WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Diablo 3 - Informacje o NajemnikachDodał: DarkBolo, 14.05.2011 17:42, Kategoria: Diablo 3
Kilka godzin temu przedstawiciele Blizzarda opublikowali wiele informacji
na temat Najemników.
Przedstawiają nam więcej szczegółów. Więcej w rozwinięciu newsa. Najemnicy będą posiadali unikatowe zdolności i całe historie. Gracz będzie miał okazję poznania ich historii w miarę upływu czasu. Będziemy mieli możliwość wypełniania zadań pobocznych, ściśle powiązanych z naszym kompanem. W tym miejscu przychodzi na myśl system wykorzystany w grze Neverwinter Nights. W grze znajdziemy trzech najemników(narazie?). Poniżej krótki opis. Lyndon - Łotr(Scoundrel), pochodzi z Kingsport. Mawia się, że jest bandytą z krwi i kości. Podobno posiada również ogromne poczucie humoru. Używa łuku i kuszy. Jay Wilson porównał go do Łotrzyc z pierwszego aktu Diablo 2. Kormac - Templariusz(Templar), potężny wojownik wyspecjalizowany w walce w zwarciu. Jest to typ Tank(czyli postać posiadająca wiele punktów życia, biorąca na siebie większość obrażeń). Jego misja, to odzyskać zwoje skradzione przez Lazarusa. Eirena - Czarownica(Enchantress), jej przeszłość spowija mgła. Podąża za postacią, którą zwą Prorok. Posługuje się zaklęciami panowania nad tłumem(crowd control), do tego posiada wiele umiejętności zwiększających atrybuty naszych postaci(tzw. buffy). Poniżej znajdziecie kilka faktów, które zostały przez nas wypisane z wywiadów które przeprowadzali fani Diablo. - Najemnicy będą dostępni tylko w trybie dla pojedynczego gracza. Jeżeli jakiś gracz dołączy do twojej gry, najemnik natychmiast uda się do miasta, gdzie pozostanie, aż inni gracze opuszczą grę. - Każdy z najemników posiada unikalne animacje i wygląd ekwipunku. Posiadają również pełne linie dialogowe, które idealnie komponują się z historią. - Są dostępni przez całą grę. Możesz zmieniać towarzysza w każdym momencie. Pomocnik zostanie dostosowany do poziomu twojej postaci, gdy będziesz chciał go wynająć. Nie będziesz musiał wracać do niskopoziomowych lokacji, by zwiększyć jego siłę. - Najemnicy nie umierają. Jeżeli skończą im sie punkty życia, to tracą przytomność. W czasie absencji towarzysza, wszelkie premie jakie Ci dostarczał, zanikają aż do momentu gdy się ocknie. Możesz przyśpieszyć ten proces stojąc nie opodal leżącego na ziemi kompana. - Nie można ich leczyć za pomocą miksturek życia. Odzyskają żywotność za pomocą kul zdrowia(health globe), które podnosisz. - Są bystrzejsi niż najemnicy z Diablo 2, lecz na pewno nie pomylisz ich z graczem ;) - Pomocnicy posiadają 4 poziomy na których pojawią im się nowe umiejętności. Te poziomy to 5, 10, 15 i 20. Ich zachowanie będzie się zmieniać w zależności jakie skille im przyzna gracz. - W każdej chwili można zresetować umiejętności najemnika w zamian za złoto. - Kompani nie mogą używać run umiejętności. - Można ich wyposażyć w broń w prawej i lewej ręce, 2 pierścienie i amulet. - Każdy najemnik posiada umiejętności, które zwiększają Gold Find i Magic Find. Można je zwiększyć za pomocą przedmiotów. - Podróżują oni z karawaną, tak jak inni NPC. - Nie wiadomo, czy ekwipunek będzie ulegał zniszczeniu. Otrzymaliśmy spora dawkę informacji. Co wy o tym sądzicie? Zachęcamy do wypowiadania sie poniżej. Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: Bartosz-Diablo, 26.05.2011 07:38A fakt ż ekoleś sam napisał na pozcątku filmiku że to fake i zrobił to pudełko 4fun to pomijacie? -,- __________________ Dodał: Alekskaj_Glider, 25.05.2011 17:45Ehhh, szkoda że fake Dodał: R1, 25.05.2011 14:52Hahaha ludzie zobaczcie to!!! D3 Gotowe! Dodał: Ankh, 24.05.2011 19:20Nie wiem co się ludzie tak uczepili grafiki w D3. Jest naprawdę dobra i Blizzard wie co robi. Dodał: Kret111, 24.05.2011 15:16Fajnie że najemnik będzie tylko ciekawym dodatkiem, a nie potężnym wojownikiem, bo w końcu to my mamy walczyć, a nie oni. Dodał: DiabloFan, 23.05.2011 16:50Super jak dla mnie 3 się zapowiada lepsza z wyjątkiem grafy grafa mi się nie podoba Dodał: Mastemoth, 16.05.2011 21:06No i git. Najemnik z głowy - a zadanka mozna poklepac - rozumiem że będą tylko na normalu skoro na hell pada po ukąszeniu komara. W d2 można im było wpakować zbyt potężne aury ( postaciom z reszta tez) a tu nie będzie tego psucia klimatu. __________________ Dodał: Travincal, 16.05.2011 07:51Na gexe.pl też pisało, że najemnik będzie bez użyteczny, a normal będzie prosty i nie potrzeba będzie pomocy