WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Diablo 3 - Utracony ekwipunek w trybie Hardcore oraz Treasure GoblinDodał: CoNaObiad, 26.04.2012 20:24, Kategoria: Diablo 3
Blizzard wyjaśnił co się stanie z ekwipunkiem postaci trybu Hardcore po jej śmierci. Ponadto twórcy rozwiali wątpliwości odnośnie specjalnego potwora - Treasure Goblin. Więcej informacji znajduje się w rozwinięciu newsa.
W Diablo 2, gracze trybu HC mogli pozwolić innym na ograbienie zwłok swojego bohatera. Dzięki temu znaczna część noszonego ekwipunku mogła zostać uratowana, jednak wszystkie przedmioty z plecaka, skrzyni i Kostki Horadrimów przepadały. Sytuacja jest zupełnie odwrotna w Diablo 3, gdzie skrzynka jest dzielona pomiędzy postaciami. Z drugiej jednak strony, nie ma już opcji podnoszenia ciała. Może to spowodować, że gracze czasami wręcz nie będą zakładać swojego najlepszego pancerza. Jeśli umrzesz mając go na sobie - przepadnie. D2 nauczyło nas, że zdobycie dobrych przedmiotów było znacznie trudniejsze od samego wytrenowania postaci. Podobna sytuacja może mieć miejsce w Trójce. Najlepsze rzeczy mogą być więcej warte, niż sama postać, która je nosi. Jeśli więc chcesz się udać w niebezpieczne miejsce, zastanów się najpierw czy warto ryzykować. Można przecież schować najcenniejsze przedmioty w skrzyni, a w zamian założyć trochę słabszy sprzęt. Taka jest przynajmniej teoria. Większość graczy uważa, że to nie najlepszy pomysł. Zamiana ekwipunku na słabsze odpowiedniki może równie dobrze spowodować, że szanse na śmierć się podwoją. Sprawa została też poruszona na forum Battle.net, gdzie Bashiok tak to skomentował: Druga sprawa dotyczy specjalnego potwora, Treasure Goblin. Przeciwnik ten upuszczał złoto globalnie, czyli dla wszystkich osób. Panowała zasada "kto pierwszy, ten lepszy". Ma to ulec zmianie, a łupy mają być przyznawane oddzielnie każdemu graczowi. Oto wypowiedź z oficjalnego forum: Co sądzicie o ostatnich zmianach? Czy przypadły Wam do gustu, a może były wg. Was złą decyzją? Zapraszam do dyskusji w komentarzach. . Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: Kalisz, 28.04.2012 11:57"Według nas utrata rzeczy po zgonie to coś ekscytującego." Dodał: Mastemoth, 28.04.2012 10:00I cała skrzynia zawalona zapasowymi gratami a postać która powinna być najlepiej wyposażona - chodzi w stresie przed widmem zgonu w sprzęcie pośredniej jakości... To tak jak bym najlepsze DUREXY trzymał w sejfie a używał biedronkowych "pokrowców" ograniczających doznania dodatkowo mając większe prawdopodobieństwo że pęknie tylko dlatego że wiem iż są jednorazowe...Mnie nie kręci to rozwiązanie. __________________ Dodał: Zakarumita, 27.04.2012 17:18"Według nas utrata rzeczy po zgonie to coś ekscytującego. " __________________ Dodał: zico77, 27.04.2012 15:08YHy Conaobiad o to chodziło. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 27.04.2012 15:10 Dodał: rmx65, 27.04.2012 15:07Nie grałem dużo w D2 na HC, ale jak w Trójce będzie taki hardkor to zacznę... __________________ Dodał: CoNaObiad, 27.04.2012 07:54Sarevok, myślę że chodziło o to, że ludzie mają się bać straty ukochanych itemów podczas gry na HC. Mając to na uwadze, możemy przed niebezpieczną lokacją np. schować najcenniejsze rzeczy do skrzyni, a na siebie założyć coś słabszego. W razie śmierci przedmioty ze stasha nie przepadną... Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 27.04.2012 16:06 __________________ Dodał: zico77, 26.04.2012 23:19Imo ma być HardCore więc postacie out po śmierci co jest oczywiste i itemki .Mogły by być też bind on pickup by nie można nosić tego samego itemku(np na 30lvl) w kilku postaciach. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 26.04.2012 23:26 Dodał: Sarevok92, 26.04.2012 23:07samciu, daj spokój z tym spamem linkami do YT, bo tylko prowokujesz ludzi do dawania minusów... __________________ Dodał: samciu, 26.04.2012 22:30http://www.youtube.com/watch?v=icA5FCaYSKc |
Zaloguj się!Polub nasOstatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
|
Dodał: Szeranf, 30.04.2012 12:36
@Zakarumita - nie chodziło w tej wypowiedzi o to, że jest to ekscytujące dla gracza, tylko że jest to ekscytujące dla całej społeczności graczy. Załóżmy, że nie będzie możliwości kopiowania itemów, wypadnie komuś bardzo rzadki przedmiot (jak Moc Tyraela w d2) i tylko kilka osób ma coś takiego. Było by ekscytujące według mnie, gdyby taki przedmiot przepadł komuś - wtedy wielu graczy straciło by do niego potencjalny dostęp na płaszczyźnie handlu. Gdyby wypadł on z postaci Hardcorowej, żadnej straty by nie było - tutaj chodzi o globalną ekonomię trybu HC: nie będzie RMAH, nie będzie Ladderów i wszystko się musi jakoś kręcić.

Wypadanie przedmiotów w HC wprowadziłbym tylko na Arenach - była by to nagroda za położenie na szali życia swojej postaci - przedmioty wypadałby by tylko wtedy, gdy postać została by ubita przez innego gracza. W pvm nie jest konieczne, by przedmioty zostawały zachowane - dla całokształtu ekonomii będzie to interesująca rzecz (jeśli ta nie zostanie zniszczona).
Rodzi to też zapotrzebowanie na jak najlepsze buildy - nie pod względem sprzętu, a pod względem stosunku cena sprzętu/jakość sprzętu. Ogólnie rzecz biorąc, niech przedmioty wypadają tylko w naprawdę hardcorowym pvp, a w pvm niech przepadają.
Duży plus dla Blizza za nutkę zastanowienia i nie wykluczania żadnych rozwiązań. Czy ktoś naprawdę liczy, że posłuchają graczy? Przecież i tak zrobią po swojemu