WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Diablo 2 - Patch 1.13 - Oficjalna lista zmianDodał: Redgrad, 11.12.2009 16:40, Kategoria: Diablo 2
Bashiok - Community Manager Blizzarda, na oficjalnym forum Battle.Net oficjalnie potwierdził zaprezentowaną listę zmian nowej łatki do Diablo II oznaczonej numerem 1.13, lista zdecydowanie różni się od tej zaprezentowanej kilka tygodniu temu.
------------------------------------------------------------------- - Patch 1.13 ------------------------------------------------------------------- Nowa tajemnica została ujawniona! Na graczy z Piekła czeka wiele kolejnych wyzwań! Poprawione błędy priorytetowe: - „dupowanie” kopiowanie przedmiotów - poprawa wydajności dla komputerów z systemem Mac z OS 10.5 lub wyższej. Drobne błędy: - Uber Mefisto przywołuje summony, dopiero wtedy gdy Diablo i Baal zostają zabici. - Gra nie zatrzymuje się tak jak wcześniej, zredukowane została wywalania graczy i obciążenie serwerów. - Naprawiono błąd podczas gry w trybie okna, teraz okienko poprawnie otwiera się na środku. Szczególne zmiany / poprawki: - Respecjalizacja umiejętności jest możliwa! Ukończenie zadania „Den of Evil” pozwala jednorazowo na respecjalizacje i jest zapisywane. Gracze, którzy ukończyli to zadanie mogą wykonać jedną respecjalizacje na poziomie trudności Piekło. - Zwiększono częstotliwość wypadania lepszych run (HR). - Wsparcie dla monitorów panoramicznych podczas pracy w trybie okienkowym. - Niektóre rzadkie przedmioty mają kolor pomarańczowy tj. przedmioty potrzebne do otwarcia Uber Tristram. - Zmodyfikowano ilość złota w skrytce, które nie zależy już od poziomu postaci. - Obrażenia Czempionów/Unikatów zostały nieco zmniejszone. - Usunięto wymagania do stworzenia postaci hardcore. - Mocno zmniejszono obrażenia powodowane przez eksplozję po zabiciu silniejszych potworów. - Uber Mefisto i Uber Baala przywołują summony, które nie dają doświadczenia. - Potwory nie korzystają już z umiejętności Żelazna Dziewica. - Szansa na użycie umiejętności z Pochodni piekielnego ognia została zmniejszona do 5%. - Użytkownicy mogą teraz podglądać ilość swojego życia i many klikając na kulę życia lun many. - Najemnicy w Akcie 5 zostali zaktualizowani, dodano dwa nowe imiona: Klar i Tryneus. - Przy dołączaniu do gry postacią Single przy przytrzymaniu klawisza „Enter” automatycznie dołącza do aktualnego poziomu trudności. - Przy tworzeniu gry każdy poziom trudności ma przypisany przycisk: Normal „R”, Koszmar „N”, a Piekło „H”. - Aby rozpocząć rozmowę na kanale Battle.Net należy przycisnąć klawisz „Enter”. - Dodano przyciski Windowsa podczas gry w trybie okienkowym diablo: minimalizuj, maksymalizuj, zamknij. - Nowy parametr w linii poleceń „-nofixaspect”, który daje możliwość na rozciągnięcie okna do rozmiarów 4:3, dzięki temu gra wypełnia cały ekran. - Dodano parametr w linii poleceń „-sndbkg”, który włącza/wyłącza dźwięk w tle. - Dodano wsparcie dla komend '-nosound', '-window', and '-windowed' w linii poleceń. Bilans umiejętności dla poszczególnych postaci: Amazonka: - Strzała spopielenia - zwiększono promień efektu wybuchu o 33%. - Strzała spopielania - uszkodzenia od efektu wybuchu wzrosła o 20%. - Strzała spopielania – zwiększony czas trwania efektu ognia o 33%. Zabójczyni: - Mistrz cienia - Zwiększenie zakresu odporności od 5-80 do 5-90. Barbarzyńca: - Trąba powietrzna - Zredukowany koszt many na początkowych poziomach o 50%. - Mistrzostwa - Zwiększono szansę na trafienie krytyczne