoba, to poco pod komentarzem masz cytat z tej właśnie gry???" Chyba coś Ci się powaliło kolego. Ten cytat jest z DII, wypowiedziany przez samego Mephisto - Pana Nienawiści xD. Już ten mały szczegół świadczy o tym, że rozmowa z Tobą na temat Diablo nie ma najmniejszego sensu...

__________________
"Niebiosa zapłaczą płomiennymi łzami, prawi upadną przed niegodziwcami i całe stworzenie zadrży na widok płonących sztandarów piekieł!"

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 21.07.2012 21:32

Od dawna Diablo 3 śmierdziało mi komercją, a grafika odrażającą tandetnymi kolorami (cholerny róż szczególnie)które zwaliły by klimat każdej produkcji - jednak ludzie twierdzili że przesadzam i czepiam się szczegółów. Teraz po premierze widzę że to co bolało mnie jak nad grą pracowali dobija ludzi którzy kupili (nie ukrywajmy - o co najmniej 100zł za drogo) produkt przeciętny i niedopracowany.
@ xywa11 - rażą Cię przekleństwa...a nie rażą 4 własne posty po 1 małej mysli...które można by sensownie opisać w 1 wypowiedzi??

__________________
Diablo 3 - prawdopodobnie najlepsza gra DIABLOPODOBNA w 2012 roku....z małym szczegółem....rok jeszcze się nie skończył.....

losarturos

Dodał: losarturos, 21.07.2012 19:09

Ja mam dziwne wrażenie, że D3 nie jest zje... ani sp... (skoro ma być bez przekleństw lollollol) tylko po prostu przygotowywane pod konsole. Aktualne(tzn już przestarzałe) konsole. To by tłumaczyło uproszczenie rozgrywki a może i długość(w zasadzie krótkość) całej gry. Nie wierzę, że Bli$$ nie ma ludzi coby zaprojektowali i domalowali większą ilość lokacji. A nawet jeśli szkoda im było kasy to wystarczyło poprosić fanów, którzy dla samej chwały, że o ewentualnej kasie nie wspomnę, dziabnęli taką masę map, że przejście jednego aktu zajęło by miesiąc. A tak w parę godzin można oblecieć całość i nawet jak chodzę po coraz to innych miejscach to i tak wyglądają tak samo. Zawsze się później zastanawiam czy kręcę się w kółko czy jednak pomykam to przodu. Rozumiem, że każda firma musi zarabiać bo bez tego nie doczekalibyśmy nawet D2 ale taki ordynarny skok na kasę naszym kosztem do przegięcie. Niestety Diablo 3 spowodowało, że najprawdopodobniej nic więcej już nie kupię od Activision/Bli$$ard. Już raz wcześniej okazałem się frajerem jak dałem się naciągnąć firmie Epic na serię UT3 co tylko ładniej wygląda od poprzednika a reszta to sama qpa. Tak samo jak w przypadku D3.

Kabal

Dodał: Kabal, 21.07.2012 18:44

Wow smile Jestem pod wrażeniem, że poruszenie jednego tematu, wywołało dość sporo komentarzy i miło się wszystkie czyta smile oraz każdego opinie smile2
Po prostu powiedziałem co myślę, po przeczytaniu wypowiedzi z Blizza smile

xywa11: Nie puszczam info, nie sprawdzonego wcześniej smile2
tylko stwierdzam fakty, które już ładnie rozwinął
"Szeranf" w tzw. historii upadku Blizz Northa w swoim tekście smile

Jednym słowem, bez Blizza North... Diablo 3 jest niby fizycznie z nami, ale brak w nim duszy... ( czyt. klimatu za który właśnie, kocha się całą serię gier Diablo smile2 )

xywa11

Dodał: xywa11, 21.07.2012 17:17

To się nazywa biznes...

