diablo 3

Diablo 3 - Pierwsze zabicie Inferno Diablo w trybie Hardcore

Dodał: CoNaObiad, 22.06.2012 09:32, Kategoria: Diablo 3

Dzisiejszy news powinien zainteresować szczególnie fanów trybu Hardcore - graczom o nickach Kripparrian oraz Krippi udało się pokonać Diablo na najwyższym poziomie trudności. Jest to wydarzenie na tyle ważne, że pogratulował im nawet sam Community Manager, Bashiok. Więcej o chwalebnej dwójce można dowiedzieć się w rozwinięciu.

Owi gracze staną się pewnie teraz żywą legendą dla fanów trybu Hardcore, gdzie śmierć postaci jest permanentna. Kripparrian w roli Barbarzyńcy i Krippi jako mag pokonali Diablo na poziomie trudności Inferno. Cała walka została oczywiście uwieczniona na filmiku, który można obejrzeć poniżej:


Gratulujemy im zwycięstwa i życzymy Wam, użytkownikom ID, podobnych osiągnięć.

Co myślicie o ich wyczynie? Może sami byliście bliscy pokonania Diablo? Zapraszamy do dyskusji. .

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!

Dodał: Symeon, 27.06.2012 01:19

Gratuluje obu panom smile

__________________
Be the best, fuck the rest !

materac

Dodał: materac, 23.06.2012 20:24

@_bolek_ Było mówione, że będzie do przejścia samemu, a o współpracy było mówione tyle, że jest ona potrzebna - nie przejdzie bieganie w różne strony i tak jest - niezależnie od ilości graczy. Zresztą moim zdaniem gra samemu jest dużo łatwiejsza ale pewnie mi się tylko tak zdaję po doświadczeniach z grami publicznymi gdzie zapewne 90% graczy liczy na dobrą ekipę samemu nie wnosząc wiele - tanki padają jak muchy i zwykle muszę biegać sam z elite :S

A co do przejścia inferno, teraz to już nie jest to samo - zostało znerfione i teraz jest dużo łatwiej.

_bolek_

Dodał: _bolek_, 23.06.2012 19:34

lol ludzie a czy przypadkiem w obietnicach blizzarda nie było ze infern jest niemożliwe do przejścia samemu ?? jak dobrze pamiętam wyraźnie było powiedziane, że zęby przejść inferno wymagana będzie dobra (jak nie doskonała co widzieliśmy na filmie) współpraca miedzy graczami ale nie podano jak jest wymagana - ciągle mówili ze 4 osoby dadzą rade ale nie będzie to łatwe - ilość graczy, a tu mamy przykład ze 2 osoby to zrobiły w 6 godzin co i tak jest naprawdę imponujące i założę się ze 90% z was nawet w teamie 4 osobowym by nie dało rady z niewiadomo jak wypasionym sprzętem a sam czas jaki poświecono na zabicie Diablo już mówi o tym ze nie jest to łatwe - dał się złapać w wiezienie diablo i ledwo uszedł z życiem ilu by z was przeżyło by to???.

Życzę powodzenia i wielki szacun dla tych co dadzą rade Inferno jak wyżej wymienionych dwóch we dwójkę w 6h.

losarturos

Dodał: losarturos, 23.06.2012 10:52

Wszystko fajnie, łaadnie im poszło. Ale niestety cała gra sprowadza się tylko do farmienia golda coby go wystarczająco dużo na zakupy było na lepsze zabawki. Równie dobrze mogli wprowadzić płatny edytor postaci i itemów dzięki czemu nie cza by się bujać z aukcjami.
W D2 nadmiar złota można było sobie w d... wsadzić a tu przegięli w drugą stronę. Widać liczą, że będą trzepać żywą kasiorę z tych 15%.sad

slash

Dodał: slash, 23.06.2012 07:27

Mówienie, że Inferno jest łatwe na podstawie osiągnięć graczy takich jak ww w newsie jest jak porównywanie przeciętnego gracza z polskiej ligi do Messiego i Ronaldo. Zawsze znajdą się jednostki wybitne. Ale przeciętny gracz może uznać, że Blizzard zrobił bardzo dobrą, chwilami bardzo wymagającą grę. Może nie jest super trudna ale nie przypominam sobie czegoś co było dużo trudniejsze. Hell w D2 w porównaniu z Inferno D3 to banał.

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 23.06.2012 07:29

Dodał: Ziomuśśśś, 22.06.2012 20:51

Ludki, tak narzekacie że miało się nie dać i że inferno jest do przejścia teraz... oczywiście, że inferno było do przejścia, ale potrzeba było do tego niemiłosiernie dużej farmy i szczęścią żeby wyfarmić/kupić za miliony golda sprzęt na ah który pozwalał na przejście inferno... więc można powiedzieć, że dla zwykłego gracza przed patchem 1.0.3 inferno było takie jak ma być - wręcz zaporowe od wejścia na II akt. Lacuni zabijające każdego na swojej drodze w 3sec ftw!. Moby po I akcie(szczególnie w II) są zbyt mobilne i wszechstronne, w/w wspomniane lacuni to szczyt bezczelności(wbudowane możdzierze + super speed + super atak)... Dla Krippów gratulacje, gdyż napewno łatwo im nie było, a i zapewne fajne to uczucie zabic Diablo na inferno HC bigsmile

