diablo 3

Diablo 3 - Patch 2.1 na Publicznym Serwerze Testowym - szczegółowe informacje

Dodał: Anubin, 26.06.2014 15:46, Kategoria: Diablo 3

Publiczny Serwer Testowy PST Diablo 3 Reaper of Souls


Nie możecie się doczekać Patcha 2.1 do Diablo 3: Reaper of Souls? Mamy dla Was elektryzującą wiadomość! Właśnie pojawiła się możliwość testowania najnowszej łatki poprzez PST. Jak stać się testerem, co wnosi nowa łatka? Tego dowiecie się w rozwinięciu newsa!

Jak zostać testerem?

Aktualizacja 2.0.1 jest już dostępna we wczesnej wersji na Publicznym Serwerze Testowym (PST). Aby dowiedzieć się o zmianach, jakie zostaną wprowadzone wraz z wersją 2.1.0, zapoznajcie się z oficjalnymi informacjami o aktualizacji 2.1.0 na PST. Poniżej znajdziecie informacje o udziale w testach, kopiowaniu postaci oraz przesyłaniu opinii i sugestii.

Więcej szczegółów o dostępie do PST oraz korzystaniu z funkcji kopiowania postaci można znaleźć w FAQ.

Jak wziąć udział w testach na PST

Aby wziąć udział w publicznych testach, wymagana jest licencja Diablo III przypisana do konta Battle.net o nieposzlakowanej opinii (innymi słowy, nie może być ono zablokowane lub zbanowane). Ponadto należy pobrać i zainstalować aplikację Battle.net (jeżeli jeszcze z niej nie korzystacie).

Krok 1: Stwórz konto PST. W tym celu zaloguj się na stronę zarządzania kontem Battle.net, wybierz licencję Diablo III, a następnie kliknij „Stwórz konto PST”.

Jeżeli w przeszłości uczestniczyliście już w testach na PST (lub w beta-testach Reaper of Souls), możecie pominąć krok 1, ponieważ posiadacie już konto PST.

Krok 2: Pobierz i zainstaluj aplikację Battle.net.

Krok 3: Zaloguj się do aplikacji przy pomocy danych konta Battle.net i wybierz „Diablo III” z menu po lewej stronie.

Krok 4: Na ekranie Diablo III znajdziesz rozwijane menu nad przyciskiem „Graj” (bądź „Instaluj”, jeśli nie masz zainstalowanej gry na komputerze). Wybierz „PST: Reaper of Souls” z tego rozwijanego menu.

Krok 5: Możesz teraz zainstalować i grać w Diablo III w wersji 2.1.0 na PST.

Aktualizacja 2.1.0 na PST jest dostępna we wszystkich wspieranych językach, a testy są otwarte dla graczy ze wszystkich regionów.

Kopiowanie postaci

Po uruchomieniu publicznych testów zostanie udostępniona opcja kopiowania istniejących postaci z aktualnej wersji gry Diablo III na konto PST. Warto podkreślić, że za każdym razem na konto PST można skopiować postaci tylko z jednego regionu. W przypadku skopiowania postaci z konta w innym regionie gry, postaci znajdujące się wcześniej na koncie PST zostaną utracone.

Krok 1: Zaloguj się do klienta PST i stwórz nową postać. Po utworzeniu nowej postaci wróć do głównego ekranu postaci.

Krok 2: Kliknij przycisk kopiowania postaci na PST umieszczony w prawym górnym rogu ekranu. (Przycisk nie pojawi się w grze, dopóki nie stworzysz nowej postaci na 1 poziomie).

Krok 3: Wybierz swój region.

Krok 4: Kliknij przycisk kopiowania. Spowoduje to skopiowanie wszystkich postaci z twojego konta w wybranym regionie. Jednocześnie nastąpi odłączenie od klienta PST.

Krok 5: Zaloguj się z powrotem. Twoje skopiowane postaci będą dostępne do gry.

Pamiętajcie, że możecie kopiować postaci na swoje konto PST tylko z jednego regionu gry naraz. Jeżeli zdecydujecie się na skopiowanie postaci z innego regionu, utracicie bohaterów, których skopiowaliście wcześniej.

Ponadto postaci można kopiować tylko raz na 72 godziny. Próba skopiowania postaci wcześniej spowoduje wystąpienie błędu.

Zgłaszanie błędów i przesyłanie sugestii

Po zapoznaniu się z nowościami w grze zajrzyjcie na forum PST i podzielcie się swoimi uwagami na temat zmian w klasach oraz systemach, a także podyskutować z innymi uczestnikami testów.

Aby zgłosić błędy, na jakie natrafiliście w grze, udajcie się na amerykańskie forum zgłaszania błędów na PST.

Przypominamy, że PST to serwer testowy i należy się spodziewać spadków wydajności gry oraz niezapowiedzianych restartów i wyłączeń serwera. Jeśli serwer miałby być niedostępny przez dłuższy czas, to poinformujemy o tym na amerykańskim forum PST.



Jakie zmiany wprowadza aktualizacja?

Informacje o aktualizacji 2.1.0 dla PST - wer. 2.1.0.25014

Aby przekazać opinie i sugestie na temat zmian, odwiedźcie forum PST.

Błędy i problemy techniczne prosimy zgłaszać na amerykańskim forum zgłaszania błędów na PST.

Dodatkowe informacje na temat uczestnictwa w testach na PST można znaleźć w tym artykule.

