WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Diablo 3 - Jay Wilson m.in. o Demon Hunterze i PvPDodał: DarkBolo, 28.10.2010 21:04, Kategoria: Diablo 3
W dzisiejszym newsie prezentujemy kilka informacji,
których udzielił podczas BlizzConu Jay Wilson, główny projektant Diablo 3. Po szczegóły zapraszamy do rozwinięcia newsa.
Jay został zapytany o trzy rzeczy, które dotyczyły Demon Huntera, systemu PVP i umiejętności. Odpowiedzi znajdziecie poniżej. Pytanie: Skąd wziął się pomysł na stworzenie Łowcy Demonów? Jay: Nikogo z was nie zaskoczył zapewne fakt, że zdecydowaliśmy się na klasę walczącą z dystansu, jednakże nie chcieliśmy zrobić niczego przewidywalnego. Spodobał nam się pomysł łowcy nagród lub łowcy potworów (kogoś, kto byłby bardziej demoniczny i agresywny), dlatego stworzyliśmy wzór postaci w stylu "Nienawidzę Demonów". Łowczyni Demonów wiele przeszła w dzieciństwie. Straciła rodzinę, osoby, które kochała i postanowiła poświęcić swoje życie, by zlikwidować wszystkie sługusy płonących piekieł. Jako łowca, podążała wieloma ciemnymi ścieżkami zdobywając wiedzę, która pomoże jej w eksterminacji przeciwników. Inspiracją dla Łowcy Demonów były postacie takie jak Van Hellsing, Bobba Fett, a nawet MacGyver. Piąta klasa używa broni i gadżetów stworzonych przez ludzi. Dzierży dwie kusze i ma możliwość kupna na bazarze w Caldeum urządzenia, które pozwala na schwytanie duszy demona i użycia jej jako granatu ręcznego. Nie ma problemów, by wykorzystać swych wrogów i ich broń przeciwko nim samym. Pytanie: W tym roku pierwszy raz pokazaliście nam PvP w Diablo 3. Czego gracze mogą się spodziewać w tym elemencie gry? Jay: W Diablo 2 posiadaliśmy wielką społeczność, która uwielbia się pojedynkować, niestety nie mieliśmy specjalnego systemu stworzonego specjalnie na potrzeby duelów. Mogłeś walczyć z innymi graczami, lecz nie miałeś możliwości zdobywania ladderowych przedmiotów, formowania drużyn itp. W Diablo 3 staramy się stworzyć styl walk na arenie. Różne kombinacje umiejętności, przedmiotów i run prowadzi do praktycznie nieskończonych wariacji budowania postaci. Skupiamy się nie tylko na walkach 1vs1, lecz również na potyczki 2vs2 i 3vs3. Wydaje nam się, że ludzie będą mieli wielką frajdę, grając ze swoimi przyjaciółmi na arenie. Walka ramię w ramię to coś innego, lepszego niż zwykły duel. Pytanie: Jakieś inne, wielkie zmiany od czasu BlizzCon 2009? Jay: System umiejętności został całkowicie zmieniony. Dodaliśmy nowy system „traits”. Sposób zdobywania i używania czarów był taki sam jak w Diablo 2, teraz jest inny. Nie podoba nam się już styl, w którym musisz wydać dziesiątki punktów, by dojść i wymaksować jedną umiejętność. Zmianie uległo również umiejscowienie czarów pasywnych. Nazwaliśmy je „traits” i ulokowaliśmy w osobnej zakładce. Pozwalają one na rozwój umiejętności pasywnych, takich jak ilość życia lub many – i to bez konieczności marnowania punktów z czarów aktywnych. Zastępuje to rozdawanie statystyk. Za pomocą „traits” gracz będzie miał więcej możliwości zbalansowania swojej postaci. Jay przedstawia kilka bardzo interesujących informacji. A wy co o tym myślicie? Wypowiedzcie się poniżej. Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: Bartosz-Diablo, 29.10.2010 22:56System trait rules owni i wogóle __________________ Dodał: skorpion001, 29.10.2010 10:39heh jak dla mnie system umiejętności niema nic do rzeczy tak czy inaczej będą wszystkie umiejętności ale inny sposób zdobywania ich Dodał: Mastemoth, 29.10.2010 09:55Osobiście byłbym za samoczynnym rozwijaniem umiejętności (albo tylko tych biernych) poprzez ich używanie. Miała by sens wtedy wie __________________ Dodał: Ulver, 28.10.2010 22:47MacGyver inspiracją dla demon huntera? Zaczynam lubić tą postać. __________________ |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: zafio, 01.11.2010 13:07
Gadka szmatka a pachnie typowym DLC dla panów z B.
Mam nadzieję ,że nie zrobią z Diablo to samo co ze Starcraftem 2 (podział na epizody i nowa gra=nowa kasa).
__________________
zafio