Bashiok o systemie ciężkości

Dodał: Ardoha, 23.09.2008 21:00, Kategoria: Diablo 3

Na oficjalnym forum Battle.net, jeden z użytkowników zaproponował, by w Diablo 3 zastosowano system ciężkości w ekwipunku. Swoją opinię wyraził na ten temat Community Manager Blizzarda – Bashiok. Oto cytat.

Bashiok: "System ciężkości to po prostu inne podejście do restrykcji ekwipunku i jest właściwie dość podobny, do tego z systemem kratek. Różnica pomiędzy nimi jest taka, że system wagi jest zależny od statystyk gracza, a nie od ulepszania przedmiotu.

Jeżeli ten system ukazałby się w Diablo 3, to sprawiłby, że przedmioty nabrałyby nowego znaczenia. To skomplikowałoby i spowolniło rozgrywkę, sprawiając, że gracz bardziej skupiałby się na inwentarzu niż na akcji, a tego najbardziej nie chcemy w Diablo 3.

Grałem w wiele RPG’ów z systemem ciężkości i są one jednymi z najlepszych, które miałem okazje poznać, jednak trzeba wybrać konkretny system dla konkretnej gry."


Ktoś napisał także, że Blizzard robi wszystko zbyt powierzchownie i ogólnie. Bashiok odpowiedział następująco.

Bashiok: "Cóż, wciąż jest głęboka zawiłość z używaniem przedmiotów oraz statystyk, budowania naszej postaci, eksploracji oraz położenia większego nacisku na historię, itd., ale w odniesieniu do tych oczywistych punktów, nie jestem zmartwiony. Jest kilka wielkich spraw, których jeszcze nie ujawniliśmy."

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
haxite

Dodał: haxite, 01.10.2008 09:38

..ja uważam, że to co Ankh napisał, wyjasniło wszystko na ten temat xD nie ma co spekulować, wiadomo, że efekt końcowy będzie inny na 90% niż był zamierzany.

Karolxd

Dodał: Karolxd, 27.09.2008 11:20

No wiecie... Ja bym zostawił te kratki w końcu i tak na coś będziemy narzekać smile

__________________
Jak ktoś jest kozak na duelach niech pisze ;d

Przemo

Dodał: Przemo, 26.09.2008 02:54

Sprostowanie: W powyższym newsie zaszła dość istotna pomyłka co do zawartości merytorycznej. Konkretnie jedno zdanie z wypowiedzi Bashioka zostało błędnie przetłumaczone przez autora, przez co zmieniło ono sens całego newsa. Aktualnie news jest już prawidłowy. Za pomyłkę bardzo przepraszamy.
Czasami można różnie interpretować tłumaczenie z języka angielskiego, a pracownicy Blizzarda udzielają dość wymijających wypowiedzi, nie ułatwiając nam naszej pracy. Jest to pierwsza taka sytuacja w historii naszego serwisu, niemniej jednak dołożymy wszelkich starań, by już się nie powtórzyła.

__________________
http://diablo.phx.pl/

Dodał: Seraf, 25.09.2008 17:52

specjalnie dla geniusza 'V':
http://www.battle.net/forums/thread.aspx?fn=d3-general&t=363833&tmp=1#post363833
kurde koleś poszukaj,doczytaj a nie krytykujesz.co do newsa mi to lotto jaki będzie system noszenia itemow czy to będą plecaki kratki czy latające kufry.to się multi i akcja, no i itemy a to jak będziemy je przechowywać phii bez znaczenia jak dla mnie.

V

Dodał: V, 25.09.2008 00:01

ciekawią mnie te wasze źródła o porzuceniu wagi itemów Oo

Myrkul.. jest tam w NWN1 nieograniczony eq i w sumie nawet waga
nie sprawia różnicy możemy zbierać wszystko każdym, przez ciebie muszę pisać nie na temat xD
oczywiście dzięki tym "woreczkom" ^^ można mieć ich ile dusza zapragnie i sprawiają one że item jest lżejszy o 100% bigsmile więc??
chyba jednak nieograniczony...

w diabełku też ma być woreczek, ciekawe czy będzie dawał jakieś bonusy galsses

__________________
What if I say I'm not like the others? /// BLIZZARD Fanatic * Team

Dodał: Miki93, 24.09.2008 22:26

Znaczy no bo wiecie ... wszystko co jest dobre nie jest złe i odwrotnie. Hehe. Byleby nie poszli w stronę Gothica ...

