WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Diablo 3 - Czwarty poziom trudności ogłoszonyDodał: DarkBolo, 17.08.2011 16:32, Kategoria: Diablo 3
Jay Wilson potwierdził, że w Diablo 3 znajdziemy czwarty poziom trudności o nazwie Inferno.
Więcej w rozwinięciu newsa. Serwis Kotaku potwierdza i przekazuje nam więcej informacji na temat czwartego poziomu trudności: Sam Jay Wilson zapewnia, że twórcy chcieli, by Inferno było na tyle trudnym poziomem, by gracze mieli poważne problemy z jego ukończeniem. Potwierdził jeszcze, że zdobywanie poziomów nie będzie się zamykać na tzw. grindowaniu dwóch lub trzech bossów wkółko, lecz na wykonywaniu losowych zadań pobocznych, zwiedzaniu lokacji itp. Twórcy mają nadzieję, że czwarty poziom trudności spodoba się graczom z doświadczeniem jak i nowicjuszom. Zgodnie z informacjami możemy spodziewać się wielu godzin wspaniałej rozrywki. Zachęcamy do komentowania i wypowiadania się na temat poziomu Inferno. Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: Alekskaj_Glider, 18.08.2011 08:46To by pasowało jako update tego newsa, ale że nie ma takowego zacytuję Jay'a Wilsona: Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 18.08.2011 08:47 Dodał: Ulver, 17.08.2011 23:08Spoko. Znajdujmy je w normalny sposób no ale proszę nie jako nagroda za przejście gry... __________________ Dodał: cossi, 17.08.2011 23:02no mnie nie chodziło o "itki" typu eni czy torch. tylko ot akie unikatowe dla wyglady np, piura do maski dla WD czy posrebrzanie na kusze dla DH takie typu rzeczy... __________________ Dodał: Mastemoth, 17.08.2011 21:53Taaa a za zakup wersji kolekcjonerskiej Diablo 3 w dniu premiery każdy niech dostanie na BN sprzęt w stylu Enigmy i bota do zbierania Itemów......To powinno być wyzwanie a nie bieg po sprzęt który najlepiej by uczynił postać nieśmiertelną. __________________ Dodał: Ulver, 17.08.2011 21:29Ta, od razu niech nam zaimpletują HE do D3... To w końcu ma być wyzwanie czy dawanie free "super-ajtansów" (że też ja znam takie słownictwo! __________________ Dodał: Bartosz-Diablo, 17.08.2011 21:25Fajnie by było jakby zrobili coś takiego, że za przejście każdą klasą inferna dostajemy coś dla tej klasy (typu torcha) a za prejście każdą klasą takie super coś (taki anni __________________ Dodał: DarkBolo, 17.08.2011 20:34Jasne, chodzilo mi o przejscie pierwszy raz __________________ Dodał: Ulver, 17.08.2011 19:58Blizz już dawno ogłaszał, że norm będzie ekstremalnie prosty, gdzie będzie można przejść grę na jednym crap skillu. Oczywiście norm w D2 też do najtrudniejszych nie należy (ale jak ktoś czasem przegląda nasze forum to dowie się, że nie zawsze...) to blizz-chłopaki dali jasno do zrozumienia, że w D3 będzie jeszcze łatwiejszy. Stąd moje przypuszczenia na temat perturbacji w poziomach trudności. Oczywiście, fajne są trudniejsze wyzwania i sam jestem ciekawy jak im to wyjdzie ale... Powiedzmy sobie szczerze. Co mogą zaoferować w "Inferno"? Moby będą miały więcej hp/ataków/sługusów/odporności/dłuższego... czyli nic nowego/nadzwyczajnego a przy tym nikt nie będzie mówił, że nie dali ew tym przypadku nic nowego no bo w końcu "Dali nowy poziom". Z tego co podali raczej nie mamy co liczyć na prawdziwe smaczki: wzrost inteligencji przeciwników itp. stąd też imo dużo krzyku o nic. Nie wierzę też, aby "infermo" był przesadnie