WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Diablo 3 - Oficjalny Film o Najemnikach!Dodał: DarkBolo, 12.05.2011 21:43, Kategoria: Diablo 3
Chcieliście, to macie. Blizzard opublikował oficjalny klip wideo
przedstawiający Najemników(The Followers). Wideo oraz więcej informacji, znajdziecie w rozwinięciu newsa. Follower system, tak jak nazywa się klip, przedstawia postacie, które prawdopodobnie będą pełnić rolę najemników w Diablo 3. Na filmie widać, że będziemy mogli zmieniać ekwipunek pomocnika, co będzie miało wpływ nie tylko na statystyki, lecz również na wygląd najemnika. Możliwe również będzie wybieranie umiejętności jakich ma używać nasz towarzysz! Wideo przedstawia trzy typy najemników. Pierwszy typ najemnika to, w wolnym tłumaczeniu, Czarownica(Enchantress). Widzimy, że posługuję się ona różnego rodzaju zaklęciami. Drugi typ to Łotr(Scoundrel). jest to postać dystansowa używająca kuszy. Widzimy, że strzela zwykłymi bełtami, jak również trzema na raz. Trzeci typ to Templariusz(Templar). Wojownik ten posługuje się bronią białą. Walczy w zwarciu, więc idealnie nadaje się dla postaci dystansowej. Co więcej wniosą najemnicy? Jak będziemy ich rekrutować? Tego na razie nie wiemy. Gdy tylko pojawią się jakieś informacje, to natychmiast pojawią się one na naszej stronie. Poniżej, wspomniane wcześniej wideo. Co sądzicie o filmie? Podobają się wam najemnicy? Zachęcamy do komentowania Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: Kret111, 24.05.2011 19:37No cóż, pożyjemy zobaczymy. może ten system będzie dobry może nie. Tego dowiemy się dopiero po premierze D3, czyli(jeżeli beta testy nie wykażą większych błędów) najprędzej przed świętami Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 24.05.2011 19:45 Dodał: R1, 24.05.2011 17:14Kret111 : Ten wywiad jest co prawda z 2008, ale przeczytaj http://diablo.phx.pl/news/blizzard-o-resecie-skilli-i-uzdrawiajacych-kulach/ Dodał: Kret111, 22.05.2011 16:08Mi osobiście na pewno nie podoba się idea upraszczania gier. Wolę trochę pomyśleć. Jeżeli więc postaraja się z systemem umiejętności, run itp. to gracze będą mieli spore pole do popisu. Mam jednak nadzieję że nie otrzymamy czegoś w stylu Zdobywam najlepszą umiejętność, dobrą runę i już mogę z zamkniętymi oczami przejść grę. Wolałbym żeby gracz musiał dostosować taktykę i dobór umiejętności do sytuacji. Dlatego dobre wrażenie robi na mnie możliwość szybkiej zmiany w trakcie walki, jaką wprowadził Blizzard. Mam nadzieję że potwory będą wymagały od nas więcej kreatywności niż tylko odpowiedni dobór skili i run. Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 23.05.2011 06:22 Dodał: R1, 22.05.2011 13:45Kret111 co do masowego reset skill to przemyślałem sprawe, że on w zaistniałej sytuacji być musi i basta. Dlaczego? A no dlatego, że D3 posiada zupełnie inny system tworzenia postaci. Chodzi tu głównie o niewyobrażalną ilość możliwości. Są 1.skille(umiejętności) 2.traitsy (dodatkowe drzewko umiejętności pasywnych) Dalej! Dodał: zbayno, 21.05.2011 15:28R1, aż mi się łezka w oku zakręciła. Pamiętam moją pierwsze walkę z Diablo. Miałem wtedy barba 21 lvl, oczywiście na single classic, internet był wtedy strasznie drogi, a dodatku nie miałem. Walczyłem z nim chyba z 45 minut, 12 w