W skrócie:
W odpowiedzi na żale użytkownika forum, który zarzucał, iż Blizzarda nie obchodzi co myślą gracze, Bashiok napisał, że oczywiście, firmie zależy na opiniach graczy. Ale nie to jest najważniejsze, bo podając przykład tego jak bardzo Blizzard ceni sobie zdanie graczy, Bashiok powiedział, że po przeczytaniu tematu o tym, iż ciała potworów znikają zbyt szybko, rozpoczęły się próby poprawienia tego stanu rzeczy i aktualnie trwają testy różnych ustawień pozwalających dłużej cieszyć się widokiem martwych przeciwników. Ta informacja wydaje się być optymistyczną, jednak wyraźnie zaznaczone zostało, że nie znaczy to, iż każda sugestia jest brana pod uwagę.
Natomiast druga wspomniana wypowiedź na temat gameplay trailera dotyczyła kilku fragmentów wskazanych i skomentowanych przez jednego z forumowiczów, i tak:
- Na powyższym obrazku, użytkownik forum wskazał wyłapany fragment, w którym zombie po zabiciu, dalej żyje. Bashiok wytłumaczył, że jest to tylko przerąbany na pół Walking Corpse, po śmierci których istnieje szansa, że ich fragment, konkretnie tułów, będzie dalej czołgał się za bohaterem i go atakował.
- Tutaj problemem są króliczki, które nie zdychają po rzuceniu fire bomba. Jednak Bashiok uspokaja, że był to jedynie błąd jaki wystąpił podczas prezentacji i w grze będzie się dało zabijać te stworzonka. Na koniec dodał, że przecież nie ma nic bardziej satysfakcjonującego od fruwających króliczych trucheł…
- Tu z kolei wskazano przywódcę Clanów, którego nie da się zabić ani nawet zranić dopóki nie nastąpi odpowiednie wydarzenie (czytaj – dopóki Barbarzyńca i Witch Doctor nie zostaną złapani w pułapkę i nie pojawią się potwory.). Community Manager wyjaśnił, że to również jest bolączka wersji demonstracyjnej, a całe zajście miało być tylko dobrym pretekstem do wprowadzenia damskich wersji Barbarzyńcy i Witch Doctora.
- Tu zauważono dziwne zachowanie postaci, na które szarżuje Siegebreaker, chodzi o odskakiwanie i o to czy gracz będzie w stanie unikać szarży w jakiś sposób, czy może postać będzie automatycznie odskakiwać. Bashiok skomentował, że to co widzieliśmy w demie, to tylko efekt odrzucenia postaci po trafieniu, a nie, jak można było przypuszczać, unik.
Na koniec linki do obydwu tematów na forum battle.net:
http://www.battle.net/forums/thread.aspx?fn=d3-general&t;=304502&tmp;=1#post304502
hhttp://www.battle.net/forums/thread.aspx?fn=d3-general&t;=304476&tmp;=1#post304476



Pozdro 







Dodał: Myrkul, 06.08.2008 13:31
Nie ma dema d3. Już by było na Id. :b
__________________
Do you fear death?