Spis treści

NOWE ELEMENTY

Tryb sezonowy

Opcjonalny, powtarzalny tryb sezonowy oferuje graczom możliwość rozpoczynania co jakiś czas od nowa i rozwijania od zera postaci normalnych i hardkorowych bez złota, zasobów czy wcześniej zdobytego doświadczenia w ramach poziomów mistrzowskich. Podobnie jak w przypadku różnic między trybami normalnym i hardkorowym postaci sezonowe będą miały odrębną wspólną skrytkę i oddzielne postępy rzemieślników. Po zakończeniu danego sezonu wszelkie przedmioty, złoto czy doświadczenie w ramach poziomów mistrzowskich przejdą na postaci niesezonowe.

Sezony oferują graczom wyjątkowe nagrody i nowe wyzwania, w tym nowe przedmioty legendarne, specjalne zestawy transmogryfikacji dostępne tylko dla uczestników konkurencji w kolejnych sezonach, a także nowe osiągnięcia zwane „podbojami”. Postępy w ramach danego sezonu będzie można śledzić za pomocą naszego nowego systemu rankingowego. 

Głębokie Szczeliny

Głębokie Szczeliny, nazywane wcześniej Szczelinami Warstwowymi (Tiered Rifts), to szczególny typ Szczelin Nefalemów z limitem czasu. Liczba poziomów w Głębokich Szczelinach jest nieograniczona, a każdy poziom jest trudniejszy od poprzedniego. 

Ukończenie Głębokiej Szczeliny w wyznaczonym czasie umożliwi graczom przejście do następnego poziomu (jeśli osiągnięcie wystarczająco dobry czas, będziecie mogli nawet przeskoczyć kilka poziomów). Dopóki gracze będą kończyć poziomy Głębokiej Szczeliny w wyznaczonym czasie, będą mogli przechodzić na kolejne. Kiedy czas się skończy, gracze będą mogli dokończyć bieżący poziom, a wyniki ich wędrówki przez Głęboką Szczelinę zostaną opublikowane w tabeli wyników – naszym nowym systemie rankingowym. 

Tabele wyników

Wraz z wprowadzeniem sezonów i Głębokich Szczelin chcemy również zapewnić graczom sposób śledzenia swoich postępów w nowych środowiskach gry. W tym celu stworzyliśmy tabele wyników. 

Tabele wyników to system rankingowy, który umożliwia śledzenie różnych danych graczy, w tym czasu ukończenia Głębokich Szczelin i sumy punktów za osiągnięcia w sezonie. System ten zapewnia też sezonowy ranking końcowy podbojów w odniesieniu do różnych stylów gry. Zaprojektowaliśmy go tak, aby zapewniał wiele szczegółowych informacji, w tym także na temat graczy w regionie, na liście znajomych oraz członków klanu.

Rynsztoki

W wersji 2.1.0 podczas wędrówki przez Szczeliny Nefalemów i Głębokie Szczeliny gracze otrzymają możliwość zobaczenia nowego otoczenia: Rynsztoków.  

Pierwotnie zaprojektowaliśmy to środowisko jako kanały ściekowe pod Zachodnią Marchią, ale nie zdołaliśmy wprowadzić Rynsztoków do listy dostępnych poziomów w chwili premiery dodatku Reaper of Souls. Spodobały nam się jednak wygląd i atmosfera tych gnijących, wilgotnych podziemi, więc poświęciliśmy trochę czasu naich dopracowanie, aby móc umieścić je w Szczelinach i Głębokich Szczelinach. Mamy nadzieję, że to nowe, losowe środowisko gry przypadnie wam do gustu.

OGÓLNE

  • Wszyscy gracze posiadający Reaper of Souls otrzymali dodatkową zakładkę w skrytce.
  • Gracze, którzy będą nieaktywni poza grą przez 30 minut, zostaną rozłączeni.
  • Zmiany w zakresie leczenia
    • Ilość punktów życia przywracana przez kule zdrowia, które upuściły rzadkie potwory, została zmniejszona z 30% do 15%.
    • Ilość punktów życia przywracana przez kule zdrowia, które upuścili czempioni i słudzy, została zmniejszona z 20% do 15%.
    • Zwiększono skuteczność premii za przedmioty do regeneracji życia oraz liczby punktów życia otrzymywanych za każde trafienie.
      • Powyższe zmiany mają zastosowanie do wszystkich przedmiotów, od poziomu 1 do 70.
      • Zmiany mają zastosowanie wsteczne i wpłyną na statystyki istniejących przedmiotów.

