diablo 3

Diablo 3 - Maksymalne atrybuty broni dwuręcznych

Dodał: CoNaObiad, 28.08.2012 10:55, Kategoria: Diablo 3

Patch 1.0.4 wprowadził multum zmian, a jedną z nich było ulepszenie broni dwuręcznych. Przykładowy zestaw "miecz i tarcza" wcześniej sprawował się po prostu lepiej, ponieważ można było czerpać korzyści z obydwu przedmiotów. Twórcy rozwiązali ten problem ulepszając affixy cięższego oręża. Jeśli chcecie się dowiedzieć jakie są maksymalne wartości ich atrybutów, to zapraszamy do rozwinięcia newsa lub na nasze forum.

  • Obrażenia uderzeÅ„ krytycznych: [132 - 200%]
  • Obrażenia zamienione na punkty życia: [5,6 - 6%]
  • SiÅ‚a i ZrÄ™czność: [+76 - 255 siÅ‚a] [+76 - 255 zrÄ™czność]
  • SiÅ‚a i Inteligencja: [+76 - 255 siÅ‚a] [+76 - 255 inteligencja]
  • SiÅ‚a i Witalność: [+76 - 255 siÅ‚a] [+76 - 255 witalność]
  • ZrÄ™czność i Inteligencja: [+76 - 255 zrÄ™czność] [+76 - 255 inteligencja]
  • ZrÄ™czność i Witalność: [+76 - 255 zrÄ™czność] [+76 - 255 witalność]
  • Inteligencja i Witalność: [+76 - 255 inteligencja] [+76 - 255 witalność]
  • SiÅ‚a: [+290 - 340]
  • ZrÄ™czność: [+290 - 340]
  • Inteligencja: [+290 - 340]
  • Witalność: [+290 - 340]
  • Minimalne obrażenia: [+37 - 46]
  • Maksymalne obrażenia: [+37 - 46]
  • Minimalne / maksymalne obrażenia: [+200 - 400] / [+267 - 533]
  • Obrażenia od ognia: [+(200 - 400) - (467 - 993)]
  • Obrażenia od lodu: [+(120 - 239) - (279 - 558)]
  • ÅšwiÄ™te obrażenia: [+(200 - 400) - (467 - 933)]
  • Obrażenia od bÅ‚yskawic: [+(200 - 400) - (467 - 933)]
  • Obrażenia od trucizny: [+(200 - 400) - (467 - 933)]
  • Obrażenia od Mocy Tajemnej: [+(200 - 400) - (467 - 933)]
  • Å»ycie na uderzenie: [+1316 - 1918]
  • Å»ycie po każdym zabiciu: [+3944 - 5756]

Powyższe affixy dotyczą zwykłych broni dwuręcznych. Legendarne odpowiedniki nierzadko mają swoje własne, unikalne statystyki, przez co niektóre mogą być jeszcze lepsze.

Co o tym sądzicie? Czy uważacie, że ulepszenie broni dwuręcznych było dobrym posunięciem, a może już przerzuciliście się z "tradycyjnego" zestawu? Zapraszamy do dyskusji, tutaj lub na forum.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!

Dodał: Kisiel, 30.08.2012 09:40

Zgadzam się z Mastemothem, bronie dwuręczne są przede wszystkim zbyt wolne i nawet duży damage nie pomoże kiedy mobki z łatwością nas otaczają. Możliwość bloku przynajmniej częściowo rozwiązała by ten problem i wtedy 2h byłby sensowną alternatywą.

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 29.08.2012 21:26

Ja tylko nie rozumiem dlaczego blizz w 3 części z uporem maniaka sądzi że 2 ręczną bronią nie da się blokować??? A zrobili dobry krok w stronę realizmu dając blok dwoma szponami zabójczyni w dwójce. Przecież taka możliwość zbalansowała by bronie i urozmaiciła walkę oraz postacie. Dwoma broniami jak i 2 ręczną powinna być szansa na blok - niech on będzie mniej skuteczny a szansa mniejsza niż tarczą ( jakieś ograniczenia) ale takie posuniecie było by dla mnie naturalne w ewolucji serii. Może jakieś runy czy kamienie dające taką możliwość.

__________________
Diablo 3 - prawdopodobnie najlepsza gra DIABLOPODOBNA w 2012 roku....z małym szczegółem....rok się skończył a Bli$$ard robi wszystko aby w tej kategorii taka nie była..

