
Nie możecie się doczekać Patcha 2.1 do Diablo 3: Reaper of Souls? Mamy dla Was elektryzującą wiadomość! Właśnie pojawiła się możliwość testowania najnowszej łatki poprzez PST. Jak stać się testerem, co wnosi nowa łatka? Tego dowiecie się w rozwinięciu newsa!
Jak zostać testerem?
Aktualizacja 2.0.1 jest już dostępna we wczesnej wersji na Publicznym Serwerze Testowym (PST). Aby dowiedzieć się o zmianach, jakie zostaną wprowadzone wraz z wersją 2.1.0, zapoznajcie się z oficjalnymi informacjami o aktualizacji 2.1.0 na PST. Poniżej znajdziecie informacje o udziale w testach, kopiowaniu postaci oraz przesyłaniu opinii i sugestii.
Więcej szczegółów o dostępie do PST oraz korzystaniu z funkcji kopiowania postaci można znaleźć w FAQ.
Jak wziąć udział w testach na PST
Aby wziąć udział w publicznych testach, wymagana jest licencja Diablo III przypisana do konta Battle.net o nieposzlakowanej opinii (innymi słowy, nie może być ono zablokowane lub zbanowane). Ponadto należy pobrać i zainstalować aplikację Battle.net (jeżeli jeszcze z niej nie korzystacie).
Krok 1: Stwórz konto PST. W tym celu zaloguj się na stronę zarządzania kontem Battle.net, wybierz licencję Diablo III, a następnie kliknij „Stwórz konto PST”.
Jeżeli w przeszłości uczestniczyliście już w testach na PST (lub w beta-testach Reaper of Souls), możecie pominąć krok 1, ponieważ posiadacie już konto PST.
Krok 2: Pobierz i zainstaluj aplikację Battle.net.
Krok 3: Zaloguj się do aplikacji przy pomocy danych konta Battle.net i wybierz „Diablo III” z menu po lewej stronie.
Krok 4: Na ekranie Diablo III znajdziesz rozwijane menu nad przyciskiem „Graj” (bądź „Instaluj”, jeśli nie masz zainstalowanej gry na komputerze). Wybierz „PST: Reaper of Souls” z tego rozwijanego menu.
Krok 5: Możesz teraz zainstalować i grać w Diablo III w wersji 2.1.0 na PST.
Aktualizacja 2.1.0 na PST jest dostępna we wszystkich wspieranych językach, a testy są otwarte dla graczy ze wszystkich regionów.
Kopiowanie postaci
Po uruchomieniu publicznych testów zostanie udostępniona opcja kopiowania istniejących postaci z aktualnej wersji gry Diablo III na konto PST. Warto podkreślić, że za każdym razem na konto PST można skopiować postaci tylko z jednego regionu. W przypadku skopiowania postaci z konta w innym regionie gry, postaci znajdujące się wcześniej na koncie PST zostaną utracone.
Krok 1: Zaloguj się do klienta PST i stwórz nową postać. Po utworzeniu nowej postaci wróć do głównego ekranu postaci.
Krok 2: Kliknij przycisk kopiowania postaci na PST umieszczony w prawym górnym rogu ekranu. (Przycisk nie pojawi się w grze, dopóki nie stworzysz nowej postaci na 1 poziomie).
Krok 3: Wybierz swój region.
Krok 4: Kliknij przycisk kopiowania. Spowoduje to skopiowanie wszystkich postaci z twojego konta w wybranym regionie. Jednocześnie nastąpi odłączenie od klienta PST.
Krok 5: Zaloguj się z powrotem. Twoje skopiowane postaci będą dostępne do gry.
Pamiętajcie, że możecie kopiować postaci na swoje konto PST tylko z jednego regionu gry naraz. Jeżeli zdecydujecie się na skopiowanie postaci z innego regionu, utracicie bohaterów, których skopiowaliście wcześniej.
Ponadto postaci można kopiować tylko raz na 72 godziny. Próba skopiowania postaci wcześniej spowoduje wystąpienie błędu.
Zgłaszanie błędów i przesyłanie sugestii
Po zapoznaniu się z nowościami w grze zajrzyjcie na forum PST i podzielcie się swoimi uwagami na temat zmian w klasach oraz systemach, a także podyskutować z innymi uczestnikami testów.
Aby zgłosić błędy, na jakie natrafiliście w grze, udajcie się na amerykańskie forum zgłaszania błędów na PST.
Przypominamy, że PST to serwer testowy i należy się spodziewać spadków wydajności gry oraz niezapowiedzianych restartów i wyłączeń serwera. Jeśli serwer miałby być niedostępny przez dłuższy czas, to poinformujemy o tym na amerykańskim forum PST.
Jakie zmiany wprowadza aktualizacja?
Informacje o aktualizacji 2.1.0 dla PST - wer. 2.1.0.25014
Aby przekazać opinie i sugestie na temat zmian, odwiedźcie forum PST.
Błędy i problemy techniczne prosimy zgłaszać na amerykańskim forum zgłaszania błędów na PST.
Dodatkowe informacje na temat uczestnictwa w testach na PST można znaleźć w tym artykule.
Spis treści
- Nowe elementy
- Ogólne
- Klasy
- Przedmioty
- Osiągnięcia
- Tryb przygodowy
- Rzemiosło
- Wydarzenia
- Potwory
- Interfejs użytkownika
- Poprawki błędów
NOWE ELEMENTY
Opcjonalny, powtarzalny tryb sezonowy oferuje graczom możliwość rozpoczynania co jakiś czas od nowa i rozwijania od zera postaci normalnych i hardkorowych bez złota, zasobów czy wcześniej zdobytego doświadczenia w ramach poziomów mistrzowskich. Podobnie jak w przypadku różnic między trybami normalnym i hardkorowym postaci sezonowe będą miały odrębną wspólną skrytkę i oddzielne postępy rzemieślników. Po zakończeniu danego sezonu wszelkie przedmioty, złoto czy doświadczenie w ramach poziomów mistrzowskich przejdą na postaci niesezonowe.