Wróć do góry

KLASY

  • Wprowadzono poprawki do SI niektórych zwierzaków.
    • Zwierzaki należące do innych graczy będą teraz mniej widoczne.
    • Naprawiono kilka błędów, które mogły czasami powodować, że zwierzaki nie atakowały pobliskich przeciwników lub zatrzymywały się i przestawały atakować swój cel.
      • Umiejętności objęte zmianami to:
        • Zew Starożytnych
        • Towarzysz
        • Armia Fetyszów
        • Monstrum
        • Mistyczny Sojusznik
        • Falanga
        • Psy zombie
  • Barbarzyńca
    • Umiejętności aktywne
      • Zew Starożytnych
        • Starożytni powinni teraz skuteczniej trafiać cele będące w ruchu.
        • Dzika Szarża Korlika zadaje teraz obrażenia wrogom znajdującym się na jego drodze.
        • Fala Sejsmiczna Madoka podbija teraz przeciwników na niewielką wysokość zamiast odrzucać ich w tył.
        • Runa – Tradycje Klanu
          • Runa została przeprojektowana.
            • Trafieni przeciwnicy zostają teraz wyziębieni, co spowolni ich szybkość ruchu o 30% na 2 sek.
            • Istnieje 10% szans na zadanie trafienia krytycznego wyziębionym przeciwnikom.
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
        • Poprawki błędów
          • Naprawiono usterkę, która czasami mogła sprawić, że Starożytni nie korzystali ze swoich zdolności dodatkowych.
          • Naprawiono błąd, który trwale zwiększał szybkość ataku po użyciu Zewu Starożytnych.
      • Rozpłatanie
        • Obszar zadawania obrażeń zwiększono ze 120 do 180 stopni, aby dopasować go do efektu wizualnego.
        • Runa – Nadciągająca burza
          • Runa została przeprojektowana.
            • Wyziębia teraz wszystkich trafionych wrogów i sprawia, że otrzymują o 10% zwiększone obrażenia ze wszystkich źródeł przez 3 sekundy.
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
      • Trzęsienie Ziemi
        • Obrażenia od broni zwiększono z 2600% do 4200%.
        • Runa – Stąpnięcie Olbrzyma
          • Zwiększono obrażenia od broni za wstrząs wtórny ze 160% do 200%.
        • Runa – Gorejąca Furia
          • Obrażenia od broni zwiększono z 4500% do 5100%.
      • Dzika Szarża
        • Obrażenia od broni zwiększono z 360% do 540%.
        • Runa – Taran
          • Obrażenia od broni zwiększono z 760% do 900%.
        • Runa – Bycza Szarża
          • Ogłuszenie zostało zastąpione przez zamrożenie.
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
        • Runa – Waleczność
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.
      • Przezwyciężenie Bólu
        • Kiedy działa, zapewnia obecnie niewrażliwość na wszelkie efekty ograniczenia kontroli nad postacią.
        • Runa – Brawura
          • Runa została przeprojektowana.
            • Zwiększa teraz szybkość biegu o 40% i powoduje odrzucenie przeciwników w tył przez biegnącą postać.
        • Runa – Pogarda dla Słabości
          • Runa została przeprojektowana.
            • Przywraca ci natychmiast 35% maksymalnej wartości twoich punktów życia.
      • Rozprucie
        • Runa – Okaleczenie
          • Runa została przeprojektowana.
            • Sprawia teraz, że wrogowie wyziębieni przez Rozprucie otrzymują o 10% zwiększone obrażenia ze wszystkich źródeł.
      • Fala Sejsmiczna
        • Fala namierzy teraz wybranego przeciwnika, jeśli, celując, przytrzymasz przycisk.
      • Rozprucie
        • Obrażenia od broni zwiększono z 1000% do 1100% przez 5 sek.
        • Runa – Rany Szarpane
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.
        • Runa – Okaleczenie
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
        • Runa – Na Strzępy
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.
      • Gniew Berserkera
        • Runa – Rzeź
          • Obrażenia spowodowane przez tę runę mogą teraz wyzwalać efekty proceduralne.

Wróć do góry

  • Krzyżowiec
    • Umiejętności aktywne
      • Falanga
        • Zwiększono szybkość biegu awatarów ze 100% do 200%.
        • Runa – Łucznicy
          • Poprawki błędów
            • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Łucznicy przestawali atakować, jeśli cel nie znajdował się na linii wzroku, mimo że był w zasięgu rażenia.

