Diablo 3 - O potworach i interfejsie
Dodał: Wanderer , 22.08.2010 23:21, Kategoria: Diablo 3
Przedstawiamy kolejną porcję wypowiedzi Community Manager Blizzarda ds. Diablo 3 - Bashioka. Odpowiedział on dzisiaj na kilka ciekawych pytań zadanych przez użytkowników oficjalnego forum Battle.net, związanych między innymi z interfejsem czatu oraz pewnym rodzajem potworów. Zapraszamy do lektury.
Fan zapytał o interfejs czatowy, a Bashiok potwierdził jego zmianę na lepsze:
Cytat:
Interfejs czatu jest odrobinkę bardziej solidny, gdyż … szczerze mówiąc czatowanie nie było zbyt przyjazne dla użytkownika w poprzedniej grze. Wiele opcji czy wyborów jest przeniesionych do elementów interfejsu użytkownika, abyście nie byli obarczeni zapamiętywaniem tony komend.
Inny fan zauważył czerwone obwódki na potworach, które nie były pokazane w filmie z gameplay’u:
Cytat:
Obwódki fokusu wciąż są obecne, jest to po prostu efekt chowania interfejsu, aby wykonać zrzut ekranu. Wierzę, że celem jest wciąż posiadanie obwódek skupienia jako opcji włącz / wyłącz.
Myślałem, że Pan Wilson był bardzo nieugięty w tej kwestii? Masz na myśli przełączanie jako jej niewielkie zmniejszenie, rozrzedzenie linii, czy usunięcie? Podoba mi się to - po prostu uważam, że są odrobinkę za grube.
Aktualnie, jeśli je wyłączysz, nadal obecna będzie blada czerwona obręcz używana do zakomunikowania fokusu. Będę musiał to sprawdzić w nadziei, że nie powiedziałem czegoś nie tak… Ale wierzę, że zamiarem jest domyślne ustawienie bardziej widocznej obwódki i pozwolenie ludziom na przełączenie jej na bardziej subtelną opcję.
Prawdopodobnie jestem w mniejszości takiej wymownej grupy, ale w rzeczywistości KOCHAM czerwoną obwódkę w takiej postaci, w jakiej została ukazana, nie chcę narzucać innym moich gustów, więc jestem na tak jeśli chodzi o kompromis z cieńszą, bardziej subtelną obwódką. Ale od kiedy zdaje się być ona możliwa do przełączania pomiędzy „normalną” a subtelną, chciałem po prostu poprosić o zostawienie jej taką, jaka jest, nie zmieniać jej o nanometr. Naprawdę podobało mi się jak działała i wyglądała, podoba mi się grubość, odcień czerwieni, wszystko.
Nawet jej nie zauważam, jest to dla mnie po prostu część gry. Cieszę się jednak, że ci się podoba, z pewnością pewni ważną funkcję.
Ta, ale prawdopodobnie jesteś do niej bardziej przyzwyczajony niż my, Bash, z tym całym graniem każdego tygodnia? I w ogóle :-P
Jestem pewien, że gdy zaczniemy grać, po prostu połączy się z automatycznymi wzorami rozpoznawania naszych funkcji mózgowych gameplay'a.
Ta, chodzi mi o to, że dziwnym jest fakt, jak rzeczy na zrzutach ekranu wystają i gdy grasz nie są one dla ciebie widoczne, bo tyle się dzieje w tym samym momencie. Dlatego uważam to za użyteczne narzędzie. Mogę uważnie śledzić wskaźnik zdrowia i być w stanie zobaczyć, że namierzam coś w moim polu widzenia.
W innym temacie jeden z użytkowników chciał się dowiedzieć czegoś więcej na temat odrębnie wyglądających zombie na jednym z najnowszych zrzutów ekranu.
Cytat:
Po obejrzeniu jednego z nowych zrzutów ekranu, zostałem nagle zainspirowany. Zrzut nr 7 ukazuje kilka zombie w innym oświetleniu, dając im duchowy i eteryczny wygląd. Zdają się być także więksi.
To są czempioni! Grupy czempionów otrzymują niewielki efekt niebieskiego oświetlenia, by pomóc w odróżnieniu ich. I będą dawać ci łupnia. Ginę z ich rąk przez cały czas… To żałosne.
Na następnym zrzucie zauważysz następny etap, gdzie czempioni są martwi oraz to, co za sobą zostawili.
Cytat:
… To są aktualne kule zdrowia.
Czy kiedyś coś powiedziałem, że zmieniły się ponad ten wygląd? Może się zamotałem.
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta
zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: rmx65, 23.08.2010 11:45
__________________
Wszystko jest możliwe, ale nie wszystko jest realne