Sezony oferują graczom wyjątkowe nagrody i nowe wyzwania, w tym nowe przedmioty legendarne, specjalne zestawy transmogryfikacji dostępne tylko dla uczestników konkurencji w kolejnych sezonach, a także nowe osiągnięcia zwane „podbojami”. Postępy w ramach danego sezonu będzie można śledzić za pomocą naszego nowego systemu rankingowego.
Głębokie Szczeliny, nazywane wcześniej Szczelinami Warstwowymi (Tiered Rifts), to szczególny typ Szczelin Nefalemów z limitem czasu. Liczba poziomów w Głębokich Szczelinach jest nieograniczona, a każdy poziom jest trudniejszy od poprzedniego.
Ukończenie Głębokiej Szczeliny w wyznaczonym czasie umożliwi graczom przejście do następnego poziomu (jeśli osiągnięcie wystarczająco dobry czas, będziecie mogli nawet przeskoczyć kilka poziomów). Dopóki gracze będą kończyć poziomy Głębokiej Szczeliny w wyznaczonym czasie, będą mogli przechodzić na kolejne. Kiedy czas się skończy, gracze będą mogli dokończyć bieżący poziom, a wyniki ich wędrówki przez Głęboką Szczelinę zostaną opublikowane w tabeli wyników – naszym nowym systemie rankingowym.
Wraz z wprowadzeniem sezonów i Głębokich Szczelin chcemy również zapewnić graczom sposób śledzenia swoich postępów w nowych środowiskach gry. W tym celu stworzyliśmy tabele wyników.
Tabele wyników to system rankingowy, który umożliwia śledzenie różnych danych graczy, w tym czasu ukończenia Głębokich Szczelin i sumy punktów za osiągnięcia w sezonie. System ten zapewnia też sezonowy ranking końcowy podbojów w odniesieniu do różnych stylów gry. Zaprojektowaliśmy go tak, aby zapewniał wiele szczegółowych informacji, w tym także na temat graczy w regionie, na liście znajomych oraz członków klanu.
W wersji 2.1.0 podczas wędrówki przez Szczeliny Nefalemów i Głębokie Szczeliny gracze otrzymają możliwość zobaczenia nowego otoczenia: Rynsztoków.
Pierwotnie zaprojektowaliśmy to środowisko jako kanały ściekowe pod Zachodnią Marchią, ale nie zdołaliśmy wprowadzić Rynsztoków do listy dostępnych poziomów w chwili premiery dodatku Reaper of Souls. Spodobały nam się jednak wygląd i atmosfera tych gnijących, wilgotnych podziemi, więc poświęciliśmy trochę czasu naich dopracowanie, aby móc umieścić je w Szczelinach i Głębokich Szczelinach. Mamy nadzieję, że to nowe, losowe środowisko gry przypadnie wam do gustu.
OGÓLNE
- Wszyscy gracze posiadający Reaper of Souls otrzymali dodatkową zakładkę w skrytce.
- Gracze, którzy będą nieaktywni poza grą przez 30 minut, zostaną rozłączeni.
- Zmiany w zakresie leczenia
- Ilość punktów życia przywracana przez kule zdrowia, które upuściły rzadkie potwory, została zmniejszona z 30% do 15%.
- Ilość punktów życia przywracana przez kule zdrowia, które upuścili czempioni i słudzy, została zmniejszona z 20% do 15%.
- Zwiększono skuteczność premii za przedmioty do regeneracji życia oraz liczby punktów życia otrzymywanych za każde trafienie.
- Powyższe zmiany mają zastosowanie do wszystkich przedmiotów, od poziomu 1 do 70.
- Zmiany mają zastosowanie wsteczne i wpłyną na statystyki istniejących przedmiotów.
KLASY
- Wprowadzono poprawki do SI niektórych zwierzaków.
- Zwierzaki należące do innych graczy będą teraz mniej widoczne.
- Naprawiono kilka błędów, które mogły czasami powodować, że zwierzaki nie atakowały pobliskich przeciwników lub zatrzymywały się i przestawały atakować swój cel.
- Umiejętności objęte zmianami to:
- Zew Starożytnych
- Towarzysz
- Armia Fetyszów
- Monstrum
- Mistyczny Sojusznik
- Falanga
- Psy zombie
- Umiejętności objęte zmianami to:
- Barbarzyńca
- Umiejętności aktywne
- Zew Starożytnych
- Starożytni powinni teraz skuteczniej trafiać cele będące w ruchu.
- Dzika Szarża Korlika zadaje teraz obrażenia wrogom znajdującym się na jego drodze.
- Fala Sejsmiczna Madoka podbija teraz przeciwników na niewielką wysokość zamiast odrzucać ich w tył.
- Runa – Tradycje Klanu
- Runa została przeprojektowana.
- Trafieni przeciwnicy zostają teraz wyziębieni, co spowolni ich szybkość ruchu o 30% na 2 sek.
- Istnieje 10% szans na zadanie trafienia krytycznego wyziębionym przeciwnikom.
- Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
- Runa została przeprojektowana.
- Poprawki błędów
- Naprawiono usterkę, która czasami mogła sprawić, że Starożytni nie korzystali ze swoich zdolności dodatkowych.
- Naprawiono błąd, który trwale zwiększał szybkość ataku po użyciu Zewu Starożytnych.
- Rozpłatanie
- Obszar zadawania obrażeń zwiększono ze 120 do 180 stopni, aby dopasować go do efektu wizualnego.
- Runa – Nadciągająca burza
- Runa została przeprojektowana.
- Wyziębia teraz wszystkich trafionych wrogów i sprawia, że otrzymują o 10% zwiększone obrażenia ze wszystkich źródeł przez 3 sekundy.
- Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
- Runa została przeprojektowana.
- Trzęsienie Ziemi
- Obrażenia od broni zwiększono z 2600% do 4200%.
- Runa – Stąpnięcie Olbrzyma
- Zwiększono obrażenia od broni za wstrząs wtórny ze 160% do 200%.
- Runa – Gorejąca Furia
- Obrażenia od broni zwiększono z 4500% do 5100%.
- Dzika Szarża
- Obrażenia od broni zwiększono z 360% do 540%.
- Runa – Taran
- Obrażenia od broni zwiększono z 760% do 900%.
- Runa – Bycza Szarża
- Ogłuszenie zostało zastąpione przez zamrożenie.
- Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
- Runa – Waleczność
- Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.
- Przezwyciężenie Bólu
- Kiedy działa, zapewnia obecnie niewrażliwość na wszelkie efekty ograniczenia kontroli nad postacią.
- Runa – Brawura
- Runa została przeprojektowana.
- Zwiększa teraz szybkość biegu o 40% i powoduje odrzucenie przeciwników w tył przez biegnącą postać.
- Runa została przeprojektowana.
- Runa – Pogarda dla Słabości
- Runa została przeprojektowana.
- Przywraca ci natychmiast 35% maksymalnej wartości twoich punktów życia.
- Runa została przeprojektowana.
- Rozprucie
- Runa – Okaleczenie
- Runa została przeprojektowana.
- Sprawia teraz, że wrogowie wyziębieni przez Rozprucie otrzymują o 10% zwiększone obrażenia ze wszystkich źródeł.
- Runa została przeprojektowana.
- Runa – Okaleczenie
- Fala Sejsmiczna
- Fala namierzy teraz wybranego przeciwnika, jeśli, celując, przytrzymasz przycisk.
- Rozprucie
- Obrażenia od broni zwiększono z 1000% do 1100% przez 5 sek.
- Runa – Rany Szarpane
- Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.
- Runa – Okaleczenie
- Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
- Runa – Na Strzępy
- Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.
- Gniew Berserkera
- Runa – Rzeź
- Obrażenia spowodowane przez tę runę mogą teraz wyzwalać efekty proceduralne.
- Runa – Rzeź
- Zew Starożytnych
- Umiejętności aktywne
- Krzyżowiec
- Umiejętności aktywne
- Falanga
- Zwiększono szybkość biegu awatarów ze 100% do 200%.
- Runa – Łucznicy
- Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Łucznicy przestawali atakować, jeśli cel nie znajdował się na linii wzroku, mimo że był w zasięgu rażenia.
- Poprawki błędów
- Falanga
- Umiejętności aktywne
- Łowczyni demonów
- Zręczność nie zapewnia już szans na unik.
- Za każdy punkt zręczności postać otrzymuje teraz 1 pkt. pancerza.
- Umiejętności aktywne
- Strzała Odłamkowa
- Runa – Wir Cieni
- Zwiększono obrażenia od broni za macki z 220% do 450%.
- Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
- Runa – Spadające Gwiazdy
- Obrażenia od broni za rakiety zwiększono z 400% do 600%.
- Runa – Wir Cieni
- Towarzysz
- Runa – Dzik
- Używa teraz rozpłatania na przeciwnikach znajdujących się przed nim.
- Runa – Dzik
- Pętający Strzał
- Runa – Okowy
- Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia fizyczne.
- Runa – Okowy
- Przebicie
- Obrażenia od broni zwiększono z 620% do 750%.
- Runa – Ogniste Jarzmo
- Obrażenia od broni zostały zwiększone z 220% do 500% przez 2 sek.
- Runa – Poważne Obrażenia
- Zwiększono dodatkowe obrażenia za trafienia krytyczne ze 130% do 330%.
- Runa – Zaciekłe Uderzenie
- Zwiększono szanse na ogłuszenie z 50% do 100%.
- Runa – Na Wylot
- Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia od zimna.
- Wielostrzał
- Runa – Arsenał
- Obrażenia od broni zadawane przez rakiety zwiększono ze 160% do 300%.
- Runa – Arsenał
- Przygotowanie
- Runa – Zbrodnia i Kara
- Umiejętność nie wykorzystuje już punktów dyscypliny.
- Dodano 20 sekundowy czas odnowienia.
- Runa – Zbrodnia i Kara
- Deszcz Zemsty
- Obrażenia od broni zwiększono z 1250% do 1500% przez 5 sek.
- Runa – Siła Nieczysta
- Obrażenia od broni zwiększono z 5400% do 5800% przez 5 sek.
- Runa – Czarne Chmury
- Obrażenia od broni zwiększono z 2650% do 3500% przez 8 sek.
- Runa – Nalot Cieni
- Obrażenia od broni zwiększono z 3200% do 3800% przez 5 sek.
- Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
- Runa – Smuga
- Obrażenia od broni zwiększono z 2400% do 2800% przez 5 sek.
- Runa – Upiorny Cwał
- Obrażenia od broni zwiększono z 4200% do 4600% przez 6 sek.
- Huragan Ognia
- Obrażenia od broni zwiększono z 525% do 685%.
- Runa – Bombardowanie
- Obrażenia od broni zwiększono z 465% do 545%.
- Runa – Wielka Prędkość
- Zwiększono szansę na przebicie z 40% do 50%.
- Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia od błyskawic.
- Runa – Pętająca Sieć
- Czas działania spowolnienia został wydłużony z 1 sek. do 2 sek.
- Wartownik
- Obrażenia od broni zwiększono z 200% do 280%.
- Runa – Łańcuch Udręki
- Obrażenia od broni zwiększono z 240% do 300% na sekundę.
- Runa – Przebijający Bełt
- Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.
- Runa – Wieżyczka Ogniowa
- Obrażenia od broni zwiększono z 70% do 120%.
