WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Cykl dnia i nocy w Diablo 3Dodał: Redgrad, 18.12.2009 17:01, Kategoria: Diablo 3
Bashiok - Community Manager Blizzarda, na oficjalnym forum Battle.Net wspomniał kilka słów na temat cyklicznej zmiany dnia i nocy w Diablo 3. Z jego słów możemy się dowiedzieć, że normalny cykl czasowy nie będzie występował w Diablo jednak zostanie on zastąpiony przez inny.
Bashiok „ Wydaje mi się, że wspominaliśmy już na temat cyklu dnia/nocy. To było coś, co zostało omówione wcześniej, a jeśli się nie mylę, jest rzeczywiście wprowadzone w pewnej formie. Cóż, nie wykorzystaliśmy prawdziwego cyklu dnia/nocy. W zależności od postępu rozgrywki będziemy odczuwać upływanie czasu. Załóżmy, że rozpoczynasz grę w środku słonecznego dnia, a następnie przenosisz się do obszaru gdzie jest zmierzch, a kolejne strefy znajdują się w nocy. Więc mamy tutaj to poczucie upływającego czasu dodatkowo pozwala to nam na większą kontrolę nad wyglądem i jakością każdej lokalizacji. Każdy obszar wymaga specyficznego systemu oświetlenia. Takie rozwiązanie pozwala nam na wprowadzenie różnego rodzaju zabawnych elementów, które w innej porze dnia mogłyby zostać niezauważone przez gracza. ” Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: cossi, 20.12.2009 10:46Ja bym tam wolal normalnezeby sie pora dnia/nocy zminiala caly czas np. godzinka grania i mam noc kolejna godzinka i wschodzi swit. itd. a to co powiedzial bas~~ jest takie jakos dretwe. __________________ Dodał: Haxite, 20.12.2009 09:24Mnie się osobiście to podoba ^_^ Dodał: Redgrad, 19.12.2009 23:35W różnym świetle, niektóre elementy mogą wyglądać troszkę inaczej. Chcieliśmy mroczny klimat więc o porach dni nie może być mowy. Dodał: Serious_Pandzior, 19.12.2009 17:56Hmm no pomysł nie jest zły, ale ja np. wolę walczyć w nocy. Więc chciałbym by większość lokacji miała taki klimat. A tu tak nie będzie. Za to lepiej tak niż.. no właśnie. Pamiętacie sytuację z BG2? W lochach Jona wystarczyło ranić swoją postać i odpoczywać do uleczenia. Można było tak biwakować nawet parę lat! Co dawało tylko poczucie, że to jednak zbiór paru niedopracowanych plików. Dodał: Bartosz-Diablo, 19.12.2009 16:58Chatke Baby-Jagi? __________________ Dodał: Travincal, 19.12.2009 13:34moim zdaniem chodziło o to że w każdej lokacji jest inna pora dnia i caly czas sie zmienia, jesli np w jednej lokacji jest dzien w drugiej jest zmierz a w innej noc, po uplywie jakiegos czasu w tej lokacji w ktorej byl dzien jest noc itd. przynajmniej ja to tak odebralem i tak to zrozumialem. "Takie rozwiązanie pozwala nam na wprowadzenie różnego rodzaju zabawnych elementów, które w innej porze dnia mogłyby zostać niezauważone przez gracza. ”- co znaczy ze jesli w danej lokacji jest noc mozemy przeoczyc np jakis kamienny krąg czy chatke baby jagi a w dzien mozemy ja zobaczyc Dodał: sukip66, 19.12.2009 12:22masz rację rychuvip __________________ Dodał: rychuvip, 19.12.2009 10:48czyli w skrócie pora dnia będzie się zmieniać w zależności od lokacji - czyli wcale się nie będzie zmieniać ^^ np na jakiś tam moczarach zawsze będzie noc a gdzieś indziej zawsze dzień ... no może to i dobrze __________________ Dodał: Redgrad, 19.12.2009 09:57Według mnie taki wybór będzie najlepszy, da im to wolną rękę w tworzeniu każdej lokacji. Dodał: Bartosz-Diablo, 18.12.2009 17:49Według mnie dobrze potąpili __________________ |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: Travincal, 14.01.2010 12:02
Bashiock powinien jaśniej mówić o tym. I jasno to wytłumaczyć najlepiej na jakimś łatwym przykładzie. Bo też mam mieszane uczucia co do tego. Nie lubie takich zagadek. Ale jak dla mnie to ostatnie zdanie potwierdza moje wcześniejsze stwierdzenie.