WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Diablo 3 – Bronie i poziomy umiejętnościDodał: Wanderer, 02.07.2010 11:10, Kategoria: Diablo 3
Bashiok – aka Community Manager Blizzarda – na oficjalnym forum Battle.net w odpowiedzi na kilka zadanych mu pytań przez głodnych wiedzy o nadchodzącym „Diabełku” użytkowników tamtejszego forum, wypowiedział się na temat poziomów umiejętności i rodzajów oręża.
Bashiok: "Nie zwracajcie uwagi na to, co powiedziałem o rosnących limitach poziomów umiejętności, był to stary, naprawdę stary projekt ukazujący sposób potencjalnego działania i miałem lukę w pamięci. [Przyp. red. – Bashiok odnosi się do swojej poprzedniej wypowiedzi o umiejętnościach, którą zawarliśmy we wcześniejszym newsie.] Ojej. Limit poziomu na tę chwilę przechodzi przez dużą dyskusję. Spodziewałbym się więcej informacji na BlizzCon’ie. Ty pytasz: “Jak 99 lub 100 może być przedmiotem dużej dyskusji?”, a ja mówię: “Nie jest.” Nie uważam, aby wrzucanie nowych rodzajów broni było konieczne, by były one interesujące, czy to, że w jakiś sposób ponosimy klęskę z tytułu tego, iż nie dodaliśmy kilku nowych. Mamy tu do czynienia z bardzo klasycznymi brońmi i ich typami. Dodanie ich większej ilości tylko po to, by mieć ich więcej, nie oznacza, że jest to lepsze rozwiązanie. I naprawdę, dodawanie czegoś w tym momencie prawdopodobnie oznaczać będzie, że zaczniemy wymyślać naprawdę dziwne rzeczy. Skoncentrowana “fajowość”. Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: zico77, 06.07.2010 14:21Ludzie itemy to sedno gier H&S.Diablo nie zostalo zrobione dla dueli!FAkt ze wszystko mozna ulepszyć...Co Blizz zrobi na pewno. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 06.07.2010 14:22 Dodał: Golibroda, 03.07.2010 18:17Ja się wyłamię i powiem, że mi się podobały te same przedmioty o różnych nazwach. Przez całą grę, mnogość broni potrafiła zaskoczyć nawet doświadczonych graczy. Oczywiście jestem za nałożeniem nowych tekstur na te same modele ale dopiero po pierwszym przejściu gry. Dodał: Trang_Oul, 03.07.2010 00:11W D2 system normal/exceptional/elite wyszedł fatalnie. Nie dość, że była to powtórka, to jeszcze było tego tak dużo, że dochodziły głupie nazwy (jakby było mało, w polskawej wersji część w ogóle nie przetłumaczono :/ ). Owszem, ma być różnorodność, ale "trochę" to nie wyszło, np. w przypadku mieczy liczyły się praktycznie tylko pb i cb. Na jednym "poziomie" było dużo broni, więc w D3 mogliby to rozciągnąć, zamiast powtarzać 3 razy, ewentualnie mogliby dodać trochę do tych mniejszych grup (berła, różdżki, sztylety, kusze itd.). No i brakowało mi broni [url=http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20051004115759/nwn/images/0/01/Double_axe.jpg]dwustronnej[/url] oraz palnej. Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 03.07.2010 00:20 __________________ Dodał: Hellstein, 02.07.2010 22:52Nie wiem, co Bashiok bierze przed pisaniem na forum, ale ja też chcę __________________ Dodał: Travincal, 02.07.2010 17:17Też tak sądzę. Nie podobało mi się to w drugiej części, że przedmioty wyglądały tak samo a różniły się jedynie nazwą i parametrami. Wolałbym więcej przedmiotów o innym wyglądzie i parametrach, lub zwiększenie liczy przedmiotów unikalnych. __________________ Dodał: Barboo, 02.07.2010 13:07Ale ten Bashiok miażdży system XD. No ale w sumie ma racje: za dużo przedmiotów o takim samym wyglądzie i tylko innej nazwie to nie jest dobre rozwiązanie.Lepiej będzie zamiast tego zrobić więcej przedmiotów unikalnych,itp. Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 02.07.2010 13:11 |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: Serious_Pandzior, 07.07.2010 18:47
Dla mnie Diablo (1,2) będzie zawsze grą typu Lan Party. Próbowałem grać na BN ale nie ma już tych ludzi co parę lat temu.
W weapons nie podobało mi się zawsze to, że były nie używane typy. Mam na myśli topory dwuręczne i miecze. Od tego pierwszego typu lepsze są kafary oraz drzewce, od drugiego buławy. Denerwowało mnie też trochę to, że np. taki barab bił wolniej z broni ciężkiej od czarodziejki (Rotfl). Łatwo to znieść dodając niektórym klasom minusy to walki tymi broniami lub plusy. Np. Paladyn +x% do walki z demonami za pomocą mieczy, +x% ar do walki kafarami, -x% ias od toporów. Według mnie byłoby to przyjemniejsze niż bieganie w jednym rw i jedynie co jakiś czas zmienianie podstawowej broni na norm/ex/elite.
Absurdalne jest również to, że falcata ma 10x większe obrażenia od krótkiego miecza. Większość moich znajomych nie znosi systemu statystyk. Upadły norm act 1 ma ok. 3 hp, już na koszu ponad 200. Za duże skocznie, i dlatego też nie ma różnicy czy przedmiot ma 3 obrażeń więcej czy 10 defa.
Przedmioty nie powinny mieć klas typu normal czy elite. Te wszystkie nazwy.. jednak w unikatach już mogło by coś takiego występować. Ale to już raczej nie ma sensu omawiać.