Diablo 3 - Powrót sporu o kolorystykę...

Dodał: DarkBolo, 17.03.2011 14:16, Kategoria: Diablo 3

Powracamy do kontrowersyjnej sprawy na temat "cukierkowych" kolorów w Diablo 3.
W środku znajdziecie wideo, które wszystko wam wyjaśni.
Więcej w rozwinięciu newsa.

Fan o imieniu Steyaertr postanowił ponownie ożywić dyskusję na temat kolorystyki w Diablo 3. Użytkownik wykorzystał kilka klipów z roku 2008, 2009 i 2010. Dodał do nich filtry, które, według niego, sprawiają, że Diabełek wyglądał by lepiej. Poniżej znajdziecie wideo. Niestety jest ono jedynie w angielskiej wersji językowej



A wy co o tym myślicie?
Zachęcamy do komentowania poniżej!

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Firley

Dodał: Firley, 24.03.2011 20:17

Ja jestem zwolennikiem mrocznego Diablo, moim zdaniem kilka lokacji wygląda tu zdecydowanie lepiej niż w oryginale. Jeżeli zabraliby się za przebudowanie tych lokacji profesjonaliści, osiągnęlibyśmy naprawdę dobry efekt, który pobiłby na głowę obecny stan.. Bardzo się obawiam o d3, nie chcę cukierkowatego World of Diablo..

Alekskaj_Glider

Dodał: Alekskaj_Glider, 24.03.2011 16:59

Kilkudniowa wypowiedź, wcześniej zamieszczana na stronie, która nazywa się tak samo jak pewna gazeta.
Swoją drogą Blizz ma racje, jak zjadać własne produkty to tylko za swoją sprawą - "zjeść ciastko i mieć ciastko".
Ale nie oznacza to, że będzie cukierkowo! Zostało dodane, że "gracze powrócą do Azeroth", czyli świat gry będzie inny. Jakby miał być taki sam to sensu tworzenia nowej gry by nie było. Poza tym to nie ma być MMO postawione na rynek Chiński tylko dla ogółu. Będzie dobrze!!
Uwierzcie w Zamieć, jeszcze nigdy nie zawiodła!!

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 24.03.2011 15:12

"W serwisie internetowym Gamasutra.com pojawił się ciekawy wywiad z Frankiem Pearcem, który twierdzi, że trzecia odsłona Diablo może pożreć graczy World of WarCraft. Dlaczego może się tak stać? Jak powiedział sam Frank, będący jeszcze w fazie produkcji Diabeł, ma zbliżoną do World of WarCraft rozgrywkę. Zatem to nie Titan może okazać się pogromcą WoW'a, a własna produkcja Blizzarda, która wydana zostanie dużo wcześniej niż nowe MMO wspomnianej spółki. Oczywiście trzeba również pamiętać o fanatykach serii WarCraft, którzy z całą pewnością zakosztują nowego dzieła firmy Blizzard Entertainment, jednak po jakimś czasie powrócą do Azeroth i swoich ulubionych bohaterów."
JAK WIDAĆ SUGESTIE GRACZY CO DO PODOBIEŃSTWA DO WOW NIE SĄ PRZYPADKOWE. CZYLI EFEKTY BĘDĄ CUKIERKOWE - NIESTETY.
I jeszcze jego wypowiedź;
„Dla nas, myślę że jest bardzo ważne to, że musimy przyznać iż gdzieś, kiedyś, ktoś będzie chcieć pożreć graczy World of WarCraft” – mówi Pearce.

"Zatem będzie lepiej jeżeli pożremy ich sami, zanim pozwolimy by ktoś inny to zrobił, ponieważ Ci gracze będą ciągle klientami Blizzarda” – powiedział. Diablo III nie ma jednak ustalonej daty premiery.

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 24.03.2011 15:15

__________________
Błogosławieni daltoniści, albowiem oni klimat Diablo 3 oglądać będą.

Wanted

Dodał: Wanted, 24.03.2011 13:20

na klimat składa się wiele czynników...w tym efekty czarów...i mam nadzieje, że pozostałe czynniki zagłuszą czary.

