Łowca Demonów:
- Smoke Screen - czas trwania zmniejszono z 2 do 1 sekundy.
- Lingering Fog - czas trwania zmniejszono z 3 do 1,5 sekundy.
- Breathe Deep - Będąc niewidzialnym otrzymujesz 12 (zamiast 6) punktów Nienawiści na sekundę.
Mnich:
- Mantra of Healing - Przez 3 sekundy po aktywowaniu Mantra okrywa ciebie i twoich sojuszników mistyczną tarczą absorbującą do 930 obrażeń (zmieniono z leczenia 1240,4 punktów życia przez 3 sekundy).
- Boon of Inspiration (nazwa zmieniona z Boon of Protection) - Mantra leczy teraz także 186 punktów życia za każde uderzenie wroga (wcześniej okrywała przez 2 sekundy ciebie i sojuszników tarczą, która absorbowała 15% maksymalnego życia danego potwora).
Zapewne nadal jest to dość popularna umiejętność na inferno pozwoli to uciec/przetrwać atak, a poprzednia jego wersja przy odpowiednim ekwipunku sprawiała, że byłeś nieśmiertelny. Skille będą się jeszcze długo zmieniać, blizzard nie jest w stanie wymyślić wszystkich buildów postaci - graczy jest kilka milionów. W praniu wszystko wyjdzie i zostanie zmodyfikowane.
Ja bardzo wątpię czy aby gracze 1 miejsce z 6 w pasku na skille włożyli by takie gówienko co osłania postać przed sługami płonących piekieł przez 1s ! Brak słów. Ale ogólnie gierka super 


. Ale nie ma się co martwić - na zakończenie beta testów (czyli za rok pewnie)w nagrodę wyjdzie pierwszy dodatek.....Już wielu powinno zacząć zbierać kasę bo trzeba będzie zapłacić podatek od nieustającego serwisu





Dodał: Unkle, 31.05.2012 21:01
No trzeba jeszcze z balansowaniem poczekć. Proponował bym wszystkie dmg zamienić na cyfre 1, wszystkie cześci pancerza tak około 1 punkta, no dajmy na to 2 przy strasznie pokręconych krzaczastych setach z "ultra inferno". HP niech rośnie co poziom o 1 punkt albo dwa, trzeba by było to jeszcze potestować, dogłaskać dopieścić.

Oczywiscie afixy sufixy staty taty po jednym, nie inaczej, trza gre mieć zbilansowaną.
Uber Diablo by mólg mieć tysiak żywota na poziome "gore inferno black'n'white".
DZieki takiemu rozwiazananiu świat bedzie pekał w szwach pod naporem milionow zróznicowanych skillowo "buildow" a każdy bedzie mógł używac skille takie jakie lubi bo każdy okaże się skuteczny tudzież przydatny.
Tak sie oczywiście nie stanie, wiec buildow bedzie tylko pare a te i tak bedzie trzeba modyfikować po każdym kolejnym patchu....
__________________
Belief is a force. It's a weak force, by comparison with gravity; when it comes to moving mountains, gravity wins every time.