Wróć do góry

  • Łowczyni demonów
    • Zręczność nie zapewnia już szans na unik.
    • Za każdy punkt zręczności postać otrzymuje teraz 1 pkt. pancerza.
    • Umiejętności aktywne
      • Strzała Odłamkowa
        • Runa – Wir Cieni
          • Zwiększono obrażenia od broni za macki z 220% do 450%.
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
        • Runa – Spadające Gwiazdy
          • Obrażenia od broni za rakiety zwiększono z 400% do 600%.
      • Towarzysz
        • Runa – Dzik
          • Używa teraz rozpłatania na przeciwnikach znajdujących się przed nim.
      • Pętający Strzał
        • Runa – Okowy
          • Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia fizyczne.
      • Przebicie
        • Obrażenia od broni zwiększono z 620% do 750%.
        • Runa – Ogniste Jarzmo
          • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 220% do 500% przez 2 sek.
        • Runa – Poważne Obrażenia
          • Zwiększono dodatkowe obrażenia za trafienia krytyczne ze 130% do 330%.
        • Runa – Zaciekłe Uderzenie
          • Zwiększono szanse na ogłuszenie z 50% do 100%.
        • Runa – Na Wylot
          • Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia od zimna.
      • Wielostrzał
        • Runa – Arsenał
          • Obrażenia od broni zadawane przez rakiety zwiększono ze 160% do 300%.
      • Przygotowanie
        • Runa – Zbrodnia i Kara
          • Umiejętność nie wykorzystuje już punktów dyscypliny.
          • Dodano 20 sekundowy czas odnowienia.
      • Deszcz Zemsty
        • Obrażenia od broni zwiększono z 1250% do 1500% przez 5 sek.
        • Runa – Siła Nieczysta
          • Obrażenia od broni zwiększono z 5400% do 5800% przez 5 sek.
        • Runa – Czarne Chmury
          • Obrażenia od broni zwiększono z 2650% do 3500% przez 8 sek.
        • Runa – Nalot Cieni
          • Obrażenia od broni zwiększono z 3200% do 3800% przez 5 sek.
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
        • Runa – Smuga
          • Obrażenia od broni zwiększono z 2400% do 2800% przez 5 sek.
        • Runa – Upiorny Cwał
          • Obrażenia od broni zwiększono z 4200% do 4600% przez 6 sek.
      • Huragan Ognia
        • Obrażenia od broni zwiększono z 525% do 685%.
        • Runa – Bombardowanie
          • Obrażenia od broni zwiększono z 465% do 545%.
        • Runa – Wielka Prędkość
          • Zwiększono szansę na przebicie z 40% do 50%.
          • Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia od błyskawic.
        • Runa – Pętająca Sieć
          • Czas działania spowolnienia został wydłużony z 1 sek. do 2 sek.
      • Wartownik
        • Obrażenia od broni zwiększono z 200% do 280%.
        • Runa – Łańcuch Udręki
          • Obrażenia od broni zwiększono z 240% do 300% na sekundę.
        • Runa – Przebijający Bełt
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.
        • Runa – Wieżyczka Ogniowa
          • Obrażenia od broni zwiększono z 70% do 120%.
      • Moc Cieni
        • Runa – Smuga Cienia
          • Zwiększono redukcję obrażeń z 15% do 35%.
        • Runa – Studnia Ciemności
          • Czas odnowienia skrócono z 14 do 10 sek.
      • Zasłona Dymna
        • Runa – Specjalna Formuła
          • Zlikwidowano czas odnowienia.
          • Zmniejsza obecnie koszt punktów dyscypliny do 10.
      • Kolczasta Pułapka
        • Obrażenia od broni zwiększono z 250% do 340%.
        • Runa – Wielokrotny Wybuch
          • Obrażenia od broni zwiększono z 250% do 420% za każdy wybuch.
        • Runa – Odgromnik
          • Obrażenia od broni zwiększono z 280% do 500%.
        • Runa – Długi Lont
          • Obrażenia od broni zwiększono z 300% do 520% za każdy wybuch.
        • Runa – Lepka Bomba
          • Obrażenia od broni zwiększono z 680% do 800%.
      • Ostrzał
        • Obrażenia od broni zwiększono z 400% do 575%.
        • Runa – Demolka
          • Obrażenia od broni zwiększono z 340% do 400%.
        • Runa – Ścieżka Ognia
          • Obrażenia od broni zwiększono z 80% do 185% przez 2 sek.
        • Runa – Ostrzał Rakietowy
          • Obrażenia od broni zwiększono z 90% do 110%.
        • Runa – Kłująca Stal
          • Zwiększono dodatkowe obrażenia za trafienia krytyczne ze 130% do 140%.
      • Odskok
        • Runa – Akrobacje
          • Czas odnowienia skrócono z 8 do 6 sek.
      • Zemsta
        • Runa – Spośród Cieni
          • Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia od zimna.
    • Umiejętności pasywne
      • Rozeznanie
        • Umiejętność została przeprojektowana.
          • Kiedy odnosisz śmiertelne obrażenia, znikasz teraz na 2 sek. i regenerujesz 50% maksymalnej wartości życia.
            • Efekt ten ma 60 sekundowy czas odnowienia.
      • Perfekcjonista
        • Nie zwiększa już życia postaci o 10%.