Dodał: Ziomuśśśś, 28.08.2012 23:05

Da się latać 2x1h, zarówno monkiem jak i barbem, aczkolwiek jest to napewno droższe i bardzie ryzykowne wyjście niż 1h+tarcza ;P Trzeba dużo loha i to on jest głównym utrzymywaczem Ciebie przy życiu ;P więc łatwiej zginąć, ale fun jest dużo większy niż mozolne powolne tańczenie w jednym miejscu podpierając się tarczą... Sam gram monkiem 2x 1h (barba mam też na 2x1h) i nie zamieniłbym raczej tego na tarczę, mimo że czasami padam (zależnie od affixów elit/ilości mobów)

a 2h... nigdy nie byłem zwolennikiem broni dwuręcznych(od zawsze 2x 1h), ale dobrze że są. I są lepsze. Ale przyglądajac się affixom, widać głupi system losowania - tworzenia bezużytecznych itemów -> Po co komu w broni 2h siła i zręczność razem? Czy też inteligencja i siła... Ale zmniejsza to szansę na potencjalny bardzo dobry item, który potem będzie bardziej unikalny i droższy na rmah, przez co i Blizz więcej zarobi ;D

Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 28.08.2012 23:08

__________________
http://youtube.com/user/exitess

Zaro

Dodał: Zaro, 28.08.2012 22:12

Rowniez jade barbem z dwiema jednorecznymi. Na razie jestem po zabicu Ghoma inferno ale, ze sprzet mam taki sobie to w 3 akcie dosc czesto zdycham. Za to w drugim moge latac gdzie chce i jak zgine to albo przez swoja nieuwage albo jak wylosuje naprawde przegiete umiejetnosci na jakims mocnym potworze, czyli ogolnie zdarza sie to bardzo rzadko;p.

Send

Dodał: Send, 28.08.2012 20:14

Ja hasam z 2x1h toporami. Dopiero skonczylem 1akt inferno i przefrunalem przez nie smile2 50k hp i 35k dmg i jakos idzie na poczatku a2

CoNaObiad

Dodał: CoNaObiad, 28.08.2012 19:14

Nooo, tak w ogóle to przed pograniem w Diablo 3 liczyłem na to, że będzie można pobiegać z 2x 1H. W końcu to BARBARZYŃCA, takie np. 2 topory kojarzą mi się z tymi klimatami. A tu lipa, najbezpieczniej 1h/tarcza, tylko jeden kumpel z /fl biega z dwuręczną. Ale przez cały mój pobyt w D3 nie spotkałem ani jednego Barba na Inferno, który używałby dwóch jednoręcznych. Nie wiem, może po prostu nie miałem szczęścia spotkać takiego. W każdym razie tacy należą do mniejszości ;].

__________________
Fapałke i Nubałke ;(

Szeranf

Dodał: Szeranf, 28.08.2012 19:04

@zico77 - to zależy jaki cel gry, bo jeśli efektywność, to uprzedzenia ustępują obliczeniom, a jeśli zabawa, to gra się czym się chce. Mi też do barba jakoś tarcze nie pasują - kiedyś grałem Jumperem, czyli barbem na Atak z Wyskoku i nie liczyły się żadne półśrodki - Bojowa Pika i jazda, a dmg było dość pokaźne, szkoda tylko, że zbyt długo schodziło ubijanie pojedynczych mobów. Tarcza nie była potrzebna, bo po prostu w przestworzach byłem nietykalny. Powiem nawet że ten atak to było dla mnie takie tele wymagające IAS'u podczas robienia którego miałem jeszcze czas na ogarnięcie sytuacji co się stanie po wylądowaniu. bigsmile Skoda, że w dwójce bronie dwuręczne były potraktowane trochę po macoszemu wrr

zico77

Dodał: zico77, 28.08.2012 18:43

Glinder Fakt ja też(zresztą jak wiekszość) barbuję z shieldem. Jednak pamiętam jak jakieś 10lat temu zobaczyłem w D2 Barbarzyńcę z tarczą. Masakra uznawałem to za herezję ;P. Jednak bilans zysków i strat mnie przekonał. No ale dalej sądzę, że barb z wielkim toporem czy 2x1H to jest to pwnt

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 28.08.2012 18:43

rmx65

Dodał: rmx65, 28.08.2012 13:11

Ja tam lubie zmiażdżyć moba jakimś 20kg berdyszem albo halabardą...
Ogólnie z broni 2h to toleruje bronie dystansowe, drzewcowe i takie bajery typu kafar hey

__________________
Look, if you had one shot, or one opportunity to seize everything you ever wanted in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?

Alekskaj_Glider

Dodał: Alekskaj_Glider, 28.08.2012 12:16

Ja uznaję łuki i laski dla sorcy. Kusza też wolna, ale ostatecznie się nada. Dla barbary to tylko broń plus tarcza.
Ale dobrze, niech zmieniają, może i ja kiedyś do innego rozwiązania się przekonam. Na razie zmiany są OK. Mniej ginę, więcej bije na Inferno.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 28.08.2012 12:17

CoNaObiad

Dodał: CoNaObiad, 28.08.2012 11:34

Jeżeli chodzi o bronie dwuręczne, to akceptuję tylko łuki i kusze.

Ciężkie miecze czy topory są taaak powolne, że zanim wyprowadzę uderzenie mob zdąży mnie okrążyć trzy razy. Dlatego też najczęściej korzystam z 1H + offhand.

__________________
Fapałke i Nubałke ;(



© 2002-2013 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved. Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0