- Obrażenia uderzeń krytycznych: [132 - 200%]
- Obrażenia zamienione na punkty życia: [5,6 - 6%]
- Siła i Zręczność: [+76 - 255 siła] [+76 - 255 zręczność]
- Siła i Inteligencja: [+76 - 255 siła] [+76 - 255 inteligencja]
- Siła i Witalność: [+76 - 255 siła] [+76 - 255 witalność]
- Zręczność i Inteligencja: [+76 - 255 zręczność] [+76 - 255 inteligencja]
- Zręczność i Witalność: [+76 - 255 zręczność] [+76 - 255 witalność]
- Inteligencja i Witalność: [+76 - 255 inteligencja] [+76 - 255 witalność]
- Siła: [+290 - 340]
- Zręczność: [+290 - 340]
- Inteligencja: [+290 - 340]
- Witalność: [+290 - 340]
- Minimalne obrażenia: [+37 - 46]
- Maksymalne obrażenia: [+37 - 46]
- Minimalne / maksymalne obrażenia: [+200 - 400] / [+267 - 533]
- Obrażenia od ognia: [+(200 - 400) - (467 - 993)]
- Obrażenia od lodu: [+(120 - 239) - (279 - 558)]
- Święte obrażenia: [+(200 - 400) - (467 - 933)]
- Obrażenia od błyskawic: [+(200 - 400) - (467 - 933)]
- Obrażenia od trucizny: [+(200 - 400) - (467 - 933)]
- Obrażenia od Mocy Tajemnej: [+(200 - 400) - (467 - 933)]
- Życie na uderzenie: [+1316 - 1918]
- Życie po każdym zabiciu: [+3944 - 5756]
Powyższe affixy dotyczą zwykłych broni dwuręcznych. Legendarne odpowiedniki nierzadko mają swoje własne, unikalne statystyki, przez co niektóre mogą być jeszcze lepsze.
Co o tym sądzicie? Czy uważacie, że ulepszenie broni dwuręcznych było dobrym posunięciem, a może już przerzuciliście się z "tradycyjnego" zestawu? Zapraszamy do dyskusji, tutaj lub na forum.
50k hp i 35k dmg i jakos idzie na poczatku a2
Skoda, że w dwójce bronie dwuręczne były potraktowane trochę po macoszemu 








Dodał: Kisiel, 30.08.2012 09:40
Zgadzam się z Mastemothem, bronie dwuręczne są przede wszystkim zbyt wolne i nawet duży damage nie pomoże kiedy mobki z łatwością nas otaczają. Możliwość bloku przynajmniej częściowo rozwiązała by ten problem i wtedy 2h byłby sensowną alternatywą.