diablo 3

Diablo 3 - Paragon 2.0 - Większa kontrola nad rozwojem postaci

Dodał: Anubin, 22.02.2014 13:52, Kategoria: Diablo 3



Zmiany w systemie Poziomów Mistrzowskich są jednymi z bardziej istotnych modyfikacji, które przyniesie nowy patch. Blizzard zapewnia, że gracze mają na co czekać. A co na prawdę wniesie do rozgrywki system, który został potocznie nazwany przez graczy "Paragon 2.0? O tym przeczytacie w rozwinięciu newsa!

Poziomy Mistrzowskie, które znamy obecnie zostały wprowadzone w łatce 1.0.4, a ich celem miało być urozmaicenie rozgrywki graczom, którzy uzyskali już maksymalny poziom 60. Wraz z Poziomami Mistrzowskimi wzrastały statystyki postaci jak również współczynnik szansy znalezienia magicznego przedmiotu. Na tym w skrócie polegał system "Paragon 1.0" o którym możecie przeczytać więcej na naszej stronie [tutaj]

Co przyniesie nowa aktualizacja? Oto lista zmian:
- Bez ograniczeń - Dotychczas maksymalny Poziom Mistrzowski postaci wynosił 100, teraz poziomy są nieograniczone i można zdobywać je bez końca.
- Współdzielenie - Od teraz zdobyte przez Ciebie Poziomy Mistrzowskie przyznawane są dla wszystkich Twoich postaci, które znajdują się na liście (w danym trybie rozgrywki - "paragony" zdobyte w trybie rozgrywki hardcore nie są współdzielone z tymi, zdobytymi w trybie softcore i na odwrót). Oznacza to, że każda Twoja postć powyżej 60 poziomu (edycja podstawowa), lub 70 poziomu (RoS) będzie zdobywać doświadczenie, które zostanie przydzielone innym postaciom o takich samych parametrach, oraz będzie zdobywać poziomy, które zostaną przydzielone każdej postaci danego trybu. Dzięki takiemu rozwiązaniu, nie będziesz już musiał więcej skupiać się tylko na jednej postaci, każda inna będzie równie atrakcyjna i będzie posiadać bonusy wynikające ze zdobytego doświadczenia.




- Osiągnij Mistrzostwo - W nowym systemie "paragonów" to Twoim zadaniem będzie odpowiednie rozdysponowanie zdobytych przez Ciebie punktów mistrzowskich. Będą one rozdzielone pomiędzy 4 rodzaje:

- Podstawowe: masz wybór pomiędzy czterema najważniejszymi cechami swojego bohatera. Którą rozwiniesz? To zależy od Ciebie!



- Ataku: - Poprawiają zdolności bojowe Twojego bohatera



- Obrony: - Pamiętaj o dobrej defensywie!



Użytkowe: - Twoja postać wiele potrafi, ale na pewno masz pomysł jak ulepszyć ją jeszcze bardziej!



Oczywiście Blizzard stara się zbalansować zaktualizowany system Poziomów Mistrzowskich i wyjaśnia, pewne ograniczenia, które w nim zajdą.
Obecnie we wszystkie kategorie współczynników poza głównymi (siła, inteligencja, zręczność i witalność) można zainwestować ograniczoną liczbę punktów. Oznacza to również, że istnieje limit punktów mistrzostwa, które można zainwestować w trzy z czterech kategorii. Po osiągnięciu 800 wspólnego Poziomu Mistrzowskiego, osiąga się również limit liczby punktów, które przypisać można do kategorii współczynników ataku, obrony i użytkowych, a kolejne Poziomy Mistrzowskie będą zapewniać punkty jedynie w kategorii współczynników podstawowych.

Co więc wiemy o nowych Poziomach Mistrzowskich ?
- Dotyczy on wszystkich postaci, nawet tych nowo stworzonych.
- Wszystkie postacie otrzymają taki sam bonus.
- Wszystkie postacie powyżej maksymalnego poziomu doświadczenia (60 - edycja standardowa, 70 - RoS) przyczyniają się do rozwoju innych postaci o takich samych parametrach.
- Punkty mistrzostwa można dowolnie dodawać i resetować, więc jest możliwość eksperymentowania.