- Moc Cieni
- Runa – Smuga Cienia
- Zwiększono redukcję obrażeń z 15% do 35%.
- Runa – Studnia Ciemności
- Czas odnowienia skrócono z 14 do 10 sek.
- Runa – Smuga Cienia
- Zasłona Dymna
- Runa – Specjalna Formuła
- Zlikwidowano czas odnowienia.
- Zmniejsza obecnie koszt punktów dyscypliny do 10.
- Runa – Specjalna Formuła
- Kolczasta Pułapka
- Obrażenia od broni zwiększono z 250% do 340%.
- Runa – Wielokrotny Wybuch
- Obrażenia od broni zwiększono z 250% do 420% za każdy wybuch.
- Runa – Odgromnik
- Obrażenia od broni zwiększono z 280% do 500%.
- Runa – Długi Lont
- Obrażenia od broni zwiększono z 300% do 520% za każdy wybuch.
- Runa – Lepka Bomba
- Obrażenia od broni zwiększono z 680% do 800%.
- Ostrzał
- Obrażenia od broni zwiększono z 400% do 575%.
- Runa – Demolka
- Obrażenia od broni zwiększono z 340% do 400%.
- Runa – Ścieżka Ognia
- Obrażenia od broni zwiększono z 80% do 185% przez 2 sek.
- Runa – Ostrzał Rakietowy
- Obrażenia od broni zwiększono z 90% do 110%.
- Runa – Kłująca Stal
- Zwiększono dodatkowe obrażenia za trafienia krytyczne ze 130% do 140%.
- Odskok
- Runa – Akrobacje
- Czas odnowienia skrócono z 8 do 6 sek.
- Runa – Akrobacje
- Zemsta
- Runa – Spośród Cieni
- Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia od zimna.
- Runa – Spośród Cieni
- Strzała Odłamkowa
- Umiejętności pasywne
- Rozeznanie
- Umiejętność została przeprojektowana.
- Kiedy odnosisz śmiertelne obrażenia, znikasz teraz na 2 sek. i regenerujesz 50% maksymalnej wartości życia.
- Efekt ten ma 60 sekundowy czas odnowienia.
- Kiedy odnosisz śmiertelne obrażenia, znikasz teraz na 2 sek. i regenerujesz 50% maksymalnej wartości życia.
- Umiejętność została przeprojektowana.
- Perfekcjonista
- Nie zwiększa już życia postaci o 10%.
- Rozeznanie
- Mnich
- Zręczność nie zapewnia już szans na unik.
- Za każdy punkt zręczności postać otrzymuje teraz 1 pkt. pancerza.
- Umiejętności aktywne
- Przełamująca Fala
- Obrażenia od broni zwiększono ze 143% do 175%.
- Runa – Poturbowanie
- Obrażenia od broni zwiększono z 216% do 265%.
- Runa – Fala Przypływu
- Zwiększono liczbę punktów siły duchowej generowanych przez trafienia krytyczne z 4 do 6.
- Runa – Tsunami
- Co trzecie trafienie zamraża również wrogów na 1,5 sek.
- Uderzenie Cyklonu
- Runa – Ściana Wiatru
- Runa została przeprojektowana.
- Po przyciągnięciu przeciwników zamraża ich na 1,5 sek.
- Runa została przeprojektowana.
- Runa – Ściana Wiatru
- Zabójczy Zasięg
- Obrażenia od broni zwiększono ze 109% do 120%.
- Runa – Przezorność
- Wydłużono czas działania wzmocnienia z 3 sek. do 5 sek.
- Runa – Bystre Oko
- Runa została usunięta.
- Wprowadzono nową runę: „Ognista Pięść”.
- Zwiększa zadawane obrażenia od broni do 200%.
- Runa – Przebijający Trójząb
- Zwiększono szansę na podbicie wrogów przy trzecim trafieniu do 100%.
- Runa – Rozproszone Ciosy
- Zwiększono obrażenia od broni za trzecie trafienie ze 156% do 185%.
- Runa – Atak z Zaświatów
- Runa została przeprojektowana.
- Redukuje koszt użycia kolejnej umiejętności wykorzystującej siłę duchową o 8% za każdego przeciwnika, którego dosięgnie trzecie trafienie.
- Runa została przeprojektowana.
- Eksplodująca Dłoń
- Obrażenia od broni zwiększono z 1179% do 1685% przez 9 sek.
- Runa – Esencja Ognia
- Obrażenia od broni zwiększono z 1623% do 2620% przez 9 sek.
- Zwiększono obrażenia od broni za eksplozję (efekt zadawania obrażeń z upływem czasu) z 258% do 640% przez 3 sek.
- Runa – Nieuchronna Zagłada
- Obrażenia od broni zwiększono z 2149% do 3265% przez 12 sek.
- Grzmiące Pięści
- Zwiększono obrażenia od broni za pierwsze i drugie trafienie ze 122% do 255%.
- Zwiększono obrażenia od broni za trzecie trafienie ze 183% do 510%.
- Runa – Wyładowanie
- Obrażenia od broni zwiększono ze 195% do 240%.
- Runa – Wzbudzenie
- Zwiększono liczbę punktów siły duchowej generowanych przez trafienia krytyczne z 4 do 6.
- Runa – Ładunek Statyczny
- Zwiększono wartość dodatkowych obrażeń od broni zadawanych przeciwnikom znajdującym się pod wpływem Ładunku Statycznego ze 125% do 180%.
- Runa – Rozgromienie
- Zwiększono obrażenia od broni za falę uderzeniową z 95% do 105%.
- Runa – Podmuch Wiatru
- Wydłużono czas działania zamrożenia z 1 do 2 sek.
- Siedmiostronne Uderzenie
- Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.
- Runa – Boski Szturm
- Obrażenia od broni zadawane przez wybuch zmniejszono z 977% do 877% na trafienie.
- Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.
- Runa – Pandemonium
- Runa została przeprojektowana.
- Teraz usuwa koszt siły duchowej i zamraża wszystkich trafionych wrogów na 7 sekund.
- Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.
- Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
- Runa została przeprojektowana.
- Runa – Nagłe Uderzenie
- Obrażenia od broni zwiększono z 6477% do 8285%.
- Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.
- Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.
- Runa – Nieprzerwany Atak
- Czas odnowienia skrócono z 17 do 14 sek.
- Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.
- Powalający Podmuch
- Obrażenia od broni zostały zwiększone z 30% do 60% za każde wzmocnienie wiru.
- Runa – Burza Ostrzy
- Obrażenia od broni zostały zwiększone z 40% do 85% za każde wzmocnienie wiru.
- Runa – Cyklon
- Obrażenia od broni zadawane przez tornado zostały zwiększone z 23% do 35%.
- Runa – Władca Wichrów
- Runa została przeprojektowana.
- Wrogowie otrzymujący obrażenia od Powalającego Podmuchu przez 3 kolejne sekundy, przy jednoczesnym potrójnym wzmocnieniu wiru, zostaną zamrożeni na 2 sekundy.
- Wrogowie nie mogą zostać zamrożeni przez Powalający Podmuch częściej niż raz na 3 sekundy.
- Wrogowie otrzymujący obrażenia od Powalającego Podmuchu przez 3 kolejne sekundy, przy jednoczesnym potrójnym wzmocnieniu wiru, zostaną zamrożeni na 2 sekundy.
- Runa została przeprojektowana.
- Porywista Szarża
- Obrażenia od broni zwiększono z 240% do 260%.
- Runa – Północna Bryza
- Obrażenia od broni zwiększono z 285% do 310%.
- Fala Światła
- Runa - Otępiające Światło
- Runa została usunięta.
- Wprowadzono nową runę: „Druzgocące Światło”.
- Istnieje 20% szans na zadanie przez Falę Światła trafienia krytycznego zamrożonym przeciwnikom.
- Runa – Ściana Światła
- Ma teraz 40% szans na ogłuszenie wrogów.
- Usunięto efekt odrzucenia.
- Runa - Otępiające Światło
- Droga Stu Pięści
- Obrażenia od broni zwiększono ze 192% do 220%.
- Usunięto limit celów przy trzecim trafieniu.
- Runa – Błyskawiczne Dłonie
- Obrażenia od broni zwiększono z 429% do 490%.
- Runa – Natchnione Natarcie
- Runa została usunięta.
- Wprowadzono nową runę: „Asymilacja”.
- Zwiększa zadawane przez postać obrażenia o 5% za każdego przeciwnika, którego dosięgnie trzecie trafienie.
- Runa – Smagnięcie Wichru
- Zwiększono obrażenia od broni za podmuch wiatru ze 191% do 285%.
- Przełamująca Fala
- Umiejętności pasywne
- Jedność
- Umiejętność została usunięta.
- Wprowadzono nową umiejętność pasywną: „Zgodność”.
- 30% odporności na poszczególne żywioły zapewniane przez elementy ekwipunku dodaje się do odporności na wszystkie żywioły.
- Prowokacja
- Umiejętność została usunięta.
- Wprowadzono nową umiejętność pasywną: „Determinacja”.
- Zadawane przez ciebie obrażenia wzrastają o 4% za każdego trafionego przeciwnika w promieniu 12 metrów od postaci (maksymalnie do 20%).
- Nieustępliwy Atak
- Nowa umiejętność pasywna.
- Dostępna od poziomu 30.
- Zadajesz wszystkim oślepionym, zamrożonym i ogłuszonym przeciwnikom obrażenia zwiększone o 20%.
- Przejęcie Inicjatywy
- Umiejętność została usunięta.
- W przyszłości zostanie zastąpiona przez inną umiejętność pasywną.
- Jedność
- Szaman
- Zmniejszono siatki kolizji w przypadku następujących przywołańców:
- Psy zombie
- Monstrum
- Fetysze
- Umiejętności aktywne
- Trupie Pająki
- Obrażenia od broni zwiększono z 324% do 576%.
- Runa – Ogniste Pająki
- Obrażenia od broni zwiększono z 400% do 700%.
- Runa – Skaczące Pająki
- Obrażenia od broni zwiększono z 383% do 646%.
- Runa – Pajęcza Królowa
- Obrażenia od broni zwiększono z 1575% do 2625%.
- Armia Fetyszów
- Runa – Zasadzka Fetyszów
- Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
- Runa – Zasadzka Fetyszów
- Rój Szarańczy
- Runa – Nienasycony Rój
- Runa została przeprojektowana.
- Zapewnia teraz 25 many na sekundę, pod warunkiem, że pierwszy trafiony wróg wciąż żyje.
- Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia od zimna.
- Runa została przeprojektowana.
- Runa – Chmara Insektów
- Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia fizyczne.
- Runa – Nienasycony Rój
- Zbiorowy Zamęt
- Runa – Degeneracja
- Zmniejszono szansę na przywołanie psa zombie z 50% do 30%.
- Runa – Degeneracja
- Zatruta Strzałka
- Runa – Ognista Strzałka
- Obrażenia od broni zostały zwiększone z 425% do 565% przez 4 sek.
- Runa – Ognista Strzałka
- Ofiara
- Umiejętność została przeprojektowana.
- Poświęca jednego psa na raz.
- Pies zostanie ciśnięty w miejsce, gdzie znajduje się kursor, i wybuchnie przy zderzeniu.
- Obrażenia od broni zwiększono ze 185% do 1090%.
- Jeśli postać jest wyposażona w Palec Wielkoluda, wartość zadawanych obrażeń zostaje potrojona do 3270% obrażeń od broni za poświęcenie psa.
