WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Bashiok o systemie ciężkościDodał: Ardoha, 23.09.2008 21:00, Kategoria: Diablo 3
Na oficjalnym forum Battle.net, jeden z użytkowników zaproponował, by w Diablo 3 zastosowano system ciężkości w ekwipunku. Swoją opinię wyraził na ten temat Community Manager Blizzarda – Bashiok. Oto cytat.
Bashiok: "System ciężkości to po prostu inne podejście do restrykcji ekwipunku i jest właściwie dość podobny, do tego z systemem kratek. Różnica pomiędzy nimi jest taka, że system wagi jest zależny od statystyk gracza, a nie od ulepszania przedmiotu. Jeżeli ten system ukazałby się w Diablo 3, to sprawiłby, że przedmioty nabrałyby nowego znaczenia. To skomplikowałoby i spowolniło rozgrywkę, sprawiając, że gracz bardziej skupiałby się na inwentarzu niż na akcji, a tego najbardziej nie chcemy w Diablo 3. Grałem w wiele RPG’ów z systemem ciężkości i są one jednymi z najlepszych, które miałem okazje poznać, jednak trzeba wybrać konkretny system dla konkretnej gry." Ktoś napisał także, że Blizzard robi wszystko zbyt powierzchownie i ogólnie. Bashiok odpowiedział następująco. Bashiok: "Cóż, wciąż jest głęboka zawiłość z używaniem przedmiotów oraz statystyk, budowania naszej postaci, eksploracji oraz położenia większego nacisku na historię, itd., ale w odniesieniu do tych oczywistych punktów, nie jestem zmartwiony. Jest kilka wielkich spraw, których jeszcze nie ujawniliśmy." Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: Karolxd, 27.09.2008 11:20No wiecie... Ja bym zostawił te kratki w końcu i tak na coś będziemy narzekać __________________ Dodał: Przemo, 26.09.2008 02:54Sprostowanie: W powyższym newsie zaszła dość istotna pomyłka co do zawartości merytorycznej. Konkretnie jedno zdanie z wypowiedzi Bashioka zostało błędnie przetłumaczone przez autora, przez co zmieniło ono sens całego newsa. Aktualnie news jest już prawidłowy. Za pomyłkę bardzo przepraszamy. __________________ Dodał: Seraf, 25.09.2008 17:52specjalnie dla geniusza 'V': Dodał: V, 25.09.2008 00:01ciekawią mnie te wasze źródła o porzuceniu wagi itemów Oo __________________ Dodał: Miki93, 24.09.2008 22:26Znaczy no bo wiecie ... wszystko co jest dobre nie jest złe i odwrotnie. Hehe. Byleby nie poszli w stronę Gothica ... __________________ Dodał: Ankh, 24.09.2008 20:19Za nim D3 wyjdzie jeszcze z kilka razy coś zmienią więc wszystko się może zdarzyć. Dodał: Myrkul, 24.09.2008 15:30V, nieprawda. W NWN ekwipunek nie jest nieograniczony. __________________ Dodał: Kszyho, 24.09.2008 15:06Mendel- zastanów się co piszesz. A w d2 niby jak jest? Zamiast tłuc bez przerwy moby z frajdą, połowę uwagi poświęcamy na układanie różnych itemów w ekwipunku, żeby móc wziąć następne. Tak jak Trong Oul, chciałbym system udźwigu + miejsca w equip, ale nie 4x10 kratek tylko np. 10x10, żeby było realistycznie. Dodał: Sickert, 24.09.2008 14:50Mendel: właśnie to był główny powód dlaczego zrezygnowali z takiego rozwiązania. __________________ Dodał: Mendel, 24.09.2008 14:05Mogło by to troche spowolnic akcje, bo zamiast rżnąć kolejne chordy mobów, mielibyśmy coś innego na głowie... Dodał: Sickert, 24.09.2008 09:41Z tego co donoszą źródła, waga każdego przedmiotu zostaje porzucona - odrywałaby od akcji. __________________ Dodał: Fallen_SamaeL, 24.09.2008 01:44A no pewnie że fajne ciekawe co jeszcze wymyślą __________________ Dodał: V, 24.09.2008 01:24NWN1 jest waga i różnej wielkości itemy ale i tak liczy się tylko waga bo ekwipunek tak naprawdę był nieograniczony __________________ Dodał: Fallen_SamaeL, 24.09.2008 00:55mi sie wydaje ze własnie dlatego zrobili system ciężkości bo zmniejszyli okienka na itemki musi byc jakies ograniczenie zeby nie było nam za łatwo Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 24.09.2008 01:04 __________________ Dodał: Trang_Oul, 24.09.2008 00:11Pomysł doskonały, ale w połączeniu z jednokratkowymi itemami... Wolę system z NWN1, czyli itemy zajmujące kilka kratek i do tego waga. __________________ Dodał: V, 24.09.2008 00:04ale widać że zabrali się się za naszego nowego diabełka fanatycy dobrych prawdziwych RPG __________________ Dodał: Kszyho, 23.09.2008 22:31Podoba mi się bardzo pomysł z udźwigiem, imo będzie to strzał w 10- już to czuję Dodał: eps, 23.09.2008 21:24Dość noszenia syfu, tylko konkret ;D __________________ |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: haxite, 01.10.2008 09:38
..ja uważam, że to co Ankh napisał, wyjasniło wszystko na ten temat
nie ma co spekulować, wiadomo, że efekt końcowy będzie inny na 90% niż był zamierzany.