Ogólne:
- Rozwiązano problem sprawiający, że gracze nie mogli się wskrzeszać, jeśli zdobyli poziom doświadczenia, gdy byli martwi. (29 stycznia)
Potwory:
- Skarby wypadające z różnych goblinów-skarbników w stosach będą teraz generowane w postaci mniejszej liczby stosów, które jednak zawierać będą większą liczbę materiałów. (22 stycznia)
- Celem tej poprawki jest zmniejszenie liczby elementów pojawiających się na ekranie i poprawienie wydajności gry. Poprawka nie powinna spowodować zmniejszenia ilości łupów znajdowanych przez graczy po zabiciu goblina.
Osiągnięcia:
- Rozwiązano problem sprawiający, że osiągnięcia sezonowe nie były zapisywane w tabelach rankingowych, jeśli osiągnięcie zostało przyznane, gdy gracz był poza grą. Jeśli ten problem was dotknął, prosimy o utworzenie nowej sesji gry w trybie sezonowym postacią, w przypadku której ten problem występuje. Po utworzeniu nowej sesji gry taką postacią liczba punktów w rankingu wzrośnie. (29 stycznia)
- Więcej informacji znajdziecie w tym wątku na amerykańskim forum. Polskie tłumaczenie wkrótce.
- Problem uniemożliwiający otrzymanie osiągnięcia „Bossowie wrogowie” graczom, którzy przed aktualizacją 2.1.2 zabili wszystkich bossów oprócz Władcy Dzwonników, został naprawiony. (17 stycznia)
Głębokie Szczeliny:
- Gracze, którzy zmodyfikowali swój sprzęt lub umiejętności w innej sesji gry, nie będą mogli wejść ponownie do głębokiej szczeliny, dopóki nie ustawią swojego wyposażenia w takiej konfiguracji, w jakiej zaczynali z nim szczelinę. (29 stycznia)
Szczeliny Nefalemów:
- Obrażenia zadawane przez obelisk wyładowań zostały znacznie zwiększone w Szelinach Nefalemów oraz Głębokich Szczelinach. (17 stycznia)
- Te zmiany powinny sprawić, że obelisk wyładowań będzie na równi z obeliskami mocy i podtrzymania i nie będzie trywializować starcia ze strażnikami szczelin.







