Diablo 3 - Aktualizacja 1.0.7 na PTR
Dodał: Szeranf , 18.01.2013 09:00, Kategoria: Diablo 3
Jakiś czas temu ruszyły serwery testowe nowej łatki do
Diablo 3 oznaczonej numerkiem 1.0.7. W rozwinięciu newsa jak zwykle wszystkie potrzebne informacje na ten temat.
Jak wziąć udział w testach na PST:
Aby wziąć udział w publicznych testach, wymagana jest licencja Diablo III przypisana do konta Battle.net o nieposzlakowanej opinii (innymi słowy, nie może być ono zablokowane lub zbanowane). Choć klient PST dla wersji 1.0.7 jest dostępny jedynie w czterech językach – angielskim, francuskim, niemieckim i koreańskim, to w testach mogą brać udział gracze z wszystkich regionów.
Krok 1: Stwórz konto PST. W tym celu, zaloguj się do strony zarządzania kontem Battle.net , wybierz licencję Diablo III, a następnie kliknij „Stwórz konto PSTâ€.
Krok 2: Pobierz klienta PST ze strony zarządzania licencją gry Diablo III lub z działu „Pobierz klienty gier†w zakładce „Gry i kody†na stronie zarządzania kontem
Krok 3: Aby rozpocząć grę na PST, wystarczy uruchomić klienta PST i normalnie się zalogować. Połączenie z publicznym serwerem testowym nastąpi automatycznie.
Jeśli zainstalowałeś już klienta PST, powinieneś być w stanie zaktualizować go do najnowszej wersji. Aktualizacja klienta PST nie powinna wpłynąć na zwykłego klienta gry.
Kopiowanie postaci:
Po uruchomieniu publicznych testów zostanie udostępniona opcja kopiowania istniejących postaci z aktualnej wersji gry Diablo III na konto PST. Warto podkreślić, że za każdym razem na konto PST można skopiować postaci tylko z jednego regionu. W przypadku skopiowania postaci z konta w innym regionie gry, postaci znajdujące się wcześniej na koncie PST zostaną utracone.
Krok 1 : Zaloguj się do klienta PST i stwórz nową postać. Po utworzeniu nowej postaci wróć do głównego ekranu postaci.
Krok 2: Kliknij przycisk „PTR Copy†(przycisk kopiowania na PST) umieszczony w prawym górnym rogu ekranu. (Przycisk „PTR Copy†nie pojawi się w grze, dopóki nie stworzysz nowej postaci na 1 poziomie).
Krok 3: Wybierz swój region.
Krok 4: Kliknij „Copyâ€. Spowoduje to skopiowanie wszystkich postaci z twojego konta w wybranym regionie.
Krok 5: Zostaniesz odłączony od klienta PST.
Krok 6: Zaloguj się z powrotem. Twoje skopiowane postaci będą dostępne do gry.
Pamiętaj, że możesz kopiować postaci na swoje konto PST tylko raz na 72 godziny. Próba skopiowania postaci wcześniej spowoduje wystąpienie błędu 395000.
Aktualizacja 1.0.7 PST - v.1.0.7.14161
Poniższe informacje będą aktualizowane w czasie trwania testów. Pamiętajcie, że niektóre zmiany mogą nie być dostępne w grze aż do czasu udostępnienia nowej wersji PST.
Spis treści
Nowa funkcja: Pojedynki
Oto coś dla bohaterów, którzy chcą sprawdzić się w walce z innymi nefalemami. Gracze będą mogli od teraz uczestniczyć w pojedynkach, które odbywać się będą na specjalnie zaprojektowanym do tego celu obszarze. Można się tam dostać rozmawiając ze Zwadźcą Karczychem, który przebywa w karczmie w Nowym Tristram. W pojedynkach może brać udział od 2 do 4 graczy, w trybie każdy na każdego.
Aby dowiedzieć się więcej o pojedynkach, kliknij tutaj !
Poziomy Męstwa Nefalemów będą się teraz utrzymywać podczas przechodzenia między aktami.
U wszystkich postaci zwiększono bazowy promień podnoszenia złota z 1,5 metra do 3 metrów.
Odliczanie do wskrzeszenia nie będzie się już wydłużać, jeśli gracz zginie kilka razy pod rząd.
Gracze nie powinni już widzieć animacji drgawek (powodującej chwilową utratę kontroli nad postacią), jeśli zostaną trafieni jednocześnie przez kilka potworów.
