Cykl dnia i nocy w Diablo 3

Dodał: Redgrad, 18.12.2009 17:01, Kategoria: Diablo 3

Bashiok - Community Manager Blizzarda, na oficjalnym forum Battle.Net wspomniał kilka słów na temat cyklicznej zmiany dnia i nocy w Diablo 3. Z jego słów możemy się dowiedzieć, że normalny cykl czasowy nie będzie występował w Diablo jednak zostanie on zastąpiony przez inny.

Bashiok „ Wydaje mi się, że wspominaliśmy już na temat cyklu dnia/nocy. To było coś, co zostało omówione wcześniej, a jeśli się nie mylę, jest rzeczywiście wprowadzone w pewnej formie. Cóż, nie wykorzystaliśmy prawdziwego cyklu dnia/nocy. W zależności od postępu rozgrywki będziemy odczuwać upływanie czasu. Załóżmy, że rozpoczynasz grę w środku słonecznego dnia, a następnie przenosisz się do obszaru gdzie jest zmierzch, a kolejne strefy znajdują się w nocy. Więc mamy tutaj to poczucie upływającego czasu dodatkowo pozwala to nam na większą kontrolę nad wyglądem i jakością każdej lokalizacji. Każdy obszar wymaga specyficznego systemu oświetlenia. Takie rozwiązanie pozwala nam na wprowadzenie różnego rodzaju zabawnych elementów, które w innej porze dnia mogłyby zostać niezauważone przez gracza. ”

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Travincal

Dodał: Travincal, 14.01.2010 12:02

Bashiock powinien jaśniej mówić o tym. I jasno to wytłumaczyć najlepiej na jakimś łatwym przykładzie. Bo też mam mieszane uczucia co do tego. Nie lubie takich zagadek. Ale jak dla mnie to ostatnie zdanie potwierdza moje wcześniejsze stwierdzenie.

cossi

Dodał: cossi, 20.12.2009 10:46

Ja bym tam wolal normalnezeby sie pora dnia/nocy zminiala caly czas np. godzinka grania i mam noc kolejna godzinka i wschodzi swit. itd. a to co powiedzial bas~~ jest takie jakos dretwe.

galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

Haxite

Dodał: Haxite, 20.12.2009 09:24

Mnie się osobiście to podoba ^_^
Ciekawe rozwiązanie i mimo, że na początku myślałem jak sukip66 to chwilkę później bardzo fajnie wyjaśnił Travincal. Uważam, ze to będzie coś w deseń właśnie tego smile2
Ciekawe rozwiązanie bo wtedy będzie się można wrócić i szukać ukrytych w nocy/dzień 'zabawnych' elementów = dłużej gramy. Ludzie z Blizza dobrze rozkminiają.

Redgrad

Dodał: Redgrad, 19.12.2009 23:35

W różnym świetle, niektóre elementy mogą wyglądać troszkę inaczej. Chcieliśmy mroczny klimat więc o porach dni nie może być mowy.

Serious_Pandzior

Dodał: Serious_Pandzior, 19.12.2009 17:56

Hmm no pomysł nie jest zły, ale ja np. wolę walczyć w nocy. Więc chciałbym by większość lokacji miała taki klimat. A tu tak nie będzie. Za to lepiej tak niż.. no właśnie. Pamiętacie sytuację z BG2? W lochach Jona wystarczyło ranić swoją postać i odpoczywać do uleczenia. Można było tak biwakować nawet parę lat! Co dawało tylko poczucie, że to jednak zbiór paru niedopracowanych plików.

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 19.12.2009 16:58

Chatke Baby-Jagi? lol sukip66, tak właśnie o to chodzi żeby było ładnie wink

__________________
Tyrael był głupcem, że mi zaufał. Widzisz to właśnie ja powiedziałem Diablo i jego braciom o kamieniach dusz.

Travincal

Dodał: Travincal, 19.12.2009 13:34

moim zdaniem chodziło o to że w każdej lokacji jest inna pora dnia i caly czas sie zmienia, jesli np w jednej lokacji jest dzien w drugiej jest zmierz a w innej noc, po uplywie jakiegos czasu w tej lokacji w ktorej byl dzien jest noc itd. przynajmniej ja to tak odebralem i tak to zrozumialem. "Takie rozwiązanie pozwala nam na wprowadzenie różnego rodzaju zabawnych elementów, które w innej porze dnia mogłyby zostać niezauważone przez gracza. ”- co znaczy ze jesli w danej lokacji jest noc mozemy przeoczyc np jakis kamienny krąg czy chatke baby jagi a w dzien mozemy ja zobaczyc

sukip66

Dodał: sukip66, 19.12.2009 12:22

masz rację rychuvip

"no może to i dobrze faktycznie łatwiej będzie oddać klimat danego miejsca "

tylko po co wprowadzają ludzi w błąd. Ja także rozumię to w taki sposób

"czyli w skrócie pora dnia będzie się zmieniać w zależności od lokacji - czyli wcale się nie będzie zmieniać "

A skoro ma to tak wyglądać to będzie pic na wodę a nie zmiany pory dnia.
Ciekaw co jeszcze będziestałe? Lokacje mają być zawsze takie same, pora dnia też...
To ja proponuję żeby zawsze z tych samych potworów wypadały te same przedmioty.
Niech wszystko będzie proste i monotonne bo oczywiście lepiej by było ładne.

__________________
Kto nie podejmuje ryzyka nie popełnia błędów. Kto nie popełnia błędów niczego się nie nauczy.

rychuvip

Dodał: rychuvip, 19.12.2009 10:48

czyli w skrócie pora dnia będzie się zmieniać w zależności od lokacji - czyli wcale się nie będzie zmieniać ^^ np na jakiś tam moczarach zawsze będzie noc a gdzieś indziej zawsze dzień ... no może to i dobrze smile faktycznie łatwiej będzie oddać klimat danego miejsca smile

__________________
porch monkey 4 life

Redgrad

Dodał: Redgrad, 19.12.2009 09:57

Według mnie taki wybór będzie najlepszy, da im to wolną rękę w tworzeniu każdej lokacji.

LuQ89

Dodał: LuQ89, 18.12.2009 23:16

Prawidłowo.

__________________
Szukasz Baala?!

Siexa

Dodał: Siexa, 18.12.2009 18:47

zabawnych elementów
Brzmi... zabawnie bigsmile

__________________
*sigh*

Demonolog

Dodał: Demonolog, 18.12.2009 17:58

"upływający czas" fajnie lol

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 18.12.2009 17:49

Według mnie dobrze potąpili smile

__________________
Tyrael był głupcem, że mi zaufał. Widzisz to właśnie ja powiedziałem Diablo i jego braciom o kamieniach dusz.