Dodał: Jimela-chan, 24.03.2011 10:28

Mnie się nawet te kolory podobają. A klimat... no cóż. Jest Diablo- jest klimat i tyle.
Wole jak coś jest jaskrawe, bo w przeciwnym razie wszystko by się zlało... :/

__________________
Raj jest tam, gdzie nie ma miłości.

Targo

Dodał: Targo, 23.03.2011 20:52

Po lekturze tego filmu dochodzę do wniosku, ze jednak Blizzard wie co robi i kolorystyka jest good. Większa paleta barw, lepsze wrażenia wizualne. Kto wie,może taka opcja zszarzenia gry pojawi się z czasem. Będzie można w opcjach włączy sobie filtr XD

__________________
Edytuj podpis

Godzio

Dodał: Godzio, 23.03.2011 19:18

Z tego co widze to najwieksze klotnie sa o klimat gry. Ale tak po prawdzie to jest tak jak mowil Hoseczek ze blizzard nie robi sobie duzo z narzekan fanow. Wg mnie wiele rzeczy bedzie brakowalo w D3 w porownaniu z D2 i D1 ale beda tez rzeczy nowe ktore jak sadze spodobaja sie gracza. Mozna to zobaczyc na podstawie innych serii gier tj. np turowki heroes of might and magic lub strzelanki call of duty. W kazdej sadze jest tak ze cos znika a cos innego sie pojawia wiec nie wiem wogole czemu tak wszyscy narzekaja. Bo w koncu jesli by sie nic nie zmienialo to wypuszczali by tylko kolejne latki i patche do pierwszych czesci.

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 23.03.2011 19:20

rmx65

Dodał: rmx65, 23.03.2011 17:30

Ja powiem takbigsmileiabloI było jak Mefisto-mroczne ponure ; DiabloII jest jak Diablo-trochę mniej mroczne ale potężniejsze od brata ; DiabloIII będzie jak Baal-jeszcze trochę mniej mroczne ale za to najpotężniejsze z Trójcy... bigsmile

__________________
Wszystko jest możliwe, ale nie wszystko jest realne

Travincal

Dodał: Travincal, 22.03.2011 08:00

Myślę, że nie sknocą klimatu. TO nie w stylu Blizza. Przynajmniej tak myślę, choć może ktoś jest starszy i bardziej doświadczony w tym temacie. Oczywiście nie jest to żadna aluzja.
Miejmy nadzieję, że wszystko będzie dobrze i jak dostaniemy w łapki D3 za niemałe pieniądze to nie będzie to kaszanka a nowe doświadczenie z nową, wspaniałą grą Blizza, czego sobie i Wam życzę.

__________________
"Mówią, że gdy człowiek traci wszystko i nie ma już nadziei, możemy śmiało powiedzieć, że umarł" – Travens Oferius „Zrozumieć człowieka

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 21.03.2011 23:13

HOSECZEK - taki jest zamiar BLIZZA na pewno i to osiągną - z tym że starzy wyjadacze nie zniosą długo niedociągnięć klimatycznych. A jak dojdą do tego reklamy w grze na Battle Net, spam boty, wszechobecny smród komercji - to taki gracz stwierdzi ze szkoda jego czasu...I podziękuje za wieloletnią współpracę. Tego oczywiście sobie i wam - starzy wyjadacze nie życzę. Jako osoba zarabiająca na siebie i rodzinę mam mało czasu na grę i chce by te krótkie chwile były perfekcyjne, klimatyczne i niezapomniane. Dlatego nie poświecę na komercyjny zepsuty kultowy Tytuł ani czasu ani pieniędzy ( a tanie D3 nie będzie). Stąd tyle obaw i wątpliwości o klimat gry. Pewnie wiele osób ma te same rozterki.

__________________
Błogosławieni daltoniści, albowiem oni klimat Diablo 3 oglądać będą.

Hoseczek

Dodał: Hoseczek, 21.03.2011 22:30

Przewyższy popularność napewno. Przyciągnie znaczną większość "starych wyjadaczy" i myślę że zostaną oni przy tej grze na długi czas, ale również zawita masa graczy znudzona WoW (w końcu D3 staje się cukierkowe jak w/w, a że WoW powoli upada to masowe migracje gwarantowane), a na deser zupełni nowi gracze nie mający nigdy nic wspólnego z grami Blizzarda. No bo przecież epickie bitwy i blask torped i granatów przyciągnie każdego młodego i starego gracza przed monitor smile

__________________
GT Never Dieee !!!

Travincal

Dodał: Travincal, 21.03.2011 21:14

pretoneq, zgadzam się w sumie z Tobą w stu procentach, chociaż wydaje mi się, że D3 ma spore szanse i potencjał, a także jest na tyle rozbudowane, aby nie powtórzyć a przewyższyć poprzednie sukcesy swoich poprzednich braci.
I racja. Najważniejszy w grze jest klimat.