Wróć do góry

  • Mnich
    • Zręczność nie zapewnia już szans na unik.
    • Za każdy punkt zręczności postać otrzymuje teraz 1 pkt. pancerza.
    • Umiejętności aktywne
      • Przełamująca Fala
        • Obrażenia od broni zwiększono ze 143% do 175%.
        • Runa – Poturbowanie
          • Obrażenia od broni zwiększono z 216% do 265%.
        • Runa – Fala Przypływu
          • Zwiększono liczbę punktów siły duchowej generowanych przez trafienia krytyczne z 4 do 6.
        • Runa – Tsunami
          • Co trzecie trafienie zamraża również wrogów na 1,5 sek.
      • Uderzenie Cyklonu
        • Runa – Ściana Wiatru
          • Runa została przeprojektowana.
            • Po przyciągnięciu przeciwników zamraża ich na 1,5 sek.
      • Zabójczy Zasięg
        • Obrażenia od broni zwiększono ze 109% do 120%.
        • Runa – Przezorność
          • Wydłużono czas działania wzmocnienia z 3 sek. do 5 sek.
        • Runa – Bystre Oko
          • Runa została usunięta.
          • Wprowadzono nową runę: „Ognista Pięść”.
            • Zwiększa zadawane obrażenia od broni do 200%.
        • Runa – Przebijający Trójząb
          • Zwiększono szansę na podbicie wrogów przy trzecim trafieniu do 100%.
        • Runa – Rozproszone Ciosy
          • Zwiększono obrażenia od broni za trzecie trafienie ze 156% do 185%.
        • Runa – Atak z Zaświatów
          • Runa została przeprojektowana.
            • Redukuje koszt użycia kolejnej umiejętności wykorzystującej siłę duchową o 8% za każdego przeciwnika, którego dosięgnie trzecie trafienie.
      • Eksplodująca Dłoń
        • Obrażenia od broni zwiększono z 1179% do 1685% przez 9 sek.
        • Runa – Esencja Ognia
          • Obrażenia od broni zwiększono z 1623% do 2620% przez 9 sek.
          • Zwiększono obrażenia od broni za eksplozję (efekt zadawania obrażeń z upływem czasu) z 258% do 640% przez 3 sek.
        • Runa – Nieuchronna Zagłada
          • Obrażenia od broni zwiększono z 2149% do 3265% przez 12 sek.
      • Grzmiące Pięści
        • Zwiększono obrażenia od broni za pierwsze i drugie trafienie ze 122% do 255%.
        • Zwiększono obrażenia od broni za trzecie trafienie ze 183% do 510%.
        • Runa – Wyładowanie
          • Obrażenia od broni zwiększono ze 195% do 240%.
        • Runa – Wzbudzenie
          • Zwiększono liczbę punktów siły duchowej generowanych przez trafienia krytyczne z 4 do 6.
        • Runa – Ładunek Statyczny
          • Zwiększono wartość dodatkowych obrażeń od broni zadawanych przeciwnikom znajdującym się pod wpływem Ładunku Statycznego ze 125% do 180%.
        • Runa – Rozgromienie
          • Zwiększono obrażenia od broni za falę uderzeniową z 95% do 105%.
        • Runa – Podmuch Wiatru
          • Wydłużono czas działania zamrożenia z 1 do 2 sek.
      • Siedmiostronne Uderzenie
        • Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.
        • Runa – Boski Szturm
          • Obrażenia od broni zadawane przez wybuch zmniejszono z 977% do 877% na trafienie.
          • Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.
        • Runa – Pandemonium
          • Runa została przeprojektowana.
            • Teraz usuwa koszt siły duchowej i zamraża wszystkich trafionych wrogów na 7 sekund.
          • Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
        • Runa – Nagłe Uderzenie
          • Obrażenia od broni zwiększono z 6477% do 8285%.
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od błyskawic.
          • Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.
        • Runa – Nieprzerwany Atak
          • Czas odnowienia skrócono z 17 do 14 sek.
          • Znacznie zwiększono współczynnik proceduralny.
      • Powalający Podmuch
        • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 30% do 60% za każde wzmocnienie wiru.
        • Runa – Burza Ostrzy
          • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 40% do 85% za każde wzmocnienie wiru.
        • Runa – Cyklon
          • Obrażenia od broni zadawane przez tornado zostały zwiększone z 23% do 35%.
        • Runa – Władca Wichrów
          • Runa została przeprojektowana.
            • Wrogowie otrzymujący obrażenia od Powalającego Podmuchu przez 3 kolejne sekundy, przy jednoczesnym potrójnym wzmocnieniu wiru, zostaną zamrożeni na 2 sekundy.
              • Wrogowie nie mogą zostać zamrożeni przez Powalający Podmuch częściej niż raz na 3 sekundy.
      • Porywista Szarża
        • Obrażenia od broni zwiększono z 240% do 260%.
        • Runa – Północna Bryza
          • Obrażenia od broni zwiększono z 285% do 310%.
      • Fala Światła
        • Runa - Otępiające Światło
          • Runa została usunięta.
          • Wprowadzono nową runę: „Druzgocące Światło”.
            • Istnieje 20% szans na zadanie przez Falę Światła trafienia krytycznego zamrożonym przeciwnikom.
        • Runa – Ściana Światła
          • Ma teraz 40% szans na ogłuszenie wrogów.
          • Usunięto efekt odrzucenia.
      • Droga Stu Pięści
        • Obrażenia od broni zwiększono ze 192% do 220%.
        • Usunięto limit celów przy trzecim trafieniu.
        • Runa – Błyskawiczne Dłonie
          • Obrażenia od broni zwiększono z 429% do 490%.
        • Runa – Natchnione Natarcie
          • Runa została usunięta.
          • Wprowadzono nową runę: „Asymilacja”.
            • Zwiększa zadawane przez postać obrażenia o 5% za każdego przeciwnika, którego dosięgnie trzecie trafienie.
        • Runa – Smagnięcie Wichru
          • Zwiększono obrażenia od broni za podmuch wiatru ze 191% do 285%.
    • Umiejętności pasywne
      • Jedność
        • Umiejętność została usunięta.
        • Wprowadzono nową umiejętność pasywną: „Zgodność”.
          • 30% odporności na poszczególne żywioły zapewniane przez elementy ekwipunku dodaje się do odporności na wszystkie żywioły.
      • Prowokacja
        • Umiejętność została usunięta.
        • Wprowadzono nową umiejętność pasywną: „Determinacja”.
          • Zadawane przez ciebie obrażenia wzrastają o 4% za każdego trafionego przeciwnika w promieniu 12 metrów od postaci (maksymalnie do 20%).
      • Nieustępliwy Atak
        • Nowa umiejętność pasywna.
        • Dostępna od poziomu 30.
        • Zadajesz wszystkim oślepionym, zamrożonym i ogłuszonym przeciwnikom obrażenia zwiększone o 20%.
      • Przejęcie Inicjatywy
        • Umiejętność została usunięta.
        • W przyszłości zostanie zastąpiona przez inną umiejętność pasywną.