najemnika. Może po prostu ma być to swego rodzaju zastępca normalnego gracza. Nie mam pojęcia... __________________ Dodał: R1, 15.05.2011 20:57Ziomale już wszystko jasne. Bashiok na oficjalnym forum Blizzarda odpowiedział graczom!!! Followersi będą użyteczni tylko na normalu. Nie będzie przyczyn, dla których byśmy z nim nie skorzystali, bo nie będą nic zabierać, a przynajmniej umilą rozgrywkę, wzbogacą fabułę. Kompan ma więc być postacią marginalną. Więc myślę, że za dużo im poświęciliśmy fascynacji. Od teraz traktuje followersa jako fajny, chwytliwy, fabularny dodatek do gry. Blizzard stawia jednak na samotnych podróżników w świecie walki ze złem dlaczego? Bashiok mówi, że na hellu kompan będzie padał od jednego hita. Poczytajcie sobie. Tłumaczenie pozostawiam DarkBolo Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 15.05.2011 21:18 Dodał: Alekskaj_Glider, 15.05.2011 20:27A mi się wydaje, że najemnik/pomocnik będzie wracał do miasta, ponieważ gracz na singlu będzie wykonywał zadania z nim związane, a jeżeli gracze połączą siły, może to jakoś wykluczać pomoc w zadaniach od najemników. Może chodzi o to żeby gracz mający jednego najemnika nie mógł wykonać zadań związanych z innym tylko samodzielnie musiał zmienić i dopiero wykonać następne. Takie zmuszanie do odkrywania całości gry. W końcu jest napisane: "Będziemy mieli możliwość wypełniania zadań pobocznych, ściśle powiązanych z naszym kompanem.". Dodał: sukip66, 15.05.2011 20:11@R1 masz rację pisząc "Najemnicy to ludzie, którzy wykazują się lojalnością do pieniędzy i walczą u Twego boku tylko za kasę". Więc w takim razie powinni pobierać stałe opłaty od postaci która ich najęła (czyli od graczy). Mogło by to być np. 100 złota za godzinę (tak sobie strzeliłem). Właśnie dlatego nie pasowała mi nazwa najemnik w d2. Ja osobiście zawsze wolałem traktować go jak kompana/przyjaciela postaci niż najemnika. __________________ Dodał: R1, 15.05.2011 17:29sukip66 napisałeś, że: "Niby dlaczego najemnik ma być wobec nas lojalny skoro my lojalnością się nie wykazujemy i możemy w zależności od własnego widzimisię wynajmować nowego?" Zapomniałeś o znaczeniu słowa najemnik. Najemnicy to ludzie, którzy wykazują się lojalnością do pieniędzy i walczą u Twego boku tylko za kasę. Ale przez przypadek masz racje z jednym. Blizz nazwał Wiedźmę, Łotra i Templariusza uwaga! Follower. A Follower to nie jest Mercenary(najemnik żołnierz) tylko zwolennik, stronnik, a nawet uczeń. Więc możemy się spodziewać, że fabuła gry bardziej Nas zżyje z owym pomocnikiem, bo najemnik walczący tylko za kasę to na bank nie będzie, na co wskazuje Blizzard nazwą Follower. Idąc dalej tokiem myślenia sukip66 rzeczywiście nie powinna mieć miejsca sytuacja , w której zmieniamy sobie followera jak rękawiczki! Mam nadzieję, że Blizzard to wszystko dobrze wymyśli i będzie git. Komentarz został edytowany 5 razy, ostatnio: 15.05.2011 17:50 Dodał: oOldXman, 15.05.2011 04:34Fatalny pomysł z tym ekwipunkiem... Zamiast pierścieni i amuletu powinno być tak jak w D2, zbroja i helm. Jak chcieli dodać inne akcesoria to mogli wtawić pas może dopiero wtedy amulet. Pierścienie i amulet to bardzo, bardzo nie fajne rozwiązanie __________________ Dodał: cossi, 14.05.2011 23:30"- Najemnicy nie umierają. Jeżeli skończą im sie punkty życia, to tracą przytomność. W czasie absencji towarzysza, wszelkie premie jakie Ci dostarczał, zanikają aż do momentu gdy się ocknie. Możesz przyśpieszyć ten proces stojąc nie opodal leżącego na ziemi kompana. " ZAJEBISTE ROZWIĄZANIE __________________ Dodał: sukip66, 14.05.2011 21:03Faktycznie sporo informacji w ostatnim czasie. Ja mam tylko nadzieję że siła najemników jak i ich przydatność będą dobrze wyśrodkowane. Mam tylko wątpliwości co do możliwości zmiany najemnika w dowolnym momencie. Niby dlaczego najemnik ma być wobec nas lojalny skoro my lojalnością się nie wykazujemy i możemy w zależności od własnego widzimisię wynajmować nowego? Samo dostosowanie lvl najemnika do lvl postaci jest dobre. __________________ Dodał: Ankh, 14.05.2011 20:04I super. Wskrzeszanie najemnika na wyższym lvlu cholernie dużo kosztowało, a tak się teraz bez tego będzie można obejśż. To, że najemnicy będą mieli swoją historię to też fajny pomysł. |
Zaloguj się!Polub nasOstatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
|
Dodał: Ulver, 26.05.2011 14:14
W końcu najemnicy nie będą naszą główną bronią jak to było najczęściej do tej pory.
__________________
Nie lubię cię.