__________________
xywa11

xywa11

Dodał: xywa11, 21.07.2012 17:13

Szeranf- no cóż szkoda... pewnie dziś gralibyśmy w inne d3smile

__________________
xywa11

Szeranf

Dodał: Szeranf, 21.07.2012 17:09

Xywa11 - akurat zwolnienia nie są plotkami, tylko niepodważalnymi faktami. W 2005 roku Vivendi rozwiązało Blizzard North, czyli zespół ludzi, którzy zrobili d1 i d2. Robili również d3, ale Vivendi się ono nie podobało. Niektórzy ze studia zostali zwolnieni, inni odeszli sami nie zgadzając się z nową polityką - została tylko garstka ze starej załogi i na dobrą sprawę prawa do marki "diablo". Ci co opuścili firmę pracowali bodajże przy takich grach jak HellGate: London, Mythos, Torchlight, GuildWars i pewnie jeszcze pojedyncze osoby przy innych projektach. Szkoda tamtego studia, bo imo ono > obecny Bli$$. Nie mydlmy sobie oczu, że d3 to dzieło twórców Diablo i Diablo II, bo racje mamy w bardzo nikłym procencie, w kwestii garstki twórców, którzy zostali.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 21.07.2012 17:12

xywa11

Dodał: xywa11, 21.07.2012 16:43

LuQ89- jeśli d3 ci się tak nie podoba, to poco pod komentarzem masz cytat z tej właśnie gry???

__________________
xywa11

xywa11

Dodał: xywa11, 21.07.2012 16:36

Szefran, CoNaObiad-dzięki za odpowiedźsmilesmilesmile

__________________
xywa11

xywa11

Dodał: xywa11, 21.07.2012 16:33

LuQ89- nie przeklinaj publicznie jest to niedozwolone przeklinają tylko ludzie, którzy nie mają mocnych argumentów.

__________________
xywa11

xywa11

Dodał: xywa11, 21.07.2012 16:31

Kabal- nie lubię plotek, po co plotkować. Wiesz na pewno, że blizz pozwalniał pracowników, powiedział ci to ktoś, kto na pewno wie, ale nie ludzie wolą powtarzać to co usłyszą to jednak w 90% nie jest prawdą. Twój dalszy komentarz- nie ma się do czego przyczepić- to twoja opinia. Ale ta plotki i niesprawdzone informacje...

__________________
xywa11

LuQ89

Dodał: LuQ89, 21.07.2012 15:12

W skrócie to co Mike napisał - "Zjebaliśmy grę sorry, może kiedyś coś się zmieni, ale nie wiadomo czy na lepsze bo musielibyśmy ją zrobić od nowa a to będzie trwało 10 lat". Niestety z żalem muszę stwierdzić że, DIII mnie rozczarowało. Gdzie się podział ten klimat z DII, gdzie te klimatyczne cinematiki? Pentagramy, ściany wymazane krwią? W ogóle nie czuć grozy i tego niepokoju jak to miało miejsce w poprzedniej części. Widać, że ta gra zostało zrobiona pod Azjatów, pełno kolorków wybuchów itp. . Grywalność jest spoko, ale cała reszta nie zachwyca jak na produkcję z nieograniczonym budżetem i tworzoną przez tyle lat. Może i za dużo oczekiwałem wobec DIII i sam się nakręcałem przez ten długi czas, ale ludzie gdyby nie tytuł samej gry to w ogóle bym się nie domyślił, że to Diablo. Muzyka również nie zachwyca, i jedynie może lizać buty tej z DII. Długość gry również mogłaby być dłuższa, ale po co skoro Bli$$ wypuści jeszcze dwa dodatki i zgarnie za każdy 120pln. Bli$$ poszedł na łatwą kasę wykorzystując legendę którą spier*****. Zdaje sobie sprawę, że DII podczas premiery też miało wiele niedorubek i z czasem w raz z dodatkiem było już tylko lepiej, ale DIII klimatu to nie doda. Najgorsze jest to, że gra się szybko nudzi, a jestem już pod koniec piekła... Diablo umarło wraz z rozwiązaniem ekipy Blizzard North! Chłopaki wiedzieli co robią i się na tym znali. Zapewne ktoś tam jeszcze pracuje ze starej ekipy w Bli$$, ale ile to może być osób? Wiem tylko tyle, że nie wystarczająca ilość skoro gra klimatycznie zmieniła się diametralnie i zrobiona jest tak żeby małe dzieci nie miały koszmarów po nocach... Mi już nie chodzi o to, że nie ma drzewek skilli i punkty rozdają się automatyczne, nie chodzi mi o to, że najlepszy loot wypada z championów a nie z bossów, to ostatnie mi się nawet podoba, ale o to, że w tej grze nie ma klimatu Diablo! To mnie najbardziej zabolało. Wiem wiem, zaraz ktoś mi napisze 'to idz grać w Diablo II jak Ci coś nie pasi', ano mi nie pasi i pójdę grać w DII. W DIII pokładałem duże nadzieję, ale się niestety zawiodłem. Cóż... Pozdro!

