WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Blizzard o znikających zwłokachDodał: Jedrush, 16.07.2008 21:02, Kategoria: Diablo 3
Bashiok - Community Manager Blizzarda, wypowiedział się na oficjalnym forum Battle.net o znikających zwłokach przeciwników w Diablo 3.
Bashiok: "Głównym powodem, dla którego ciała zabitych przeciwników nie będą pozostawać w grze, jest ich wielka ilość jaka teoretycznie może znaleźć się na ekranie w jednym momencie i to, że każdy z tych trupów jest całkowicie podatny prawom fizyki (silnik havok), co pozwala na rozwalanie i rzucanie nimi po całym świecie przy użyciu umiejętności postaci. To jeden z wyborów jakich trzeba dokonać gdy stosuje się nową technologię - możesz otrzymać naprawdę niesamowite efekty, ale ma to swoje koszta. W świecie 2d, bitmapa przedstawiająca martwego potwora nie kosztuje nas zbyt wiele (niewielkie wymagania sprzętowe), nie więcej niż bitmapa animująca potwora żyjącego. W świecie 3d, gdzie po śmierci potwora, jego ciało wymaga nieustannych obliczeń związanych z fizyką, gdy truchło wylatuje w powietrze, upada czy odbija się od przedmiotów, wymaga to odpowiednio więcej mocy obliczeniowej. Oczywiście z rozczuleniem wspominamy te sytuacje, w których zaraz po zmieceniu z powierzchni ziemi obozu upadłych, zbierasz łup, który powypadał, podziwiając dzieło zniszczenia, którego jesteś twórcą. Jest to jedna z tych cech gry, którą jeśli bylibyśmy w stanie w sposób realistyczny choć w części zachować, bez opłacenia tego utratą pewnych cech, na których nam zależy, albo ogromnymi wymaganiami sprzętowymi - z pewnością byśmy chcieli zachować, ale nic nie możemy obiecać." Użytkownik forum: "Co w takim razie z umiejętnościami takimi jak wybuch zwłok, przyzwanie szkieleta czy wydobywanie przedmiotów i mikstur z ciał, jeśli oczywiście będą w Diablo 3?" Bashiok: "Na razie nie ogłosiliśmy żadnych umiejętności poza tymi ogłoszonymi na stronie Diablo 3, więc dyskusja o tym co jest albo czego nie ma w grze z pewnością stanowiłaby jakąś zapowiedź, a na to nie jestem przygotowany" Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: V, 19.07.2008 14:45ustawienia w opcjach o których pisał Maziu są nierealne... __________________ Dodał: easy_rider, 18.07.2008 13:32Blizz wprowadzi albo takie same wymagania dla D3 jak dla SC2 albo bardzo zbliżone. Dodał: Yoss, 18.07.2008 01:43Ustawienia tego typu nie przejdą. Byłaby to zbyt da w silnik gry. Jak dla mnie Blizz po prostu stara się trzymać dotychczasowej filozofii, wszystkie jego gry mają niewygórowane wymagania sprzętowe. Dodał: Mendel, 17.07.2008 19:31Danie w tego w opcjach jest awykonalne, na multi przynajmniej. Mogli by zrobić, że zwłoki znikały by po jakimś czasie, to i można by było z nich coś wyczarować Dodał: bezduszny, 17.07.2008 15:25Jestem za. Wole mniejsze wymagania sprzętowe ,a przecież i tak witch doctor ożywia pieski spod ziemi. Mam nadzieje że nie bedą jakieś bardzo duże wymagania bo będe musiał nowego kompa złożyć. __________________ Dodał: Rasta, 17.07.2008 13:42piotrekp to jest właśnie jedna z umiejętności witch doctora... Przywołuje pieski prosto z ziemi... A w końcu to witch doctor ma w sobie dużą część nekromanty... Dodał: haxite, 17.07.2008 12:32imo Maziu przedstawił bardzo fajny pomysł z ustawieniami Dodał: piotrekp, 17.07.2008 11:14Wskrzeszanie zwłok da się jakoś przerobić. Po prostu nie będzie się wskrzeszać ze zwłok, tylko po prostu "z ziemi". Może to i pewne "pójście na łatwizne" ale jakieś rozwiązanie problemu jest. Dodał: nightwolf19, 17.07.2008 10:42IMO zwłoki mogą znikać, co to za problem i tak jak zabijesz potworka to wciskasz alt, patrzysz jaki drop i idziesz dalej, a nie przyglądasz się jego zwłokom, jeśli to obniży wymagania sprzętowe to jestem za znikaniem trupów, z drugiej strony szkoda, że nie będzie wtedy wybuchu zwłok czy wskrzeszania szkieletów czy innych stworów, niestety witch doctor nie zastąpi dla mnie necro. Dodał: DarkBolo, 17.07.2008 09:41na co mi zwloki, ktorymi moge miotac po scianach. Co to za zabawa ? __________________ Dodał: Agares, 17.07.2008 09:38ale z ustawieniami dobry pomysł jest. ilość zwłok ilość zwłok podlegających fizyce. do wyboru do koloru Dodał: Maziu, 16.07.2008 22:43Cóż, przecież to żaden dylemat. Jest taka magiczna opcja w grach na PC jak "Ustawienia" i tam by można spokojnie ustawić jak wiele i jak długo trupy będą się walały. Można by też dać możliwość wyłączenia fizyki u zwłok. Z mojej strony byłoby to mile widziane, bowiem mógłbym dać wszystko na "max" __________________ Dodał: Pablo600, 16.07.2008 22:08Ale nie rozumiesz gdy np. zadawane będą ciosy które np. będą rozwalać albo będą wywoływać trzęsienie Ziemii to głupio gdyby zwłoki leżały w jednym miejscu bez ruszania się. Dodał: Agares, 16.07.2008 21:57jak dla mnie mogli by zrobić tak ze po zabiciu potworka już się go ruszyć nie da. żeby zwolnic sprzęt z obliczeń tej fizyki a żeby trupy zostawały. dla klimatu gry na pewno lepsze będzie takie rozwiązanie Dodał: INSEKT, 16.07.2008 21:48W sumie racja. Szkoda, że nie będzie góry zwłok pod nogami, ale musimy wybrać: albo, rezygnując z kilku udogodnień, gramy wszyscy, w tym najwięksi fani serii Diablo, albo tylko posiadacze najlepszego, najnowszego sprzętu, który da radę tym wszystkim animacjom. |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: Mendel, 20.07.2008 00:05
Blizz nie da dużych wymagań, chca jak najwiecej zarobić na tym, a wieksze wymagania to mniej sprzedanych kopii gry. Nie wszyscy mają kompy rakiety i Zamieć o tym doskonale wie. Mistrzowie marketingu i reklamy