Kilka słów wstępu: Jay Wilson – główny projektant Diablo 3 – wypowiadał się o tej kwestii w maju 2009 roku. Oto, co powiedział:
"Obecnie przewidujemy, że większość umiejętności będzie posiadała limit 5 punktów, na początek. Jako formę postępu, planujemy dla graczy możliwość zwiększenia tego limitu. Najprawdopodobniej do maksimum 15. Jest to system, który ciągle jest projektowany, ale fakt wybierania i zwiększania kluczowych umiejętności ponad początkowy limit jest ważny dla tego nowego zunifikowanego systemu poziomów (tier – z ang. warstwa, poziom, kondygnacja - przyp. red.)".
Forumowicz: Czy na BlizzConie omówiony zostanie sposób, w jaki maksymalny poziom umiejętności jest podnoszony (z początkowego 5-ego)?
Bashiok: Czy myśmy już o tym nie mówili? Myślałem, że tak. O tym, jak maksymalny poziom rośnie o kolejne 5 co poziom trudności? Kiedy osiągniesz poziom trudności Piekło maksymalny poziom wynosiłby 15? Nie? Nie powiedzieliśmy tego na ostatnim BlizzConie? Myślałem, że tak.
Forumowicz: Więc w zasadzie wygląda to tak, z kilkoma zmianami/uzupełnieniami?
Bashiok: Nie. Nieco inaczej. Jest, tak jakby, więcej rzeczy, ale także mniej rzeczy. Poniekąd. Ale nie naprawdę.
Potrzebuję drzemki.




Dodał: oOldXman, 24.06.2010 20:12
Wszyscy menagerzy Blizzarda muszą być wiecznie niewyspani
... Oni przeważnie właśnie w taki NIEJASNY sposób próbują coś przekazywać. Przynajmniej z tego można wywnioskować, że nadal jakoś pracują nad tą grą, może w tym stuleciu ujrzymy ją na półkach
.
__________________
Stare chińskie przysłowie mówi: „jeśli nie masz co powiedzieć, powiedz stare chińskie przysłowie”.