od 0-25 do 0-35. Paladyn: - Błogosławiony młot - już nie ignoruje odporności nieumarłych i demonów. Druid: - Niedźwiedziołak - Obrażenia na każdym poziomie wzrastają o 15%. - Niedźwiedziołak - Zwiększenie zdrowia o 25% i pancerza o 1% co każdy poziom. - Fala Uderzeniowa - Synergia z Taranu dodaje 5% obrażeń na pkt. Nekromanta: - Krwawy golem - usunięto automatyczną utratę życia postaci gdy golem je traci. - Wybuch zwłok - zwiększone obrażenia od wybuchu od 60% do 100% i od 70% do 120%. - Trująca nova - zwiększona obrażenia o 15%. Czarodziejka: - Ściana ognia - Synergia, 1% do obrażeń Inferno i Pożogi i 4% do efektu Ciepła. - Pożoga - Synergia, 2% do obrażeń Ściany ognia i 4% do efektu Ciepła. - Hydra - zwiększono obrażenia o 15%. - Hydra - Zwiększenie prędkości pocisków Hydry. - Hydra - czas oczekiwania na ponowne użycie zmniejszony o 25%. - Mistrzostwo Błyskawic - ogólny efekt zredukowany o 15%. Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: przemo1996, 13.02.2010 23:42Bardzo marna łatka, dla mnie największą porażką jest brak nowych słów runicznych __________________ Dodał: Burbon, 02.02.2010 19:24Co ja mam teraz zrobic? Mam hammera na 87 levelu prawie i jestem tuz przed baalem. Co ja mam teraz bez patcha zabijac slugusow a potem co? Z tym patchem juz nigdy czegos takiego nie dokonam bo nie wydaje mi sie zeby moj merc temu podolal, nawet jak ma 4k damage Dodał: Moon, 19.01.2010 14:36Panowie, spokojnie bez paniki. Mogę się założyć że te 8 miechów nie było stracone Dodał: Haxite, 20.12.2009 09:31Pomysł z esencjami jest bardzo fajny tak samo jak z młotkami paladyna czy koniec z UT expem. Niestety na tym się wg mnie kończy, ponieważ miałem skrytą nadzieję, że wprowadzą coś konkretniejszego. __________________ Dodał: Cody, 18.12.2009 07:35Ale lepszy byłby guziczek podczas tworzenia gry z wyborem pvp lub nonpvp rozwiązało by to problem tppk Dodał: Martek, 18.12.2009 00:44Mastemoth dzieki za pomysl na pewno sprobuje __________________ Dodał: Bartosz-Diablo, 17.12.2009 22:21No ja mam z 10 takich esencji __________________ Dodał: NiMrOd, 17.12.2009 21:14AD. Nowy quest na hellu patch 1.13: Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 17.12.2009 21:14 Dodał: Mastemoth, 17.12.2009 16:26Martek jak gra ci się za łatwo to używaj tylko przedmiotów białych albo magicznych - to dopiero wyzwanie przejść nawet na 99 lv z samymi zwykłymi przedmiotami..Ja jakoś nowych wyzwań nie znalazłem - chyba że wyzwanie to znalezienie tego tajemniczego "wyzwania" o którym pisze blizz - no to się zgodzę...wyzwanie jak cholera...No i wyzwaniem będzie niedługo -zginąć PvM 80 poziomowym charem z gosu sprzętem na hellu....Nie ma co..wzywam do wyzywania wyzwań. Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 17.12.2009 16:34 __________________ Dodał: Martek, 17.12.2009 14:34Dobra fajnie super. Ja proszę tylko o jedną zmianę! Kiedy wreszcie doczekam się "guziczka" który zablokuje przyrost doswiadczenia postaci!?! Tak dokladnie tego wlasnie chcę! żeby móc grac postaciami które po zdobyciu okreslonego przeze Mnie lvlu przestaną "expic" zebym nie musiał dawać sie zabijać co jakiś czas aby zredukować pasek doświadczenia!!! Zastanówcie się, prosta rzecz a ile otworzyła by nowych możliwości. To by było wyzwanie przejść grę na poziomie piekło postaciami mającymi 9, 18, 30 lub 49 lvl no i nagroda oczywiście mogła by być adekwatna do wysiłku np: dobra runka __________________ Dodał: NiMrOd, 17.12.2009 14:13@Trang_oul a ta wzmianka to co? dla jaj??? Dodał: saint222, 17.12.2009 09:02Cześć , oświećcie mnie z tym Hamerem i jego "cudownym osłabieniem" Jeżeli dmg z młotka nie zostanie zmniejszony problemem będą tylko immuny ?