__________________
"Niebiosa zapłaczą płomiennymi łzami, prawi upadną przed niegodziwcami i całe stworzenie zadrży na widok płonących sztandarów piekieł!"

emilio

Dodał: emilio, 21.07.2012 12:36

Kabal
Mam całkiem inne zdanie od Ciebie! Jestem fanem Diablo, od pierwszej części się zagrywałem. Najbardziej zawsze wkurzało mnie w Diablo II to, że najlepsze itemy można było zdobyć tylko na najwyższych bosach (Andariel, Duriel, Mephisto, Diablo no i Baal). W trójce przynajmniej nie trzeba non stop chodzić w te same miejsca po 1000 razy aby w końcu coś znaleźć, tutaj wychodzę z miasta i wiem że WSZĘDZIE mogę znaleźć coś dobrego. A męstwo nefalemów to najlepsza rzecz jaką mogli wprowadzić do tej gry!
Inferno to też genialny pomysł dla tych co chcą jeszcze grać po ukończeniu (nazywam to klasyki czyli 3 pierwszych poziomów trudności) dla kogoś kto lubi wyzwania i oczywiście hardkorów smile
Inferno ma być trudne i już, mam nadzieję że Blizzard po przeczytaniu swoich forów gdzie swoje żale wylewają Ci co nie mogą tego poziomu ukończyć, nie ulegnie (bo niestety zazwyczaj tak jest, patrz StarCraft 2 win/loss ratio)
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam fanów uniwersum Diablo pwnt

__________________
_______________________________________________________________

Sarevok92

Dodał: Sarevok92, 21.07.2012 12:21

Nom, D2 przed 1.11, a nawet przed 1.10 wyglądało lepiej niż po.
D3 na razie prezentuje się duuużo gorzej.
Nie wiem czy jakiekolwiek dodatki czy patche pomogą - fabuła nadal pozostanie durna, muzyka słaba, a większość złych systemów raczej się nie zmieni.

Cały ten list do graczy to tylko mydlenie oczu i unikanie najważniejszych odpowiedzi.


"Naprawdę wierzymy, że „każdy głos się liczy”, dlatego dziękuję Wam za wysiłek wkładany w pomoc w ulepszaniu gry poprzez dzielenie się z nami swoimi doświadczeniami."
"Kolejnym tematem często poruszanym na naszych forach jest konieczność ciągłego połączenia z Internetem."
"Mówiąc krótko, choć wymóg ciągłego połączenia z siecią ma swoje wady, nadal sądzę, że była to najlepsza decyzja, jeśli chodzi o długofalowy rozwój gry."
Jak widać fani sądzą inaczej...

__________________
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

sprezyna

Dodał: sprezyna, 21.07.2012 11:01

Kabal plz wypowiadaj się za siebie a nie za wszystkich fanów serii.
Gra dopiero co wyszła i jeszcze wiele łatek przed nami. A co do D2 to wystarczy sobie przypomnieć jak wyglądała na początku a jak po 1.11

Kabal

Dodał: Kabal, 20.07.2012 15:08

-mathius007
Ładnie podkreśliłeś na poziomie Piekło... a w D3 już na koszu w 2gim akcie, bardzo wielu graczy miało problemy z przejściem wyjątków i czempionów smile więc moim zdaniem D3 i tak jest znacznie trudniejsze, niby po to, aby wynagrodzić to co brakuje w D3... chociaż bardziej walka z wyjątkami przypomina mi, przygotowanie graczy pod nadchodzące areny... smile

mathius007

Dodał: mathius007, 20.07.2012 14:48

@Kabal To w D2 eliciaki na hell'u były mniej wymagające od bossów? Jak miałeś skoxaną i w pełni wyekwipowaną postać, to może i tak, ale wtedy to i takie bossy typu Diablo/Baal nie stanowiły żadnego problemu. To właśnie gracz się najbardziej tych eliciaków bał, a nie Bossów aktowych...