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 22.06.2012 20:52

__________________
http://youtube.com/user/exitess

Leon_1984

Dodał: Leon_1984, 22.06.2012 19:42

31.03.12r. Bashiok, Community Manager Blizzarda, napisał:
Cytuję: "..przepaść pomiędzy Piekłem, a Inferno jest ogromna. Większość osób prawdopodobnie zatrzyma się w I akcie, a ci najlepsi po miesiącu gry w końcu przejdą do kolejnego aktu. Ostatnie mają być na tyle trudne, że gracze będą wręcz śnić o ich przejściu.

markos15

Dodał: markos15, 22.06.2012 16:26

zbayno... powiem ci tyle że nie ma gry nie do przejścia, fakt spodziewałem się czegoś więcej od inferno ale i tak jest nieźle.

zbayno

Dodał: zbayno, 22.06.2012 12:17

Myślałem, że na inferno po prostu się nie da skończyć gry na HC, a jednak. Tyle bugów, lagów i innych rzeczy a im się udało przeżyć. Kozak.

__________________
Nie widać, nie słychać.

qruwka

Dodał: qruwka, 22.06.2012 11:45

@Szeranf
Jeśli chodzi o support... Nie dostawali oni golda(nie sugeruje też, że tylko o to ci chodziło) od swoich "fanów", lecz zawsze mieli kilku znajomych, którzy farmili z nimi(tutaj chyba złe określenie, farmił głownie Kripparrian, Krippi często progresował sam) gobliny. Z tego co pamiętam obaj padli chyba po 2 razy(nie na Diablo), jeśli się mylę to mnie ktoś popraw. Co za tym idzie stracili sporo gearu. Osobiście podziwiam styl gry Krippi'ego. To, co on robił na champion packach, jak wielkie ryzyko podejmował walcząc z nimi solo = bezcenne.

Warto również dodać, że dokonali tego przed wprowadzeniem patcha 1.0.3.

PS. Wszystkie(nie jestem pewien co do samego Diablo) ich wyczyny można było oglądać na żywo, ponieważ obaj streamują swoją grę. Co za tym idzie istnieje również filmik z punktu widzenia Wizzarda.

Hellstein

Dodał: Hellstein, 22.06.2012 11:01

Dopiero..?
Ile to? Miesiąc? Według mnie i tak dobrze się to Inferno trzymało. Nigdy nie uważałem, że przechwałki Blizzarda w sprawie tego poziomu są jakoś zobowiązujące. Raczej coś jak reklama proszku do prania.
Poziom może i jest trudny, może i jest cholernie trudny, ale jest do przejścia. Naprawdę dobry gracz z dodatkowym wsparciem powinien sobie poradzić. Miesiąc to dość czasu, by bezpiecznie wyexpić postać, zebrać przedmioty i ogarnąć grę.

Nie zmienia to faktu, że samo przebicie się przez Inferno w trybie Hardcore to spore osiągnięcie. Jeśli zaś ich postaci biegały bez obstawy rzucanej na pożarcie w sytuacjach kryzysowych i bez przedmiotów farmionych dzień i noc przez pół chińskiego miasteczka - należą im się jajka Diablo doczepione do sztandarów.

Szeranf

Dodał: Szeranf, 22.06.2012 10:11

"Owi gracze staną się pewnie teraz żywą legendą dla fanów trybu Hardcore"

hehe - nie inaczej. bigsmile żeby cokolwiek zdziałać na HC trzeba być żywym. pwnt

Tak się mówi, że dokonało tego dwóch graczy, ale w gruncie rzeczy pewnie o wiele więcej osób pracowało na ekwipunek dla nich. Bez supportu byłoby niemożliwym tak szybkie przejście gry.

Miesiąc to chyba i tak dobry czas - choć Blizz faktycznie się przeliczył. Warto zaznaczyć, że wyczyn opisany w newsie został osiągnięty przed 1.0.3, czyli wtedy, kiedy było trudniej. Teraz będzie jeszcze łatwiej ukończyć grę. To są jednak hardcorowi gracze w pełnym tego słowa znaczeniu, zwykłemu zjadaczowi chleba zajmie to znacznie więcej czasu, zwłaszcza jeśli musi coś przyfarmić zanim ruszy dalej - oni mieli support.

Blizz obiecywał, jaki to HC będzie trudny, że będzie to porwanie się z przysłowiową motyką na przysłowiowe słońce - a tutaj proszę. Blizz powinien im zafundować jakąś nagrodę - specjalne osiągnięcie typu Pogromcy Niebieskich Mitów. Penie będą mieć bardzo długą listę znajomych, hehe.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 22.06.2012 10:11

CoNaObiad

Dodał: CoNaObiad, 22.06.2012 09:57

Wyczyn oczywiście wielki i godny zapamiętania. Ale zajmiijmy się teraz inna kwestią - Bashiok zapowiadał jakie to Inferno będzie trudne i w ogóle nie do przejścia. Przejście I aktu miało zająć z kilka tygodni, a o ukończeniu pozostałych gracze mieli MARZYĆ. A tu co? Nieco ponad miesiąc po premierze Inferno Diablo zostaje ubity na HC. Blizz coraz częściej daje ciała z tymi swoimi obietnicami.

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 22.06.2012 09:58

__________________
Fapałke i Nubałke ;(




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.