WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Diablo 3 - Informacje na temat broniDodał: DarkBolo, 04.09.2010 12:45, Kategoria: Diablo 3
W dzisiejszym newsie dowiemy się co nieco na temat różnych rodzajów
uzbrojenia i tego, jak zmienia się rozgrywka w zależności od tego, jakiej broni użyjemy. Więcej w rozwinięciu newsa.
Pewien fan Diablo umieścił w internecie długą wypowiedź na temat różnic w broni jednoręcznej i tarczy, dwuręcznej i w tzw. dual-wield (dwie bronie jednoręczne używane jednocześnie). Bashiok, Community Manager Blizzarda ds. Diablo 3, odpowiadał na pytania, lecz dotyczyły one raczej głównych aspektów gry. W Diablo 3 nie będzie możliwości zmiany broni za pomocą klawisza skrótu, jak to miało miejsce w Diablo 2. Co to dla nas oznacza? Walkę jednym rodzajem broni. Trzeba będzie się obejść bez możliwości szybkiej zmiany uzbrojenia. Nikt oczywiście nie zakaże nam noszenia drugiego zestawu w ekwipunku. Co wy o tym sądzicie? Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: DarkBolo, 07.09.2010 10:17No to prawda. System ten bylby fajny. Osobiscie dlugo gralem w Oblivion'a i sposob levelowania umiejetnosci bardzo mi sie podobal. __________________ Dodał: Buzdygan, 06.09.2010 21:09Mastemoth - chodzi ci o coś takiego, jak system w Elder Scrolls? Że jak walczysz, np. bronią tnącą, to dodaje jemu punkty do "Ostrzy"? Super pomysł. Dodał: Mastemoth, 06.09.2010 19:12Mogli by pomyśleć nad rozdzieleniu sposobu wzrostu niektórych umiejętności. Podział na aktywny i punktowy tzn:część umiejętności rozwijało by się dodając punkty a takie np. mistrzostwa dla konkretnych broni, czarów (mistrzostwo ognia, golemów itp.)były by rozwijane aktywnie - czyli poziom ich wzrastał przez ich używanie. Barb używający samych toporów w walce szkolił by się w ich używaniu tak jak np. Mag używający głównie zimna rozwijał by mistrzostwo zimna. Ograniczyło by to postacie biernie expiące i tylko dodające punkty a prawdziwym killerem była by postać walcząca a nie bierny "lech" którego ubranko czeka na odpowiedni poziom i rozdanie punktów. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 06.09.2010 19:14 __________________ Dodał: sebutza, 04.09.2010 19:52Ja osobiście grając amazonką (z łukiem), gdy skończyły mi się nagle strzały podczas walki z "hordami zła" szybko przęłączałem się na broń awaryjną by dokończyć zniszczenia, teraz będę musiał ratować się ucieczką - co nie przystoi wojownikowi! (jeśli ucieczka wogóle będzie możliwa). Dodał: Travincal, 04.09.2010 15:35Ja przykładowo nie używałem drugiego zestawu. Raczej tylko wtedy, gdy nie miałem miejsca w ekwipunku, a mogłem coś założyć, więc mi to bez różnicy. __________________ Dodał: Tkanek, 04.09.2010 15:16Według mnie dobrze zrobili.Chcesz mieć różne rodzaje broni przy sobie?dobra ale za to będziesz miał mniej miejsca w ekwipunku.Taki balans niektórych drobiazgów doprowadzi do lepszej satysfakcji z walki danym zestawem. Dodał: Agako, 04.09.2010 13:44Nie będzie klawisza skrótu do zmiany broni? |
Zaloguj siÄ™!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: rmx65, 14.09.2010 15:42
Taa.. zgadzam się takie expienie postaci czekając aż będzie mogła ubrać itemki jest nudne
__________________
Wszystko jest możliwe, ale nie wszystko jest realne