nocy, słuchawki na uszach i bardzo wysokie tętno. Gra w necie to już było co innego, teraz d3 nie zapowiada się na grę z klimatem choćby d2, że o d1 nie wspomnę. __________________ Dodał: Kret111, 21.05.2011 13:24Osobiście też miałem obawy o grę. Pierwsze wrażenie zrobiła na mnie kiepskie. Kolorowa grafika, wybuchy i światełka co krok i to uproszczenie. Jednak po przemyśleniu sprawy, myślę że te rozwiązania są dobre. Dodał: rychuvip, 21.05.2011 10:44R1 i Mastemoth - podzielam wasze obawy - mam nadzieję że blizz nie chce przypodobać się dzieciakom którym w czasie gry w diablo po głowie telepie się tylko "krew ! krew ! ooo kolorowe ... rusza się..." mam nadzieję że nie zapomni o starych fanach którzy lubią zaciągnąć się porządnie stęchłym zapachem zła i poczuć ten depresyjny klimat ogarniętego spustoszeniem świata sanktuarium ... co do grafiki - z początku podobała mi się bo spostrzegałem ją raczej jako mroczno-komiksową niż kreskówkowo-cukierkową - jednak z czasem coraz bardziej przestaje mi się to podobać i chyba w dniu premiery dokupię do gry czarno-biały monitor __________________ Dodał: R1, 20.05.2011 22:07Wole spartolić 10 razy tą samą postać w D3 i w końcu zrobić perfekcyjnego chara po 2 latach gry, niż grać jedną postacią, dobić 60lvl w pół roku (jeśli wcześniej mnie nie znudzi świadomość prostoty tworzenia pro-postaci). Dodatkowo na końcu przemienić specjalizację Wizardki Elektrycznej Atomówki w lepszą jej siostrę bliźniaczkę Son Goku władającą wszechmocno-święcącą spawarką. hmm...Wyobraź sobie, że trenujesz od bobasa takową Wizardkę... Zmieniasz jej pieluchy. Klepiesz po pupie. Żyjesz jej życiem. Wybierasz broń, uzbrajasz w dajmy na to w błyskawicę. Widzisz jej wzloty i upadki. Doświadczasz plusy i minusy swego wyboru w danej sztuce szarlatańskiej magii. Dodajesz do tego odpowiednie traitsy ,czyli te cechy pasywne itd. plus specyficzny styl gry, który wypracowujesz z biegiem tygodni. Dochodzi do tego rozpoznawalność u innych graczy typu O_o to ten ziomek od błyskawicy! I nagle bach!! A teraz z dnia na dzień jestem ognistym potworem siejącym postrach wśród zła, bo miałem gorszy dzień i córka mnie zawiodła. Czytaj: zobaczyłem u kogoś innego, efektowną kombinację run umiejętności i muszę ją mieć. Efekt: reset skill. Dobra. Ja wiem o co chodzi Blizzowi. Znajdujesz takiego fantoma 30% i robisz pod niego przemeblowanie. Ok ok, ale czy to prowadzi do wytworzenia sobie kolejnych wiernych fanów gry na długie lata? Wytworzenia więzi zżytych ludzisk ze swoimi charami? Chyba nie... co blizz? Komentarz został edytowany 6 razy, ostatnio: 20.05.2011 22:24 Dodał: Dower, 20.05.2011 16:07To nie to samo co D2, będzie prostsze itd, ale super się zapowiada __________________ Dodał: Mastemoth, 16.05.2011 20:29Piękna baśń - baśniowe efekty i niezniszczalni herosi - zło sra w gacie jak nas zobaczy bo zaraz zrobimy rzeźnię wsiego złego. Ale ja chciał bym poczuć się przytłoczony potęgą tego zła i z duszą na ramieniu zapuszczać się coraz dalej..R1 - podzielam Twoje obawy w 100%. Też lubiłem planować postacie i wymyślać strategie walki. Tu Blizz może zrobić to za nas. A przecież my nie amerykanie którzy muszą mieć wsio na tacy i kolorowo.. __________________ Dodał: R1, 15.05.2011 16:47Ale wiecie co? Wszystko