diablo 3

Diablo 3 - Informacje o Najemnikach

Dodał: DarkBolo, 14.05.2011 17:42, Kategoria: Diablo 3

Kilka godzin temu przedstawiciele Blizzarda opublikowali wiele informacji na temat Najemników.
Przedstawiają nam więcej szczegółów.
Więcej w rozwinięciu newsa.

Najemnicy będą posiadali unikatowe zdolności i całe historie. Gracz będzie miał okazję poznania ich historii w miarę upływu czasu. Będziemy mieli możliwość wypełniania zadań pobocznych, ściśle powiązanych z naszym kompanem. W tym miejscu przychodzi na myśl system wykorzystany w grze Neverwinter Nights.

W grze znajdziemy trzech najemników(narazie?). Poniżej krótki opis.

Lyndon - Łotr(Scoundrel), pochodzi z Kingsport. Mawia się, że jest bandytą z krwi i kości. Podobno posiada również ogromne poczucie humoru. Używa łuku i kuszy. Jay Wilson porównał go do Łotrzyc z pierwszego aktu Diablo 2.

Kormac - Templariusz(Templar), potężny wojownik wyspecjalizowany w walce w zwarciu. Jest to typ Tank(czyli postać posiadająca wiele punktów życia, biorąca na siebie większość obrażeń). Jego misja, to odzyskać zwoje skradzione przez Lazarusa.

Eirena - Czarownica(Enchantress), jej przeszłość spowija mgła. Podąża za postacią, którą zwą Prorok. Posługuje się zaklęciami panowania nad tłumem(crowd control), do tego posiada wiele umiejętności zwiększających atrybuty naszych postaci(tzw. buffy).

Poniżej znajdziecie kilka faktów, które zostały przez nas wypisane z wywiadów które przeprowadzali fani Diablo.

- Najemnicy będą dostępni tylko w trybie dla pojedynczego gracza. Jeżeli jakiś gracz dołączy do twojej gry, najemnik natychmiast uda się do miasta, gdzie pozostanie, aż inni gracze opuszczą grę.
- Każdy z najemników posiada unikalne animacje i wygląd ekwipunku. Posiadają również pełne linie dialogowe, które idealnie komponują się z historią.
- Są dostępni przez całą grę. Możesz zmieniać towarzysza w każdym momencie. Pomocnik zostanie dostosowany do poziomu twojej postaci, gdy będziesz chciał go wynająć. Nie będziesz musiał wracać do niskopoziomowych lokacji, by zwiększyć jego siłę.
- Najemnicy nie umierają. Jeżeli skończą im sie punkty życia, to tracą przytomność. W czasie absencji towarzysza, wszelkie premie jakie Ci dostarczał, zanikają aż do momentu gdy się ocknie. Możesz przyśpieszyć ten proces stojąc nie opodal leżącego na ziemi kompana.
- Nie można ich leczyć za pomocą miksturek życia. Odzyskają żywotność za pomocą kul zdrowia(health globe), które podnosisz.
- Są bystrzejsi niż najemnicy z Diablo 2, lecz na pewno nie pomylisz ich z graczem ;)
- Pomocnicy posiadają 4 poziomy na których pojawią im się nowe umiejętności. Te poziomy to 5, 10, 15 i 20. Ich zachowanie będzie się zmieniać w zależności jakie skille im przyzna gracz.
- W każdej chwili można zresetować umiejętności najemnika w zamian za złoto.
- Kompani nie mogą używać run umiejętności.
- Można ich wyposażyć w broń w prawej i lewej ręce, 2 pierścienie i amulet.
- Każdy najemnik posiada umiejętności, które zwiększają Gold Find i Magic Find. Można je zwiększyć za pomocą przedmiotów.
- Podróżują oni z karawaną, tak jak inni NPC.
- Nie wiadomo, czy ekwipunek będzie ulegał zniszczeniu.

Otrzymaliśmy spora dawkę informacji. Co wy o tym sądzicie?
Zachęcamy do wypowiadania sie poniżej.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Ulver

Dodał: Ulver, 26.05.2011 14:14

W końcu najemnicy nie będą naszą główną bronią jak to było najczęściej do tej pory.

__________________
Nie lubię cię.

R1

Dodał: R1, 26.05.2011 10:47

Ludziom już ładnie odwala na banie od tego czekania na D3 bigsmile

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 26.05.2011 07:38

A fakt ż ekoleś sam napisał na pozcątku filmiku że to fake i zrobił to pudełko 4fun to pomijacie? -,-

__________________
DwaKamienie z diablo-slayers.pl

Alekskaj_Glider

Dodał: Alekskaj_Glider, 25.05.2011 17:45

Ehhh, szkoda że fake sad Gdyby nie puste strony w instrukcji (poza zadrukowaną środkową) i "dodatkowa" okładką na duży box DVD (bez tego box-a) to może bym uwierzył smile2 Co do małego pudełka i płytki z niego to pewnie miała by być muzyka, a tą zawsze chętnie zobaczę w jako miły dodatek smile2

Kret111

Dodał: Kret111, 25.05.2011 15:28

Hahaha, a gdzie edycja kolekcjonerskaxD

R1

Dodał: R1, 25.05.2011 14:52

Hahaha ludzie zobaczcie to!!! D3 Gotowe! xD http://www.youtube.com/watch?v=RKIj1Ym8nBw

Ankh

Dodał: Ankh, 24.05.2011 19:20

Nie wiem co się ludzie tak uczepili grafiki w D3. Jest naprawdę dobra i Blizzard wie co robi.