( o ile pamiętam to tylko horradrimowie i częśc tych diabłów w piecu bólu) Każdy młotkowy ma dobrze rozwiniętą tarcze i pewnie niemałą synergie przynajmniej na dojście+itemy ; problem wiec chyna tylko z przebindowaniem klawiszy i załatwia immuny ze smita i szarży. Skoro szanse na IM jest 0 ? Nie dodam już o mercu , który w dobrym sprzęcie z aurą pala conc. na >35 lvl jest mele czołgiem . Uwzględniając powyższe co to za utrudnienie __________________ Dodał: Trang_Oul, 16.12.2009 18:21Hmm... żaden? __________________ Dodał: Bartosz-Diablo, 16.12.2009 14:18Jaki jest nowy quest? __________________ Dodał: NiMrOd, 15.12.2009 16:19Odnośnie tego nowego questa na hellu. Grałem na test realmie i spotkałem gościa co podobno z Andy hell znalazł jakąś esencje, niestety nie zrobiłem screenshota :/ Dodał: Kosmate_Licho, 14.12.2009 22:59to jest śmieszne. __________________ Dodał: Mastemoth, 14.12.2009 20:52Che Che Trang_Oul słusznie prawisz-jak Cię kiedyś spotkam to piwkiem uraczę. Bugów jest do cholery i wszystkie nad wyraz dobrze znane i opisane, nie musiał Blizz ankiety(jak się okazało nic nie znaczącej)robić.Żadne to odkrycia. A tak na marginesie witam NIEPOPRAWNĄ . Widzę że zawitałaś-eś i tutaj, i tak samo jak na Diablo3.pl piszesz raz jak kobieta - raz jak facet:"wprowadzilabym ....stracilem już szacunek.." tak czy inaczej witam was oboje(bez urazy __________________ Dodał: Trang_Oul, 14.12.2009 19:22Zwłaszcza że na Phrozen Keep jest taaaka lista bugów, a niemało z nich jest od pierwszej wersji Diabła. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 14.12.2009 20:05 __________________ Dodał: Redgrad, 14.12.2009 18:01maciek777 poprawiłem.Co do patcha to wydaje mi się, że szukanie miejsc gdzie można coś zmienić także trochę trwa Dodał: niepoprawna, 14.12.2009 16:52Co ten blizz narobil to skandal, to ja co sie nie znam na programowaniu wprowadzilabym wiecej poprawek w ciagu 4 godzin niz oni w ciagu 8 miesiecy, moge sie zalozyc ze robil tego patcha jakis jeden programista 20 minut, niestety smieja sie fanom diablo 2 prosto w twarz, stracilem juz szacunek do tej firmy, na diablo 3 tez im nie zalezy niestety, tylko fani tego smiesznego wowa maja dobrze. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 14.12.2009 16:53 Dodał: maciek777, 14.12.2009 15:46"-Firewall - Synergy receives 1% damage per point of Inferno and Blaze and 4% per point of Warmth. Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 14.12.2009 15:48 Dodał: LuQ89, 14.12.2009 15:34Patch jest naprawdę wypasiony __________________ Dodał: Grazzt, 14.12.2009 11:23sprawdziłem str buga i idziala normalnie. Oprócz tego zaczął występować bug z klątwą Decrepify rzucaną przez rycerzy zagłady. Nie zawsze spowalnia. przy soso z MS nie zadziałała ani razu, przy palu smicie nie działała srednio w 1/3 przypadków. Mógłby ktoś to potwierdzić. przydałby się jakiś zbiorczy temat na uwagi. bo nie chce mi sie na forum blizza rejestrowac. