Tak jak w poprzednim przypadku, sztuczka jest bardzo prosta. Kluczem jest tutaj umiejętność Dzika szarża - przed walką z jednym z bossów, np. z Ghomem, trzeba ją użyć i "wbiec" na pole walki. Następnie wystarczy pominąć cut-scenkę i gotowe, Barbarzyńca jest niemal niezniszczalny.
Gra rejestruje to jakby gracz cały czas był w trybie szarży. Dodatkową zaletą jest więc fakt, iż każdy potwór obok którego przejdziesz otrzyma dodatkowe obrażenia. Po całym procesie można dowolnie zmieniać pozostałe zdolności.
Jako pierwszy znaleziskiem podzielił się Kripparrian (o którym pisaliśmy m.in. tutaj).
Jeżeli język angielski nie jest Waszą mocną stroną, to z pomocą spieszy również Ajantis:
Co ciekawe błąd był zgłaszany już wcześniej na oficjalnym forum gry, jednak nie zrobiono żadnych kroków w kierunku naprawy.
Jak skomentujecie całą sytuację? Czy traktujecie trik jako miłe urozmaicenie gry, a może w ogóle z niego nie korzystacie? Zapraszamy do dyskusji.

Najlepsze że błąd był zgłaszany już wcześniej na oficjalnym forum gry. No coment.
), bo w chwili obecnej moglibyśmy zadać pytanie "jak myślisz: która postać będzie jutro nieśmiertelna: 1. Szaman 2. DH 3. Mnich?".





Dodał: losarturos, 26.07.2012 12:47
Dobrze... więcej takich bugów.

Zawsze to większa szansa na lepsze zabawki do kupienia w AH/RMAH. Aż się dziwię, że Bli$$ blokuje coś takiego zamiast dorobić do takiego buga +999% MF. Może skończyły by się marudzenia na gów...nego dropa. 
Mojemu DH po ponad 200h gry wreszcie wypadło... dziabadełko dla mnicha z prawie 1000dps i bajerami. 

. Ponieważ gram max 2-3h na dzień to może za jakieś 3 miesiące znów mi coś fajnego wyleci. 


Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 26.07.2012 12:48