Kret111

Dodał: Kret111, 24.05.2011 15:16

Fajnie że najemnik będzie tylko ciekawym dodatkiem, a nie potężnym wojownikiem, bo w końcu to my mamy walczyć, a nie oni.

DiabloFan

Dodał: DiabloFan, 23.05.2011 16:50

Super jak dla mnie 3 się zapowiada lepsza z wyjątkiem grafy grafa mi się nie podobabigsmile

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 16.05.2011 21:06

No i git. Najemnik z głowy - a zadanka mozna poklepac - rozumiem że będą tylko na normalu skoro na hell pada po ukąszeniu komara. W d2 można im było wpakować zbyt potężne aury ( postaciom z reszta tez) a tu nie będzie tego psucia klimatu.

__________________
Diablo 3 - prawdopodobnie najlepsza gra DIABLOPODOBNA w 2012 roku....z małym szczegółem....rok jeszcze się nie skończył.....

Travincal

Dodał: Travincal, 16.05.2011 07:51

Na gexe.pl też pisało, że najemnik będzie bez użyteczny, a normal będzie prosty i nie potrzeba będzie pomocy najemnika. Może po prostu ma być to swego rodzaju zastępca normalnego gracza. Nie mam pojęcia...

__________________
"Mówią, że gdy człowiek traci wszystko i nie ma już nadziei, możemy śmiało powiedzieć, że umarł" – Travens Oferius „Zrozumieć człowieka

R1

Dodał: R1, 15.05.2011 20:57

Ziomale już wszystko jasne. Bashiok na oficjalnym forum Blizzarda odpowiedział graczom!!! Followersi będą użyteczni tylko na normalu. Nie będzie przyczyn, dla których byśmy z nim nie skorzystali, bo nie będą nic zabierać, a przynajmniej umilą rozgrywkę, wzbogacą fabułę. Kompan ma więc być postacią marginalną. Więc myślę, że za dużo im poświęciliśmy fascynacji. Od teraz traktuje followersa jako fajny, chwytliwy, fabularny dodatek do gry. Blizzard stawia jednak na samotnych podróżników w świecie walki ze złem dlaczego? Bashiok mówi, że na hellu kompan będzie padał od jednego hita. Poczytajcie sobie. Tłumaczenie pozostawiam DarkBolo smile Mój angielski jest cieniutki.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 15.05.2011 21:18

Alekskaj_Glider

Dodał: Alekskaj_Glider, 15.05.2011 20:27

A mi się wydaje, że najemnik/pomocnik będzie wracał do miasta, ponieważ gracz na singlu będzie wykonywał zadania z nim związane, a jeżeli gracze połączą siły, może to jakoś wykluczać pomoc w zadaniach od najemników. Może chodzi o to żeby gracz mający jednego najemnika nie mógł wykonać zadań związanych z innym tylko samodzielnie musiał zmienić i dopiero wykonać następne. Takie zmuszanie do odkrywania całości gry. W końcu jest napisane: "Będziemy mieli możliwość wypełniania zadań pobocznych, ściśle powiązanych z naszym kompanem.".

sukip66

Dodał: sukip66, 15.05.2011 20:11

@R1 masz rację pisząc "Najemnicy to ludzie, którzy wykazują się lojalnością do pieniędzy i walczą u Twego boku tylko za kasę". Więc w takim razie powinni pobierać stałe opłaty od postaci która ich najęła (czyli od graczy). Mogło by to być np. 100 złota za godzinę (tak sobie strzeliłem). Właśnie dlatego nie pasowała mi nazwa najemnik w d2. Ja osobiście zawsze wolałem traktować go jak kompana/przyjaciela postaci niż najemnika.
"fabuła gry bardziej Nas zżyje z owym pomocnikiem" też bym tak chciał ale informacja o zmianie towarzysza w każdym momencie jest w pewnym sensie zaprzeczeniem tego.
R1 Jak tak czytam drugą część Twojej wypowiedzi to zastanawiam się właśnie nad siłą naszego towarzysza. Skoro ma on siedzieć w mieście gdy pojawi się inny gracz to może jest on na tyle potężny by z powodzeniem zastąpić gracza. Nie zmienia to jednak faktu że tak jak napisałeś "Nie ma to jak myślący ziomek, z którym taktycznie wycinamy wszystko co staje nam na drodze".

