WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Bashiok o wyrzucaniu uzdrawiających kul i walce z Bossami.Dodał: Redgrad, 10.06.2009 18:42, Kategoria: Diablo 3
Na oficjalnym forum Battle.Net Community Manager Blizzarda – Bashiok wypowiedział się na prośby użytkowników o tym jaki system będzie obowiązywał podczas wypadania uzdrawiających kul walcząc z Bossami. Oto co napisał:
Bashiok „ Istnieje wiele różnych sposobów. Prawdopodobnie będzie to wyglądało tak, że wypadanie kul życia będzie uzależnione od warunków w jakich spotkamy Bossa czy też od jego zachowania. „ Po tej wypowiedzi użytkownicy zaczęli zadawać serię pytań dotyczących głównie braku wprowadzenia elementu losowego wyrzucania przedmiotów czy kul uzdrawiających. Gracze sądzą iż, najlepszym sposobem będzie wybranie innego rozwiązania. Bashioka jednak nie zachwyciły wypowiedzi użytkowników. Bashiok „ Cóż, nie rozmawiamy w tym momencie o produkcje końcowym, wszystko jest nadal do uzgodnienia. Jesteśmy otwarci na pozytywne i negatywne opinie. „ Dalszy rozwój wypadków pokierował inną wypowiedzą Bashioka. Bashiok „ W Diablo III chcemy aby każda walka różniła się od poprzedniej, walka z bossami powinna wyglądać inaczej niż zabicie pojedynczego potwora czy nawet czempiona. Zamierzamy opowiedzieć wam historię przeciwnika z którym będziecie musieli się zmierzyć. Wracając do sedna sprawy otrzymywanie kul życia podczas walki będzie uzależnione od bossa z którym będziecie w tym momencie walczyć. Weźmy na przykład króla Leorica – tam kule będziesz mógł zdobyć podczas walki z przywołanymi szkieletami. Może się okazać, że gracz będzie mógł wpływać na częstotliwość wyrzucania kul życia używając do tego podstępu. Oczywiście wiadomo takie systemy nie są wymagane do gry ale jeżeli ktoś potrzebuje szybkiego odzyskiwania energii życiowej to będzie to dla niego najlepszy sposób. Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że boss korzystający ciągle z tego samego rodzaju ataku może po pewnym czasie wywołać poczucie znudzenia u gracza. Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: $liwa, 13.06.2009 11:48Po pierwsze, jeśli chodzi o kule życia, to jest to ciekawe rozwiązanie, wprowadzające do gry trochę strategii. Tak jak już ktoś napisał, nie kule nie muszą wylatywać z zabitych potworów, przykładowo może być tak, że jest tam jakaś plansza, i są jakieś obeliski, które są bardzo blisko bossa, musisz tak wykombinować, aby się do nich zbliżyć, a jak je dotkniesz, to dostajesz kule życia. Blizzard nie pierwszy rok tworzy grę i nie musimy się martwić o jej grywalność czy poziom trudności, to są specjaliści i nie pamiętam, aby w jakimkolwiek przypadku wprowadzenia innowacji przesadzili. O to się nie musimy martwić. Dodał: haxite, 13.06.2009 08:15Jestem za tym, by komentarze dotyczyły newsa i niech się tak stanie. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 13.06.2009 08:16 Dodał: lobo30, 13.06.2009 03:14Tak jak ktos im wypomina bledy to jest LAMENT, ale jak ja probowalem zamiescic swoje psty to zostalem zgn.... za bledy i wszystkie posty zotaly usuniete ,bo robie bledy ortograficzne i iterpukcyjne !!! Dodał: zico77, 13.06.2009 00:44ehm bossowie moga miec minionow albo kule zycia moze dropic jakas kapliczka moze trzeba gdzies podleciec,sa rozne opcje czy musi taka kule wyrzucać tylko potwór Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 13.06.2009 00:46 Dodał: Vergil77, 12.06.2009 16:39Phobos, robisz wielkie zamieszanie o błąd językowy, który nawet nie utrudnia zrozumienia tekstu. Zdarza się, szczególnie podczas szybkiego pisania... a po za tym, to sam zrobiłeś dwie literówki, nie zacząłeś zdania z dużej litery i nie używasz polskich znaków, więc się nie przyczepiaj do innych. Dodał: phobos229, 12.06.2009 11:09gdyby kazdy w tym kraju odwalal kawal rownie dobrej roboty to juz dawno nie byloby nas na mapie, a ty WilDeviL nie jestes od tego ze decydowac kto ci bedzie pyskowal, wiec sam zamknij jadaczke. A kesli ktos wytyka bledy w komentarzach to artykuly powinny byc poprawiane, tymczasem kazdy na to leje, wiec nie sadze zeby te artykuly byly odwalaniem kawalu dobrej roboty. Kawal tak, ale nie roboty i juz napewno nie dobrej. Zamiast pochlebiac sobie nawzajem, wezcie sie porzadnie do pracy. Dodał: haxite, 11.06.2009 22:52WilDeviL, dobrze napisałeś, za dużo wypominania