diablo 3

Diablo 3 - Aktualizacja 2.0.6

Dodał: Anubin, 11.06.2014 11:33, Kategoria: Diablo 3

Patch Diablo 3 2.0.6


Podczas gdy wszyscy z niecierpliwością oczekujemy na aktualizację 2.1 "niebiescy" nie ustają w poprawianiu gry i udostępniają sporą ilość zmian do jej istniejącej wersji. Najnowszy patch do Diablo 3 oznaczony został numerkiem 2.0.6 i wnosi do gry wiele zmian związanych z balansem postaci, rzemieślnictwem, oraz przedmiotami. Do zapoznania się z pełną listą zmian zapraszam w rozwinięciu newsa.

KLASY

  • Mnich
    • Uzasadnienie wprowadzenia zmian
      • Nowa wersja „Fali światła” z użyciem runy „Filar starożytnych” powodowała niezamierzoną kolizję, co było uciążliwe.
      • Wzmocnienie „Impetu” powinno wyrównać jego działanie z innymi umiejętnościami pasywnymi. Choć tym razem nie wprowadziliśmy dodatkowych zmian, zamierzamy wzmocnić inne umiejętności w kolejnej aktualizacji, aby umożliwić większą różnorodność konfiguracji postaci.
    • Umiejętności aktywne
      • Fala światła
        • Runa – Filar starożytnych
          • Poprawka błędu: Naprawiono usterkę, która sprawiała, że filar tworzony przy użyciu tej runy powodował kolizję.
    • Umiejętności pasywne
      • Impet
        • Zmniejszono wymagany zasięg z 30 do 25 metrów.
        • Premia do obrażeń została zwiększona z 15% do 20%.
        • Czas działania został wydłużony z 4 do 6 sek.

Wróć do góry



PRZEDMIOTY
  • Uzasadnienie wprowadzenia zmian
    • Przedmioty legendarne są tak samo istotne dla siły danej klasy jak umiejętności klasowe. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zestawy dla mnicha były zbyt słabe i dlatego znacząco zwiększamy zadawane przez nie obrażenia tak, aby były porównywalne z zestawami innych klas. Co więcej, zmieniliśmy nieco premię za skompletowanie sześciu części zestawu Szaty Tysiąca Burz, aby można było zadawać większe, bardziej przemyślane obrażenia, które łatwiej kontrolować.
  • Zwiększono częstotliwość wypadania przedmiotów klasowych.
  • Przedmioty klasowe
    • Mnich
      • Strój Małpiego Króla
        • Premia: {4}
          • Obrażenia od broni zwiększono z 100% do 1600%.
          • Skrócono opóźnienie przed wybuchem z 1 do 0,5 sek.
          • Poprawka błędu: Naprawiono błąd, który powodował, że licznik wykorzystanej siły duchowej resetował się w momencie podniesienia przedmiotu.
      • Szaty Tysiąca Burz
        • Premia: {6}
          • Teraz jest aktywowana tylko poprzez użycie „Śmiałego uderzenia”.
          • Obrażenia od broni zwiększono z 100% do 3000%.
          • Przy użyciu tego zestawu można już zadać trafienie krytyczne.
          • Usunięto limit celów.
            • Efekt wizualny nadal jest ograniczony do sześciu celów.
  • Poprawki błędów:
    • Poprawiono usterkę wprowadzoną w aktualizacji 2.0.5, która uniemożliwiała stosowanie afiksów do przedmiotów zapewniających premię do obrażeń od „Opętania”, premię do obrażeń od „Roju szarańczy” i premię do obrażeń od „Rozprucia”.

Wróć do góry



RZEMIOSŁO
  • Wprowadzono kilka zmian do legendarnych schematów rzemieślniczych
    • Uzasadnienie wprowadzenia zmian
      • Wykonywane przedmioty legendarne mają być jednocześnie pierwszym krokiem ku najpotężniejszemu ekwipunkowi i ujściem dla nagromadzonych materiałów rzemieślniczych w końcowej fazie gry. Wprawdzie podobał nam się pomysł unikalnych składników rzemieślniczych, ale trudności związane z ich zdobywaniem uniemożliwiały zbyt dużej liczbie graczy kompletowanie schematów, a także zachęcały do ciągłego wchodzenia i wychodzenia z gry i podobnych praktyk w celu uzyskania konkretnych składników. Z tych powodów zdecydowaliśmy się na usunięcie wymagań dotyczących unikalnych materiałów rzemieślniczych przy wytwarzaniu przedmiotów legendarnych.
    • Legendarne materiały rzemieślnicze nie są już konieczne.
      • Legendarne materiały rzemieślnicze nie będą już wypadać w grze.
      • Istniejące legendarne materiały rzemieślnicze są teraz szare i wzrósł ich koszt sprzedaży.
    • Wykonanie przedmiotów z zestawów poziomu 70 oraz legendarnych z unikalnymi właściwościami wymaga teraz wykorzystania dodatkowego Oddechu Śmierci.
    • Usunięto koszt Oddechu Śmierci przy wykonywaniu przedmiotów legendarnych poziomu 70 bez unikalnych właściwości.
  • Zmniejszono wymagania dotyczące wykorzystania Oddechu Śmierci przy szkoleniu rzemieślników.
    • Do szkolenia wieszczki nie jest już konieczny Oddech Śmierci.
    • Kowal i złotnik potrzebują tylko jednego Oddechu Śmierci, aby nauczyć się pierwszego stopnia na poziomie 11.

Wróć do góry



INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
  • Współczynnik „+% do obrażeń od umiejętności” jest teraz wyświetlany na stronie szczegółów postaci.
  • Współczynnik „+% do obrażeń od żywiołów” jest teraz wyświetlany na stronie szczegółów postaci.
  • Premie wynikające z punktów mistrzowskich będą teraz brane pod uwagę przy wyświetlaniu informacji w profilu postaci. Zmiana obejmie wartość zadawanych obrażeń oraz współczynniki wytrzymałości i leczenia.
  • Czat
    • Teraz wejście na czat społeczności będzie następowało domyślnie, a ustawienia dotyczące wybranych kanałów są zapisywane.


Zapraszamy do komentowania

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.