diablo 3

Diablo 3 - Kalendarz na 2011 rok

Dodał: DarkBolo, 10.07.2010 13:05, Kategoria: Diablo 3

W sieci pojawiły się informacje na temat kalendarza ściennego z Diablo 3 na rok 2011. Więcej na ten temat możecie przeczytać w rozwinięciu newsa.

Kalendarz posiada wiele wspaniałych artworków, wliczając w to obrazki przedstawiające Decarda Caina i Leah, Barbariana, Witch Doctora, Monka, Wizarda. Co ciekawe znajdziemy tam również 2 całkiem nowe prace przedstawiające Barbariana w stroju św. Mikołaja i Tyraela z błyszczącymi skrzydłami.


Okładka przedstawia znany nam wizerunek Tyraela, ale nie on przyciąga uwagę, lecz tekst znajdujący się u dołu: "Nadzieja pozostaje w sercach ludzi". Czyżby zdradzał nam on cząstkę fabuły? Czy to będzie wypowiedź Tyraela? A może jest to tylko zdanie, które odzwierciedla tematykę trzeciej części gry...


Kalendarze trafią do sprzedaży 25 lipca bieżącego roku. Nie ma ich jeszcze w sklepie internetowym Blizzarda, ale można je zamówić przed premierą (preorder) ze stron takich jak Amazon USA i Amazon UK.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Kiler_SX

Dodał: Kiler_SX, 25.07.2010 18:34

Prezentuje się świetnie supprised Ale ciekawe ile będzie taki kosztował i gdzie będzie można go kupić.

__________________
Zabijam szybko i bezboleśnie.

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 25.07.2010 09:58

Panowie i Panie - jak ktoś napisał"niepotrzebny news"...Ale jaka dyskusjasmile. TEPES30 orientuje się w niuansach polityki handlowej i doczytajcie jego posty ze zrozumieniem....Prawda jest taka że nawet nasi rodacy wydając WIEDŹMINA wydali go po angielsku a potem wydali SPOLSZCZONĄ wersję POLSKIEJ gry! Widać wyraźnie ruch warg na filmikach..Ukraińscy twórcy STALKERA mieli jaja wydać go we własnym języku i zapatrzeć w stosowne napisy i dubbingi dla innych krajów.Zachód raczej nie zamawiał by w Polsce gier tylko ze względu na trochę niższą cenę - dochodzi przesyłka i oczekiwanie na nią - gdybyśmy zarabiali wszyscy po te 5000 zł miesięcznie to czy czekalibyśmy na grę i ryzykowali niedotarcie z powodu 30 zł różnicy? - raczej nie.Firma może za to wydać grę odchudzoną z bajerów , gadżetów i w tańszym opakowaniu aby na tym wyjść, a świadomość potęgi rozgrywki multi pozwala im spać spokojnie bez obawy o te sztuki pirackie - zbanują 1000 kont za "czitowanie" i grosz się zwróci. A kalendarzyki i inne duperele mają prawo wydawać i nie rozumiem oburzenia Masonów - kiego narzekacie i złorzeczycie...Nie podoba się - nie kupujesz i z głowy.

__________________
Błogosławieni daltoniści, albowiem oni klimat Diablo 3 oglądać będą.

DarkBolo

Dodał: DarkBolo, 17.07.2010 00:23

mozliwe, ale nie jest to pewne. Znajac nasz kraj, to trzeba bedzie to kupic online...wrr

__________________
Były Redaktor Imperium Diablo

Dodał: Kropka, 15.07.2010 11:44

muszę mieć taki kalendarzsmile myślę, że będzie w empiku, nie?

__________________
Nie żałuj umarłych. Żałuj żywych, którzy żyją bez miłości.

TEPES30

Dodał: TEPES30, 14.07.2010 20:42

Attyla zanim zaczniesz wypisywać posty na blogach.... popracowałbym nad czytaniem ze zrozumieniem. W którym poście nawiązałem do ciebie, albo do kalendarza Blizzardu??? A co do kalendarz... Zakładając że 79 w nicku to rok twojego przyjścia na świat, zdziwiłbym się gdybyś ślinił się nad jego posiadaniem. Nie wydaje ci się że Blizzard przygotował go dla małolatów?

rmx65

Dodał: rmx65, 13.07.2010 22:02

Zgadzam się z Awiorem w Diablo II sa tylko monologi więc fabuła nie jest zbytnio rozwinięta ale 'diabełek' ma ten swój klimacik.
Mam nadzieje że w trójce poprawią fabułę.