- Nie zadajesz dodatkowych obrażeń, jeśli twój olbrzymi pies odpowiada więcej niż 3 normalnym psom.
- Jeśli postać jest wyposażona w Palec Wielkoluda, wartość zadawanych obrażeń zostaje potrojona do 3270% obrażeń od broni za poświęcenie psa.
- Runa – Czarna Posoka
- Runa została przeprojektowana.
- Ogłusza teraz wrogów znajdujących się w polu rażenia na 3 sek.
- Runa została przeprojektowana.
- Runa – Duma
- Zwiększono liczbę otrzymywanych punktów many z 60 do 280 za każdego psa.
- Runa – Ofiarność
- Runa została przeprojektowana.
- Wszystkie twoje psy zostaną poświęcone podczas pojedynczego użycia umiejętności, a każdy z nich zada 1090% obrażeń od broni.
- Runa została przeprojektowana.
- Runa – Szczucie Sfory
- Runa została przeprojektowana.
- Zadajesz teraz obrażenia zwiększone o 20% przez 5 sek. po tym, jak poświęcisz psa.
- Wzmocnienie to zyskuje dodatkowy poziom kumulacji przy każdym użyciu umiejętności (maksymalnie 10).
- Zadajesz teraz obrażenia zwiększone o 20% przez 5 sek. po tym, jak poświęcisz psa.
- Runa została przeprojektowana.
- Umiejętność została przeprojektowana.
- Duchowa Nawałnica
- Runa – Studnia Dusz
- Zmieniono typ obrażeń z zimna na obrażenia od ognia.
- Runa – Studnia Dusz
- Trupie Pająki
- Umiejętności pasywne
- Krąg Życia
- Zmniejszono szansę na przywołanie psa zombie z 30% do 15%.
- Krąg Życia
- Zmniejszono siatki kolizji w przypadku następujących przywołańców:
- Czarownica
- Umiejętności aktywne
- Nawałnica Mocy
- Posiada teraz koszt początkowy, który wynosi 30 pkt. mocy tajemnej.
- Obrażenia od broni zwiększono z 573% do 670%.
- Runa – Ładunki Mocy
- Obrażenia od broni zwiększono z 688% do 825%.
- Runa – Śmiertelny Rozkwit
- Obrażenia od broni zwiększono z 1452% do 1725%.
- Zamieć
- Obrażenia od broni zwiększono z 807% do 910%.
- Runa – Nieustępliwa Burza
- Obrażenia od broni zwiększono z 1296% do 1360%.
- Dezintegracja
- Posiada teraz koszt początkowy, który wynosi 30 pkt. mocy tajemnej.
- Obrażenia od broni zwiększono z 511% do 580%.
- Runa – Entropia
- Obrażenia od broni zwiększono z 649% do 745%.
- Tornado Energii
- Obrażenia od broni zwiększono z 1000% do 1525%.
- Runa – Wściekły Sztorm
- Obrażenia od broni zwiększono z 1935% do 3200%.
- Chowaniec
- Obrażenia od broni zwiększono ze 179% do 240%.
- Hydra
- Obrażenia od broni zwiększono z 66% do 195%.
- Runa – Tajemna Hydra
- Obrażenia od broni zwiększono ze 111% do 245%.
- Runa – Spopielająca Hydra
- Obrażenia od broni zostały zwiększone z 108% do 185% przez 3 sek.
- Runa – Lodowa Hydra
- Obrażenia od broni zwiększono z 108% do 275%.
- Runa – Elektryczna Hydra
- Obrażenia od broni zwiększono ze 138% do 305%.
- Runa – Ognista Hydra
- Obrażenia od broni zwiększono z 178% do 400%.
- Magiczny Pocisk
- Obrażenia od broni zwiększono z 170% do 230%.
- Runa – Naładowany Pocisk
- Obrażenia od broni zwiększono z 240% do 325%.
- Runa – Śledzący Pocisk
- Obrażenia od broni zwiększono z 211% do 285%.
- Meteoryt
- Obrażenia od broni za płynną lawę zostały zwiększone z 167% do 190% przez 3 sek.
- Runa – Kometa
- Obrażenia od broni za zamrażającą mgłę zostały zwiększone ze 197% do 224% przez 3 sek.
- Runa – Płynny Ogień
- Obrażenia od broni za płynną lawę zostały zwiększone z 549% do 625% przez 3 sek.
- Promień Mrozu
- Posiada teraz koszt początkowy, który wynosi 30 pkt. mocy tajemnej.
- Obrażenia od broni zwiększono ze 510% do 605%.
- Runa – Śnieżyca
- Obrażenia od broni zwiększono z 375% do 455%.
- Nawałnica Mocy
- Umiejętności pasywne
- Zimna Krew
- Poprawki błędów
- Naprawiono usterkę, która mogła czasami uniemożliwiać innym umiejętnościom odnowienie tej umiejętności, kiedy dochodziło do odnowienia czasu trwania wyziębienia.
- Poprawki błędów
- Zimna Krew
- Umiejętności aktywne
PRZEDMIOTY
- Wprowadzono nowy legendarny przedmiot zużywalny.
- Dar Ramalandi
- Użyj na przedmiocie bez gniazd, aby dodać do niego maksymalną liczbę gniazd dozwoloną dla przedmiotu tego typu.
- Dar Ramalandi
- Kilka istniejących przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
- Ogólne
- Głębinowce
- Dodano moc legendarną.
- Wszystkie umiejętności generujące zasoby zadają 80-100% więcej obrażeń.
- Dodano moc legendarną.
- Medalion Geralta
- Dodano moc legendarną.
- Po podniesieniu złota przywraca zdrowie w ilości równej wartości podniesionego złota.
- Uwaga. Moc ta nie została jeszcze wprowadzona do gry.
- Po podniesieniu złota przywraca zdrowie w ilości równej wartości podniesionego złota.
- Dodano moc legendarną.