jest, ale co zrobić. Od tego są w pewnym sensie komentarze ;-) Tylko szkoda, że większość wypomina i rozumie, a nie ma komu by tego przetłumaczyć. Niestety "Polak Polakowi wilkiem" i taka jest prawda Dodał: WilDeviL, 11.06.2009 22:33phobos - to jest tak zwana "polska dziarska polszczyzna", rozumiesz co jest napisanie, więc nie pyskuj. Ostatnio za dużo wypominacie redaktorom __________________ Dodał: phobos229, 11.06.2009 21:11"Bashiok wypowiedział się na prośby użytkowników o tym jaki system będzie obowiązywał " co to za polszczyzna? Dodał: supratec4, 11.06.2009 11:28to bedzie wygladac tak ze kazdy boss bedzie overpowered i trzeba bedzie lać po sekwencjach jego ataku..aby byla panika Dodał: Serious_Pandzior, 11.06.2009 10:52Jak zwykle idą w zaparte. Same kule mi się bardzo nie podobają, bo zmieni to trochę grę, ale jest w tym coś, co będzie wymagać większego skilla. Dodał: WilDeviL, 11.06.2009 01:34"Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że boss korzystający ciągle z tego samego rodzaju ataku może po pewnym czasie wywołać poczucie znudzenia u gracza." - __________________ Dodał: Uther, 10.06.2009 22:16A ja widze to tak , żeby walki z bossami nie były takie łatwe jak w d2 tylko całkiem inne i o wiele trudniejsze , wtedy będzie wyzwanie i uważanie żeby nie zginąć a nie stać i machać młotkami .. pozdrawiam __________________ Dodał: Hokage_PL, 10.06.2009 22:04Myślę, że twórcy postarają się tak to zrobić, aby walka z bossami przypominała walkę z bossami, ale też żeby gracz miał jakiekoliwek szansę. W tym wypadku najlepszy pomysł byłby taki, żeby boss miał dużą wytrzymałość (Ilość życia), ale nie trafiał gracza na hita, bądź zadawał po 20%, 15% obrażeń i wtedy system jest git Dodał: Nostalgio, 10.06.2009 20:36Myślę, że rozumiem koncepcję twórców, w końcu dlaczego gracz miałby się przejmować kulami życia w trakcie walki z bossem?? przecież im chodzi o to ażeby pojedynki z bossami były jak najbardziej dynamiczne... Mamy przecież przykład w gameplay`u kiedy to barb. walczy z thousand ponderem - jest w ciągłym ruchu i o ile pamiętam zostaje trafiony tylko 1 raz, żadna kula nie była mu potrzebna. Podobnie jest z Siegebreaker`em... ale tu mogą nieco przegiąć pozostawiając opcję odgryzienia głowy (w przypadku singla ofc). W gameplay`u z wizard(ką) ( __________________ Dodał: arcylisz, 10.06.2009 19:29Ja nie jestem za tymi kulami, coś mi się zdaje że to bedzie niewypał. Coś takiego było w Hexen2 ale były taz soki i było ok.Jednak jeśli pozbawią nas soków to co się stanie kiedy będę potrzebował nagle uzdrowienia, a kuli nie będzie tele do miasta i potworek się zdązy zregenarować super poprostu extra. Poprawianie czegoś na siłę konczy się zazwyczaj porażką, a może jeszcze wprowadzić apteczki dajcie spokój. Lepiej niech się zajmą pathem 1.13 i powiedzą kiedy ten reset. Pozdrawiam all Lisz_Sebath Dodał: Alekskaj_Glider, 10.06.2009 19:29Heh, no to jestem ciekaw co się stanie w momencie kiedy będziemy walczyli z jakimś bossem, a on nie będzie miał zdolności przywoływania... Kule samoistnie będą wypadać z niego i nagle się pojawiać, albo wcale nie będą się pojawiać, dziwna sprawa... Walcz bez potionów i bez kul życia z jakimś potężnym potworem, ciekawe jak sobie dasz rade?? :/ Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 10.06.2009 19:33 Dodał: Valdek, 10.06.2009 19:09Hmmm... ciekawe co wykombinują z tymi kulami... Ja osobiście zaczynam widzieć coraz więcej problemów w tym systemie. __________________ |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: Naruto91, 15.06.2009 18:44
Ej a co sądzicie o tym zeby kule zycia nie istniały w walkach z bossami tylko coś innego (w innych potyczkach ze zwykłymi potworami niech bedzie tak jak juz przyjeto)...
W miescie mobilizuja nasza postac (fajnie jak by cos wtedy zmieniono w opraiwie graficznej-fanja muzyka, jakis glos np.bicie serca...-az do pokonania bossa lub odebrania nagrody) a podczas walki poprostu wykonujemy np.jakies combo, ktore "podnosi nas na duchu" i dzieki temu zyskujemy HP! Wtedy trzeba byloby urozmajcac gre a nie tylko walic w goscia tak jak np.D2 do upadlego! Poprostu-nie umisz nic szczegolnego (combo) nie pokonasz bossa bo nie odrodzisz straconego zycia! Co myslicie o tym?
PS-mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodzi...
__________________
Druid 50lvl