Opublikowano kolejne zmiany, jakie mają nastąpić w patchu 1.0.4. Był już Barbarzyńca i Czarownik, teraz kolej na Mnicha. Dokładny opis znajduje się w rozwinięciu newsa, a także na naszym forum.
Co sądzicie o zmianach dedykowanych Mnichom? Czy Was satysfakcjonują, a może czegoś zabrakło? Zapraszam do dyskusji tutaj oraz na forum.
.
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dokładnie, tu chodzi o itemy a co to za sens farmić piekło jeśli przedmioty tam znalezione nadają się do kupców i trzeba zbierać 50 godzin złoto na przedmiot z inferna. W tej grze taka elitarność poziomu nie przejdzie, przynajmniej na multi.
Dizelsky, Blizz nerfi Inferno ponieważ zaluje, ze je w ogóle wprowadził. Diablo jest gra, w której się farmi i która polega na wielogodzinnym szukaniu przedmiotów. Oczywiście najlepsze wypadają na najwyższym poziomie trudności. Inferno było trudne, a na piekle farmic się nie opłaca, wiec część graczy odeszła. Teraz Blizz chce ich z powrotem, bo inferno, tak jak piekło w d2, to jedyny słuszny poziom trudnosci i teraz robią dużo by uczynić go grywalnym.
Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 16.08.2012 20:57
Nie mam doświadczenia w grze mnichem, ale obyśmy nie byli świadkami takiej tendencji: zwiększamy obrażenia od umiejętności, potem ulepszamy przedmioty, itp., żeby zamknąć usta marudom, którzy twierdzą, że inferno jest za trudne. i Oby nie stało się tak jak z diablo 2, gdzie postac z hi-end eq robi co chce na piekle w 5 akcie na players 8. Jak tu na forum ktoś już napisał, zdecydowanie jestem za uczynieniem inferna czymś baaaardzo trudnym, szczególnym i dostępnym jedynie dla niewielu postaci. co za tym idzie, zwiększanie obrażeń, jakkolwiek ładnie uargmentowane, prowadzi niestety do populizacji tegoż inferna. Niemniej to Blizz nalepiej zna mechanikę gry i mogę się mylić...
Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 16.08.2012 19:17
__________________ 'I know I was born and I know that I'll die, the In Between is mine'
Nieźle - coraz bardziej niebiesko. Jeszcze tylko trzeba zobaczyć, co przygotują dla Łowczyni Demonów no i dla Szamaniska. Zmiany na chwilę obecną są w każdej postaci dość ciekawe i wydaje mi się, że twórcy wiedzą co robią w ich kwestii. Zastanawiam się jak sprawdzi się to w praniu - przebalansowanie postaci jak się domyślam odbywa się obecnie wyłącznie pod pvm - łatka z pvp może przynieść konieczność powtórnego przebudowywania wszystkiego, co imo byłoby stratą cennego czasu. Ale pozostaje z nadzieją, że 1.0.4 będzie ciepło przywitany i mile wspominany przez społeczność graczy.
Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Dodał: materac, 16.08.2012 20:50
Dokładnie, tu chodzi o itemy a co to za sens farmić piekło jeśli przedmioty tam znalezione nadają się do kupców i trzeba zbierać 50 godzin złoto na przedmiot z inferna. W tej grze taka elitarność poziomu nie przejdzie, przynajmniej na multi.