pięknie, ładnie, kolorowo(aż za) tylko,że tą grę dla otępiałych robią. Popatrzcie na poligon doświadczalny, o którym już się wypowiadałem. Mianowicie co oni zrobili z Naszym D2? Wprowadzili reset skill banalnym sposobem i żadnym kosztem. D3 może prowadzić do tego samego. Więc Nasze umiejętności jako doświadczonych graczy, z biegem gry, będą się ograniczały tylko do obrania odpowiedniego skilla na odpowiednim poziomie-lokacji gry. Nie będzie już graczy-encyklopedii, którzy wiedzieli jaki item dać najemnikowi, a czego nie warto - niektóre staty nie działały przecież bonusowo w mercu. Albo nie będzie sytuacji, w której pro wie doskonale ile może sobie pozwolić dać na początku w siłę czarodziejce by nie zawalić całej postaci. Oby Blizzard nie podał nam wszystkiego jak na tacy. Oby gra wymagała nie tylko sieczki, ale skupienia przy tworzeniu postaci i jej nie spartoleniu tudzież innych dodatkowych smaczków, które będziemy odkrywali przez długie lata gry. Na razie zapowiedziany reset skill nie jest dla mnie ,osobiście powodem do optymizmu. Boję się, że Blizz może za bardzo chcieć trafić do małolatów skaczących przez gry jak z kwiatka na kwiatek i przechodzących przez hordy potworów tylko z sieczką w głowie. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 15.05.2011 17:54 Dodał: Grzecho96, 15.05.2011 09:23A ja jestem mile zaskoczony Dodał: sukip66, 14.05.2011 20:50@Kvo12 skoro ma być tak jak piszesz to mam nadzieję że będzie to chociaż odpowiednio wyważone. Niemniej zdaję sobie sprawę że złoty środek nie istnieje więc zawsze znajdzie się grupa graczy którym taki system będzie nie odpowiadał. __________________ Dodał: DarkBolo, 14.05.2011 12:18Nie wiem jak wam, ale mnie sie ten filmik kojarzy troszke z God of War(PS2) __________________ Dodał: Kvo12, 14.05.2011 10:34@sukip66 niestety najemnicy nie będą nawet ginąć. Stracą jedynie przytomność na bliżej nieokreślony czas. Dodał: tiamat32, 14.05.2011 09:21oj za dużo tych błysków, za dużo. Po jaką cholerę bełty z kuszy najemnika się świecą i wywołują wybuchy? Dodał: gadgetpl, 13.05.2011 22:33@sir_kristoff Dodał: LuQ89, 13.05.2011 21:24Muszę przyznać że całkiem ciekawie się to zapowiada. @sukip66 popieram Cię... Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 13.05.2011 21:25 __________________ Dodał: Robertgtdf, 13.05.2011 19:37Templar wydaje się najfajniejszy ;d __________________ Dodał: cossi, 13.05.2011 16:55a ja szczerze nie jestem zadowolony, no bo to w końcu my mamy siec demony a nie coś co jest kierowane przez PC. ale to tylko moje zdanie. __________________ Dodał: FunDiablo3, 13.05.2011 13:41Fajnie,fajnie Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 13.05.2011 13:45 Dodał: Bartosz-Diablo, 12.05.2011 22:13Też pierwsza myśl w 0:23 że to coś na ziemi to wp? ^^ __________________ Dodał: sukip66, 12.05.2011 22:09Coraz ciekawiej się zapowiada. Mam tylko nadzieję że najemnicy to będzie dobre wsparcie dla naszej postaci a śmierć towarzysza naprawdę da się we znaki graczowi. Nie chciałbym aby najemnik był jak mięso armatnie które (tak jak w d2) co chwilę można było wskrzeszać. __________________ |
Zaloguj się!Polub nasOstatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
|
Dodał: DiabloFan, 17.06.2011 18:46
tylko grafa trochę kijowa