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 14.12.2009 11:28 Dodał: Deltar, 13.12.2009 22:43A miałem nadzieję na nowe buildy dla bowazony Dodał: LeCzarny, 13.12.2009 13:59"Potwory nie korzystają już z umiejętności Żelazna Dziewica" miód dla moich oczu Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 13.12.2009 22:52 Dodał: Mastemoth, 13.12.2009 11:23Trzeba trochę sprecyzować tą listę zmian - np Ściana ognia ma synergię 4% od umiejętności ciepło i aż 1% od Inferno. Trochę zamieszany tekst.Moja MF czarka dostanie kopa, 0 do energii teraz dam a zamiast Olśnienia pomocnik ganiał będzie z Nieskończonością...Nie wiem czy to wystarczy aby zacząć znowu grać. Sprawdził Ktoś czy takie gówno jak "strendż bug" dalej istnieje???? Jak tego nie unormują to zacznę chyba pykać w Silkroad na koreańskim serwerze... __________________ Dodał: sysuniaddr, 13.12.2009 04:51Powiem tak: paladynowi sie nalezalo byl za mocny (jeszcze cos ze smitem mogli by zrobic -pvp), nekro- dobrze byl ciut za slaby, amka tez dobrze w koncu jakis wiekszy dmg ale dlaczego dotkneli blyskawice czarki i tak byla ofiarom immunow! O UT nie wspomne. Dodał: Timber_Wolf, 13.12.2009 01:12Nie żebym krytykował ale na tak długi okres czasu tyle i takie zmiany to...jakiś żart. __________________ Dodał: Greex, 12.12.2009 23:10Mam nadzieje że jeszcze zmienią Akarze kolor szaty na żółtą i dodadzą z dwie Chinki Charsi do pomocy, bo bez tego będę odczuwał niedosyt z patcha nad którym tak ciężko pracowali. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 12.12.2009 23:13 Dodał: Bartosz-Diablo, 12.12.2009 21:51Tak osłaibiony, ponieważ jedynymi summonami za jakie będzie się expa dostawało na ute, mają niewrażliwość na magię __________________ Dodał: Cody, 12.12.2009 20:56I to im zajęło tyle czasu ? chyba jakieś jaja sobie robią Dodał: rychuvip, 12.12.2009 19:27"demonolog" i "bartosz-diablo" chyba sobie jaja robicie __________________ Dodał: Grazzt, 12.12.2009 15:21Odnosnie Hydr: Dodał: Bartosz-Diablo, 12.12.2009 15:11Jeszcze dodam, że zostały zmienione synergie z zamiecią, teraz pocisk, uderzenie i grot dają po 5 % Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 12.12.2009 15:23 __________________ Dodał: Bartosz-Diablo, 12.12.2009 14:26No nareszcie! Ważne że hamera osłabili __________________ Dodał: acidmanone, 12.12.2009 12:48Kupa. Tylko tyle mi przychodzi do głowy kiedy czytam tą listę zmian. Jak wspomnieli inni - dupy i tak w końcu powrócą, kwestia czasu. Zmiany typu polepszenie wydajności maców, których uzytkownicy stanowią z 4% populacji diablo 2, albo zmiany w rozciąganiu czy nowe imiona czy komendy... kurde, przyznam szczerze, że nie znam się na tym za bardzo, ale dla mnie to wygląda jak wypracowania napisane na przerwie. Nie wierzę w to, że te zmiany zajęły im 8 miechów. Poza tym co się stało ze 100+ stronami na forum blizzarda w którym pod czujnym okiem bashioka można było wpisywać swoje propozycje? Padło tam naprawdę sporo dobrych pomysłów, z których może z 5 znalazło się na powyższej liście... Przyznam szczerze, że czekałem na tego patcha z niecierpliwością, myślałem, że będzie to godne pożegnanie giganta, który zawładnął sercami milionów graczy, a wychodzi na to, że blizz pożegnał diablo 2 już wcześniej i tak ważne i naglące rzeczy jak diablo 3 "który na pewno nie pojawi się w 2010" wymusiły tak ograniczone prace nad patchem do diabła dwójki. Wstyd. A tłumaczenie też kiepskie, ogarnijcie kogoś do tego. Dodał: supratec4, 12.12.2009 11:46bzdurna łatka.. tak jak mówiłem kilka godzin pracy było w plikach txt, Dodał: morphisiusz, 12.12.2009 10:26"sir_kristoff" po informacji o liscie zmian w patchu,grupa hakerska z d2trade zapowiedziała że nawet się nie spocą robiać ponowne dupe iteams i hacki. Kwestia kilku dni. Blizzard jest bardzo dobry jeżeli chodzi o wydawanie gier. Ale w kwestiach zabezpieczenia są jak dzieci w piaskownicy - nikt poważny by ich nie zatrudnił. Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 12.12.2009 11:03 Dodał: Redgrad, 12.12.2009 09:34Myślę, że wprowadzenie jednak CAPTCHA podczas tworzenia i zakładania gry wyeliminowało by boty, no ale cóż Blizz stawia na wygodę, a ciągłe wpisywanie znaków stawałoby się monotonne. Co do tłumaczenia to było robione dość szybko więc za niektóre błędy bardzo przepraszam, w założeniu miałem przekazanie w jak najprostszy sposób zaprezentowanych zmian. Dodał: malymis, 12.12.2009 08:15Po pierwsze jestem ogromnie rozczarowany tłumaczeniem angielskiego, które jest tragiczne wręcz, takie coś jak to jest niedopuszczalne na takim serwisie. __________________ Dodał: Mastemoth, 12.12.2009 00:57No jakby przeliczyć ilość tych tu zmian(wszystkie myślniki)na ilość tygodni od ogłoszenia patcha to wychodzi ok 1,25 zmiany tygodniowo... ( matko ile będą robić d 3???).Może po testach dodadzą coś więcej bo trochę czuję niedosyt. MORG666 -Hammer używający św tarczy ( 1 do pchnięcie styknie + koncentracja)z amulecikiem lub przedmiotem dającym klątwę zw. obrażeń poradzi sobie z 2 falą z palcem w dupsku- o ile nie będzie to bot __________________ Dodał: Redgrad, 12.12.2009 00:39Poprzednia lista zmian ta nieoficjalna prezentowała się o wiele lepiej, no cóż może jednak zamieć przychyli się do kliku naszych próśb i dodadzą coś na miarę patcha 1.10 ;] Dodał: morg666, 11.12.2009 23:02"Wybuch zwłok - zwiększone obrażenia od wybuchu od 60% do 100% i od 70% do 120%" Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 11.12.2009 23:03 Dodał: Azmo, 11.12.2009 22:44Co to K**** jest? Gdzie ta rewolucja na miarę 1.10, przecież to już ostatnia aktualizacja. Chociaż czego tu się spodziewać. Są ważniejsze tytuły nad którymi blizz pracuje, a d2 po 8 latach to tylko strata czasu i pieniędzy. Dodał: rychuvip, 11.12.2009 21:13ee tam beznadzieja - a co z tele w enigmie i kosmicznym dmg hamerka podczas pvp ? mogliby wprowadzić zmianę żeby hamerki dawaly fizyczny dmg :/ nie zachwyciły mnie te zmiany na tyle by wrócić do d2 __________________ Dodał: Alastor, 11.12.2009 21:00no:/ racja bez tych 2 imion najemników gra byłaby o wiele mniej ekscytująca. nie ma to jak sobie wołać na najemnika nowym imieniem:/ nie powiem, że patch słaby, bo może w końcu zrobią porządek z dupowaniem, ale również spodziewałem się czegoś więcej Dodał: Ankh, 11.12.2009 20:29Dodali 2 nowe imiona do najemników z 5 aktu !!!! Bez tego ja bym grać nie mógł. Stwory już Dziewicy nie rzucają co poprawia sytuację barba. Dodał: lester24, 11.12.2009 19:06Totalna porażka!! To nazywają pachemXD Kpina!! Dodał: turipennu, 11.12.2009 18:43Wygląda na to, że gra stanie się łatwiejsza i bardziej przyjazna dla tych, którzy nie łomoczą w nią od samej premiery. To dobrze. Może znowu zacznę grać... Dodał: stud3nt, 11.12.2009 18:06- fajnie, że zatroszczyli się o dupowanie, ale jak znam życie, za kilka miesięcy BN znów przeżyje cudowne rozmnożenie HRków. Dodatkowo i tak będą dropowane częściej, więc ich wartość tym razem ustanowi kolejne rekordy spadków Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 11.12.2009 18:17 Dodał: sir_kristoff, 11.12.2009 17:13Wygląda nieźle. Ciekawe ile czasu minie od wydania patha do pojawienia się pierwszych 'dupów' i botów |
Zaloguj się!Polub nasOstatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screenButtony |
|
Dodał: stoper1, 09.03.2010 17:07
Interesują mnie wymagania systemowe do DIABLO 3. Gdzie tego Szukać