Opublikowano właśnie bardziej szczegółową zapowiedź zmian jakie przyniesie łatka 1.0.4 do Diablo 3. Jest ona dość obszerna i z pewnością warto się z nią zapoznać - znajdziecie ją w rozwinięciu newsa, oraz na forum.
Co wy na to? Co myślicie o tym, co przyniesie nam patch 1.0.4? Czekamy na Wasze komentarze poniżej i na forum.
.
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Według mnie świetny patch, naprawdę wzięli sobie do serca słowa większości graczy. Nie zapominajcie, że nie chodzi o trudność, tylko o grywalność - gra nie może być frustrująca, bo wielu graczy przez to od niej odeszło. Najwięcej narzekają gracze, którzy już się poubierali, handlują na ah/rmah i boją się konkurencji. Co za tym idzie spadku cen i normalnej ekonomii.
zbyt na wyrost się wyraziłem - wysokolevelowy szrot o niskim dps nadal będzie leciał, ale teraz wysokolevelowe itemy nie będą miały odgórnych ograniczeń DPS zależnie od aktu, czyli przy dobry mf i szczęściu na a1 jest szansa na coś pow. 1k dps dla 1h.
R.I.P nieumarli słudzy. Była to jedna z najbardziej denerwujących cech, ale jaka satysfakcja gdy się takich pokonało
Popieram przedmówcę, warto byłoby zostawić tę cechę, ale zrobić ją bardziej unikalną(tak jak wspomniane tłumienie pocisków).
Zostawiłbym też ilość życia elit(zwiększenie życia białych mobków jak najbardziej na plus!). Wydaję mi się, że brak enrageu i uzupełniania życia(ciekawe w jakim stopniu) to wystarczający nerf.
Czekam na informację o legendarnych itemach, mam nadzieję, żepo buffie w końcu mi wypadnie jakiś item setowy
__________________ Sunshine sunshine Ladybugs awake Clap your hooves and Do a little Shake!
jak dla mnie osłabianie elitków we wszystkich aspektach to gruba przesada...nietykalne sługi to bardzo ciekawy affix fakt że w pewnych ich kombinacjach i inteligencji potworków potrafi być zabójczy ale chyba o to chodzi, dla jednej klasy i jednego buildu cięzkie jest to, dla innego insze cuś....więc wymusza coopa, czyż nie?
poszedłbym raczej w kierunku balansu częstości losowania pewnych affixów (tłumienie posisków na 7777 elitków ubitych miałem chyba z 8 razy dopiero i tak mogłoby być z invulnerable) ew. restrykcji pewnych kombinacji cech potworów
największą bolączką jest słabość lenegdarnych (ich randomizacja w postacji losowych affixów to strzał w 10, tego mi brakowało w dwójce), ale ich drop rate upoważnia nas abyśmy wymagali chociażby rozrzutu w oblig affixach na poziomie przedmiotu sprzedawannego nie tylko rozbioru u kowala
podobnie z rzadkimi, losowanie itemu z 63 lvl powinno dawać dobre szanse, wieksze niz teraz, na wylosowanie np najwyższego przedziału inteligencji, dexa
do cholery mając takie moce obliczeniowe chyba proste jest skalkulować ile takich przyzwolitych itemów będzie miało mi szanse paść w ciągu miesiąca statystycznie grając 10h/d (taaa) ,7 dni w tyg. (a jakże) z np. 5xNV i skorygować drop aby nie zasypać krainy za nadto itemami czy nie?
czy ktoś monitoruje wogóle jak przekłąda się polityka podatkowa 15% na AH do ogólnego poziomu złota z krainie i liczby graczy?
czy nie wartoby było zbalansować kowala aby był dodatkowym pożeraczem potencjalnego złota i kolejnym balanserem cen w krainie?
natomiast moim typem sa random eventy w których spawnują sie potężni przeciwnicy (coś jak uber Diablo, nie kalectwo w postaci uników bez affixów) z bardzo dobrym dropem ew. achiki i wyzwania powiązane z tym faktem
Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 10.08.2012 23:37
No ładnie, Trójka w końcu wychodzi na prostą. Na tyle, że będzie można o niej powiedzieć 'playable'... Z zapowiedzianych zmian najbardziej podoba mi się osłabienie championów/wzmocnienie zwykłych mobów.
Dla mnie każda zmiana z osłabieniem elit włącznie na ogrooomny plus. Bardzo się cieszę i czekam na to, co napiszą niedługo o MFie, ale po dzisiejszym blogu jestem optymistą.
Jedyne co mnie martwi, to właśnie kwestia tej broni...piszą o zwiększeniu max dmg broni 61,62, ale o zwiększeniu min dmg już nie, więc dalej będzie można zbierać syf po 300 DPS.
A Ty, master, chyba nie zrozumiałes,albo ja nie rozumiem. Bronie lvlu 63 chyba nie będą zmienione.
Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 10.08.2012 21:30
To z broniami jest dobre o tyle, że często drop na a1 o levelu 63 był zwyczajnie... Słaby. Wolę 1h 63 lvl. z 800 dps bez affixów niż 300 dps z affixami. Oba na złom, ale przynajmniej te 800 adekwatne do levelu.
"Dlatego, żeby broń miała szansę nadawać się do walki, zakres podstawowych wartości zadawanych obrażeń, jakie będą mogły zostać wylosowane dla wszystkich jej rodzajów na poziomach 61. i 62. rozciągać się będzie aż do górnej granicy zakresu wartości broni poziomu 63."
I chwała im za to, cuz tylko bron z 63 ilvl jest coś warta.
Ogólnie wszystkie zmiany uważam za dobre, boję się tylko, aby nie osłabili za bardzo elit.
Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Dodał: zbayno, 11.08.2012 14:21
Według mnie świetny patch, naprawdę wzięli sobie do serca słowa większości graczy. Nie zapominajcie, że nie chodzi o trudność, tylko o grywalność - gra nie może być frustrująca, bo wielu graczy przez to od niej odeszło. Najwięcej narzekają gracze, którzy już się poubierali, handlują na ah/rmah i boją się konkurencji. Co za tym idzie spadku cen i normalnej ekonomii.
__________________
Nie widać, nie słychać.