- Szarfa Nożownika
- Dodano moc legendarną.
- Szansa na rzucenie w pobliskiego wroga sztyletem, który zadaje 275-350% obrażeń od broni.
- Dodano moc legendarną.
- Głębinowce
- Barbarzyńca
- Lament
- Dodano moc legendarną.
- Pozwala na dwukrotne zastosowanie Rozprucia.
- Dodano moc legendarną.
- Cześć Bastionu
- Dodano moc legendarną.
- Zwiększono maksymalną liczbę kumulacji Amoku do 10.
- Dodano moc legendarną.
- Lament
- Krzyżowiec
- Pas z Włosów Anioła
- Dodano moc legendarną.
- Sprawia, że Kara zyskuje efekty wszystkich run.
- Dodano moc legendarną.
- Wieczna Unia
- Dodano moc legendarną.
- Wydłuża czas trwania wszystkich awatarów Falangi o 200%.
- Dodano moc legendarną.
- Pas z Włosów Anioła
- Łowca demonów
- Krzemienne Groty
- Dodano moc legendarną.
- Piorun Kulisty leci teraz z 50% szybkości.
- Dodano moc legendarną.
- Krzemienne Groty
- Uwaga: Istniejące przedmioty nie zostaną objęte tymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
- Ogólne
- Przedmioty klasowe
- Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce (patrz powyżej).
- Krzyżowiec
- Ostrze Proroctwa
- W opisie broni nie znajduje się już błędna informacja, że wszyscy wrogowie trafieni umiejętnością „Skazanie” spowodują kolejne wybuchy.
- Ostrze Proroctwa
- Łowca demonów
- Wcielenie Marudera
- Premia za zebranie 6 elementów zestawu
- Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętności wykorzystujące nienawiść, których używają Wartownicy, miały szybkość ataku mniejszą niż zamierzona.
- Premia za zebranie 6 elementów zestawu
- Pomsta Natalii
- Premia za zebranie 4 elementów zestawu
- Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 1 sek. do 2 sek. za każdego zabitego wroga.
- Efekt jest teraz wywoływany również, jeśli postać jedynie bierze udział w zabiciu przeciwnika przez sojuszników.
- Premia za zebranie 4 elementów zestawu
- Opończa Cienia
- Premia za zebranie 2 elementów zestawu
- Po otrzymaniu zabójczych obrażeń używasz natychmiast Zasłony Dymnej i regenerujesz 25% punktów życia.
- Efekt ten może wystąpić raz na 120 sekund.
- Premia za zebranie 4 elementów zestawu
- Zestaw został przeprojektowany.
- Sprawia teraz, że Moc Cieni trwa nieprzerwanie.
- Zestaw został przeprojektowany.
- Premia za zebranie 2 elementów zestawu
- Wcielenie Marudera
- Czarownica
- Ozdoby Ognistego Ptaka
- Premia za zebranie 6 elementów zestawu
- Obrażenia od broni zostały zwiększone z 300% do 2000% przez 5 sek.
- Premia za zebranie 6 elementów zestawu
- Ozdoby Ognistego Ptaka
- Nowe sezonowe przedmioty legendarne
- Ogólne
- Bezdenna Mikstura Odnowienia
- Nowa mikstura legendarna.
- Przywraca 15% podstawowego zasobu, gdy zostanie użyta, jeśli postać miała mniej niż 25% życia.
- Pas Krelma
- Nowy legendarny pas.
- Daje 20% premii do szybkości ruchu.
- Otrzymanie obrażeń sprawia, że efekt przestaje działać na 15 sekund.
- Karwasze Krelma
- Nowe legendarne karwasze.
- Zapewniają niewrażliwość na efekty odrzucenia i oszołomienia.
- x1_FollowerItem_Legendary_03 (Nazwa wciąż do określenia)
- Nowy legendarny przedmiot dla towarzysza.
- Do wyposażenia dla towarzysza: Zmniejsza czas odnowienia wszystkich umiejętności towarzysza o 50%.
- Bezdenna Mikstura Odnowienia
- Barbarzyńca
- Bezlitośnik
- Nowa, legendarna potężna broń jednoręczna.
- Sprawia, że Młot Starożytnych ma 25-30% szans na przywołanie Starożytnego na 20 sekund.
- Bezlitośnik
- Krzyżowiec
- Amazońska Parma
- Nowa legendarna tarcza.
- Sprawia, że za pomocą Falangi można przywołać dwa razy więcej awatarów.
- Ma zastosowanie przy wszystkich wariantach run.
- P1_CruShield_norm_unique_01(Nazwa wciąż do określenia)
- Nowa legendarna tarcza krzyżowca.
- Usuwa czas odnowienia dla Skazania.
- Skazanie kosztuje teraz 40 pkt. furii.
- Amazońska Parma
- Łowca demonów
- Łuk Egirsona
- Nowy legendarny łuk.
- Sprawia, że Strzał Bolasem ma przy eksplozji 15-20% szans na przyciągnięcie wszystkich wrogów w promieniu 24 metrów.
- Łuk Egirsona
- Mnich
- Alabastrowe Rękawice
- Nowe legendarne rękawice.
- Wydłużają czas działania Powalającego Podmuchu do 1 minuty.
- Alabastrowe Rękawice
- Szaman
- Sezonowe przedmioty legendarne nie są jeszcze zaimplementowane.
- Czarownik
- p1_Wand_norm_unique_01(Nazwa wciąż do określenia)
- Nowa różdżka.
- Usuwa czas odnowienia dla Teleportacji.
- Teleportacja kosztuje teraz 25 pkt. mocy tajemnej.
- p1_Wand_norm_unique_01(Nazwa wciąż do określenia)
- Ogólne
OSIĄGNIĘCIA
- Potwory i spółka
- Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 500 000 do 250 000.
- Być jak Boba F.
- Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągniecie, z 50 000 do 5 000.
- Mistrz w swoim fachu
- Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągniecie, ze 100 000 do 7 500.
- Łowca głów
- Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągniecie, z 150 000 do 10 000.
- Śmierć, śmierć i jeszcze więcej śmierci
- Zmniejszono liczbę przeciwników, których należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 2 500 000 do 750 000.
- Potwornie wysoka śmiertelność
- Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 1 000 000 do 500 000.
- Kupą, mości panowie!
- Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 5 000 000 do 1 000 000.
- Kolos na drewnianych nogach
- Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 25 000 do 1 000.
- Najemny zabójca potworów
- Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągniecie, z 10 000 do 2 500.
TRYB PRZYGODOWY
- Zlecenia
- Zmniejszono ilość złota i punktów doświadczenia przyznawaną w nagrodę za wykonanie następujących zleceń:
- Akt I – Oczyść Legowisko Kazrów
- Akt II – Ukończ wydarzenie: Złoto górnika
- Akt III – Oczyść Posterunek Crydera
- Akt III – Oczyść Wysunięte Koszary
- Akt IV – Oczyść Piekielną Szczelinę, Poziom 2
- Akt V – Ukończ wydarzenie: Skąpiec
- Zmniejszono ilość złota i punktów doświadczenia przyznawaną w nagrodę za wykonanie następujących zleceń:
- Szczeliny Nefalemów
- Koszt otwarcia Szczeliny Nefalemów został zmniejszony z 5 fragmentów klucza (w sumie) do 1 fragmentu (na gracza).
- Każdy gracz musi zapłacić 1 fragment, aby móc wejść do Szczeliny.
- Nie można już kliknąć w obelisk, aby otworzyć kolejną Szczelinę Nefalemów, kiedy jedna jest już aktywna.
- Czas działania Obelisku Wyładowań skrócono z 30 do 15 sek. wyłącznie w przypadku Głębokich Szczelin.
- Koszt otwarcia Szczeliny Nefalemów został zmniejszony z 5 fragmentów klucza (w sumie) do 1 fragmentu (na gracza).
- Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który powodował, że system dobierania graczy przydzielał ich do gier z otwartą Szczeliną Nefalemów, której strażnik został już zgładzony.
RZEMIOSŁO
- Kowal
- Zmniejszono ze 120 do 72 liczbę magicznych materiałów rzemieślniczych wymaganych do wykonania karwaszy legendarnych bądź wchodzących w skład zestawu.
- Wieszczka
- W przypadku transmogryfikacji przedmiotu posiadającego już efekt wizualny w przedmiot legendarny nie będzie już wyświetlany pierwotny efekt, a tylko efekt wizualny docelowego przedmiotu legendarnego.
- Przedmioty z zestawów zdobywane na Udręce i poddane transmogryfikacji można przywrócić do ich pierwotnego wyglądu.
WYDARZENIA
- Infernalna Machina
- Wprowadzono nową nagrodę: Amulet Piekielnego Ognia.
- Nowy legendarny amulet.
- Posiada losową zdolność pasywną odpowiednią dla twojej klasy.
- Schemat można zakupić od Squirt w Akcie II za 5 milionów sztuk złota.
- Wymaga tych samych materiałów co Pierścień Piekielnego Ognia oraz dodatkowo 10 zapomnianych dusz.
- Wprowadzono nową nagrodę: Amulet Piekielnego Ognia.
POTWORY
- Król Szkieletów upuści teraz Koronę Leoryka za pierwszym razem, gdy zabije się go na poziomie od 11 do 65.
- Larvus będzie teraz także upuszczał łupy.
- Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że niektóre efekty zadające obrażenia z upływem czasu nie działały podczas ucieczki goblinów skarbników.
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
- Do profili graczy zostały dodane miniaturki postaci.
- Do listy znajomych dodano pole tekstowe, w którym podczas pisania odfiltrowywane będą nazwy znajomych.
- Ustawienia filtrowania na ekranie wiadomości klanowych zostaną teraz zachowane, kiedy się wylogujesz.
- Rozwijany filtr osiągnięć zachowa teraz twój wybór do momentu wylogowania.
- Przytrzymanie klawisza Shift podczas porównywania przedmiotów nie będzie już powodowało uwzględniania premii z klejnotów w gniazdach podczas wyświetlania statystyk.
- Czat
- Wiadomości będą teraz automatycznie zmieniane na szepty, kiedy po wpisaniu nazwy gracza zostanie wciśnięty klawisz Spacji.
- Jeśli w danym momencie gracz z kimś szepcze, nowe wiadomości od uczestnika rozmowy będą wyświetlane jako pierwsze.
- Dodano nowy skrót klawiszowy, który powoduje wyświetlenie okna czatu.
- Możesz teraz wyświetlić okno czatu, przytrzymując klawisz X.
- Poprawki błędów
- Członkowie drużyny otrzymają teraz poprawnie powiadomienie, kiedy przywódca drużyny zmieni poziom trudności gry.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach kilka ostatnich potworów koniecznych do wykonania zlecenia nie wyświetlało się na minimapie.
- Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać wyświetlanie poziomów i portretów mistrzowskich w zakładce profilów bohaterów dla graczy będących poza siecią.
- Naprawiono błąd, który powodował, że powiadomienie o zdobyciu nowego portretu mistrzowskiego wyświetlało się, zanim gracz zdobył ów portret.
- Naprawiono błąd, który powodował ograniczenie liczby wiadomości społecznościowych do liczby postaci, która była mniejsza niż zamierzono.
POPRAWKI BŁĘDÓW
- Naprawiono błąd, który powodował, że maksymalna liczba wyświetlanych klatek animacji blokowała się na wartości 60 FPS, kiedy włączona była opcja synchronizacji pionowej.
Prawda, że spora dawka informacji? Zapraszamy do komentowania!