Wróć do góry

  • Szaman
    • Zmniejszono siatki kolizji w przypadku następujących przywołańców:
      • Psy zombie
      • Monstrum
      • Fetysze
    • Umiejętności aktywne
      • Trupie Pająki
        • Obrażenia od broni zwiększono z 324% do 576%.
        • Runa – Ogniste Pająki
          • Obrażenia od broni zwiększono z 400% do 700%.
        • Runa – Skaczące Pająki
          • Obrażenia od broni zwiększono z 383% do 646%.
        • Runa – Pajęcza Królowa
          • Obrażenia od broni zwiększono z 1575% do 2625%.
      • Armia Fetyszów
        • Runa – Zasadzka Fetyszów
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
      • Rój Szarańczy
        • Runa – Nienasycony Rój
          • Runa została przeprojektowana.
            • Zapewnia teraz 25 many na sekundę, pod warunkiem, że pierwszy trafiony wróg wciąż żyje.
          • Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia od zimna.
        • Runa – Chmara Insektów
          • Zmieniono typ obrażeń z trucizny na obrażenia fizyczne.
      • Zbiorowy Zamęt
        • Runa – Degeneracja
          • Zmniejszono szansę na przywołanie psa zombie z 50% do 30%.
      • Zatruta Strzałka
        • Runa – Ognista Strzałka
          • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 425% do 565% przez 4 sek.
      • Ofiara
        • Umiejętność została przeprojektowana.
          • Poświęca jednego psa na raz.
          • Pies zostanie ciśnięty w miejsce, gdzie znajduje się kursor, i wybuchnie przy zderzeniu.
        • Obrażenia od broni zwiększono ze 185% do 1090%.
          • Jeśli postać jest wyposażona w Palec Wielkoluda, wartość zadawanych obrażeń zostaje potrojona do 3270% obrażeń od broni za poświęcenie psa.
            • Nie zadajesz dodatkowych obrażeń, jeśli twój olbrzymi pies odpowiada więcej niż 3 normalnym psom.
        • Runa – Czarna Posoka
          • Runa została przeprojektowana.
            • Ogłusza teraz wrogów znajdujących się w polu rażenia na 3 sek.
        • Runa – Duma
          • Zwiększono liczbę otrzymywanych punktów many z 60 do 280 za każdego psa.
        • Runa – Ofiarność
          • Runa została przeprojektowana.
            • Wszystkie twoje psy zostaną poświęcone podczas pojedynczego użycia umiejętności, a każdy z nich zada 1090% obrażeń od broni.
        • Runa – Szczucie Sfory
          • Runa została przeprojektowana.
            • Zadajesz teraz obrażenia zwiększone o 20% przez 5 sek. po tym, jak poświęcisz psa.
              • Wzmocnienie to zyskuje dodatkowy poziom kumulacji przy każdym użyciu umiejętności (maksymalnie 10).
      • Duchowa Nawałnica
        • Runa – Studnia Dusz
          • Zmieniono typ obrażeń z zimna na obrażenia od ognia.
    • Umiejętności pasywne
      • Krąg Życia
        • Zmniejszono szansę na przywołanie psa zombie z 30% do 15%.

Wróć do góry

  • Czarownica
    • Umiejętności aktywne
      • Nawałnica Mocy
        • Posiada teraz koszt początkowy, który wynosi 30 pkt. mocy tajemnej.
        • Obrażenia od broni zwiększono z 573% do 670%.
        • Runa – Ładunki Mocy
          • Obrażenia od broni zwiększono z 688% do 825%.
        • Runa – Śmiertelny Rozkwit
          • Obrażenia od broni zwiększono z 1452% do 1725%.
      • Zamieć
        • Obrażenia od broni zwiększono z 807% do 910%.
        • Runa – Nieustępliwa Burza
          • Obrażenia od broni zwiększono z 1296% do 1360%.
      • Dezintegracja
        • Posiada teraz koszt początkowy, który wynosi 30 pkt. mocy tajemnej.
        • Obrażenia od broni zwiększono z 511% do 580%.
        • Runa – Entropia
          • Obrażenia od broni zwiększono z 649% do 745%.
      • Tornado Energii
        • Obrażenia od broni zwiększono z 1000% do 1525%.
        • Runa – Wściekły Sztorm
          • Obrażenia od broni zwiększono z 1935% do 3200%.
      • Chowaniec
        • Obrażenia od broni zwiększono ze 179% do 240%.
      • Hydra
        • Obrażenia od broni zwiększono z 66% do 195%.
        • Runa – Tajemna Hydra
          • Obrażenia od broni zwiększono ze 111% do 245%.
        • Runa – Spopielająca Hydra
          • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 108% do 185% przez 3 sek.
        • Runa – Lodowa Hydra
          • Obrażenia od broni zwiększono z 108% do 275%.
        • Runa – Elektryczna Hydra
          • Obrażenia od broni zwiększono ze 138% do 305%.
        • Runa – Ognista Hydra
          • Obrażenia od broni zwiększono z 178% do 400%.
      • Magiczny Pocisk
        • Obrażenia od broni zwiększono z 170% do 230%.
        • Runa – Naładowany Pocisk
          • Obrażenia od broni zwiększono z 240% do 325%.
        • Runa – Śledzący Pocisk
          • Obrażenia od broni zwiększono z 211% do 285%.
      • Meteoryt
        • Obrażenia od broni za płynną lawę zostały zwiększone z 167% do 190% przez 3 sek.
        • Runa – Kometa
          • Obrażenia od broni za zamrażającą mgłę zostały zwiększone ze 197% do 224% przez 3 sek.
        • Runa – Płynny Ogień
          • Obrażenia od broni za płynną lawę zostały zwiększone z 549% do 625% przez 3 sek.
      • Promień Mrozu
        • Posiada teraz koszt początkowy, który wynosi 30 pkt. mocy tajemnej.
        • Obrażenia od broni zwiększono ze 510% do 605%.
        • Runa – Śnieżyca
          • Obrażenia od broni zwiększono z 375% do 455%.
    • Umiejętności pasywne
      • Zimna Krew
        • Poprawki błędów
          • Naprawiono usterkę, która mogła czasami uniemożliwiać innym umiejętnościom odnowienie tej umiejętności, kiedy dochodziło do odnowienia czasu trwania wyziębienia.