__________________
"Mówią, że gdy człowiek traci wszystko i nie ma już nadziei, możemy śmiało powiedzieć, że umarł" – Travens Oferius „Zrozumieć człowieka

DarkBolo

Dodał: DarkBolo, 21.03.2011 20:31

Nie sądziłem, że mój news wywoła taką falę komentarzybigsmile

__________________
Redaktor Imperium Diablo

prestoneq

Dodał: prestoneq, 21.03.2011 20:09

Specjalnie sie zarejestrowalem aby napisac tutaj swoj komentarz. Jestem wielkim fanem diablo z racji wieku 34 lat to jakby oczywiste smile2. Diablo bylo czyms genialnym obok bardur's, gothic, fallout i starcraft grami ktore postawily poprzeczke niezwykle wysoko pozniejszym grom. Moglbym w nieskonczonosc pisac o kultowosci tych gier ale juz tyle rozpisano sie o tych seriach ze chyba nic nowego juz nie napisze.Wciaz debatujecie na temat D3 i jego wygladu.Coz Blizzard juz dawno poszedl droga "kasy" czyt. wymaganej mody - trendu a nie widzimisie fanow i ich wizji. Diablo 1 bylo rewolucja, gra(ach ten gotycki klimat) wielka ale dopiero mod Przebudzenie pokazal jak powinna ona wygladac od poczatku. Diablo 2 z LOD pokazalo ze pomimo kroku w tyl jesli chodzi o gotycki klimat, muzyke mozna gre w innych aspektach wzniesc na granice perfekcji( talizmany,slowa runiczne,umiejetnosci, unikalne zestawy,statystyki przedmiotow to perfekcja, pomocnik) okazalo sie ze d2 poprzez siec zdobyl wrecz niesamowita popularnosc pomimo ze wyglad i klimat nie ten sam cala reszta spowodowala ze do dzisiaj w D2 na patchu 1.13 wciaz masa ludzi gra smile2. Na 3 czesc czekam i nie omieszkam zagrac ale nie ma to szans aby dorownac 2 poprzednim czesciom, co do grafiki mi to bez roznicy najwazniejsze aby grywalnosc byla na poziomie D2(na razie po filmikach z d3 srednio mi sie to podoba) dla mnie osobiscie na starcie brak postaci z D2 ech ten piekny necromanta z 20 szkieletami(20 ozywiencami) dopakowanymi fanatyzmem,koncentracja, moca i sercem rosomaka smile2. Moim zdaniem za duzo mowicie o oprawie graficznej, nie zapominajmy ze swiat diablo to internet, D2 LoD pokazal jak wielkie znaczenie ma cala otoczka diablo slowa runiczne to bylo cos genialnego ach ta duma,enigma, wiara smile2 i co d3 bez slow runicznych, gracze moim zdaniem za bardzo weszli w swiat D2 i to moze byc nie do zaakceptowania. Nie oprawa audio wizualna decyduje o grze przekonalo sie o tym D1 i D2 dopelnilo tego czego D1 brakowalo. D3 bedzie sie sprzedawac swietnie majac w tytule Diablo nie musi sie o to martwic nawet narzekanie fanow tego nie zmieni. Napisalem troche chaotycznie ale nie moge juz patrzec na to narzekanie od strony wizualnej a zapomnieliscie o czyms wazniejszym. Ale coz powtorzyc popularnosc D2 bedzie ciezko.

eps

Dodał: eps, 21.03.2011 16:36

Ja tam nie jestem wybredny i grafika jest w porządku wg mojego zdania hey

Hoseczek

Dodał: Hoseczek, 21.03.2011 11:19

Jak już ktoś nawet wspomniał tu nie chodzi o sam styl grafiki lecz o przekolorowanie efektów... Pewnie mało kto podzieli moje zdanie, ale według mnie bohater strzelający z dupy ogniami, oczojebne, cukierkowe efekty, choćby były najpiękniejsze to nie pasują mi do uniwersum Diablo. Owszem te zastosowane w D3 mi się podobają, bo są naprawde wspaniałe, jednak bardziej pasują mi do zwyczajnej bijatyki w japońskim stylu lub w grze "Kajko i Kokosz - Wielka Rozpierducha". Ja wiem że technika idzie do przodu, grzechem byłoby niewykorzystanie możliwości na jakie pozwalaja dzisiejsze karty graficzne, wiem że amerykanie nie kupią gry z gotyckim klimatem, (dwie wersje graficzne Arcanii, jedna specjalnie dla jankesów), ale przekoksani bohaterowie niczym Superman, Spiderman i Batman w jednym troszke psują moje odczucia co do nowego Diabełka. Kiedy oglądam jak Jay Wilson jara się tymi efektami to czasem nachodzi mnie myśl czy on w ogóle kiedykolwiek grał w Diablo i próbował zrozumieć to co nas do tego świata przyciągnęło. Tak czy owak, wciąż wierze, że Blizzard wie co robi i zastosowanie tego typu kolorystyki zrekompensują nam czymś innym, że utrzymają klimat wcześniejszych części, a to głównie przez ten specyficzny klimat ludzie grają w Diablo 2 a nawet w Diablo 1 do dziś dnia. To moje osobiste odczucia co do grafiki w D3, jeśli ktoś jest odmiennego zdania niech mnie zjedzie, ale liczcie się z tym, że nie każdy w grach komputerowych szuka "OMFG efektów i pierdów nie z tej ziemi", lecz klimatu i jeszcze raz klimatu oraz wspaniałej historii, a pod tym względem D3 ma duże pole do popisu.