__________________
Kto nie podejmuje ryzyka nie popełnia błędów. Kto nie popełnia błędów niczego się nie nauczy.

R1

Dodał: R1, 15.05.2011 17:29

sukip66 napisałeś, że: "Niby dlaczego najemnik ma być wobec nas lojalny skoro my lojalnością się nie wykazujemy i możemy w zależności od własnego widzimisię wynajmować nowego?" Zapomniałeś o znaczeniu słowa najemnik. Najemnicy to ludzie, którzy wykazują się lojalnością do pieniędzy i walczą u Twego boku tylko za kasę. Ale przez przypadek masz racje z jednym. Blizz nazwał Wiedźmę, Łotra i Templariusza uwaga! Follower. A Follower to nie jest Mercenary(najemnik żołnierz) tylko zwolennik, stronnik, a nawet uczeń. Więc możemy się spodziewać, że fabuła gry bardziej Nas zżyje z owym pomocnikiem, bo najemnik walczący tylko za kasę to na bank nie będzie, na co wskazuje Blizzard nazwą Follower. Idąc dalej tokiem myślenia sukip66 rzeczywiście nie powinna mieć miejsca sytuacja , w której zmieniamy sobie followera jak rękawiczki! Mam nadzieję, że Blizzard to wszystko dobrze wymyśli i będzie git.
Po 2 chciałbym zauważyć, że Blizzard daje nam jasno do zrozumienia, że kombosy lagujących aur to już przeszłość, jak również totalna przewaga nad przeciwnikiem. Pamiętacie jak najemnicy graczy, mający różne aury, dawały nam niesamowite bonusy i ułatwiały w ogólnym rozrachunku całą rozgrywkę? Czasami byli wręcz kluczowi jak przy buildzie Summonera. Teraz będziemy zdani ,albo na pomoc followera, albo realnego kompana z gry. Kto wie? Może nawet w większości wypadków lepiej i łatwiej będzie nam z followerem? Chociaż to akurat byłby strzał w stopę. Bo Blizzard musi zrobić wszystko, żeby follower nie był potężny. Inaczej zniszczyło by to multiplayera. Może dlatego nie będziemy mogli ubrać naszego komputerowego kompana w potężną zbroję i hełm? Też mnie to dziwi, ale cóż... Czyżby Blizz nie potrafił sobie poradzić z wypośrodkowaniem umiejętności followera?Tak czy siak! Nie ma to jak myślący ziomek, z którym taktycznie wycinamy wszystko co staje nam na drodze smile

Komentarz został edytowany 5 razy, ostatnio: 15.05.2011 17:50

oOldXman

Dodał: oOldXman, 15.05.2011 04:34

Fatalny pomysł z tym ekwipunkiem... Zamiast pierścieni i amuletu powinno być tak jak w D2, zbroja i helm. Jak chcieli dodać inne akcesoria to mogli wtawić pas może dopiero wtedy amulet. Pierścienie i amulet to bardzo, bardzo nie fajne rozwiązanie sad. Za to reszta jest w miarę dobra, nawet to, że najmusy działają tylko kiedy w grze jest jeden gracz, to w sumie dobry pomysł.

__________________
Stare chińskie przysłowie mówi: „jeśli nie masz co powiedzieć, powiedz stare chińskie przysłowie”.

cossi

Dodał: cossi, 14.05.2011 23:30

"- Najemnicy nie umierają. Jeżeli skończą im sie punkty życia, to tracą przytomność. W czasie absencji towarzysza, wszelkie premie jakie Ci dostarczał, zanikają aż do momentu gdy się ocknie. Możesz przyśpieszyć ten proces stojąc nie opodal leżącego na ziemi kompana. " ZAJEBISTE ROZWIĄZANIE

galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

sukip66

Dodał: sukip66, 14.05.2011 21:03

Faktycznie sporo informacji w ostatnim czasie. Ja mam tylko nadzieję że siła najemników jak i ich przydatność będą dobrze wyśrodkowane. Mam tylko wątpliwości co do możliwości zmiany najemnika w dowolnym momencie. Niby dlaczego najemnik ma być wobec nas lojalny skoro my lojalnością się nie wykazujemy i możemy w zależności od własnego widzimisię wynajmować nowego? Samo dostosowanie lvl najemnika do lvl postaci jest dobre.

__________________
Kto nie podejmuje ryzyka nie popełnia błędów. Kto nie popełnia błędów niczego się nie nauczy.

Ankh

Dodał: Ankh, 14.05.2011 20:04

I super. Wskrzeszanie najemnika na wyższym lvlu cholernie dużo kosztowało, a tak się teraz bez tego będzie można obejśż. To, że najemnicy będą mieli swoją historię to też fajny pomysł.



© 2002-2012 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved. Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0