__________________
Wszystko jest możliwe, ale nie wszystko jest realne

Attyla79

Dodał: Attyla79, 12.07.2010 08:29

TEPES30 nie zrozumiałeś chyba co napisałem.... Śmieję się z tego że kalendarz ma być wydarzeniem godnym napisania newsa. Wiadomo wszyscy czekamy na D3, i każdy chłonie informacje na jego temat, ale jak dla mnie kalendarz nie jest niczym ciekawym, jak ktoś lubi takie gadżety, to sobie sam znajdzie w necie. Po prostu dla mnie jest to nieistotny news i tak do tego pewnie podchodzi większość użytkowników portalu, bo jak sam zauważyłeś, Polska nie jest rynkiem na takie gadżety.... Ogólnie jest tak że Blizz jako duza firma, umie świetnie manipulować ludźmi. Najlepszym przykładem są wypowiedzi Bisho.. coś tam (nigdy nie pamietam jak on się nazywa)ciągle kręci, zmienia, nie mówi w jasny sposób, wszytko po to by ludzie rzucali się jak wygłodniałe psy kiełbase, gdy tylko uszłyszą cokolwiek na temat. Sprytnie buduję się atmosferę tajemniczości i niedostępności D3, ta gra ma w zasadzie status kultowej, choć nie miała jeszcze premiery - piękna promocja, to mi zresztą przypomina reklamy nowych "kultowych" płyt kolejnych debiutantów....a pamiętam że kiedyś na kultowiość to zespół musiał ładnych pare(naście)lat pograć. Teraz wystarczy dobra(droga) promocja i jestes kultowy, choć nikt Cię nie słyszał...... a swoją droga będzie numer jak D3 będzie dużo mniej grywalny od D2, zwłaszcza po takim szumie

Golibroda

Dodał: Golibroda, 12.07.2010 02:19

No coś około 3,4 roku niech będzie :p Polecam wszystkim przeczytać stare księgi porozrzucane po katakumbach w Diablo I. Prawdopodobnie nikt ich nie czyta a naprawdę warto. Dwójka kontynuuje tę interesującą historię i nie zgodzę się, że dwójka ma słabą fabułę. Raczej opowiedzianą w zbyt jasny i oczywisty sposób pwnt Oczywiście blaknie ona przy choćby Planescapie czy BG.

TEPES30

Dodał: TEPES30, 11.07.2010 20:25

I teraz z Tobą się zgodzę Awior, bo zaczynasz mówić rozsądnie. Są lepsze gry ale nie mają tego klimatu. Ale coś mi się widzi, że cały klimat pójdzie w diabły w nowym Diabełku bigsmile. ale to tak na marginesie. Pewnie że zarobią w Polsce, bo na robienie pieniędzy jak każda amerykańska firma są zorientowani.Ale nie czarujmy się największym rynkiem jest rynek amerykański i może dalekowschodni i właśnie z myślą o tych dwóch rynkach i odbiorcach gra będzie/jest tworzona.
Ty wykupisz abonament i jeszcze kilku tobie podobnych ale to będzie tyle. galsses Reszta rodaków będzie narzekać i grać na nieoficjalnych serwerach

awior2

Dodał: awior2, 11.07.2010 20:15

Golibroda - widzę, że nie miałeś do czynienia z żadnym porządnym cRPG. W Diablo dialogi??? Raczej monologi, fabuła to iluzja. Ale nie o to przecież w diablo chodzi...

"Zobacz ile czasu robili Diablo 2. Wolałbyś aby robili je przez 5 lat i nie miał byś 3 i 4 aktu?" Diablo II "robili" 3,5 roku

TEPES30-"I nie sądzę, żebym się zdziwił - chyba że masz oficjalne dane sprzedaży gier Blizzardu"
Nie, nie mam. Jednak nie wydaliby zlokalizowanej wersji gry(a zapewne taka będzie) jeśli nie widzieliby możliwości zarobienia odpowiedniej sumki. Masz racje,gra nie zarobi u nas tyle pieniędzy co np. w USA, dodatkowo nie zarobią na licencjonowanych gadżetach ale spokojnie można powiedzieć, że u nas także nie stracą.

"Więc ilu graczy da za Diablo III 200 zł a ilu będzie czekać na promocje i przeceny? Ilu wykupi abonament na oficjalny serwer"

Tego też nie wiem, ale ja kupie na pewno w dniu premiery nawet jeśli będzie za 200 zł i wprowadzą abonament, czego sobie i wam nie życzę.

Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 11.07.2010 20:20

TEPES30

Dodał: TEPES30, 11.07.2010 18:28

Nie Awior nie zapominam. Ale co ma mój post do twojej odpowiedzi? Skoro tworzą go od 5 lat to widocznie się im to musi opłacać. Zanim się za to zabrali sztab ekspertów marszczył nad tym glace, więc założę się że włodarze "Zamieci" dobrze wiedzą co robią. A że istnieją już na rynku prawie 20 lat i każda ich "główna" produkcja była międzynarodowym sukcesem to nie sądzę, żeby potrzebowali twoich czy moich porad w zakresie co, jak, gdzie i za ile.
Będą dopieszczać tyle ile będzie trzeba i tyle ile będą chcieli a raczej ile powiedzą im słono opłacani szpece od marketingu.
Nie kolego - kokosów nie zrobi. Z czystych względów ekonomiczno - demograficznych. Jesteśmy 34 krajem pod względem liczby
ludności. Biją nas Stany, Indie,Japonia, Niemcy,Francja, W. Brytania, Włochy, Hiszpania. Jeżli chodzi o zasobność portfela
i "informatyzację" to przed nami będą jeszcze Kanada, Australia, większość Bliskiego i Dalekiego Wschodu.
I nie sądzę, żebym się zdziwił - chyba że masz oficjalne dane sprzedaży gier Blizzardu.
Więc ilu graczy da za Diablo III 200 zł a ilu będzie czekać na promocje i przeceny? Ilu wykupi abonament na oficjalny serwer
Blizzard jeżeli pojawi się w płatnej formie?

Golibroda

Dodał: Golibroda, 11.07.2010 18:09

A poza tym Polski rynek nie jest o tyle dużym, co stałym. Jest strategicznym punktem w Europie i Blizzard to wie. Ale nie ma co sobie robić nadziei na wielkie fajerwerki

Pozdro smile

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 11.07.2010 18:12

Golibroda

Dodał: Golibroda, 11.07.2010 18:04

Zobacz ile czasu robili Diablo 2. Wolałbyś aby robili je przez 5 lat i nie miał byś 3 i 4 aktu? "przecież to zwykły h&s bez fabuły, dialogów itp" człowieku chyba nie wiesz co mówisz. To właśnie Dialogi, fabuła, grafika tworzą niepowtarzalny klimat bez którego obie części diablo nie odniosłyby sukcesu. Titan Quest, Torchligt, czy najlepszy z nich Loki nawet nie dorastają do pięt pod żadnym z tych aspektów.

TEPES30

Dodał: TEPES30, 11.07.2010 18:04

Hellstein tu nie o wielkość kraju chodzi, a o "zasobność" jego mieszkańców. KAŻDA firma bez względu na to czym się zajmuje patrzy na opłacalność ekonomiczną swojej działalności. Blizzard nie jest tu wyjątkiem a zdaje się, że większość udzielających się tu o tym zapomina. Nie ma się co napinać tylko trzeba oczka łapkami
przetrzeć i dopuścić do siebie gorzką prawdę... Gdybyśmy liczyli się na międzynarodowym rynku gier, każdy poważny tytuł wydawanybyłby w dniu premiery z polskim dubbingiem. Ilu tych hardkorowców jest? A ilu z nich wyda kilka tysięcy złotych
na wyprawę na najbliższy BlizzCon? Dla Blizzarda liczą się przede wszystkim USA, Kanada, Japonia, Wielka Brytania, Francja
Niemcy.
Sam sobie zaprzeczasz. Z jednej strony twierdzisz, że będą kupować by pograć na multi, a zaraz potem przyznajesz
że w Polsce kwitnie piractwo i że cena będzie problemem. Oczywiście,że Diablo 3 będzie kosztować w granicach 200 zł
To w granicach 40-50 dolarow, funtow, czy euro. Parę godzin pracy na Zachodzie. A u nas - zwłaszcza dla małolatów
to mała fortuna. A dlaczego twoim zdaniem cena na Diablo 3 miałaby być inna w Nowym Jorku a inna w Krakowie?
Przy dzisiejszej globalizacji i założeniu że cena gry w Polsce byłaby połową ceny na Zachodzie każdy kupowałby przez internet w Polsce. I w ten sposób Blizzard pięknie popłynąłby. Koniec i kropka.
Cena aparatu fotograficznego, najnowszej komórki czy plazmy jest mniej więcej taka sama w Warszawie, Paryżu czy Toronto
i nikt nie ma z tym problemu. Dlaczego więc oczekujcie że ceny gier będą różne?

awior2

Dodał: awior2, 11.07.2010 17:13

TEPES30- chyba zapominasz, że diablo tworzone jest już od 5 lat (zapowiedziane 2 lata temu) a przecież to zwykły h&s bez fabuły, dialogów itp, itd. Jeśli chodzi o singla to większość RPG-ów(tworzonych dużo szybciej niż 5lat) bije Diablo na głowę. Jednak Diablo ma potężną broń: Multi które w dwójce jest naprawdę świetne. Ale ile można dopieszczać ten tryb?? To już oficjalnie 2 lata...... "Blizzard w naszym kraju kokosów na tej grze nie zrobi" Oj żebyś się nie zdziwił......., tak jak napisałem gier Blizza nie kupuje się dla singla tylko dla multi.

