Bashiok - Community Manager Blizzarda ds. Diablo 3 - na oficjalnym forum Battle.net wdał się w rozmowę z jednym z użytkowników na temat sposobu, w jaki umiejętności postaci miałyby wpływać na jej wygląd. Zapraszamy do rozwinięcia newsa po więcej informacji.
Użytkownik forum: "Uważam, że całkiem interesującym pomysłem co do punktów umiejętności jest to, jak zainwestowane przez gracza punkty przekładają się na jego wygląd. Przykładowo, w Diablo II, czarodziejka wrzuca punkty głównie w umiejętności zimna, więc postać przybiera niebieskawą, bardziej mroźną aparycję. Barbarzyńca inwestuje punkty w kamienna skórę, a jego skóra dosłownie zaczyna wyglądać jak z kamienia.
Czuję, że wspaniale byłoby widzieć postać i mieć ogólną myśl co do jej budowy ze względu na jej wygląd. Nadaje to także głębi modyfikowaniu postaci. Czujesz, że faktycznie rozwijasz swoją postać, z subtelnymi zmianami jej wyglądu.
Witch Doctor mógłby nieznacznie stawać się zielony od umiejętności trucizn. Włosy Wizarda stawałyby dęba i migotały energią z umiejętności błyskawic."
Bashiok: "Mamy do dyspozycji umiejętności, które wpływają na wygląd postaci, jak również zmiany z buffów, lub jeśli znajdują się pod wpływem danego zaklęcia/trucizny/debuffów, w zależności od posiadania. Z powodu wszystkich tych rzeczy, naprawdę ważne jest, aby te efekty były bardzo widoczne, jak również i łatwo rozpoznawalne, gdyż są ważne dla gameplay’u.
Jest to oczywiście naprawdę fajny pomysł, ale jakiekolwiek wizualne zmiany do wyglądu postaci mogłyby upośledzić możliwość gracza do szybkiego rozpoznania dawanych mu wizualnych wskazówek. Jest to coś, o czym musimy pamiętać."
Inny użytkownik z forum z kolei zapytał Bashioka o wpis na oficjalnym Twitterze Diablo, który brzmiał następująco:
"Nowe efekty specjalne światła/błyszczenia dla wejść i wyjść z lochów są niesamowite."
Bashiok postanowił rozwinąć tę kwestię:
"Gwoli wyjaśnienia, efekt ten ma miejsce gdy myszka znajduje się nad wyjściem bądź wejściem do lochu, które podświetla się (lub w jakiś sposób wskazuje, że w dane wejście/wyjście można kliknąć).
Jest to jedna z tych rzeczy, o których tak naprawdę się nie myśli, a jej wkład uświadamia się sobie dopiero, gdy zostanie dodana. Dodatkowo, te, które mamy, po prostu wyglądają ślicznie.
Jest to pewnego rodzaju maniactwo przy projektowaniu gier. Radowanie się naszą kreacją. ;-)"









Dodał: senkal, 30.07.2010 01:58
Pomysł ciekawy, ale moim zdaniem, obecnie bardzo trudny do zrealizowania, zbyt wiele sytuacji do przewidzenia.
Już i tak będę strasznie zadowolony z wpływu noszonego "ubrania" na wygląd postaci. W D3 to mi wystarczy, z tym pomysłem mogą nawet zaczekać do 4 ;p
Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 30.07.2010 01:58