Wróć do góry

PRZEDMIOTY

  • Wprowadzono nowy legendarny przedmiot zużywalny.
    • Dar Ramalandi
      • Użyj na przedmiocie bez gniazd, aby dodać do niego maksymalną liczbę gniazd dozwoloną dla przedmiotu tego typu.
  • Kilka istniejących przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
    • Ogólne
      • Głębinowce
        • Dodano moc legendarną.
          • Wszystkie umiejętności generujące zasoby zadają 80-100% więcej obrażeń.
      • Medalion Geralta
        • Dodano moc legendarną.
          • Po podniesieniu złota przywraca zdrowie w ilości równej wartości podniesionego złota.
            • Uwaga. Moc ta nie została jeszcze wprowadzona do gry.
      • Szarfa Nożownika
        • Dodano moc legendarną.
          • Szansa na rzucenie w pobliskiego wroga sztyletem, który zadaje 275-350% obrażeń od broni.
    • Barbarzyńca
      • Lament
        • Dodano moc legendarną.
          • Pozwala na dwukrotne zastosowanie Rozprucia.
      • Cześć Bastionu
        • Dodano moc legendarną.
          • Zwiększono maksymalną liczbę kumulacji Amoku do 10.
    • Krzyżowiec
      • Pas z Włosów Anioła
        • Dodano moc legendarną.
          • Sprawia, że Kara zyskuje efekty wszystkich run.
      • Wieczna Unia
        • Dodano moc legendarną.
          • Wydłuża czas trwania wszystkich awatarów Falangi o 200%.
    • Łowca demonów
      • Krzemienne Groty
        • Dodano moc legendarną.
          • Piorun Kulisty leci teraz z 50% szybkości.
    • Uwaga: Istniejące przedmioty nie zostaną objęte tymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
  • Przedmioty klasowe
    • Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce (patrz powyżej).
    • Krzyżowiec
      • Ostrze Proroctwa
        • W opisie broni nie znajduje się już błędna informacja, że wszyscy wrogowie trafieni umiejętnością „Skazanie” spowodują kolejne wybuchy.
    • Łowca demonów
      • Wcielenie Marudera
        • Premia za zebranie 6 elementów zestawu
          • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętności wykorzystujące nienawiść, których używają Wartownicy, miały szybkość ataku mniejszą niż zamierzona.
      • Pomsta Natalii
        • Premia za zebranie 4 elementów zestawu
          • Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 1 sek. do 2 sek. za każdego zabitego wroga.
          • Efekt jest teraz wywoływany również, jeśli postać jedynie bierze udział w zabiciu przeciwnika przez sojuszników.
      • Opończa Cienia
        • Premia za zebranie 2 elementów zestawu
          • Po otrzymaniu zabójczych obrażeń używasz natychmiast Zasłony Dymnej i regenerujesz 25% punktów życia.
          • Efekt ten może wystąpić raz na 120 sekund.
        • Premia za zebranie 4 elementów zestawu
          • Zestaw został przeprojektowany.
            • Sprawia teraz, że Moc Cieni trwa nieprzerwanie.
    • Czarownica
      • Ozdoby Ognistego Ptaka
        • Premia za zebranie 6 elementów zestawu
          • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 300% do 2000% przez 5 sek.
  • Nowe sezonowe przedmioty legendarne
    • Ogólne
      • Bezdenna Mikstura Odnowienia
        • Nowa mikstura legendarna.
        • Przywraca 15% podstawowego zasobu, gdy zostanie użyta, jeśli postać miała mniej niż 25% życia.
      • Pas Krelma
        • Nowy legendarny pas.
        • Daje 20% premii do szybkości ruchu.
        • Otrzymanie obrażeń sprawia, że efekt przestaje działać na 15 sekund.
      • Karwasze Krelma
        • Nowe legendarne karwasze.
        • Zapewniają niewrażliwość na efekty odrzucenia i oszołomienia.
      • x1_FollowerItem_Legendary_03 (Nazwa wciąż do określenia)
        • Nowy legendarny przedmiot dla towarzysza.
        • Do wyposażenia dla towarzysza: Zmniejsza czas odnowienia wszystkich umiejętności towarzysza o 50%.
    • Barbarzyńca
      • Bezlitośnik
        • Nowa, legendarna potężna broń jednoręczna.
        • Sprawia, że Młot Starożytnych ma 25-30% szans na przywołanie Starożytnego na 20 sekund.
    • Krzyżowiec
      • Amazońska Parma
        • Nowa legendarna tarcza.
        • Sprawia, że za pomocą Falangi można przywołać dwa razy więcej awatarów.
        • Ma zastosowanie przy wszystkich wariantach run.
      • P1_CruShield_norm_unique_01(Nazwa wciąż do określenia)
        • Nowa legendarna tarcza krzyżowca.
        • Usuwa czas odnowienia dla Skazania.
        • Skazanie kosztuje teraz 40 pkt. furii.
    • Łowca demonów
      • Łuk Egirsona
        • Nowy legendarny łuk.
        • Sprawia, że Strzał Bolasem ma przy eksplozji 15-20% szans na przyciągnięcie wszystkich wrogów w promieniu 24 metrów.
    • Mnich
      • Alabastrowe Rękawice
        • Nowe legendarne rękawice.
        • Wydłużają czas działania Powalającego Podmuchu do 1 minuty.
    • Szaman
      • Sezonowe przedmioty legendarne nie są jeszcze zaimplementowane.
    • Czarownik
      • p1_Wand_norm_unique_01(Nazwa wciąż do określenia)
        • Nowa różdżka.
        • Usuwa czas odnowienia dla Teleportacji.
        • Teleportacja kosztuje teraz 25 pkt. mocy tajemnej.

