WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Diablo 3 - Poważne zmiany w systemie atrybutówDodał: Wanderer, 22.12.2010 23:11, Kategoria: Diablo 3
W dzisiejszym newsie Bashiok – Community Manager Blizzarda – na oficjalnym forum Battle.net postanowił uchylić rąbka tajemnicy na temat ogromnych zmian, jakie zaszły w atrybutach postaci w nadchodzącej odsłonie Diablo. Zapraszamy do lektury.
Pytania i odpowiedzi Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: Ulver, 26.12.2010 14:32Travincal , gdyby nie moby z innych aktów na poziomie trudności hell, gra byłaby stanowczo za łatwa. Miejmy tylko nadzieję, że w D3 moby będą lepiej dobrane. __________________ Dodał: Mastemoth, 26.12.2010 11:38Nie chodziło mi o to że wszystkie typy potworów wszędzie - po prostu większa szansa na wypadniecie łuku z łucznika a tarczy z używającego ją trupa -ot co. Sam nienawidziłem Podrzynaczy na drodze starożytnych itp. Nie chodzi mi o wizualny efekt. A bosów nie widzę losowo w różnych lokacjach grze tylko chciał bym aby dotarcie do nich było trudniejsze. __________________ Dodał: Travincal, 26.12.2010 10:24R1, przecież to strata czasu i pieniędzy. Wizualne uzbrojenie, plus przypisanie do każdego moba jakiegoś zakresu itemków. Zresztą to losowość w diablo jest fajna. To, że nigdy nie wiadomo, co wyleci. __________________ Dodał: R1, 26.12.2010 00:18Hmm Mastemoth: Kilka pytań do Ciebie i do szanownych czytelników Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 26.12.2010 03:26 Dodał: Mastemoth, 25.12.2010 23:44Nie najlepszy jeżeli moby były by zawsze w takim samym miejscu z taka sama bronią. A gdyby były losowo rozmieszczane w całej grze(lub przynajmniej losowo uzbrojenie ) to trzeba było by szukać ich w różnych miejscach po założeniu gry. Szansa by była większa po prostu na drop używanego typu wyposażenia moba. Bos też mógł by pojawiać się w konkretnym obszarze (jak np Izual) aby trzeba było go mimo wszystko poszukać a nie sterczeć w 1 komnacie. __________________ Dodał: R1, 25.12.2010 17:41No tak Ulver, to by zatrzymywało rozgrywkę dla gracza poszukującego. A tego Blizz jak wiemy chce uniknąć i to bardzo. My mamy grać!!! Dodał: Ulver, 25.12.2010 15:17Co do dropu, takiego jak zaproponowałeś mastemoth - to chyba nie byłby najlepszy pomysł. Doskonale zdaję sobie sprawę, że widok wypadającej pełnej zbroi płytowej z eterycznego ducha nie należy do najbardziej realnych - tym nie mniej powrócilibyśmy do przyzwyczajeń z D2, gdzie latało się na andy czy mefa... "Chcę znaleźć jakiś-tam-ultra-mega-hiper-uniq-topór? To lecę na tych i na tych...". Z tego co Bashiok kiedyś tam truł, blizz nie chce czegoś takiego w D3. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 25.12.2010 15:21 __________________ Dodał: cossi, 25.12.2010 15:04I mnie sie to podoba, aczkolwiek mam trochę sentymentu za tym swędzeniem reki by wpakować czarce trochę dex. xd Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 25.12.2010 15:06 __________________ Dodał: Mastemoth, 24.12.2010 10:15Mnie również się dobrze widzi ten system - w końcu kto by bronił magowi znającemu czary i zaklęcia podpakować i latać z kafarem, tudzież użyć zaklęcia zwiększającego czasowo siłę (możne zrobią taką umiejętność __________________ Dodał: Ulver, 23.12.2010 21:38Jeżeli wymagania używalności przedmiotów będą zależć jedynie od naszego poziomu to zapowiada się naprawdę ciekawie. Trochę nudne było, że casterzy w d2 byli dosyć ograniczeni co do różnego rodzaju broni. Jestem na tak choćby nawet ze względu noszenia przez wizzarda np jakiegoś wypaśnego dwuręcznego młota (o ile będzie posiadać interesujące nas statystyki). __________________ Dodał: oOldXman, 23.12.2010 18:33@emmilius niecodziennie? Mag w kiecce z falbankami, zasuwający z siekierą i palący żywcem bogu 'ducha winne', parszywe demony, które ledwo co wyczołgały się z czeluści piekieł - faktycznie, nie widzi się tego codziennie. Przynajmniej nie w mojej okolicy i tam gdzie się uczę, po ulicy zwykle biegają półnadzy znachorzy, odziani tylko w maski i spódniczki z trawy, ale takiego czarodzieja z toporkiem to jeszcze nie było. Faktycznie niecodziennie, niecodzienne. __________________ Dodał: emmilius, 23.12.2010 16:23Ulver - z tego co wiem req na itemki ma być ograniczone tylko przez lvl. Ale czy dobrze rozumiem? Jeżeli Wizard znajdzie jakiś topór/młot na swój lvl co będzie dawał dużo Attack to będzie z nim latał i walił z niego fireballe? Dziwnie to będzie wyglądać, przynajmniej niecodziennie. Miejmy nadzieję że wypasione itemki (nie setowe i nie klasowe) będą same z siebie dedykowane poszczególnym klasom. __________________ Dodał: DarkBolo, 23.12.2010 13:30Świetny news Wanderer. __________________ Dodał: Ulver, 23.12.2010 12:08W końcu to na co czekałem. Na nic tak nie liczyłem jak właśnie na poważne zmiany w systemie atrybutów. Swoją drogą ciekaw jestem jak w takim razie rozwiązana zostanie kwestia req przedmiotów. W końcu nie mamy tutaj atrybutu siły. Chyba, że oczywiście akurat ten czynnik będzie wzrastał automatycznie. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 23.12.2010 13:22 __________________ Dodał: Travincal, 23.12.2010 11:33Widzę, że Blizzard postawił sobie za cel stworzenia gry idealnej. Zbalansowanej i opracowanej jak nigdy dotąd. Coś czuję, że jeżeli im się uda, będzie to gra ponadczasowa. Ikona serii i gra następnych 20 lat. __________________ Dodał: Agako, 23.12.2010 00:20Czemu klimat gry na tym ucierpi? Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 23.12.2010 00:21 Dodał: Bartosz-Diablo, 22.12.2010 23:36Acha, fajnie i nie fajnie jednocześnie. Klimat Dialbo na pewno na tym ucierpi, ale system gry zyska sporo __________________ Dodał: Bartosz-Diablo, 22.12.2010 23:35Acha, fajnie i nie fajnie jednocześnie. Klimat Dialbo na pewno na tym ucierpi, ale system gry zyska sporo __________________ |
Zaloguj się!Polub nasOstatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
|
Dodał: DarkBolo, 04.01.2011 15:25
Zapraszam do przeczytania newsa Encounters. Troche jest tam wyjasnione.
__________________
Były Redaktor Imperium Diablo