__________________
''Stay a while and listen...''

Ankh

Dodał: Ankh, 24.09.2008 20:19

Za nim D3 wyjdzie jeszcze z kilka razy coś zmienią więc wszystko się może zdarzyć.

Myrkul

Dodał: Myrkul, 24.09.2008 15:30

V, nieprawda. W NWN ekwipunek nie jest nieograniczony.
Mendel: "chordy" - ortografia own3d.
Osobiście podobał mi się eq w d2, z tym że było o wiele za mało miejsca. Nie podobało mi się noszenie itemów na mułach.

__________________
Do you fear death?

Kszyho

Dodał: Kszyho, 24.09.2008 15:06

Mendel- zastanów się co piszesz. A w d2 niby jak jest? Zamiast tłuc bez przerwy moby z frajdą, połowę uwagi poświęcamy na układanie różnych itemów w ekwipunku, żeby móc wziąć następne. Tak jak Trong Oul, chciałbym system udźwigu + miejsca w equip, ale nie 4x10 kratek tylko np. 10x10, żeby było realistycznie.

Sickert

Dodał: Sickert, 24.09.2008 14:50

Mendel: właśnie to był główny powód dlaczego zrezygnowali z takiego rozwiązania.

__________________
Prick your finger it is done...The moon has now eclipsed the sun... The angel has spread its wings... The time has come for bitter things...

Mendel

Dodał: Mendel, 24.09.2008 14:05

Mogło by to troche spowolnic akcje, bo zamiast rżnąć kolejne chordy mobów, mielibyśmy coś innego na głowie...

Sickert

Dodał: Sickert, 24.09.2008 09:41

Z tego co donoszą źródła, waga każdego przedmiotu zostaje porzucona - odrywałaby od akcji.

__________________
Prick your finger it is done...The moon has now eclipsed the sun... The angel has spread its wings... The time has come for bitter things...

Dodał: Fallen_SamaeL, 24.09.2008 01:44

A no pewnie że fajne ciekawe co jeszcze wymyślą smile

__________________
http://s19.bitefight.onet.pl/c.php?uid=66569

V

Dodał: V, 24.09.2008 01:24

NWN1 jest waga i różnej wielkości itemy ale i tak liczy się tylko waga bo ekwipunek tak naprawdę był nieograniczony smile2
fajne byłoby takie rozwiązanie w diabełku.

__________________
What if I say I'm not like the others? /// BLIZZARD Fanatic * Team

Dodał: Fallen_SamaeL, 24.09.2008 00:55

mi sie wydaje ze własnie dlatego zrobili system ciężkości bo zmniejszyli okienka na itemki musi byc jakies ograniczenie zeby nie było nam za łatwo pwnt bo w diablo 2 itemy były duze i zajmowały dużo miejsca w ekwipunku to juz stanowiło ograniczenie nie mozna było duzo ze sobą zabrać ale spoko niech chłopaki myślą rozdudowywują Diabełka ]:->

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 24.09.2008 01:04

__________________
http://s19.bitefight.onet.pl/c.php?uid=66569

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 24.09.2008 00:11

Pomysł doskonały, ale w połączeniu z jednokratkowymi itemami... Wolę system z NWN1, czyli itemy zajmujące kilka kratek i do tego waga.

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

V

Dodał: V, 24.09.2008 00:04

ale widać że zabrali się się za naszego nowego diabełka fanatycy dobrych prawdziwych RPG hey od rozbudowania fabuły do ekwipunku na wagę, ciekawe co jeszcze przemycą do trzeciego 'Pana Grozy' smile2

__________________
What if I say I'm not like the others? /// BLIZZARD Fanatic * Team

Kszyho

Dodał: Kszyho, 23.09.2008 22:31

Podoba mi się bardzo pomysł z udźwigiem, imo będzie to strzał w 10- już to czuję pwnt

eps

Dodał: eps, 23.09.2008 21:24

Dość noszenia syfu, tylko konkret ;D

__________________
Szef Polskiego centrum Moddingu Diablo 2