trudny. Znaczna ilość graczy na bn to tzw "randomy" a blizz nie chciałby aby się zniechęcali za szybko... __________________ Dodał: rmx65, 17.08.2011 19:12Wielu godzin wspaniałej rozgrywki... __________________ Dodał: Kret111, 17.08.2011 18:04D2 ukończyłem na poziomie Piekło tylko raz, bo zwyczajnie nudziło mnie granie 3 raz w dokładnie to samo, ale przy zadaniach losowych i prawdziwym wyzwaniu, powinno być fajnie. Zobaczymy. Co do przedmiotu, mogliby zrobić tak, aby wypadał zawsze przedmiot, który można zdobyć tylko , gdy ukończymy grę na Inferno, albo za każde przejście gry jeden item(w sumie 4), tworzące razem zestaw. Dodał: Mastemoth, 17.08.2011 17:58No i zmuszało by do współpracy z graczami - to mi się podoba - drużyna dobrana na poziom inferno. Ulver - tak samo jak obniżając poziom trudności w 3 pierwszych jak piszesz - mogą podnieść w Inferno. Dobrze wiedzą że gracze znajdą sposób na ukończenie i tak - przykład Uber tristram na początku sprawiał problemy a potem każdy trochę rozgarnięty (i coś tam wyposażony) dawał radę. Po co Blizz miał by robić normal i 2 koszmary? To by było z ich strony głupie. Wystarczy zrobić ograniczenie LV postaci na każdym poziomie trudności aby gra nabrała pikanterii - weź na przykład Diablo 2 , gdyby na koszmar każdy szedł z max 30 lv to było by to jakieś wyzwanie, a na piekło z max 60. __________________ Dodał: mikro95, 17.08.2011 17:55zgadzam sie z Alekskaj_Glider mi tam sie ten pomysl spodobal. powinni od ostaniego bosa lub przed przejsciem na np. koszmar dawac dobre przedmioty do klasy postaci jaka aktualnie grasz (chodzi mi o sety) Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 17.08.2011 17:56 Dodał: mikro95, 17.08.2011 17:53zgadzam sie z Alekskaj_Glider mi tam sie ten pomysl spodobal. powinni od ostaniego bosa lub przed przejsciem na np. koszmar dawac dobre przedmioty do klasy postaci jaka aktualnie grasz (chodzi mi o sety) Dodał: cossi, 17.08.2011 17:51Ulver powiedz szczerze czy gdybyś nie mógł przejść diablo no inferno to przestał byś grac?? wątpię. moim zdaniem to ukłon dla takich maniaków dla nas ;p DLA FRAJDY __________________ Dodał: Alekskaj_Glider, 17.08.2011 17:29A moim zdaniem ten pomysł może wypalić. Jeśli by na prawdę dobrze "wypoziomowali", tak, że na przykład tylko najpotężniejsze postacie były by w stanie go przejść to było by dobre! Wtedy chęć zdobywania jak najlepszych przedmiotów, realizacji ciężkich questów, podnoszenie expa były by na prawdę duża i napędzała grę aż do samego końca. Powinno to być okraszone jakimiś fajnymi itemami na koniec każdego etapu na poziomie "Inferno", których na przykład nie można zdobyć w inny sposób. Dodał: Ulver, 17.08.2011 16:48Przechwałki... Coś mi się wydaje, że po prostu obniżą niższe poziomy trudności, które de facto będą średnie pod względem przejścia. Jakoś nie wydaje mi się aby zawyżyli tak bardzo 4 poziom trudności, chociażby z tego względu, że mogłoby to odstraszyć wielu graczy (na dłuższą metę). Ale zobaczymy... __________________ |
Zaloguj się!Polub nasOstatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
|
Dodał: Kret111, 18.08.2011 09:07
Cóż, na Inferno mają być ponoć itemy niedostępne na innych poziomach. Mogliby jednak skopiować pomysł z gry Painkiller, gdzie za przejście gry na najwyższym poziomie trudności można było zobaczyć alternatywne zakończenie gry.