Wróć do góry

OSIĄGNIĘCIA

  • Potwory i spółka
    • Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 500 000 do 250 000.
  • Być jak Boba F.
    • Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągniecie, z 50 000 do 5 000.
  • Mistrz w swoim fachu
    • Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągniecie, ze 100 000 do 7 500.
  • Łowca głów
    • Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągniecie, z 150 000 do 10 000.
  • Śmierć, śmierć i jeszcze więcej śmierci
    • Zmniejszono liczbę przeciwników, których należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 2 500 000 do 750 000.
  • Potwornie wysoka śmiertelność
    • Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 1 000 000 do 500 000.
  • Kupą, mości panowie!
    • Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 5 000 000 do 1 000 000.
  • Kolos na drewnianych nogach
    • Zmniejszono liczbę potworów, które należy zabić, aby otrzymać to osiągniecie, z 25 000 do 1 000.
  • Najemny zabójca potworów
    • Zmniejszono liczbę zleceń, które należy wykonać, aby otrzymać to osiągniecie, z 10 000 do 2 500.

Wróć do góry

TRYB PRZYGODOWY

  • Zlecenia
    • Zmniejszono ilość złota i punktów doświadczenia przyznawaną w nagrodę za wykonanie następujących zleceń:
      • Akt I – Oczyść Legowisko Kazrów
      • Akt II – Ukończ wydarzenie: Złoto górnika
      • Akt III – Oczyść Posterunek Crydera
      • Akt III – Oczyść Wysunięte Koszary
      • Akt IV – Oczyść Piekielną Szczelinę, Poziom 2
      • Akt V – Ukończ wydarzenie: Skąpiec
  • Szczeliny Nefalemów
    • Koszt otwarcia Szczeliny Nefalemów został zmniejszony z 5 fragmentów klucza (w sumie) do 1 fragmentu (na gracza).
      • Każdy gracz musi zapłacić 1 fragment, aby móc wejść do Szczeliny.
    • Nie można już kliknąć w obelisk, aby otworzyć kolejną Szczelinę Nefalemów, kiedy jedna jest już aktywna.
    • Czas działania Obelisku Wyładowań skrócono z 30 do 15 sek. wyłącznie w przypadku Głębokich Szczelin.
  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który powodował, że system dobierania graczy przydzielał ich do gier z otwartą Szczeliną Nefalemów, której strażnik został już zgładzony.

Wróć do góry

RZEMIOSŁO

  • Kowal 
    • Zmniejszono ze 120 do 72 liczbę magicznych materiałów rzemieślniczych wymaganych do wykonania karwaszy legendarnych bądź wchodzących w skład zestawu.
  • Wieszczka
    • W przypadku transmogryfikacji przedmiotu posiadającego już efekt wizualny w przedmiot legendarny nie będzie już wyświetlany pierwotny efekt, a tylko efekt wizualny docelowego przedmiotu legendarnego.
    • Przedmioty z zestawów zdobywane na Udręce i poddane transmogryfikacji można przywrócić do ich pierwotnego wyglądu.

Wróć do góry

WYDARZENIA

  • Infernalna Machina
    • Wprowadzono nową nagrodę: Amulet Piekielnego Ognia.
      • Nowy legendarny amulet.
      • Posiada losową zdolność pasywną odpowiednią dla twojej klasy.
      • Schemat można zakupić od Squirt w Akcie II za 5 milionów sztuk złota.
      • Wymaga tych samych materiałów co Pierścień Piekielnego Ognia oraz dodatkowo 10 zapomnianych dusz.

Wróć do góry

POTWORY

  • Król Szkieletów upuści teraz Koronę Leoryka za pierwszym razem, gdy zabije się go na poziomie od 11 do 65.
  • Larvus będzie teraz także upuszczał łupy.
  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że niektóre efekty zadające obrażenia z upływem czasu nie działały podczas ucieczki goblinów skarbników.

Wróć do góry

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • Do profili graczy zostały dodane miniaturki postaci.
  • Do listy znajomych dodano pole tekstowe, w którym podczas pisania odfiltrowywane będą nazwy znajomych.
  • Ustawienia filtrowania na ekranie wiadomości klanowych zostaną teraz zachowane, kiedy się wylogujesz.
  • Rozwijany filtr osiągnięć zachowa teraz twój wybór do momentu wylogowania.
  • Przytrzymanie klawisza Shift podczas porównywania przedmiotów nie będzie już powodowało uwzględniania premii z klejnotów w gniazdach podczas wyświetlania statystyk.
  • Czat
    • Wiadomości będą teraz automatycznie zmieniane na szepty, kiedy po wpisaniu nazwy gracza zostanie wciśnięty klawisz Spacji.
    • Jeśli w danym momencie gracz z kimś szepcze, nowe wiadomości od uczestnika rozmowy będą wyświetlane jako pierwsze.
    • Dodano nowy skrót klawiszowy, który powoduje wyświetlenie okna czatu.
      • Możesz teraz wyświetlić okno czatu, przytrzymując klawisz X.
  • Poprawki błędów
    • Członkowie drużyny otrzymają teraz poprawnie powiadomienie, kiedy przywódca drużyny zmieni poziom trudności gry.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach kilka ostatnich potworów koniecznych do wykonania zlecenia nie wyświetlało się na minimapie.
    • Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać wyświetlanie poziomów i portretów mistrzowskich w zakładce profilów bohaterów dla graczy będących poza siecią.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że powiadomienie o zdobyciu nowego portretu mistrzowskiego wyświetlało się, zanim gracz zdobył ów portret.
    • Naprawiono błąd, który powodował ograniczenie liczby wiadomości społecznościowych do liczby postaci, która była mniejsza niż zamierzono.

Wróć do góry

POPRAWKI BŁĘDÓW

  • Naprawiono błąd, który powodował, że maksymalna liczba wyświetlanych klatek animacji blokowała się na wartości 60 FPS, kiedy włączona była opcja synchronizacji pionowej.

Wróć do góry



Prawda, że spora dawka informacji? Zapraszamy do komentowania!

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.