Hellstein

Dodał: Hellstein, 11.07.2010 17:04

Nie zgodzę się z poniższymi komentarzami - może Polska nie jest wielkim krajem, ale ma duża grupę fanów Diablo. Ponadto u nas wciąż większość graczy to tzw. "hardkorowcy", którzy raczej nie odpuszczą takiego tytułu. No i trzeba pamiętać o silnej w porównaniu z Zachodem pozycji PC na naszym rynku gier. Nie sądzę, by Blizzard lekce sobie ważył polską scenę Diablo, wręcz przeciwnie, na co wskazują ostatnie ruchy studia.

Piracenie rzeczywiście jest u nas normą. Jeśli ktoś zechce zagrać w D3 na single player, to pewnie spiraci. Ale główną osią Diabełka jest multi. BNet sprawia, że opłaca się kupienie oryginału.
Inną sprawą jest cena - jeśli będzie powtórka ze SC2, to część osób sobie odpuści. Na Zachodzie to nie jest duży problem, dla nas 200 zł za grę to sporo.

Dziwi mnie też bulwers dotyczący kalendarza - przecież nie robił go główny programista, czy projektant poziomów. Możliwe, że jest to dzieło osoby, która nigdy nie dołożyła nawet bitu do Diablo 3 - przecież każdy przeciętny grafik spokojnie może coś takiego zrobić.
Jeśli zaś obawiacie się, że wszyscy w studiu tylko myślą nad gadżetami zamiast nad grą, uspokoję was. Od wyciskania pieniędzy jest inny sztab niż od tworzenia gry.
Chcą zarobić na takich rzeczach? Niech zarabiają. Mi to krzywdy nie zrobi. Niech sobie robią kalendarze, długopisy, majtki, śliniaki, czołgi i zabawki erotyczne. Proszę bardzo. Byleby gra spełniła moje oczekiwania.

__________________
Za każdym razem, gdy piszesz głupotę, premiera Diablo 3 zostaje przesunięta jeden dzień dalej.

LuQ89

Dodał: LuQ89, 11.07.2010 13:47

@TEPES30 haha ładnie pojechanesmile2. Co do kalendarza no przydałby się, nie powiem że nie.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 11.07.2010 13:48

__________________
"Niebiosa zapłaczą płomiennymi łzami, prawi upadną przed niegodziwcami i całe stworzenie zadrży na widok płonących sztandarów piekieł!"

TEPES30

Dodał: TEPES30, 11.07.2010 12:19

beczycie jak stare baby. Ludzie ogarnijcie się. Ani wy ani Polska nie są strategicznym odbiorcą gier firmy Blizzard. Nie pasuje ci czekać na Diablo 3 to nie czekaj. Idź do sklepu i kup coś podobnego, a może lepszego. Uprzytomnijcie sobie jedno. Blizzard w naszym kraju kokosów na tej grze nie zrobi. Na Zachodzie ludzie będą wydawać krocie na grę i gadżety z nią związane, tu 75 % będzie "śmigała" na skrakowanych kopiach jeżeli to tylko będzie możliwe. Na Zachodzie bez zmrużenia oka będą płacili abonament by pograć na oficjanym serwerze (jeżeli Blizzard wcieliłby w życie taki pomysł), a tu tylko jeden wielki płacz i bluzgi jak tylko pojawił się pomysł takiej możliwiości.Gry Blizzardu nie bez kozery są hitami io ludzie grają w nie latami. Ale żeby stworzyć takie "perełki" potrzebny jest sztab najlepszych i najdroższych ludzi w branży. Więc proponuje zejść na ziemie i połączyć się w końcu z rzeczywistościa

Dodał: Jimela-chan, 11.07.2010 09:50

jakaś szmira, nie kalendarz... ;x
ciekawe kiedy wypuszczą do sklepów majteczki z logo diablo dla małych dzieci, albo skarpetki.
oOldXman masz rację.

__________________
Raj jest tam, gdzie nie ma miłości.

oOldXman

Dodał: oOldXman, 11.07.2010 07:08

A długopisów i samoprzylepnych karteczek nie ma sad (...)?

Mogli by już grę wypuścić, a nie tylko drażnią jakimiś kalendarzami!!! W kulki sobie lecą, myślę że z bólem na sercu, ale jakoś przetrwam do premiery bez tego kalendarza, podobnie jak wielu innych fanów, więc mogliby nie wydawać kalendarza, a wydać grę, choćby dwa tygodnie wcześniej.

__________________
Stare chińskie przysłowie mówi: „jeśli nie masz co powiedzieć, powiedz stare chińskie przysłowie”.

Attyla79

Dodał: Attyla79, 11.07.2010 00:03

O tak... po co wypuścić grę, wystarczy wszystkim po kalendarzu rotflrotfl

Agako

Dodał: Agako, 10.07.2010 14:12

Świetny prezent dla każdego fana serii Diablo smile2



© 2002-2011 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved. Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0