Zwiększono premię do doświadczenia za zabijanie potworów na infernalnym poziomie trudności z siłą potworów 1-10:
SP 1: 25% (poprzednio 10%)
SP 2: 50% (poprzednio 20%)
SP 3: 80% (poprzednio 30%)
SP 4: 120% (poprzednio 45%)
SP 5: 165% (poprzednio 60%)
SP 6: 215% (poprzednio 75%)
SP 7: 275% (poprzednio 95%)
SP 8: 340% (poprzednio 115%)
SP 9: 420% (poprzednio 135%)
SP 10: 510% (poprzednio 160%)
Podczas wznawiania gry, gracze zostaną teraz umieszczeni w mieście, zamiast ostatniego znanego punktu kontrolnego (dostępny będzie portal, który przeniesie graczy do ostatniego takiego punktu).
Interfejs użytkownika
W anulowanych aukcjach za pośrednictwem PayPala, wyświetlany będzie teraz błąd IU.
Poprawki błędów
Grafika zakładek skrytki będzie teraz prawidłowo aktualizowana podczas przeglądania domu aukcyjnego.
Ogólne
System siły potworów jest teraz dostępny w grach publicznych.
Gracze mogą teraz wybrać poziom siły potworów z rozwijanej listy podczas dołączania do gier publicznych, pod warunkiem, że w menu opcji mają zaznaczoną pozycję „Pozwól na zmianę siły potworówâ€.
Do menu raportowania dostępnego pod prawym przyciskiem dodano opcję „Zgłoś botowanieâ€.
Interfejs Battle.net wyświetla teraz informację o liczbie graczy w sieci.
Ogólne
Izual został włączony do listy bossów dających dodatkową nagrodę przy 5 poziomie Męstwa Nefalemów. Zwiększono także bazową nagrodę za jego pokonanie.
Barbarzyńca
Łowca demonów
Poprawki błędów
Afiks potworów „odbicie obrażeń†będzie teraz powodował prawidłowe odbicie obrażeń zadanych przez Strzał bolasem .
Mnich
Umiejętności aktywne
Uderzenie cyklonu
Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 100% do 313%.
Śmiałe uderzenie
Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 160% do 303%.
Eksplodująca dłoń
Obrażenia od wybuchu zostały zwiększone z 30% do 50% maksymalnej żywotności celu.
Wewnętrzne sanktuarium
Promień działania został zwiększony z 8 do 11 metrów.
Runa: Zakazany pałac
Premia do obrażeń została zwiększona z 10% do 15%.
Runa: Uświęcona ziemia
Obecnie zmniejsza szybkość ruchu przeciwnika o 80% (poprzednio 60%).
Kopnięcie z półobrotu
Obrażenia od broni zostały zwiększone z 235% do 470%.
Mistyczny sojusznik
Wprowadzono maksymalną liczbę obrażeń, jakie mistyczny sojusznik może otrzymać w pojedynczym ataku.
Wartość ta zmienia się wraz z poziomem gracza i jest zmniejszana przez pancerz i odporności gracza.
Runa: Wiekuisty sojusznik
Obrażenia od broni zostały zwiększone z 40% do 60%.
Wiekuisty sojusznik ma teraz 100% szans na odrodzenie po 3 sekundach (poprzednio 50% szans po 5 sekundach).
Runa: Ognisty sojusznik
Czas odnowienia specjalnego ataku ognistego sojusznika został skrócony z 8 do 4 sekund.
Runa: Wodny sojusznik
Specjalny atak wodnego sojusznika będzie teraz zmniejszać szybkość ruchu przeciwnika o 60% (poprzednio 30%).
Czas odnowienia specjalnego ataku wodnego sojusznika został skrócony z 8 do 4 sekund.
Powalający podmuch
Bazowe obrażenia od broni zostały zwiększone z 15% do 20% za każde wzmocnienie wiru.
Runa: Burza ostrzy
Obrażenia od broni zostały zwiększone z 20% do 26% za każde wzmocnienie wiru.
Runa: Cyklon
Obrażenia od broni zostały zwiększone z 20% do 26% za każde wzmocnienie wiru.
Porywista szarża
Obrażenia od broni zostały zwiększone z 85% do 155%
Fala światła
Obrażenia od broni zostały zwiększone z 390% do 829%.
Umiejętności pasywne
Poprawki błędów
Poprawiono błąd, który sprawiał, że zdolność Powalający podmuch nie aktualizowała prawidłowo obrażeń i atrybutów od gracza.
Szaman
Umiejętności aktywne
Duchowa nawałnica
Runa: Studnia dusz
Dodatkowe pociski wystrzeliwane przez tę runę mogą teraz trafić główny cel.
Czarownik
Umiejętności aktywne
Tajemna kula
Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 175% do 200%.
Runa: Unicestwienie
Obrażenia od broni zostały zwiększone z 228% do 260%.
Zamieć
Obrażenia od broni zostały zwiększone z 210% do 510% przez 6 sekund.
Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,01 do 0,0125.
Runa: Przenikliwy chłód
Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,01 do 0,0125.
Runa: Zamrożenie
Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,01 do 0,0125.