__________________
Czas wprowadzić chaos!!

Kabal

Dodał: Kabal, 20.07.2012 10:36

Ps. nie chciało mi się już rozpisywać o chorym systemie, zwanym poziomem trudności, dla tzw. "zaawansowanych graczy" gdzie czempiony i wyjątki są czasami nie do przejścia w pojedynkę ( i 100x ciężsi, niż sami bossowie, gdzie tak nie powinno być... ) a Diablo przecież zawsze słynęło oraz było robione z myślą dla pojedynczego gracza, przemierzającego lochy, jako samotny hero kontra całe zło piekła rodem smile2

Kabal

Dodał: Kabal, 20.07.2012 10:30

Gadki, szmatki, ale nadal nic konkretnego... Tak na prawdę moim zdaniem powinni wycofać tą grę z produkcji i zacząć całkowicie od nowa !!! z różnych przecieków dowiedziałem się, że przy Diablo 3 nie pracowała ekipa, jak i ważni ludzie, odpowiedzialni za Diablo 1 i 2 !!! tylko kiedy jeszcze Blizzard był sam ( bez Activision ) miał kryzys i pozwalniali prawie cały zespół z D2, a potem podobierali ludzi trochę odpowiedzialnych za Wowa, trochę za Starcrafta i wyszła taka mieszanka wszystkiego po trochu... i to widać że brak tej duszy gry która była, przy wcześniejszych seriach, Diablo 1 było wspaniałe, Diablo 2 idealne, a 3 no coment... ale co najgorsze poszli w kierunku trendu, zrobienia gry pod nowych graczy - młodocianych potencjalnych kupców, upraszczając grę do takiego minimum, że porażka... Pamiętam te czasy kiedy spędzałem czasem godziny na buildem, rozdając idealnie staty jak i skille, szukając itemów, run itp. itp. w D2, a tutaj wszystko przypisane automatycznie, staty same sie rozdają, nie ma drzewek umiejętności, można non stop w przeciągu sekundy build zmienić, a nie wspomnąć o runach, gdzie co level odblokowane, a nie zdobywa się ich szukając na coraz wyższym poziomie trudności oraz gdzie słowa runiczne, przecież to był super pomysł z D2 ?? wcześniej rzeczywiście trzeba było ciężko zapracować na idealną postać w D2, a tutaj pograsz tydzień, max 2tygodnie i ma się wszystko... porażka dla tego nie tylko ja, ale i większość graczy, widzi, że to tani chwyt wyciągnięcia kasy, poprzez markę tytułu, który już zrobili x lat temu, bo szczerze grafiką ta gra nie zachwyca czy powala i temu tak można się poszczycić ponad 6mil kopi sprzedaży, swoje minimum zrobili, kasę do kieszeni zgarnęli, teraz mówiąc, że będziemy tą tzw. "betę" którą wyrzuciliśmy na rynek poprawiać, Blizz tak na prawdę olał prawdziwych i oddanych graczy serii Diablo... byłem na nocnej premierze, wyczekałem się, zdobyłem, pograłem przez 3tyg max i odłożyłem na półeczkę smile bardzo się zawiodłem na firmie, którą szanowałem i uwielbiałem ponad wszystko. Sorrki za taką dłuższą wypowiedź, ale takie mam wrażenia, nabyte z tej gry, oby Blizz się obudził i podratował ten tytuł dodatkami...

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 20.07.2012 08:24

Chodo123 - 100% racja.
Dobrze że będą grę usprawniać i dobrze że nie wypowiedział się na ten temat Bashiok...To by była dopiero sieczka bez sensu.

__________________
Diablo 3 - prawdopodobnie najlepsza gra DIABLOPODOBNA w 2012 roku....z małym szczegółem....rok jeszcze się nie skończył.....