__________________
GT Never Dieee !!!

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 21.03.2011 11:14

TRAVICAL - "Robimy armagedon naszymi koks postaciami, które robią rozwałkę."...To Diablo ma być koks POSTACIĄ robiącą armagedon i sprawiać że przytłoczeni jego potęgą boimy się sami zaatakować..Piszesz że świat poszedł do przodu 20 lat...No to rzeczywiście szmat czasu - nowa epoka. I powiem Ci że są ludzie malujący na życzenie Lamborghini Diablo na różowo, ale żaden argument nie uzasadni wypuszczenia tego cuda tylko w takim kolorze. I nawet jeżeli zaakceptował bym fajerwerki u czarodzieja - to u barbarzyńcy jest to jak dla mnie znacznie przesadzone. Jest ślicznie, pięknie - ale od dużych ilości słodyczy możne się zrobić niedobrze.. Podoba mi się podsumowanie ADDOS - "Nie stawiam wyżej samego faktu pojawienia się gry ponad moje oczekiwania względem świata D3. Mówię nie obecnym efektom specjalnym, bo nawet jeśli klimat będzie "mroczniał" wraz z postępem w fabule - EFEKTY i tak pozostaną te same i zepsują ten ciekawy zabieg.
Dołączę od siebie - "Śliczne" screeny
http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=200414
http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=197217

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 21.03.2011 11:55

__________________
Błogosławieni daltoniści, albowiem oni klimat Diablo 3 oglądać będą.

Travincal

Dodał: Travincal, 21.03.2011 08:50

http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=109462
http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=109472
http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=109473
http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=113162

kilka screenów
Piękne animacje czarów. Na prawdę coś pięknego. Cieszy oko. Od razu chce się wziąć do eksterminacji wrogów. Każda umiejętność inaczej wygląda. Efekty są na prawdę świetne. Sama przyjemność z gry.
Czy przykładowo w takim Oblivionie, Wiedźminie nieraz nie staliście i nie patrzyliście jak ładnie coś wygląda? Ja tak. Lubię nieraz stanąć i nacieszyć oko widokami. Wszystkie krainy Diablo nie są brudne, śmierdzące i mroczne. Też chciałbym zobaczyć te elementy piękna, które z czasem stają się skażone złem i aż serce ściska, gdy takie piękne krainy opanowuje zło.
Wydaje mi się, że narzekalibyście jeżeli czary byłyby słabo zanimowane, mało widowiskowe. Mówiono by "Ale gówniane czary, płytkie, w ogóle co to ma być?!". A teraz, że są zbyt kolorowe. Są fajerwerki. Robimy armagedon naszymi koks postaciami, które robią rozwałkę. Szczegółowość jest cudna. Na prawdę jeżeli chodzi o grafikę nie mam żadnych zastrzeżeń.

http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=148143 <-- A tutaj nie jest mrocznie? Jest. Na prawdę czuć klimat.

Zapomniałem dodać, że gameplaye są nagrywane na full rozdzielczości i full detalach, by pokazać jak się chłopaki napracowali i ile można z tej gry wyciągnąć.

Nie wspomnę już o lokacjach, które są piękne i zróżnicowane. Czy to pustynia, czy też jakieś równiny czy coś. Nie nuży, tylko chce się dalej przechodzić i od nowa i od nowa. Poza tym czemu jakaś lokacja ma być bardziej mroczna jeżeli nie znamy jej przeznaczenia, nie wiemy kiedy tam będziemy, w jakim stadium gry.
Na którymś bodajże z filmików zaobserwowałem jak pada deszcz i robi się szaro i ponuro ; ) A więc, nie zwrócilibyśmy uwagi nawet na taki szczegół jakby ciągle było mroczno. A tu deszcz i dalej jest szaro i ponuro smile2 A tutaj. Lokacja, ładnie świeci słońce. Przebijamy się przez jaskinię, wychodzimy drugim wyjściem a tu... Deszcz, szaro i ponuro. Czujemy ten chłodny deszcz, aż ciarki przechodzą z zimna.

Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 21.03.2011 09:08

__________________
"Mówią, że gdy człowiek traci wszystko i nie ma już nadziei, możemy śmiało powiedzieć, że umarł" – Travens Oferius „Zrozumieć człowieka

Dodał: Tepes666warlock, 21.03.2011 00:42

Czy bohaterowie w filmach np. muszą świecić żeby pokazać jacy są ekstra? Nie. Służą ku temu różnego rodzaju inne zabiegi. Wystarczy, że postaci mają świetny rynsztunek, dobrą historię i wyglądają fajnie. To właśnie sprawia, że czujemy się dobrze grając nimi. Jednak próba przekonania tu kogokolwiek do mojej opinii to zwykła walka z wiatrakami. Każdy ma swój gust, czy guścik.
Pewnie- świat poszedł do przodu...ale ja wolę obejrzeć sobie coś w stylu "300" czy "Brave Heart" niż "Harry Potter".
Świat niewieścieje...

WIEMAR

Dodał: WIEMAR, 20.03.2011 18:35

co za debil. jak lubi taki klimat to niech sobie przygasi monitor. mnie tam grafika się podoba i gdyby miała przypominać diablo 2 to napewno bym nie zagrał w trójkę. najwazniejsze ze perspektywy nie zmienili.

rmx65

Dodał: rmx65, 20.03.2011 13:11

Dokładnia Travincal.Ja Cię popieram w 100% bigsmile

__________________
Wszystko jest możliwe, ale nie wszystko jest realne

Travincal

Dodał: Travincal, 20.03.2011 09:34

Miałem napisać tylko do jednego użytkownika, ale napiszę do wszystkich.
Wracacie do Diablo 1, mówicie o fajerwerkach itd. A czytaliście wywiady, nowinki? Tam jest wszystko podparte na argumentach. Akcja dzieje się 20 lat później, świat poszedł na przód. Czary są efektowne, jakie powinny być świadczące o mocy naszej postaci. Kolory są odpowiednio dobrane. Blizz wspominał o zmianie dnia i nocy, więc chciałby je odróżniać. Poza tym im będziemy szli dalej tym będzie mroczniej. Jeszcze taktyczne podejście do walki też robi swoje. Nie wydaje mi się, aby Blizz sknocił grafikę. Dał ją specjalnie pod to wszystko. Możliwe też, że jeszcze coś poprawią jeżeli nie będzie im pasować. To III część! Wątpię, aby pozwolili sobie na jakieś niedociągnięcia. Trzeba brać dużo rzeczy pod uwagę. Diablo 3 to nowa gra. To nie Diablo 1 z ulepszoną grafiką. To już inna fabuła. A ja nie chcę się cofać tylko iść do przodu i wydaje mi się, że wiele użytkowników wie o czym mówię i mnie poprze.

__________________
"Mówią, że gdy człowiek traci wszystko i nie ma już nadziei, możemy śmiało powiedzieć, że umarł" – Travens Oferius „Zrozumieć człowieka

Alekskaj_Glider

Dodał: Alekskaj_Glider, 19.03.2011 23:30

"HOSECZEK", a nawet jakby Diablo 4 miało powstać to chyba nie za niektórych życia. Ja na przykład mam 26 lat wiec czekanie hmmmm.... 15-20 lat na kolejną część oznaczało by mój zgon w świecie gier komputerowych... Już wtedy będę nosił denka od słoików na oczach i widział zaledwie na metr...

Hoseczek

Dodał: Hoseczek, 19.03.2011 11:26

Ktoś napisał że zbyt mroczna kolorystyka zaczęłaby nużyć graczy. Nie wiem czy grałeś w Diablo 1 (W Diablo 2 już było troche odmienności), ale ja po naprawde długim okresie grania w tę grę nigdy się nią nie nudziłem, wręcz przeciwnie. Mroczna, przepełniona tajemniczością grafika + muzyka sprawiała, że robiłem w gacie z każdym zejściem o poziom niżej. Tak więc w Diablo 3 bardziej ceniłbym sobie stare klimaty Diablo zamiast gwiezdnych wojen i pójście w stronę bardziej kolorowego WoW, niż Diablo 1 albo chociażby Diablo 2. (Dobrze że Diablo 4 nie będzie bo boje się jak by ono wyglądało)

__________________
GT Never Dieee !!!

addos

Dodał: addos, 19.03.2011 10:31

Ogólnie to lepiej wygląda zaproponowana wersja od tej oryginalnej. Owszem, czasami jest może trochę za ciemno ale przecież nie ma on wpływu na kod źródłowy.

