
Podczas gdy wszyscy z niecierpliwością oczekujemy na aktualizację 2.1 "niebiescy" nie ustają w poprawianiu gry i udostępniają sporą ilość zmian do jej istniejącej wersji. Najnowszy patch do Diablo 3 oznaczony został numerkiem 2.0.6 i wnosi do gry wiele zmian związanych z balansem postaci, rzemieślnictwem, oraz przedmiotami. Do zapoznania się z pełną listą zmian zapraszam w rozwinięciu newsa.
- Mnich
- Uzasadnienie wprowadzenia zmian
- Nowa wersja „Fali światła” z użyciem runy „Filar starożytnych” powodowała niezamierzoną kolizję, co było uciążliwe.
- Wzmocnienie „Impetu” powinno wyrównać jego działanie z innymi umiejętnościami pasywnymi. Choć tym razem nie wprowadziliśmy dodatkowych zmian, zamierzamy wzmocnić inne umiejętności w kolejnej aktualizacji, aby umożliwić większą różnorodność konfiguracji postaci.
- Umiejętności aktywne
- Fala światła
- Runa – Filar starożytnych
- Poprawka błędu: Naprawiono usterkę, która sprawiała, że filar tworzony przy użyciu tej runy powodował kolizję.
- Runa – Filar starożytnych
- Fala światła
- Umiejętności pasywne
- Impet
- Zmniejszono wymagany zasięg z 30 do 25 metrów.
- Premia do obrażeń została zwiększona z 15% do 20%.
- Czas działania został wydłużony z 4 do 6 sek.
- Impet
- Uzasadnienie wprowadzenia zmian
PRZEDMIOTY
- Uzasadnienie wprowadzenia zmian
- Przedmioty legendarne są tak samo istotne dla siły danej klasy jak umiejętności klasowe. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zestawy dla mnicha były zbyt słabe i dlatego znacząco zwiększamy zadawane przez nie obrażenia tak, aby były porównywalne z zestawami innych klas. Co więcej, zmieniliśmy nieco premię za skompletowanie sześciu części zestawu Szaty Tysiąca Burz, aby można było zadawać większe, bardziej przemyślane obrażenia, które łatwiej kontrolować.
- Zwiększono częstotliwość wypadania przedmiotów klasowych.
- Przedmioty klasowe
- Mnich
- Strój Małpiego Króla
- Premia: {4}
- Obrażenia od broni zwiększono z 100% do 1600%.
- Skrócono opóźnienie przed wybuchem z 1 do 0,5 sek.
- Poprawka błędu: Naprawiono błąd, który powodował, że licznik wykorzystanej siły duchowej resetował się w momencie podniesienia przedmiotu.
- Premia: {4}
- Szaty Tysiąca Burz
- Premia: {6}
- Teraz jest aktywowana tylko poprzez użycie „Śmiałego uderzenia”.
- Obrażenia od broni zwiększono z 100% do 3000%.
- Przy użyciu tego zestawu można już zadać trafienie krytyczne.
- Usunięto limit celów.
- Efekt wizualny nadal jest ograniczony do sześciu celów.
- Premia: {6}
- Strój Małpiego Króla
- Mnich
- Poprawki błędów:
- Poprawiono usterkę wprowadzoną w aktualizacji 2.0.5, która uniemożliwiała stosowanie afiksów do przedmiotów zapewniających premię do obrażeń od „Opętania”, premię do obrażeń od „Roju szarańczy” i premię do obrażeń od „Rozprucia”.
RZEMIOSŁO
- Wprowadzono kilka zmian do legendarnych schematów rzemieślniczych
- Uzasadnienie wprowadzenia zmian
- Wykonywane przedmioty legendarne mają być jednocześnie pierwszym krokiem ku najpotężniejszemu ekwipunkowi i ujściem dla nagromadzonych materiałów rzemieślniczych w końcowej fazie gry. Wprawdzie podobał nam się pomysł unikalnych składników rzemieślniczych, ale trudności związane z ich zdobywaniem uniemożliwiały zbyt dużej liczbie graczy kompletowanie schematów, a także zachęcały do ciągłego wchodzenia i wychodzenia z gry i podobnych praktyk w celu uzyskania konkretnych składników. Z tych powodów zdecydowaliśmy się na usunięcie wymagań dotyczących unikalnych materiałów rzemieślniczych przy wytwarzaniu przedmiotów legendarnych.
- Legendarne materiały rzemieślnicze nie są już konieczne.
- Legendarne materiały rzemieślnicze nie będą już wypadać w grze.
- Istniejące legendarne materiały rzemieślnicze są teraz szare i wzrósł ich koszt sprzedaży.
- Wykonanie przedmiotów z zestawów poziomu 70 oraz legendarnych z unikalnymi właściwościami wymaga teraz wykorzystania dodatkowego Oddechu Śmierci.
- Usunięto koszt Oddechu Śmierci przy wykonywaniu przedmiotów legendarnych poziomu 70 bez unikalnych właściwości.
- Uzasadnienie wprowadzenia zmian
- Zmniejszono wymagania dotyczące wykorzystania Oddechu Śmierci przy szkoleniu rzemieślników.
- Do szkolenia wieszczki nie jest już konieczny Oddech Śmierci.
- Kowal i złotnik potrzebują tylko jednego Oddechu Śmierci, aby nauczyć się pierwszego stopnia na poziomie 11.
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
- Współczynnik „+% do obrażeń od umiejętności” jest teraz wyświetlany na stronie szczegółów postaci.
- Współczynnik „+% do obrażeń od żywiołów” jest teraz wyświetlany na stronie szczegółów postaci.
- Premie wynikające z punktów mistrzowskich będą teraz brane pod uwagę przy wyświetlaniu informacji w profilu postaci. Zmiana obejmie wartość zadawanych obrażeń oraz współczynniki wytrzymałości i leczenia.
- Czat
- Teraz wejście na czat społeczności będzie następowało domyślnie, a ustawienia dotyczące wybranych kanałów są zapisywane.
Zapraszamy do komentowania