Szeranf

Dodał: Szeranf, 19.07.2012 19:59

Ja dodam jeszcze do wypowiedzi CNO, że i tak mamy chyba najaktualniejsze działy na polskiej scenie stron fanowskich. Konkurencja ma nie dość, że kompletnie nieaktualne działy, to jeszcze mają mniej tych przedpremierowych informacji niż my mieliśmy i mieć będziemy w dwóch obszernych, wspominkowych działach - tym o becie i jeszcze jednym nieujawnionym.

Nie ma się więc co martwić, bo gdy tylko wykończy się dany dział, pojawi się odpowiedni news. Wszystkiego na raz nie da się zrobić, ale pamiętajcie też, że wszystkiego na raz nie da się przeczytać. Dlatego stopniowo, co jakiś czas pojawia się nowy dział i goście mogą zająć się jego czytaniem - redakcja w tym czasie nie próżnuje i majstruje kolejne niespodzianki dla czytelników.

CoNaObiad

Dodał: CoNaObiad, 19.07.2012 19:10

Xywa11: oczywiście że będą, mało tego - z każdym dniem jesteśmy bliżej oficjalnego wykrzyknięcia: "Skończyliśmy!". Niestety prawdziwe życie (szkoła, uczelnia, praca) i brak czasu nie zawsze pozwalał na natychmiastową aktualizację. Ponadto redaktor też człowiek - też musi pograć w D3 zanim zacznie o nim pisać smile2.

Są teraz wakacje, czyli kupa wolnego czasu, i nadrabiamy 'zaległości'. Informacje w starych działach uaktualniamy, bądź piszemy nowe, więc w przyszłości menu o Trójce powinno przypominać to z D2.

Jeszcze tak w sekrecie dodam (tylko nie mów nikomu) że następne najprawdopodobniej będą "Zadania" ;>.

__________________
Fapałke i Nubałke ;(

xywa11

Dodał: xywa11, 19.07.2012 18:25

Mam jeszcze jedno pytanko do adminów(a). Czy ta rubryczka po lewej o D3 będzie zaktualizowana??

Tak się pytam, bo dział oo becie wyszedł spoko, a w tych pozostałych artykułach o D3 są informacje z przed premiery.

Komentarz został edytowany 8 razy, ostatnio: 19.07.2012 18:31

__________________
xywa11

xywa11

Dodał: xywa11, 19.07.2012 18:08

Wydaję mi się, ze ta wypowiedź to lanie wody. Przypominam, że ilość nie znaczy jakość.

__________________
xywa11

Chodo123

Dodał: Chodo123, 19.07.2012 15:29

Taka popularność nie była spowodowana jakością gry, lecz tytułem na co zapracowali twórcy poprzednich części. Nikt by tego nie kupił gdyby gra nie nazywała się diablo ( nie dosłownie ,no na pewno nie 6 mln)

__________________
Brak pomysłu na ciekawy i śmieszny podpis

CoNaObiad

Dodał: CoNaObiad, 19.07.2012 15:25

"Pracujemy również nad systemem, który zapewni nowe cele do osiągnięcia graczom posiadającym potężne postacie na maksymalnym poziomie, jako alternatywę dla „polowania na przedmioty”. Nie jesteśmy jeszcze gotowi, żeby mówić o szczegółach, lecz mogę powiedzieć, że planując przyszłość gry, zawsze bierzemy pod uwagę Wasze zdanie." - ten system obecnie bardziej mnie interesuje niż samo PvP. Zawsze mimo wszystko wolałem zarzynanie głupich diablików ;>. Powalczyć z innymi ludźmi można, ale wolę jednak to pierwsze.

Ciekawe co będzie w takim "systemie"? Może np. jakaś alternatywa NV?

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 19.07.2012 15:27

__________________
Fapałke i Nubałke ;(

Szeranf

Dodał: Szeranf, 19.07.2012 15:19

Przynajmniej zdają sobie sprawę, że dali ciała przy premierze. Ogólnie fajnie, że się wypowiedzieli jakoś bardziej obszernie, bo ukazuje to, że nie olewają sytuacji i interesują się grą - niektórzy gracze tego potrzebują. Ciekawy jest ten nowy system - choć pewnie to taka nowość, że gdzieś już była (choćby w wowie). Nie mniej jednak coś się dzieje.



© 2002-2012 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved. Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0