Odbiegając od kolorystyki to mam wrażenie, że za dużo jest fajerwerków w D3. Za dużo czegoś co mi przypomina lasery, granaty czy jakieś pulsacje od nowoczesnej broni. Trochę za bardzo nowocześnie to wygląda. Z gry opartej na pradawnych, starożytnych światach zrobił się jakiś taki mix gwiezdnych wojen i magów.

To takie moje przemyślenia wynikające tylko i wyłącznie z obserwacji filmików. Może podczas gry odbiór będę miał zupełnie odmienny... zobaczymy w przyszłości. Na chwilę obecną D3 jakoś nie do końca do mnie przemawia smile

Nie stawiam wyżej samego faktu pojawienia się gry ponad moje oczekiwania względem świata D3. Część osób jest tak zafascynowana, że już niedługo sobie zagra, że przymyka oczy na niedociągnięcia czy niepasujące elementy byle tylko mieć w swoich rękach D3 pwnt

cabal512

Dodał: cabal512, 18.03.2011 22:16

Uważam że Blizz poszedł w dobrym kierunku dodając więcej kolorów niż to miało miejsce w poprzednich odsłonach diabełka, jeżeli wszystkie lokacje miałyby koloryt/klimat ciemny i mroczny to po pewnym czasie zaczęło by to nużyć, a tak te kolorowe sceny są przeciwwagą tych mrocznych i na zasadzie kontrastu przy przejściu z lokacji jasnej/kolorowej do ciemnej (i mniejszej palecie kolorów) atmosfera i napięcie rosną... a przecież o to chodzi.
Co do polskiej wersji językowej to CD-Projekt (o ile to oni będą nad tym pracować) mógłby wykorzystać fanów. Niestety w d2 znalazły się literówki ale gorszymi potknięciami były tłumaczenia nie trzymające kontekstu. Polski język ma znakomite określenia dotyczące broni białej itp. Najlepszym wyjściem byłby w roli tłumacza pisarz tworzący w klimacie fantasy.

Alekskaj_Glider

Dodał: Alekskaj_Glider, 18.03.2011 17:44

Jak dla mnie: ładnie skontrastowane, w miarę dobrze kolorystycznie, chociaż na początku jedne z podziemi zbyt czerwone. Na pewno ciekawa koncepcja i chłopak musiał dużo pracy w to włożyć. Jednak w wielu miejscach za ciemne! Rozumiem: lekko kontrast zmienić, troszkę przyciemnić, ale chodzenie w dzień wyglądające jakby się w nocy szło to lekka przesada.
Poza tym kolega troszkę przesadził z pokazaniem kolorów "starej" wersji. Wyglądają tak słabo, że ma się wrażenie jakby były przerobione przez niego na ich niekorzyść.
Z resztą mi kolorystycznie D3 odpowiada, a podziwianie pustyń w pełnym słońcu czy podziemi w kolorach odbijającego się blasku pochodni to sama przyjemność. Przecież latające po świecie demony nie muszą oznaczać, że słońce nie może świecić, a pozostałości ludzkich siedzib mogą cały czas mieć krwisto czerwony dywan smile2
Bardziej zawsze mnie denerwowały bardzo jasne i zbyt kolorowe efekty czarów, które wyglądają ładnie i efektownie (tak jak czary powinny wyglądać), ale miejscami zasłaniają całość sytuacji.

Dodał: Tepes666warlock, 18.03.2011 15:12

To co ten gościu pokazuje nam na tym filmiku to tylko podgląd na inną koncepcję kolorystyki w d3. Rzucił filtr, więc normalne że niektóre obszary są przeciemnione. Nie miał on wejścia w sam program, więc nie mógł stonować tych kolorów tak aby wyszedł pożądany efekt. Chce on tylko udowodnić, że prawdziwi fani serii diablo (czyli tacy, którzy łupią od pierwszej części) oczekują właśnie tego rodzaju kolorystyki. Diablo nie jest grą dla dresów, którzy lubują się w cukierkowych kolorach i noszą czerwono-złote buty. Już diablo 2 stosunkowo do diablo 1 straciło dużo na klimacie. Zgadzam się z Mastemoth, że efekty umiejętności postaci są nie do przyjęcia. Jeśli ktoś lubi takie fajerwerki, to zamiast gry w diablo niech oglądnie sobie Gumisie lub Kaczora Donalda. W diablo nie chodzi o to żeby coś wyglądało ładnie, żeby błyszczało na niebiesko lub fioletowo. To czego większość z nas oczekuje to właśnie diabelska atmosfera mistycyzmu, a nie ładna bajka o świecących superbohaterach, elfach i innych srakach.
Jestem z Diablo od początku, ale jak widzę co się dzieje w trzeciej części, to zastanawiam się czy będę w to w ogóle grał.

lanoka

Dodał: lanoka, 18.03.2011 13:27

mnie tam bardziej martwi polska wersja jezykowa w d2 byla naprawde dobrze zrobiona bez zbednosci kto bedzie spolszczal d3 i czy to wyjdzie tak jak gracz by tego oczekiwal hmmmm...