Blizzard wyjaśnia również jak skorzystać z nowego systemu, oraz wyjaśnia szczegóły jego działania.
Przejście na nowy system
Umożliwiliśmy też bezproblemowe przejście na nowy system bohaterom, którzy zdobyli punkty doświadczenia w ramach poprzedniego systemu poziomów mistrzowskich. Kiedy wraz z premierą aktualizacji 2.0.1 wprowadzimy system poziomów mistrzowskich 2.0, zsumujemy doświadczenie zdobyte w ramach poziomów mistrzowskich przez wszystkich bohaterów na danym koncie, a suma ta (punktów doświadczenia, a nie poziomów) zostanie wykorzystana do określenia wspólnego poziomu mistrzowskiego. Proces ten przeprowadzimy oddzielnie dla obu trybów gry – normalnego i hardkorowego.
Gracze będą mogli następnie zainwestować zdobyte punkty w oknie poziomów mistrzowskich. Aby je otworzyć, wystarczy kliknąć przycisk „MISTRZOSTWO” w oknie karty postaci.




Dodatkowe informacje: - Należy pamiętać, że liczba poziomów mistrzostwa zdobyta w poprzednim systemie nie przejdzie do systemu 2.0 w stosunku 1:1. Poziomy mistrzowskie w nowym systemie będą zależały od sumy punktów doświadczenia.
- W aktualizacji 2.0.1 zmienimy też krzywą zdobywania doświadczenia w ramach poziomów mistrzowskich. Po przejściu na system poziomów mistrzowskich 2.0, wspólny poziom mistrzowski będzie miał wartość przynajmniej taką, jak najwyższy poziom mistrzowski jednej z postaci na danym koncie.
- Postanowiliśmy też, że dokonania bohaterów hardkorowych, którzy zginęli po osiągnięciu poziomu 60, zasługują na jakieś upamiętnienie. Zdobyte przez nich doświadczenie w ramach poziomów mistrzowskich zostanie dodane do łącznej sumy punktów doświadczenia poziomów mistrzowskich dla postaci hardkorowych w ramach danego konta.
- Po wprowadzeniu aktualizacji 2.0, gracze dysponujący postaciami na poziomie 60, a nie posiadający dodatku Reaper of Souls, będą gromadzić punkty doświadczenia poziomów mistrzowskich w ramach nowego systemu. Technicznie rzecz ujmując, limit poziomów nadal będzie ich obowiązywał. Jeśli zdecydują się dołączyć do swojego konta dodatek Reaper of Souls, przestaną zdobywać punkty doświadczenia poziomów mistrzowskich. Stanie się tak dlatego, że dodatek podnosi limit poziomów do 70. Po osiągnięciu 70 poziomu, znowu będzie możliwe zdobywanie punktów doświadczenia poziomów mistrzowskich. W najprostszym ujęciu, punkty doświadczenia poziomów mistrzowskich mogą zdobywać tylko postaci, które osiągnęły maksymalny poziom. Bez dodatku Reaper of Souls wynosi on 60. Z dodatkiem – 70.
- W przypadku systemu poziomów mistrzowskich w wersji 2.0, jeśli postać zginie lub zostanie usunięta, jej wkład w zdobyty wspólny poziom mistrzowski nadal będzie przypisany do konta. To jeden z plusów nowego systemu, w którym poziomy mistrzowskie nie są powiązane z konkretną postacią.
- Na koniec warto dodać, że gracze zachowają portrety zdobyte w poprzedniej wersji systemu poziomów mistrzowskich.


Obecnie nowy system można przetestować na serwerze PST. Informacje na temat nowych "paragonów" na oficjalnej stronie Diablo 3 dostępne są [tutaj]

Co myślicie o tej aktualizacji? Czy poprawi ona rozgrywkę "end game", a może to po prostu kolejny drobiazg, który niewiele wpłynie na doświadczenia płynące z gry? Zapraszam do komentowania!

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
diablo2lord12

Dodał: diablo2lord12, 23.02.2014 19:21

Jednym słowem super.lol

__________________
(...) Ciemność Zawsze Powraca..




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.