Runa: Sroga zima
Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,005 do 0,0125.
Runa: Zaśnieżenie
Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,01 do 0,0125.
Runa: Nieustępliwa burza
Obrażenia od broni zostały zwiększone z 280% do 680%.
Porażający impuls
Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 105% do 150%.
Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,667 do 0,8.
Runa: Ogniste wiązki
Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 152% do 195%.
Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,667 do 0,8.
Runa: Eksplodujące wiązki
Obrażenia od broni zostały zwiększone z 70% do 105%
Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,5 do 0,8.
Runa: Błyskawiczne zespolenie
Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,667 do 0,8.
Runa: Żywa błyskawica
Obrażenia od broni zostały zwiększone z 37% do 52%.
Umiejętności pasywne
Masa krytyczna
Masa krytyczna wpływa teraz na czas odnowienia Archonta: Teleportacji oraz Archonta: Spowolnienia czasu w postaci archonta.
Zakrzywienie czasu
Obecnie zmniejsza szybkość ruchu przeciwnika o 60% na 3 sekundy (poprzednio 30% i 2 sekundy).
Niestabilna anomalia
Obecnie aktywuje się po otrzymaniu zabójczych obrażeń (poprzednio do aktywacji dochodziło, jeśli gracz miał mniej niż 30% życia).
Śmierć spowoduje teraz wyzerowanie czasu odnowienia.
Poprawki błędów
Trafienia krytyczne ze zdolności Zamieć będą miały teraz proceduralną szansę na generowanie mocy tajemnej.
Ogólne
Do gry wprowadzono nowy składnik rzemieślniczy, czyli demoniczną esencję.
Składnik ten jest przypisywany do konta i można go zdobyć po zabiciu elitarnych potworów na infernalnym poziomie trudności.
Do zdobycia demonicznej esencji nie będzie konieczne posiadanie Męstwa Nefalemów.
Każdy poziom siły potworów zwiększy szansę na upuszczenie demonicznej esencji przez elitarnych przeciwników, zgodnie z poniższymi wartościami:
SP 0: 20,0000%
SP 1: 23,0000%
SP 2: 26,4500%
SP 3: 30,4175%
SP 4: 34,9801%
SP 5: 40,2271%
SP 6: 46,2612%
SP 7: 53,2004%
SP 8: 61,1805%
SP 9: 70,3575%
SP 10: 80,9112%
Dodatkowo zwiększono częstotliwość wypadania schematów dla kowala i złotnika o 400%.
Kowal
Dodano cztery rzadkie receptury dla kowala: Archonckie Naramienniki, Archonckie Rękawice, Archoncki Pancerz (napierśnik), Brzytwokolce (karwasze).
Każdy taki wykonany przez kowala przedmiot będzie mieć następujące właściwości:
Poziom 63
6 afiksów
Przypisany do konta
Podobnie do Pierścienia Piekielnego Ognia, posiadać będzie cztery warianty, z których każdy zapewni stałą premię do podstawowego atrybutu, w największym zakresie dostępnym w grze.
Do wykonania takiego przedmiotu konieczna będzie 1 demoniczna esencja (koszt pozostałych składników będzie różny w zależności od receptury).
Złotnik
Dodano nową recepturę dla złotnika, pozwalającą wykonać specjalny amulet
Amulet ten będzie mieć następujące właściwości:
Poziom 63
6 afiksów
Przypisany do konta
Podobnie do Pierścienia Piekielnego Ognia, posiadać będzie cztery warianty, z których każdy zapewni stałą premię do podstawowego atrybutu, w największym zakresie dostępnym w grze.
Do wykonania przedmiotu konieczna będzie 1 demoniczna esencja, a także:
100 000 sztuk złota,
1 idealny klejnot (inny w zależności od tego, jaki główny atrybut wybierzesz),
1 ognista siarka.
Do gry dodano nową klasę klejnotów przypisanych do konta: klejnoty markizowe
Statystyki klejnotów markizowych wyglądają następująco:
Markizowy szmaragd
Broń: Obrażenia od trafień krytycznych zwiększone o 110%
Hełm: +33% dodatkowego złota od potworów
Pancerz: +62 do zręczności
Markizowy topaz
Broń: Atakujący wręcz otrzymują 2200 pkt. obrażeń z każdym uderzeniem
Hełm: 33% do znajdowania magicznych przedmiotów
Pancerz: +62 do inteligencji
Markizowy ametyst
Broń: Każde trafienie przywraca 700 punktów życia
Hełm: +19% do życia
Pancerz: +62 do żywotności
Markizowy rubin
Broń: +150 do minimalnych i +150 do maksymalnych obrażeń
Hełm: Zwiększa przyrost doświadczenia o 33%
Pancerz: +62 do siły
Klejnoty te można stworzyć jedynie u złotnika i wymagają następujących składników:
3 promieniste gwiaździste klejnoty
20 milionów sztuk złota
1 demoniczna esencja
Wyciągnięcie markizowego klejnotu z gniazda kosztować będzie 5 milionów sztuk złota.