Hoseczek

Dodał: Hoseczek, 18.03.2011 13:17

Tu nie chodzi o zastosowanie jakiegos filtru. Bo jak kazdy widzi w lochach wszystko jest szare i niewidoczne... W niektorych lokacjach obecna kolorystyka Blizza trzyma klimat (podziemia na pustyni), ale w niektorych lokacjach rzeczywiscie jest zbyt kolorowo i aż prosi sie o troszke przyciemnienia i groteski smile. Jesli jednak Blizz nie zmieni tej jaskrawosci (co niestety raczej sie nie stanie) to miejmy nadzieje ze chociaz oprawa dzwiekowa nadrobi wizualne niedoskonalosci. (Matt Uelmen wroc!)

__________________
GT Never Dieee !!!

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 18.03.2011 10:33

Jak każdy zauważył ten filtr zaczernia a nie poprawia klimat. Taki sami możemy zrobić tworząc profil kolorystyki w sterowniku pod D3 i zmieniając balans nasycenia kolorów. Wg mnie problem nie leży w ogólnej kolorystyce ale w przesadzonych efektach wizualnych umiejętności ( Lucas widząc je wstydzi się za swoją sagę Gwiezdne Wojny). Nie każda postać w grze to czarodziej - a każda niestety rozbłyskuje jak choinka. Przy demon hunterze mroczny templariusz z Starcrafta wygląda jak przeniesiony z epoki kamienia łupanego...Takie fajerwerki mogą popsuć klimat Diablo 3 choćby było czarne jak odbyt antychrysta..

__________________
Błogosławieni daltoniści, albowiem oni klimat Diablo 3 oglądać będą.

cossi

Dodał: cossi, 17.03.2011 23:11

dla minie to naprawdę godnie wygląda takie mroczne ALE powiem wam tak: czekaliśmy na d3 tyle lat że nie zależnie jakie wyjdzie kolorystycznie i tak będziemy klaskać uszami gdy zagramy bigsmile galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

Travincal

Dodał: Travincal, 17.03.2011 22:51

Moim zdaniem, jeżeli coś z kolorami byłoby nie tak jak powinno, Blizz na pewno by to zmienił, to po pierwsze.
Po drugie, jeżeli ma być tryb dnia i nocy, to jeżeli w dzień nic nie widać, to w nocy tym bardziej xD Po nałożeniu tych filtrów D3 wygląda beznadziejnie. Mało wyraźnie, mobki można odróżnić tylko po wielkości. A to już minus, jeżeli teraz do walk mamy podchodzić taktycznie.
Jeżeli o skillach mowa, mają wyglądać efekciarsko, jak to kiedyś Blizz wspominał, mają świadczyć o potędze naszej postaci, dawać nam poczucie, że jest na prawdę silna i potężna. Poza tym na tym filmiku wyglądają jeszcze bardziej jaskrawo i walą po oczach, a odróżnić je ciężko. Zero efektu. Niby jakiś klimat jest zrobiony, ale to, co stworzył Blizzard jest na pewno przemyślane i dopracowane pod każdy szczegół. Czy to architektoniczny, widowiskowy, pomagający rozróżnić mobki itd. Poza tym jeżeli już od początku byłoby mrocznie to nie powiódłby się plan Blizza, wspominającego coś o coraz mroczniejszym klimacie z każdym aktem. Zapewne jest to związane z fabułą.
Mnie się podoba to, co zrobili chłopaki z Zamieci. Od Blizza biorę wszystko na ślepo, bo wiem, że i tak jest to porcja wykwintnego żarcia.

__________________
"Mówią, że gdy człowiek traci wszystko i nie ma już nadziei, możemy śmiało powiedzieć, że umarł" – Travens Oferius „Zrozumieć człowieka

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 17.03.2011 20:52

LUDZIE NIE SŁUCHACIE JAK SIĘ DO WAS MÓWI!
Tu nie chodzi o to że sobie zmienię kontrast czy gammę w monitorze, mi pasuje taka grafika jaka jest, ale skille są zbyt kolorowe, barbarzyńca ma wszystkie kolory tęczy, a co dopiero postaci używające czarów. Diablo to nie starcraft ani gwiezdne wojny, to nie ma być napierdzielanka laserami...

__________________
DwaKamienie z diablo-slayers.pl

FunDiablo3

Dodał: FunDiablo3, 17.03.2011 18:22

Troch fajniej po przerobce;] Diablo nabiera wtedy takiego fajnego klimatu;] Chociaż kolorystyka blizarda też nie jest zła;]

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 17.03.2011 18:28

cabal512

Dodał: cabal512, 17.03.2011 18:03

... ale te detale architektoniczne również tworzą klimat więc... oczywiście o gustach się nie dyskutuje ale dla mnie diablo 1 miało niesamowity klimat także ze względu na grafikę i "detale" których próżno było szukać u konkurencji w owym czasie... hey poza tym całość jest większa niż suma poszczególnych części.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 17.03.2011 18:05

Szewczak00

Dodał: Szewczak00, 17.03.2011 17:36

Dla mnie ta blizzardowska kolorystyka nie jest taka zła. Może też te lochy powinny być troche ciemniejsze ale wtedy słabo widać to co przedstawiają tekstury. Jak jest ciemno, to mój wzrok skupia się wokół postaci, nie chce mi się męczyć i patrzeć dookoła gdzie jest ciemno.
Może w Gayblo jest trochę racji, ale moim zdaniem ktoś przyczepił się do kolorów, bo chciał się do czegoś przyczepić...

gadgetpl

Dodał: gadgetpl, 17.03.2011 17:35

po tym dodaniu filtrów nic nie widać. to bez sens, oryginalne kolory są w porządku. Przepraszam za wyżarzenie ale ten kto powiedział ze kolory w Diablo 3 są jak w WoW to ma chyba oczy w dupie.

Pavlo

Dodał: Pavlo, 17.03.2011 17:01

Hm, wreszcie z Gayblo zrobili coś konkretnego. A diablo ma napawać ale grywalnością, a o oczy proszę się nie martwić, kręgosłup ma się gorzej.
Z tego co pamiętam w D1 było tak ciemno że ciężko było dostrzec przedmioty leżące na ziemi, a jednak wielki sukces. Myślicie że z fajowskimi kolorkami byłoby tak samo ? W tej grze chodzi o klimat, a nie "detale architektoniczne", we wcześniejszych wersjach nie było graficznie co podziwiać i nikt na tym nie ucierpiał. Oczywiście jeśli chodzi o wygląd to jestem za wszelkimi postępami, ale jak sama nazwa gry nasuwa nam skojarzenia jak: diabeł, piekło i inne iście szatańskie rzeczy, dla wielkiej gammy kolorów tutaj nie ma raczej miejsca. Oby się dało takiego tuningu dokonać przy samej korekcji kolorów w opcjach.
PS: przy 9:30 kiedy mamy porównanie, chyba znacznie lepiej wyglądają te kolory, bo bez tych filtrów to wszystko rozmyte jest

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 17.03.2011 17:09

Ulver

Dodał: Ulver, 17.03.2011 16:37

Normalnie cud się stał! Tak to każdy narzekał na zbyt kolorową grafikę a tutaj proszę! "Jak komuś nie pasi to niech sobie gamme i kontrast zmieni". Jaka szkoda, że nikt nie mówił tak na początku...

__________________
Nie lubię cię.

rmx65

Dodał: rmx65, 17.03.2011 16:25

Ja tam wole normalne kolory bo tu niektóre rzeczy trochę wyblakłe.Jak ktoś woli widzieć tylko środek ekranu to niech w ustawieniach pogrzebie.

__________________
Wszystko jest możliwe, ale nie wszystko jest realne

Ulver

Dodał: Ulver, 17.03.2011 15:31

A mi się podoba. Oczywiście nie mówię, że jest idealnie ale jednak wygląda bardziej klimatycznie aniżeli oryginał.

__________________
Nie lubię cię.

lanoka

Dodał: lanoka, 17.03.2011 15:26

mysle ze kolorystyka w diablo3 nie bedzie stanowiła az takiego istotnego problemu jesli ktos woli bardziej ciemniejsza oprawe zawsze moze pobawic sie w opcjach z gamma i kontrastem a ta wersja widoczna na filmie jest troche za ciemna moze i bylo by to fajne grajac w nocy ale w dzien nic bysmy nie widzieli a diablo ma napawac oczy swoja wizualnoscia a nie je meczyc ...

cabal512

Dodał: cabal512, 17.03.2011 15:19

wole oryginalne kolory od blizzarda, na tej "przeróbce" nic nie widać, zero detali architektonicznych... a ja lubię takie szczegóły galsses

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 17.03.2011 14:51

Duzo lepiej wyglądało by Diablo 3 po tej jego przeróbce

__________________
DwaKamienie z diablo-slayers.pl