Schematy markizowych klejnotów wypadają losowo ze wszystkich potworów na 63 poziomie.
Uwaga: Schematy nie są przypisane do konta.
Ogólne
Do wszystkich rzadkich receptur podanych powyżej dodano odpowiednie schematy dla złotnika i kowala.
Schematy te (za wyjątkiem napierśnika) wypadną losowo w świecie gry, choć przy pięciokrotnej kumulacji Męstwa Nefalemów istnieje 50% szans na ich zdobycie po pokonaniu następujących bossów:
Król Szkieletów
Pajęcza królowa
Mahda
Zoltun Kull
Ghom
Cydea
Rakanoth
Izual
Instrukcję wykonania Archonckiego Pancerza można kupić u handlarki Squirt za 1,5 miliona sztuk złota.
Prosimy zauważyć, że żadne z tych schematów nie są przypisane do konta.
Trzymanie wciśniętego klawisza Shift podczas kupowania mikstur pozwoli kupić 5 butelek na raz.
Na infernalnym poziomie trudności nie mogą już wypadać przedmioty dla towarzyszy mające poziom poniżej 60.
Złota Skóra może teraz działać na pojedynczy cel ograniczoną ilość razy.
Handlarze
Squirt nie sprzedaje już barwników, ale (jak wspomniano powyżej), można u niej kupić schemat Archonckiego Pancerza za 1,5 miliona sztuk złota.
Poprawki błędów
Złota Skóra nie będzie już działać na potwory, które nie pozostawiają łupów.
Schematy pasterskich kosturów można teraz upuścić na ziemię lub sprzedać u handlarzy za 0 sztuk złota.
Wszystkie pasterskie kostury można teraz sprzedać u handlarzy za 0 sztuk złota.
Ogólne
Afiks potworów „odbicie obrażeń†został przeprojektowany:
Będzie teraz zapewniać krótkotrwałe wzmocnienie potworom i gdy wzmocnienie to będzie aktywne, odbije na gracza jedynie część obrażeń.
Efekt wizualny wskaże, czy wzmocnienie właśnie działa.
Obrażenia zadane przez zwierzaki potworom z „odbiciem obrażeń†nie będą już przekierowywane na gracza.
Obrażenia od zdolności „stapianie†zostały zmniejszone o 40%.
Obrażenia od zdolności „zaraza†zostały zwiększone o 120%.
Opętańcy upadłych powinni teraz eksplodować w bardziej „jednolity†sposób.
Berserkerzy Trójcy przed Alkarnus nie powinni już uderzać szybciej po wykonaniu kilku ataków.
Klucznicy:
Klucznik z aktu II (Sokahr) powinien od teraz korzystać ze zdolności „moździerz†tylko na infernalnym poziomie trudności.
Klucznik z aktu III (Xah’Rith) powinien od teraz korzystać ze zdolności „deszcz zwłok†tylko na infernalnym poziomie trudności.
Klucznik z aktu IV (Nekarat) powinien od teraz korzystać ze zdolności „trzęsienie ziemi†oraz „szarża†tylko na infernalnym poziomie trudności.
Poprawki błędów
W Zapomnianych Ruinach pojawiać się będą rzadcy mieszkańcy piasków.
Na Posterunku Crydera pojawiać się będą czempioni rojów zarazy.
W Burzowych Salach pojawiać się będzie czempion kundli upadłych.
Ogólne
Przedmioty legendarne mają teraz nową ikonę na mini-mapie.
Ikona powinna teraz prawidłowo pozostawać na mapie i będzie widoczna tak długo, jak długo gracz znajdować się będzie w tej samej strefie co przedmiot.
Uwaga: Ikona będzie widoczna tylko wtedy, gdy legendarny przedmiot zostanie upuszczony przez potwora, a nie gracza.
Poprawki błędów
Poprawiono błąd, który powodował resetowanie opcji włączenia siły potworów.
Poprawiono błąd powodujący problemy z szybkością przewijania tekstu.
Handlarze będą teraz prawidłowo wyświetlać zakładkę pancerzy, kiedy będziesz grać na Inferno z siłą potworów powyżej 0.
Poprawiono błąd, który sprawiał, że nowe postacie hardkorowe nie były oznaczane jako takie na ekranie startowym.
Poprawiono błąd, który mógł występować podczas zamykania klienta World of Warcraft, z działającym w tle klientem Diablo III.
Czekamy na Wasze komentarze.
.
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta
zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: zbayno, 20.01.2013 14:19
Robson, mi ten błąd minął sam z siebie.
__________________
Nie widać, nie słychać.